SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zoute zweet.Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ik kan niet wachten.Don't follow me. I am lost too
Ik ook.Don't follow me. I am lost too
Donderdag en vrijdag gaat deze TT we op zijn plaats zijn.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ziet er niet smakelijk uit..quote:Don't follow me. I am lost too
JajohDon't follow me. I am lost too
Geen kaas. Ik geef het een 4 uit 10.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik was begonnen met kleding op vinted zetten. Ben er mentaal eigenlijk alweer klaar meeheb echt neiging alles in de leger des heils bak te gooien
![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik was begonnen met kleding op vinted zetten. Ben er mentaal eigenlijk alweer klaar meeheb echt neiging alles in de leger des heils bak te gooien
![]()
Dan doe je dat toch. Ik heb ook vaak dat ik denk ga het daar op zetten. Maar van alles een foto, de maat en de prijs er bij zetten ben ik ook snel mee klaar. Ik breng het meestal naar de kringloopquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Beter ja. Marktplaats vind ik 8 van de 10 keer ook volkomen kut met al het gezeik wat je er omheen krijgt. Zelfs weggeefhoeken geven me te veel gedoe op; ondankbaar kutvolk wat gaat staan drammen over details.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
"Hallo, we komen voor de ledikant. Oh, RONDE spijlen? We hadden verwacht dat ze plat zouden zijn! Nee, laat dan maar zitten hoor."
Tyf op, het was duidelijk op de foto's en het is gratis!![]()
![]()
Of anders maar een X aantal dingen tegelijk? Heb je misschien wat minder werk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch. Ik heb ook vaak dat ik denk ga het daar op zetten. Maar van alles een foto, de maat en de prijs er bij zetten ben ik ook snel mee klaar. Ik breng het meestal naar de kringloopje bent echt mijn fok moeder ❤️
Ik ga het zo in de leger des heils bak gooien![]()
Nog steeds niet gevonden. Wat een ellende zegquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:12 schreef KoningWouter het volgende:
PostNL is mijn pakket kwijt en heeft schijt aan mij. Ik heb pech. 60 euro weg gepist.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, ben bang dat het ook niet wat wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds niet gevonden. Wat een ellende zeg
Vind ik echt niet kunnen. Zij raken het kwijt en ik heb pech.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]je bent echt mijn fok moeder ❤️
Ik ga het zo in de leger des heils bak gooien![]()
Ja en dan dat gedoe met versturen of dat ze komen halen en niet op komen dagen. Of weer gezeik dat ze het toch niet zo mooi vinden bla bla blaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:12 schreef KoningWouter het volgende:
PostNL is mijn pakket kwijt en heeft schijt aan mij. Ik heb pech. 60 euro weg gepist.wat had je besteld?
![]()
Lego zeilboot op marktplaats.quote:
Verkoper heeft het wel verstuurd maar bij postnl track & trace blijft hij hangen...![]()
Ja is ook zo. Neem aan dat ze daar toch zelf voor verzekerd zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ben bang dat het ook niet wat wordt.
Vind ik echt niet kunnen. Zij raken het kwijt en ik heb pech.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja geen idee, ze zeggen gewoon: jammer voor je.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Neem aan dat ze daar toch zelf voor verzekerd zijn![]()
Geen kopers bescherming?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lego zeilboot op marktplaats.
Verkoper heeft het wel verstuurd maar bij postnl track & trace blijft hij hangen...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja hoi
142 verdiepingen verderHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Zo dan. Kan je ze niet op een of andere manier verantwoordelijk stellen? Of je beklag over ze doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geen idee, ze zeggen gewoon: jammer voor je.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die linkse achter lijkt op een hond die ik kendequote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spAmbar voor jullie
[ afbeelding ]
Die heette patatHey there sunshine lift my heart
Dit is Lily en ze komt dinsdag ook mee en ze is wel een meer algemene uiting van het Podengo ras jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die linkse achter lijkt op een hond die ik kende
Die heette patatTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zweet me de tering welquote:Hey there sunshine lift my heart
Nouja ze zeiden dat ze nog contact opnemen omdat ze aan het zoeken zijn. Dus die tijd geef ik ze dan nog maar even.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Kan je ze niet op een of andere manier verantwoordelijk stellen? Of je beklag over ze doen?![]()
Vrees het ergste voor je thoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja ze zeiden dat ze nog contact opnemen omdat ze aan het zoeken zijn. Dus die tijd geef ik ze dan nog maar even.
Hey there sunshine lift my heart
Ik moet mij dinsdag inhouden om hem niet dood te knuffelenTrotste mama van Ambar
Koning Wouter go fund me opzetten![]()
Help KW de zomer in met een zeilbootHey there sunshine lift my heart
Meer dan nog even afwachten zit er dan niet op helaasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja ze zeiden dat ze nog contact opnemen omdat ze aan het zoeken zijn. Dus die tijd geef ik ze dan nog maar even.
Iklees dit
Is PostNL aansprakelijk voor kwijtraken pakket?
Hoewel de manier waarop de consument het pakket ter verzending heeft aangeboden afwijkt van de normale gang van zaken is PostNL toch aansprakelijk voor het zoekraken en moet het de consument de gevraagde vergoeding betalen.
maar elders weer dit
Wat gebeurt er als PostNL je pakket kwijt raakt?
Raakt het pakket zoek, dan hangen je rechten af van wat er staat in de advertentietekst. Staat daarin dat de verkoper het product verzendt of bezorgt, dan draagt die het risico. Als het pakket zoekraakt, moet de verkoper het koopbedrag teruggeven of het product opnieuw verzenden
Wat moet ik doen als mijn PostNL-pakket niet aankomt?
Mijn pakket is na 2 bezorgdagen nog niet bezorgd
Ben je de ontvanger? Neem dan contact op met de afzender. Afzenders geven ons de opdracht voor de bezorging en kunnen als enige een onderzoek starten. Samen met de afzender doen we onderzoek naar je pakket.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je Tiki de fosterdog gezien op Social media? Die wil ik ook knuffelenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mij dinsdag inhouden om hem niet dood te knuffelenHey there sunshine lift my heart
Hahaha ja wel jammer hoor, ben zo'n fan van speed sailing. Had al een mooi plekje gereserveerd. Maar goed ik lees wel berichten dat soms een pakket na maanden nog ineens aankomt dus we gaan het zien.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Help KW de zomer in met een zeilboot
Snap niet echt wat er met dat pakket gebeurd kan zijn. Lijkt me niet dat hij gestolen is, dan steel je wel een iphone of zo.![]()
Oke, verkoper aansprakelijk stellen dus?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer dan nog even afwachten zit er dan niet op helaas
Iklees dit
Is PostNL aansprakelijk voor kwijtraken pakket?
Hoewel de manier waarop de consument het pakket ter verzending heeft aangeboden afwijkt van de normale gang van zaken is PostNL toch aansprakelijk voor het zoekraken en moet het de consument de gevraagde vergoeding betalen.
maar elders weer dit
Wat gebeurt er als PostNL je pakket kwijt raakt?
Raakt het pakket zoek, dan hangen je rechten af van wat er staat in de advertentietekst. Staat daarin dat de verkoper het product verzendt of bezorgt, dan draagt die het risico. Als het pakket zoekraakt, moet de verkoper het koopbedrag teruggeven of het product opnieuw verzenden
Wat moet ik doen als mijn PostNL-pakket niet aankomt?
Mijn pakket is na 2 bezorgdagen nog niet bezorgd
Ben je de ontvanger? Neem dan contact op met de afzender. Afzenders geven ons de opdracht voor de bezorging en kunnen als enige een onderzoek starten. Samen met de afzender doen we onderzoek naar je pakket.![]()
Zo lees ik het wel, ik ga nog wel even verder zoekenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke, verkoper aansprakelijk stellen dus?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LEGO is veel waard hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja wel jammer hoor, ben zo'n fan van speed sailing. Had al een mooi plekje gereserveerd. Maar goed ik lees wel berichten dat soms een pakket na maanden nog ineens aankomt dus we gaan het zien.
Snap niet echt wat er met dat pakket gebeurd kan zijn. Lijkt me niet dat hij gestolen is, dan steel je wel een iphone of zo.
En veel pakketten hoor je de steentjes rammelen dus is het goed te gokken wat erin zit
Mijn haunted mansion is nooit aangekomen maar dat was Intertoys dus daar heb ik een nieuwe kunnen halenHey there sunshine lift my heart
https://www.bnnvara.nl/ka(...)wijt-dit-kun-je-doenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke, verkoper aansprakelijk stellen dus?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Awwwquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spAmbar voor jullie
[ afbeelding ]Werewolf![]()
Puntjes zwetenquote:
Ja dat is dan ook wel weer waar. Vervelend dit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
LEGO is veel waard hoor
En veel pakketten hoor je de steentjes rammelen dus is het goed te gokken wat erin zit
Mijn haunted mansion is nooit aangekomen maar dat was Intertoys dus daar heb ik een nieuwe kunnen halen![]()
Als je nog niet betaald hebt of dat bedrag hebt vrijgegeven, dan heb je de kopers bescherming aangezet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet ik niet, zal ik eens even moeten uitzoeken.
Shake shake shakeHey there sunshine lift my heart
Ja het bedrag is dus vrij gegeven. De verkoper heeft mijn geld alquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je nog niet betaald hebt of dat bedrag hebt vrijgegeven, dan heb je de kopers bescherming aangezet.![]()
![]()
Krijg ik dan ook met terugwerkende kracht een gofundme omdat ik 6 jaar op de grond heb moeten slapen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Help KW de zomer in met een zeilbootOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgens mij heeft KW al betaaldquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je nog niet betaald hebt of dat bedrag hebt vrijgegeven, dan heb je de kopers bescherming aangezet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je eigenlijk ook echt pas doen als je het hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het bedrag is dus vrij gegeven. De verkoper heeft mijn geld al
Neequote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook met terugwerkende kracht een gofundme omdat ik 6 jaar op de grond heb moeten slapen?Hey there sunshine lift my heart
Dat is niet handigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het bedrag is dus vrij gegeven. De verkoper heeft mijn geld al
Dan lekker opbokken met je gofundme.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk ook echt pas doen als je het hebt.Klopt, ging vanzelf. Het duurde gewoon allemaal lang en toen ineens kreeg ik een mailtje dat mijn geld vrijgegeven was. Heb wel goed contact met de verkoper dus wellicht kunnen we een 50/50 doen of zo.quote:![]()
Ik kreeg ook niets toen ik voogd werd, kostte ook alleen maar geldquote:
Leven is kut somsHey there sunshine lift my heart
Klopt en daarom moet we kappen met die inzamelingen hier. Mensen die het niet nodig hebben krijgen het en mensen die het juist nodig hebben er niks over zeggen omdat ze zich schamen krijgen geen klap.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kreeg ook niets toen ik voogd werd, kostte ook alleen maar geld
Leven is kut somsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is het langer dan 14 dagen geleden? Handig om te weten: of je pakket is geleverd of niet, dankzij de ‘Wet koop op afstand’ heb je in Nederland het recht om binnen twee weken de online koop ongedaan te maken omdat je 14 dagen bedenktijd hebt. Hiervoor kun je deze voorbeeldbrief naar de shop sturen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ging vanzelf. Het duurde gewoon allemaal lang en toen ineens kreeg ik een mailtje dat mijn geld vrijgegeven was. Heb wel goed contact met de verkoper dus wellicht kunnen we een 50/50 doen of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar mocht je het niet door hebben, een go fund me voor kw zijn zeilboot was een grapje hequote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt en daarom moet we kappen met die inzamelingen hier. Mensen die het niet nodig hebben krijgen het en mensen die het juist nodig hebben er niks over zeggen omdat ze zich schamen krijgen geen klap.
Het is zaterdag
Tikkeltje minder serieus ajbHey there sunshine lift my heart
Naja het is een beetje zo lang geleden maar het is niemands intentie geweest om het pakket niet te leveren. De verkoper is zijn LEGO kwijt en ik mijn geld.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het langer dan 14 dagen geleden? Handig om te weten: of je pakket is geleverd of niet, dankzij de ‘Wet koop op afstand’ heb je in Nederland het recht om binnen twee weken de online koop ongedaan te maken omdat je 14 dagen bedenktijd hebt. Hiervoor kun je deze voorbeeldbrief naar de shop sturen.
50/50 lijkt me wel een goede oplossing, dan bestel ik het wel weer ergens anders opnieuw. Maar ik kijk het nog even aan, wellicht vinden ze nog wat.![]()
Je bent te lief voor deze wereld
Ik zou het tot op de bodem uitzoeken 30 euro voor niets is een hoop geldquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja het is een beetje zo lang geleden maar het is niemands intentie geweest om het pakket niet te leveren. De verkoper is zijn LEGO kwijt en ik mijn geld.
50/50 lijkt me wel een goede oplossing, dan bestel ik het wel weer ergens anders opnieuw. Maar ik kijk het nog even aan, wellicht vinden ze nog wat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik wil het echt wel tot de bodem uitzoeken alleen heeft de verkoper contact met PostNL omdat hij de verkoper is. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten uitzoeken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het tot op de bodem uitzoeken 30 euro voor niets is een hoop geld![]()
Als je op de bodem wil zijn had je beter de Titanic kunnen kopenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik wil het echt wel tot de bodem uitzoeken alleen heeft de verkoper contact met PostNL omdat hij de verkoper is. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten uitzoeken.Hey there sunshine lift my heart
Nu je het zegt ik zag hem laatst nog op Ali Express.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je op de bodem wil zijn had je beter de Titanic kunnen kopenMaar zou niet weten waar ik die zou moeten neerzetten.
![]()
Wel een gemak dat online bestellen.Don't follow me. I am lost too
Kun je als koper ook niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik wil het echt wel tot de bodem uitzoeken alleen heeft de verkoper contact met PostNL omdat hij de verkoper is. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten uitzoeken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik had al 5 euro klaarstaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar mocht je het niet door hebben, een go fund me voor kw zijn zeilboot was een grapje he
Het is zaterdag
Tikkeltje minder serieus ajbOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hoe kun je je beklag doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik wil het echt wel tot de bodem uitzoeken alleen heeft de verkoper contact met PostNL omdat hij de verkoper is. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten uitzoeken.
Uiteraard teleurstellend als je pakje niet aankomt. Zoals gemeld is de webshop je aanspreekpunt. Na melding kan de webwinkelier zelf besluiten om je geld terug te storten of bijvoorbeeld een nieuwe verzendpoging wagen. Je kunt ook besluiten om zelf de koop te ontbinden en geld terug te vragen door een brief of mailtje te sturen naar de webwinkel. Maak gebruik van deze voorbeeldbrief van ConsuWijzer . Pas de tekst aan zodat die van toepassing is op jouw situatie.
Staat veel hier, even lezen misschien heb je er wat aan
https://www.bnnvara.nl/ka(...)wijt-dit-kun-je-doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een lap tekst.Don't follow me. I am lost too
Geef PostNL even de tijd om te achterhalen waar het pakket is. Soms vallen er dingen van de band af enzo.Trotste mama van Ambar
Onder in de badkuipquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu je het zegt ik zag hem laatst nog op Ali Express.Maar zou niet weten waar ik die zou moeten neerzetten.
Ja die heb ik gelezen daarstraks, thanksquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kun je je beklag doen?
Uiteraard teleurstellend als je pakje niet aankomt. Zoals gemeld is de webshop je aanspreekpunt. Na melding kan de webwinkelier zelf besluiten om je geld terug te storten of bijvoorbeeld een nieuwe verzendpoging wagen. Je kunt ook besluiten om zelf de koop te ontbinden en geld terug te vragen door een brief of mailtje te sturen naar de webwinkel. Maak gebruik van deze voorbeeldbrief van ConsuWijzer . Pas de tekst aan zodat die van toepassing is op jouw situatie.
Staat veel hier, even lezen misschien heb je er wat aan
https://www.bnnvara.nl/ka(...)wijt-dit-kun-je-doenMaar dat gaat om een webwinkel, dit is marktplaats. En aangezien de verkoper mijn geld al heeft denk ik dat op mijn strepen staan en al mijn geld terug eisen me niet echt ergens gaat brengen, dan krijg ik alleen maar ruzie.
We moeten hier gewoon op een goede manier uit komen. Het liefst MET pakketje. Anders 50/50.![]()
Gemak dient de mens.Don't follow me. I am lost too
Ja dat was ik van plan, thanksquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Geef PostNL even de tijd om te achterhalen waar het pakket is. Soms vallen er dingen van de band af enzo.![]()
![]()
Oké ga weer naar huis
Regent het?Hey there sunshine lift my heart
Hier niet.quote:Don't follow me. I am lost too
JaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet..Don't follow me. I am lost too
Hier wel
Bolkt zo kutHey there sunshine lift my heart
WelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Borrelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
De hele dag gaat het regenen
En onweer
Don't follow me. I am lost too
Vanmorgen al flink wat regen gehad..quote:Don't follow me. I am lost too
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga weer, boodschapjes doen
Doei!
Volgende week zag ik 28 graden staan
Dit is goed nu, voor de droogte
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oeh onweer is leukquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En onweerHey there sunshine lift my heart
Niet als je moet fietsenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier schijnt de zon
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Hey Borrelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En onweer![]()
Ja het is niet jou weertje heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tevens hallo allemaal, leuk dat jullie er zijn![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Wat kinderachtigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn fiets is nog niet klaarquote:Hey there sunshine lift my heart
Hello Amyquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Tevens hallo allemaal, leuk dat jullie er zijn![]()
![]()
![]()
Volgende week beter weer...quote:
Ja dan is het geen probleemquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
10k stapjes
N̈ee dat is Zeeland!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In Limburg schijnt altijd de zon.
* MizzezAmy kijkt in haar agenda om een weekendje Zeeland te plannenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Of Zelluf dat kan ook natuurlijkSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Godver trap op is zwaarHey there sunshine lift my heart
Mooi geweest voor vandaag.
Succes met de puntjes
Nu heb ik zin in mosselenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Totzoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:57 schreef RedShoe het volgende:
Succes met de puntjes
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Fijne dag!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:57 schreef RedShoe het volgende:
Succes met de puntjes
Uit Zeeland?quote:Hey there sunshine lift my heart
Ja liefst uit de zeequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kleine kans met dit weerquote:Hey there sunshine lift my heart
Oh dacht al het liefs uit Londonquote:Hey there sunshine lift my heart
Nee niet uit london!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh dacht al het liefs uit LondonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wij gingen vroeger altijd naar zeeland om mosselen te eten
Geen idee waaromOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Valt aardig mee qua regen hier..quote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Als bril dragen is lopen in de regen mehHey there sunshine lift my heart
Heb lenzen gehad, wat een ramp was dat. Altijd pijn en als er een haartje onder zit sterf je helemaal de moord.![]()
Even wachten tot september.quote:
Al is rond mijn verjaardag altijd de mosseldag in Yerseke.
Dus eigenlijk kan het vanaf augustus. Denk ik. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/MosseldagSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Geen ruitenwissers?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als bril dragen is lopen in de regen mehOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zou een uitvinding zijnquote:Hey there sunshine lift my heart
Er wordt geen mossel gegeten op jouw verjaardag in Venlo?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even wachten tot september.
Al is rond mijn verjaardag altijd de mosseldag in Yerseke.
Dus eigenlijk kan het vanaf augustus. Denk ik. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mosseldag
Geen last van,soms wel een haartje of een stofje erin. Maar dan gewoon weer schoonmakenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:05 schreef KoningWouter het volgende:
Heb lenzen gehad, wat een ramp was dat. Altijd pijn en als er een haartje onder zit sterf je helemaal de moord.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Hihitjesquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Er wordt geen mossel gegeten op jouw verjaardag in Venlo?Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Er wordt geen mossel gegeten op jouw verjaardag in Venlo?
Vast wel ergens in Venlo, maar niet bij mijquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Er wordt geen mossel gegeten op jouw verjaardag in Venlo?![]()
Hou je er niet van?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vast wel ergens in Venlo, maar niet bij mij![]()
Ik ook niet hoor als ik zie krijg ik al braakneigingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn zus heeft een keer bij een restaurant mosselen gehad
Terug gestuurd naar de keuken want er zat zand in
Er zit zand in mijn mosselen is een core memory bij ons nuHey there sunshine lift my heart
Harde lenzen waren dat?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:05 schreef KoningWouter het volgende:
Heb lenzen gehad, wat een ramp was dat. Altijd pijn en als er een haartje onder zit sterf je helemaal de moord.
Mijn zachte heb ik alleen pijn als er iets onder zit, maar dat is eigenlijk alleen bij indoen soms, dan uithalen en even spoelen en opnieuw weer indoen.
Vind ze vaak toch makkelijker dan een bril wel.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vast wel ergens in Venlo, maar niet bij mij![]()
![]()
Nee zachte lenzen, maar ik was dan ook niet heel gedisciplineerd met het schoonmaken van die krengenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Harde lenzen waren dat?
Mijn zachte heb ik alleen pijn als er iets onder zit, maar dat is eigenlijk alleen bij indoen soms, dan uithalen en even spoelen en opnieuw weer indoen.
Vind ze vaak toch makkelijker dan een bril wel.![]()
![]()
Je bent gewoon een hele gevoelige jongenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee zachte lenzen, maar ik was dan ook niet heel gedisciplineerd met het schoonmaken van die krengenHey there sunshine lift my heart
Klopt welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hele gevoelige jongen![]()
![]()
Ken ik wel. Liefst ruitenwissertjes voor brillen aub.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als bril dragen is lopen in de regen mehWerewolf![]()
Ik heb altikd lenzen gehad want bij ijshockey beslaat je bril als je je helm op hebtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oké ik zit
Kijken hoe lang het duurt voor ik weer energie heb om van de bank af te komenHey there sunshine lift my heart
Dat was nog in de tijd dat je helm afdoen werd gezien als het startschot voor een vechtpartij dus dat was niet echt een optieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben bezig mijzelf geestelijk klaar te maken om de douche onder te stappen en het klote weer te trotseren om boodschappen te doen. Heb er geen zin in vandaag.![]()
Ik hield er heel erg van, maar paar jaar geleden eentje gehad die smaakte alsof hij al weken aan het rotten was, heel erg smerig. Na de eerste schok uitgespuugd, maar de smaak bleef hangen en nu al een paar jaar geen zin meer erin, maar het lijkt nu weer langzaam terug te komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou je er niet van?
Ik ook niet hoor als ik zie krijg ik al braakneigingenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik eet een hoop graag naar mosselen is altijd meh geweestHey there sunshine lift my heart
Douchen is dan wel gelijk een goede oefening voor het weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:18 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben bezig mijzelf geestelijk klaar te maken om de douche onder te stappen en het klote weer te trotseren om boodschappen te doen. Heb er geen zin in vandaag.
Klopt, en kan zijn dat ik mij na het douchen ook nog aankleed maar dat bekijk ik straks nog even.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Douchen is dan wel gelijk een goede oefening voor het weer.![]()
NomnomnomHey there sunshine lift my heart
Ik wacht met spanning op telefoontje van de fietsenwinkel dat de fiets klaar staatTrotste mama van Ambar
Geen beleg?quote:Hey there sunshine lift my heart
Griekse yoghurt
Fruit
Kipfilet
Wortelen
SpitskoolSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, en kan zijn dat ik mij na het douchen ook nog aankleed maar dat bekijk ik straks nog even.
Ohja laat ik dat ook nog doen voordat ik zonder boodschappen zitTrotste mama van Ambar
En weer openThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hmmmm nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je ziet toch bastognekoek staan?Hey there sunshine lift my heart
Snap ik wel als je een keer die ervaring hebt duurt het heel lang voor je je er weer aan waagt. Of nooit meerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hield er heel erg van, maar paar jaar geleden eentje gehad die smaakte alsof hij al weken aan het rotten was, heel erg smerig. Na de eerste schok uitgespuugd, maar de smaak bleef hangen en nu al een paar jaar geen zin meer erin, maar het lijkt nu weer langzaam terug te komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang je maar hondenvoer hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja laat ik dat ook nog doen voordat ik zonder boodschappen zitOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lekker nog even in je naakte niksie rondlopen, na het douchenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, en kan zijn dat ik mij na het douchen ook nog aankleed maar dat bekijk ik straks nog even.
Sowieso wel, trouwens.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Lekker nog even in je naakte niksie rondlopen, na het douchen
Sowieso wel, trouwens.
Maar ligt er een beetje aan of ik de gordijnen al open heb. Heb nu alles open staan en de overburen hebben inkijk dus dan doe ik vaak wel even een boxer aan.![]()
![]()
lamellen dichtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:28 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Lekker nog even in je naakte niksie rondlopen, na het douchen
Sowieso wel, trouwens.How can I make this topic about me?![]()
Snap ik, en dan gelijk een stuk fietsen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht met spanning op telefoontje van de fietsenwinkel dat de fiets klaar staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb liever gordijnenquote:Hey there sunshine lift my heart
Gewoon af en toe snacken toch. Weggooien is ook zonde.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een doos kattenbrokjes, voor de poes die al bijna een jaar dood is
Ik ga maat eens uit bed jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja naar huis. Dingen te doenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, en dan gelijk een stuk fietsen?Trotste mama van Ambar
Kolere zeg, goedkope elektrische meuk tegenwoordig.
Elektrische tandenborstel voor Mini-ToT gekocht die op batterijen loopt.
2 veertjes aan de ene kant, 2 platte plaatjes aan de andere kant, logische conclusie: beide batterijen moeten dezelfde kant op wijzen.
Ja, niet dus! Bij de ene batterij moet de plus tegen het veertje en bij de andere moet de min tegen het veertje.![]()
herkenbaar. het is moeilijk zoiets dan op te ruimen gelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:31 schreef marc0871 het volgende:
Vorige week haar bakjes (met brokjes) opgeruimdHow can I make this topic about me?![]()
Ik ga straks juist lekker even een tukkie doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Beetje droogquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon af en toe snacken toch. Weggooien is ook zonde.![]()
Ik zou zonder kleren naar de winkel gaan, worden ze ook niet natquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
2 veertjes aan de ene kant, 2 platte plaatjes aan de andere kant, logische conclusie: beide batterijen moeten dezelfde kant op wijzen.
Ja, niet dus! Bij de ene batterij moet de plus tegen het veertje en bij de andere moet de min tegen het veertje.
O dan moet het stuk fietsen gewoon nog even wachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die van mij kan draadloos opladenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
Ja, niet dus! Bij de ene batterij moet de plus tegen het veertje en bij de andere moet de min tegen het veertje.
En er is een appOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
herkenbaar. het is moeilijk zoiets dan op te ruimen gelijk
20 jaar, man![]()
![]()
Ok als het per se moetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief beestjequote:
jelly?quote:Hey there sunshine lift my heart
Hey Marcquote:
Ik vind jou ook lief hoor.quote:
quote:aaaaa
Een vervelende muts. Heb je nu nog een muts op dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nee een muts die vervelend doet.
Sorry ik ga weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke teleurstellend, in het verrassings ei zat..... een mini kitkat
![]()
1tje? Dat is ook wel heel teleurstellendquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke teleurstellend, in het verrassings ei zat..... een mini kitkatTrotste mama van Ambar
ik had deze ook gepakt omdat ik dacht grappig, beetje diversiteit, maar de meeste eieren hebben figuurtjes of sieraden erin zitten dus deze is wel mehquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1tje? Dat is ook wel heel teleurstellendHey there sunshine lift my heart
![]()
![]()
![]()
denk nog even een uurtje met @aeque spelen, misschien kan ik m leren lopen in dei tijdHey there sunshine lift my heart
![]()
![]()
ToTquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:32 schreef ToT het volgende:
Hmm ja, snap de verwarring, hebben ze de dingen er verkeerdom ingezet(want ik weet wel dat serieschakeling de tegenovergestelde polen met elkaar verbinden is en parallel de gelijke polen, maar heb geen idee wanneer je welke gebruikt, dus zou ook kijken naar veertje en plaatje)
Fijn te horen.quote:Ja hier ook goed.
fluffy heeft me weer gevonden en wil weer knuffeleHey there sunshine lift my heart
![]()
![]()
![]()
![]()
Kweenie wat jouw ritme is, maar dat is voor mij nog wat te vroeg.quote:
En ik moet uitkijken met medicijnen en voor de suiker.![]()
het is vast wel ergens 5 uur?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kweenie wat jouw ritme is, maar dat is voor mij nog wat te vroeg.
En ik moet uitkijken met medicijnen en voor de suiker.Hey there sunshine lift my heart
Groot gelijk, nog veel te vroeg voor alcoholquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kweenie wat jouw ritme is, maar dat is voor mij nog wat te vroeg.
En ik moet uitkijken met medicijnen en voor de suiker.
Met suiker mag je helemaal niet meer drinken toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou water wel tot je nemenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, nog veel te vroeg voor alcohol
Met suiker mag je helemaal niet meer drinken toch?
Trotste mama van Ambar
water?!?
![]()
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is vast wel ergens 5 uur?![]()
![]()
Niets mis mee toch. Heb hier ook een flesje spa rood staanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begon altijd om bier uurquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is vast wel ergens 5 uur?![]()
![]()
![]()
O jee, sorryquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:03 schreef JellyBelly. het volgende:
Damzzz Dotteke is net de eerste die het woord Sara noemt voor mij
onaardigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:03 schreef JellyBelly. het volgende:
Damzzz Dotteke is net de eerste die het woord Sara noemt voor mij![]()
maar als bij abraham mosterd hoort, wat haalt sarah dan ?Hey there sunshine lift my heart
![]()
Kaas?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
onaardig![]()
maar als bij abraham mosterd hoort, wat haalt sarah dan ?![]()
Meh, ben licht verhoogdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, nog veel te vroeg voor alcohol
Met suiker mag je helemaal niet meer drinken toch?
Voor mij raadden ze het af, maar niet verboden.
Cortico's verhogen de suiker ook, dus maar even niet.
Al sinds november.
En ik ben een thuisbrouwer![]()
![]()
![]()
hmmmmm kaas is lekkerquote:Hey there sunshine lift my heart
Ja hier ook lichtverhoogd. Maar drink sowie zo geen alcoholquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, ben licht verhoogd
Al sinds november.
En ik ben een thuisbrouwer![]()
Jammer als je een thuisbrouwer bent je mag het niet meer hebben, of althans als het je afgeraden wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Fogel ookquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, ben licht verhoogd
Al sinds november.
En ik ben een thuisbrouwer
ik haal vaak van die zachte kazen enzo
albert heijn heeft standaard die 3 kazen voor 6euro deal dus dan moet ik er meteen 3 halen
NOu ja, sinds vorig jaar zomer niet meer de kracht om er wat mee te doen, dus de voorraad was al op.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook lichtverhoogd. Maar drink sowie zo geen alcohol
Jammer als je een thuisbrouwer bent je mag het niet meer hebben, of althans als het je afgeraden wordt
Er staat niets te verpieteren![]()
![]()
Mangiare!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:11 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Damzzz hij is wakker en kopt ‘m gelijk in.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dit is wel de standaard reactie op 90% van de plaatjes die hij plaatstquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik had gisteren gewoon een stuk oude kaas gehaaldquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik haal vaak van die zachte kazen enzo
albert heijn heeft standaard die 3 kazen voor 6euro deal dus dan moet ik er meteen 3 halen
En een paar punten brie want door @Sally heb ik nu een brie-verslaving.
Piemelbrie-foto van @KillemWieft incoming……![]()
Dat is al een voordeel. Maar wel jammer Marc dat je er geen puf meer voor hebt en het ook eigenlijk niet meer mag. Wel het brouwen niet het drinkenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
NOu ja, sinds vorig jaar zomer niet meer de kracht om er wat mee te doen, dus de voorraad was al op.
Er staat niets te verpieteren
Zo dan jij mag je voeten wel een beter verzorgen Killemquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
brie is altijd mooi
ik hoop op een foto van de brie met de bril
maar van die flaky oude kaas die gewoon zoutkristallen heeft zo oud
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: