Loopt Stig nou ook al Lov af te pakken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Aeque zich hier ook wel graag voor aanmeld
Lang samen gamen met chips en zo, wordt je vanzelf moe
Hij wil iedereen moe makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Loopt Stig nou ook al Lov af te pakken?
Dat heb je zelf over je afgeroepen alles in de ping en kant en klaarquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou ik heb dat imago misschien, maar dat valt in het echt wel mee.
Oke. De grap die ik hierop verzon kan eigenlijk echt niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien willen we helemaal niet uit eten![]()
Gewoon thuisbezorgd
Zo lief.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil iedereen moe maken![]()
Maar ik heb Lovely er van af kunnen leiden en richting jou geloodst
Het was meer een kpd gericht ?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Oke. De grap die ik hierop verzon kan eigenlijk echt niet.![]()
Ik kan best lief zijn hoorquote:
Ik plaats hem alleen als jij het goed vindt.quote:
Oh van mijn mag het hoor, anders maar in DMquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik plaats hem alleen als jij het goed vindt.
Deal.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh van mijn mag het hoor, anders maar in DM![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh van mijn mag het hoor, anders maar in DM![]()
Volgens mij heb ik dr nu kapot gemaakt.quote:
Ja zodra je in DM gaat kan ik niet oordelen of het te erg wasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dr nu kapot gemaakt.
Fix mij dan maar ffquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dr nu kapot gemaakt.
Jij wil mij gewoon voor jezelf!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wil iedereen moe maken![]()
Maar ik heb Lovely er van af kunnen leiden en richting jou geloodst
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil mij gewoon voor jezelf!
Lovely heeft veel voor iedereenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]val ik nu door de mand
![]()
je hebt er hier nog genoeg rondhuppelen, ik gun Aeque gewoon ook wat
Dat is zo lovelyquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely heeft veel voor iedereen
Simply lovely!quote:
Nu moet er eerst weer gelijmd worden voor er gegamed kan worden. Het is toch wat hetquote:
* aeque pakt de ducttapequote:
Npu niet iedereen hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely heeft veel voor iedereen
Nou zeg dat welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu moet er eerst weer gelijmd worden voor er gegamed kan worden. Het is toch wat het
Dan wordt dat uit dm lastig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |