SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zoute zweet.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ik kan niet wachten.Don't follow me. I am lost too
Ik ook.Don't follow me. I am lost too
![]()
Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Donderdag en vrijdag gaat deze TT we op zijn plaats zijn.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er niet smakelijk uit..quote:Don't follow me. I am lost too
JajohDon't follow me. I am lost too
Geen kaas. Ik geef het een 4 uit 10.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Ik was begonnen met kleding op vinted zetten. Ben er mentaal eigenlijk alweer klaar meeheb echt neiging alles in de leger des heils bak te gooien
![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik was begonnen met kleding op vinted zetten. Ben er mentaal eigenlijk alweer klaar meeheb echt neiging alles in de leger des heils bak te gooien
![]()
Dan doe je dat toch. Ik heb ook vaak dat ik denk ga het daar op zetten. Maar van alles een foto, de maat en de prijs er bij zetten ben ik ook snel mee klaar. Ik breng het meestal naar de kringloopquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter ja. Marktplaats vind ik 8 van de 10 keer ook volkomen kut met al het gezeik wat je er omheen krijgt. Zelfs weggeefhoeken geven me te veel gedoe op; ondankbaar kutvolk wat gaat staan drammen over details.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
"Hallo, we komen voor de ledikant. Oh, RONDE spijlen? We hadden verwacht dat ze plat zouden zijn! Nee, laat dan maar zitten hoor."
Tyf op, het was duidelijk op de foto's en het is gratis!![]()
![]()
Of anders maar een X aantal dingen tegelijk? Heb je misschien wat minder werk.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch. Ik heb ook vaak dat ik denk ga het daar op zetten. Maar van alles een foto, de maat en de prijs er bij zetten ben ik ook snel mee klaar. Ik breng het meestal naar de kringloopje bent echt mijn fok moeder ❤️
Ik ga het zo in de leger des heils bak gooien![]()
Nog steeds niet gevonden. Wat een ellende zegquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:12 schreef KoningWouter het volgende:
PostNL is mijn pakket kwijt en heeft schijt aan mij. Ik heb pech. 60 euro weg gepist.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, ben bang dat het ook niet wat wordt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds niet gevonden. Wat een ellende zeg
Vind ik echt niet kunnen. Zij raken het kwijt en ik heb pech.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]je bent echt mijn fok moeder ❤️
Ik ga het zo in de leger des heils bak gooien![]()
Ja en dan dat gedoe met versturen of dat ze komen halen en niet op komen dagen. Of weer gezeik dat ze het toch niet zo mooi vinden bla bla blaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:12 schreef KoningWouter het volgende:
PostNL is mijn pakket kwijt en heeft schijt aan mij. Ik heb pech. 60 euro weg gepist.wat had je besteld?
![]()
Lego zeilboot op marktplaats.quote:
Verkoper heeft het wel verstuurd maar bij postnl track & trace blijft hij hangen...![]()
Ja is ook zo. Neem aan dat ze daar toch zelf voor verzekerd zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ben bang dat het ook niet wat wordt.
Vind ik echt niet kunnen. Zij raken het kwijt en ik heb pech.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja geen idee, ze zeggen gewoon: jammer voor je.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Neem aan dat ze daar toch zelf voor verzekerd zijn![]()
Geen kopers bescherming?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lego zeilboot op marktplaats.
Verkoper heeft het wel verstuurd maar bij postnl track & trace blijft hij hangen...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo dan. Kan je ze niet op een of andere manier verantwoordelijk stellen? Of je beklag over ze doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja geen idee, ze zeggen gewoon: jammer voor je.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die linkse achter lijkt op een hond die ik kendequote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spAmbar voor jullie
[ afbeelding ]
Die heette patatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit is Lily en ze komt dinsdag ook mee en ze is wel een meer algemene uiting van het Podengo ras jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die linkse achter lijkt op een hond die ik kende
Die heette patatTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nouja ze zeiden dat ze nog contact opnemen omdat ze aan het zoeken zijn. Dus die tijd geef ik ze dan nog maar even.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Kan je ze niet op een of andere manier verantwoordelijk stellen? Of je beklag over ze doen?![]()
Vrees het ergste voor je thoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja ze zeiden dat ze nog contact opnemen omdat ze aan het zoeken zijn. Dus die tijd geef ik ze dan nog maar even.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet mij dinsdag inhouden om hem niet dood te knuffelenTrotste mama van Ambar
Koning Wouter go fund me opzetten![]()
Help KW de zomer in met een zeilbootHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meer dan nog even afwachten zit er dan niet op helaasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja ze zeiden dat ze nog contact opnemen omdat ze aan het zoeken zijn. Dus die tijd geef ik ze dan nog maar even.
Iklees dit
Is PostNL aansprakelijk voor kwijtraken pakket?
Hoewel de manier waarop de consument het pakket ter verzending heeft aangeboden afwijkt van de normale gang van zaken is PostNL toch aansprakelijk voor het zoekraken en moet het de consument de gevraagde vergoeding betalen.
maar elders weer dit
Wat gebeurt er als PostNL je pakket kwijt raakt?
Raakt het pakket zoek, dan hangen je rechten af van wat er staat in de advertentietekst. Staat daarin dat de verkoper het product verzendt of bezorgt, dan draagt die het risico. Als het pakket zoekraakt, moet de verkoper het koopbedrag teruggeven of het product opnieuw verzenden
Wat moet ik doen als mijn PostNL-pakket niet aankomt?
Mijn pakket is na 2 bezorgdagen nog niet bezorgd
Ben je de ontvanger? Neem dan contact op met de afzender. Afzenders geven ons de opdracht voor de bezorging en kunnen als enige een onderzoek starten. Samen met de afzender doen we onderzoek naar je pakket.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je Tiki de fosterdog gezien op Social media? Die wil ik ook knuffelenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mij dinsdag inhouden om hem niet dood te knuffelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahaha ja wel jammer hoor, ben zo'n fan van speed sailing. Had al een mooi plekje gereserveerd. Maar goed ik lees wel berichten dat soms een pakket na maanden nog ineens aankomt dus we gaan het zien.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Help KW de zomer in met een zeilboot
Snap niet echt wat er met dat pakket gebeurd kan zijn. Lijkt me niet dat hij gestolen is, dan steel je wel een iphone of zo.![]()
Oke, verkoper aansprakelijk stellen dus?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer dan nog even afwachten zit er dan niet op helaas
Iklees dit
Is PostNL aansprakelijk voor kwijtraken pakket?
Hoewel de manier waarop de consument het pakket ter verzending heeft aangeboden afwijkt van de normale gang van zaken is PostNL toch aansprakelijk voor het zoekraken en moet het de consument de gevraagde vergoeding betalen.
maar elders weer dit
Wat gebeurt er als PostNL je pakket kwijt raakt?
Raakt het pakket zoek, dan hangen je rechten af van wat er staat in de advertentietekst. Staat daarin dat de verkoper het product verzendt of bezorgt, dan draagt die het risico. Als het pakket zoekraakt, moet de verkoper het koopbedrag teruggeven of het product opnieuw verzenden
Wat moet ik doen als mijn PostNL-pakket niet aankomt?
Mijn pakket is na 2 bezorgdagen nog niet bezorgd
Ben je de ontvanger? Neem dan contact op met de afzender. Afzenders geven ons de opdracht voor de bezorging en kunnen als enige een onderzoek starten. Samen met de afzender doen we onderzoek naar je pakket.![]()
Zo lees ik het wel, ik ga nog wel even verder zoekenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke, verkoper aansprakelijk stellen dus?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LEGO is veel waard hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja wel jammer hoor, ben zo'n fan van speed sailing. Had al een mooi plekje gereserveerd. Maar goed ik lees wel berichten dat soms een pakket na maanden nog ineens aankomt dus we gaan het zien.
Snap niet echt wat er met dat pakket gebeurd kan zijn. Lijkt me niet dat hij gestolen is, dan steel je wel een iphone of zo.
En veel pakketten hoor je de steentjes rammelen dus is het goed te gokken wat erin zit
Mijn haunted mansion is nooit aangekomen maar dat was Intertoys dus daar heb ik een nieuwe kunnen halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
https://www.bnnvara.nl/ka(...)wijt-dit-kun-je-doenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke, verkoper aansprakelijk stellen dus?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Awwwquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe spAmbar voor jullie
[ afbeelding ]Werewolf![]()
Ja dat is dan ook wel weer waar. Vervelend dit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
LEGO is veel waard hoor
En veel pakketten hoor je de steentjes rammelen dus is het goed te gokken wat erin zit
Mijn haunted mansion is nooit aangekomen maar dat was Intertoys dus daar heb ik een nieuwe kunnen halen![]()
Als je nog niet betaald hebt of dat bedrag hebt vrijgegeven, dan heb je de kopers bescherming aangezet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet ik niet, zal ik eens even moeten uitzoeken.
Ja het bedrag is dus vrij gegeven. De verkoper heeft mijn geld alquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je nog niet betaald hebt of dat bedrag hebt vrijgegeven, dan heb je de kopers bescherming aangezet.![]()
![]()
Krijg ik dan ook met terugwerkende kracht een gofundme omdat ik 6 jaar op de grond heb moeten slapen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Help KW de zomer in met een zeilbootOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Volgens mij heeft KW al betaaldquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je nog niet betaald hebt of dat bedrag hebt vrijgegeven, dan heb je de kopers bescherming aangezet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je eigenlijk ook echt pas doen als je het hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het bedrag is dus vrij gegeven. De verkoper heeft mijn geld al
Neequote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook met terugwerkende kracht een gofundme omdat ik 6 jaar op de grond heb moeten slapen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is niet handigquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het bedrag is dus vrij gegeven. De verkoper heeft mijn geld al
*Lust geen koffie*![]()
Dan lekker opbokken met je gofundme.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk ook echt pas doen als je het hebt.Klopt, ging vanzelf. Het duurde gewoon allemaal lang en toen ineens kreeg ik een mailtje dat mijn geld vrijgegeven was. Heb wel goed contact met de verkoper dus wellicht kunnen we een 50/50 doen of zo.quote:![]()
Ik kreeg ook niets toen ik voogd werd, kostte ook alleen maar geldquote:
Leven is kut somsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt en daarom moet we kappen met die inzamelingen hier. Mensen die het niet nodig hebben krijgen het en mensen die het juist nodig hebben er niks over zeggen omdat ze zich schamen krijgen geen klap.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kreeg ook niets toen ik voogd werd, kostte ook alleen maar geld
Leven is kut somsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Is het langer dan 14 dagen geleden? Handig om te weten: of je pakket is geleverd of niet, dankzij de ‘Wet koop op afstand’ heb je in Nederland het recht om binnen twee weken de online koop ongedaan te maken omdat je 14 dagen bedenktijd hebt. Hiervoor kun je deze voorbeeldbrief naar de shop sturen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ging vanzelf. Het duurde gewoon allemaal lang en toen ineens kreeg ik een mailtje dat mijn geld vrijgegeven was. Heb wel goed contact met de verkoper dus wellicht kunnen we een 50/50 doen of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar mocht je het niet door hebben, een go fund me voor kw zijn zeilboot was een grapje hequote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt en daarom moet we kappen met die inzamelingen hier. Mensen die het niet nodig hebben krijgen het en mensen die het juist nodig hebben er niks over zeggen omdat ze zich schamen krijgen geen klap.
Het is zaterdag
Tikkeltje minder serieus ajbHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Naja het is een beetje zo lang geleden maar het is niemands intentie geweest om het pakket niet te leveren. De verkoper is zijn LEGO kwijt en ik mijn geld.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het langer dan 14 dagen geleden? Handig om te weten: of je pakket is geleverd of niet, dankzij de ‘Wet koop op afstand’ heb je in Nederland het recht om binnen twee weken de online koop ongedaan te maken omdat je 14 dagen bedenktijd hebt. Hiervoor kun je deze voorbeeldbrief naar de shop sturen.
50/50 lijkt me wel een goede oplossing, dan bestel ik het wel weer ergens anders opnieuw. Maar ik kijk het nog even aan, wellicht vinden ze nog wat.![]()
Ik zou het tot op de bodem uitzoeken 30 euro voor niets is een hoop geldquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja het is een beetje zo lang geleden maar het is niemands intentie geweest om het pakket niet te leveren. De verkoper is zijn LEGO kwijt en ik mijn geld.
50/50 lijkt me wel een goede oplossing, dan bestel ik het wel weer ergens anders opnieuw. Maar ik kijk het nog even aan, wellicht vinden ze nog wat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik wil het echt wel tot de bodem uitzoeken alleen heeft de verkoper contact met PostNL omdat hij de verkoper is. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten uitzoeken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het tot op de bodem uitzoeken 30 euro voor niets is een hoop geld![]()
Als je op de bodem wil zijn had je beter de Titanic kunnen kopenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik wil het echt wel tot de bodem uitzoeken alleen heeft de verkoper contact met PostNL omdat hij de verkoper is. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten uitzoeken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu je het zegt ik zag hem laatst nog op Ali Express.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je op de bodem wil zijn had je beter de Titanic kunnen kopenMaar zou niet weten waar ik die zou moeten neerzetten.
![]()
Wel een gemak dat online bestellen.Don't follow me. I am lost too
Kun je als koper ook niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik wil het echt wel tot de bodem uitzoeken alleen heeft de verkoper contact met PostNL omdat hij de verkoper is. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten uitzoeken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik had al 5 euro klaarstaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar mocht je het niet door hebben, een go fund me voor kw zijn zeilboot was een grapje he
Het is zaterdag
Tikkeltje minder serieus ajbOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hoe kun je je beklag doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik wil het echt wel tot de bodem uitzoeken alleen heeft de verkoper contact met PostNL omdat hij de verkoper is. Ik weet niet wat ik nog meer zou moeten uitzoeken.
Uiteraard teleurstellend als je pakje niet aankomt. Zoals gemeld is de webshop je aanspreekpunt. Na melding kan de webwinkelier zelf besluiten om je geld terug te storten of bijvoorbeeld een nieuwe verzendpoging wagen. Je kunt ook besluiten om zelf de koop te ontbinden en geld terug te vragen door een brief of mailtje te sturen naar de webwinkel. Maak gebruik van deze voorbeeldbrief van ConsuWijzer . Pas de tekst aan zodat die van toepassing is op jouw situatie.
Staat veel hier, even lezen misschien heb je er wat aan
https://www.bnnvara.nl/ka(...)wijt-dit-kun-je-doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een lap tekst.Don't follow me. I am lost too
Geef PostNL even de tijd om te achterhalen waar het pakket is. Soms vallen er dingen van de band af enzo.Trotste mama van Ambar
Onder in de badkuipquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu je het zegt ik zag hem laatst nog op Ali Express.Maar zou niet weten waar ik die zou moeten neerzetten.
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: