abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217875829
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:23 schreef LXIV het volgende:
Natuurlijk heeft het effect.
Dus die invloed is een zekerheid, geen "aanname'?
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:26:51 #127
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217875850
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:23 schreef ExTec het volgende:
Vraag is of de invloed er is, niet of jij persoonlijk daarin een lijdend onderwerp bent.
Toon maar aan door wat of wie ze eventueel wel beinvloed zijn, daar begint het al mee he? Dat ze een afwijkend standpunt innemen wil niet zeggen dat dat per definitie door eoa Twitter bot ofzo komt.

Dus dat jij van mening bent dat het wel invloed moet hebben is simpelweg een aanname.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:28:28 #128
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217875863
Het nadeel van beïnvloed zijn is dat je niet weet dat je bent beïnvloed.
Misschien ben ik wel beïnvloed, maar ik heb het in elk geval zelf niet door :'(
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217875864
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:26 schreef AchJa het volgende:
Dus dat jij van mening bent dat het wel invloed moet hebben is simpelweg een aanname.
Dus het heeft 0 invloed?
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:29:25 #130
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217875869
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:24 schreef Ulx het volgende:
Hoeveel vliegtuigen stegen er dan wel op?
Ik heb de Link-16 data en de Russische ATO hier niet, misschien dat Sushko wel over die gegevens beschikt? Oh wacht.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:29:48 #131
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217875876
Ik kijk wel uit naar de debatten waar Timmermans en Jetten gaan uitleggen waar ze op gaan bezuinigen en waarom het belangrijk is dat wij rond 2030 een sterk leger hebben om het Poetin fractioneel lastiger te maken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:30:54 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:31:06 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217875885
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dus die invloed is een zekerheid, geen "aanname'?
De vraag is of de invloed dusdanig is dat het relevant/doorslaggevend is.
Stel dat je met duizenden mensen aan een hele grote obelisk gaat trekken en hem in beweging krijgt. Natuurlijk heeft het trekken van één individu invloed, maar het verandert de totale beweging niet relevant.

De mensen in dit topic laten zich beinvloeden door wat ze allemaal horen om zich heen. Het effect hiervan is echter verwaarloosbaar, want het zijn mensen zonder enige invloed hoe dan ook. M.a.w.: de uitkomst van de oorlog verandert er echt niks door. Het gaat uiteindelijk niet om wat mensen geloven, maar wat er gebeurt in de echte wereld.

Verder is het beste wat je kunt doen je gewoon goed en objectief informeren. Dat doe je niet door op Twitter en Tiktok te kijken, ook niet naar de tweets van Karina uit Kyiv. Dat vereist discipline en studue.
The End Times are wild
pi_217875892
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:29 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik heb de Link-16 data en de Russische ATO hier niet, misschien dat Sushko wel over die gegevens beschikt? Oh wacht.
Hoe kon Oekraïne in het verleden dan alarm slaan zodra er bommenwerpers opstegen? Want dat gebeurde gewoon.
pi_217875895
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:30 schreef AchJa het volgende:

[..]
Toon maar aan dat het wel invloed heeft.
Dit is binair, er is invloed, of niet. 0 of 1.

En het is dus 0?

Snap niet waarom je hier zo moeilijk over doet.

Zeg het gewoon.
pi_217875903
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:31 schreef LXIV het volgende:
Dat is idd een goede vraag, als je erkent dat die invloed er is, en voor jezelf een drill down wil doen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:33:34 #137
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217875907
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
In heel de maatschappij zijn er voortdurend personen en groepen die proberen andere personen en groepen te beinvloeden. Dat is toch niks nieuws? Ook jouw mening (net zoals die van ieder ander) is grotendeels gevormd door beinvloeding van anderen, of dat nu je ouders, je school, je vrienden, je kerk of de media zijn.
Er zijn ook online wel grappige filmpjes te vinden hoe extreem beinvloedbaar mensen zijn, veel meer dan ze zelf denken, en hoe praktisch iedereen op de eerste plaats een kuddedier is.

Vooral mensen met heel weinig kennis of inzicht over een bepaald onderwerp, zoals je hier heel veel aantreft, zijn vatbaar voor beinvloeding, omdat ze het niet kunnen weerleggen.
Laat me raden, jij behoort natuurlijk tot de uitzondering :)
pi_217875909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:33 schreef AchJa het volgende:

[..]
Okee, het is 0, en nu?
Dan hebben we eindelijk antwoord.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:34:46 #140
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_217875912
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:26 schreef AchJa het volgende:

[..]
Toon maar aan door wat of wie ze eventueel wel beinvloed zijn, daar begint het al mee he? Dat ze een afwijkend standpunt innemen wil niet zeggen dat dat per definitie door eoa Twitter bot ofzo komt.

Het heeft invloed als iemand helemaal vast komt te zitten in een bubbel, niet iedereen.. en ik denk zelfs weinigen zijn zich daar van bewust.

Maar ik geloof best dat in de basis iemand gewoon bijvoorbeeld conservatief of progressief is en vanuit die houding dan in een bubbel terechtkomen en doof worden voor de argumenten van de andere kant.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_217875919
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar geen zorg he. Er is geen invloed.

U leest het hier.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:36:44 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_217875926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:33 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Laat me raden, jij behoort natuurlijk tot de uitzondering :)
Niet tot de uitzondering dat ik niet beinvloedbaar zou zijn. Wel dat ik formele scholing heb op het gebied van krijgskunst, internationale betrekkingen, beinvloeding zelf etc. Op academisch niveau. Dus ik kan zo'n tiktok-filmpje wel beter in perspectief plaatsen en dat maakt mij weerbaarder. Ja dus.

En bijvoorbeeld van luchtafweer, drones, raketten etc weet ik weinig af. Daar zul je mij dus ook niet over horen, hooguit om een vraag te stellen. Maar niet met stelligheid dingen beweren omdat ik het op tiktok gezien heb.
The End Times are wild
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:37:50 #143
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217875935
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:36 schreef LXIV het volgende:

[..]
Niet tot de uitzondering dat ik niet beinvloedbaar zou zijn. Wel dat ik formele scholing heb op het gebied van krijgskunst, internationale betrekkingen, beinvloeding zelf etc. Op academisch niveau. Dus ik kan zo'n tiktok-filmpje wel beter in perspectief plaatsen en dat maakt mij weerbaarder. Ja dus.
Ik wist niet dat jij academisch geschoold was :D
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:38:22 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217875942
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:34 schreef The-BFG het volgende:
Het heeft invloed als iemand helemaal vast komt te zitten in een bubbel, niet iedereen.. en ik denk zelfs weinigen zijn zich daar van bewust.
Iedereen zit in een bubbel, opvoeding, sociaal, werk, omgeving, vrienden, woonplaats, regio, taal, religie, sportclub en weet ik het.

quote:
Maar ik geloof best dat in de basis iemand gewoon bijvoorbeeld conservatief of progressief is en vanuit die houding dan in een bubbel terechtkomen en doof worden voor de argumenten van de andere kant.
100 Jaar geleden was een gereformeerde ook al doof voor de argumenten van de niet gelovige kant.
pi_217875945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:36 schreef LXIV het volgende:
Op academisch niveau. Dus ik kan zo'n tiktok-filmpje wel beter in perspectief plaatsen en dat maakt mij weerbaarder. Ja dus.
Wil niet afdoen aan wat je zegt, maar ten tijde van covid hadden we ook artsen ( :') ) die dermate ge-red-pilled waren dat ze anit-vax werden.

Dus academisch hoeft niet veel te zeggen ;)
pi_217875967
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kijk wel uit naar de debatten waar Timmermans en Jetten gaan uitleggen waar ze op gaan bezuinigen en waarom het belangrijk is dat wij rond 2030 een sterk leger hebben om het Poetin fractioneel lastiger te maken.
Yesilgoz hoeft dat niet?
pi_217875974
quote:
After Operation #Spiderweb, the Russians relocated two of their Tu-160 strategic bombers to the Anadyr airfield, which is 6,600 km away from Ukraine.

For the record, it’s only 660 km from there to the United States.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqzauo3qrs2f
Staan die toestellen nu dichter of verder van NAVO gebied af?
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:43:49 #148
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_217876022
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Staan die toestellen nu dichter of verder van NAVO gebied af?
Dichter, want Canada.
pi_217876034
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 13:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik dacht ik krijg nog een antwoord op de "en nu?" vraag.
Hoezo, je hebt toch kleur bekent?

Prima wmb. Jij mag van mij denken wat je wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')