Dus die invloed is een zekerheid, geen "aanname'?quote:
Toon maar aan door wat of wie ze eventueel wel beinvloed zijn, daar begint het al mee he? Dat ze een afwijkend standpunt innemen wil niet zeggen dat dat per definitie door eoa Twitter bot ofzo komt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:23 schreef ExTec het volgende:
Vraag is of de invloed er is, niet of jij persoonlijk daarin een lijdend onderwerp bent.
Dus het heeft 0 invloed?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:26 schreef AchJa het volgende:
Dus dat jij van mening bent dat het wel invloed moet hebben is simpelweg een aanname.
Ik heb de Link-16 data en de Russische ATO hier niet, misschien dat Sushko wel over die gegevens beschikt? Oh wacht.quote:
De vraag is of de invloed dusdanig is dat het relevant/doorslaggevend is.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus die invloed is een zekerheid, geen "aanname'?
Hoe kon Oekraïne in het verleden dan alarm slaan zodra er bommenwerpers opstegen? Want dat gebeurde gewoon.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb de Link-16 data en de Russische ATO hier niet, misschien dat Sushko wel over die gegevens beschikt? Oh wacht.
Dit is binair, er is invloed, of niet. 0 of 1.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toon maar aan dat het wel invloed heeft.
Dat is idd een goede vraag, als je erkent dat die invloed er is, en voor jezelf een drill down wil doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:31 schreef LXIV het volgende:
De vraag is of de invloed dusdanig is dat het relevant/doorslaggevend is.
Okee, het is 0, en nu?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:32 schreef ExTec het volgende:
Dit is binair, er is invloed, of niet. 0 of 1.
En het is dus 0?
Snap niet waarom je hier zo moeilijk over doet.
Zeg het gewoon.
Laat me raden, jij behoort natuurlijk tot de uitzonderingquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
In heel de maatschappij zijn er voortdurend personen en groepen die proberen andere personen en groepen te beinvloeden. Dat is toch niks nieuws? Ook jouw mening (net zoals die van ieder ander) is grotendeels gevormd door beinvloeding van anderen, of dat nu je ouders, je school, je vrienden, je kerk of de media zijn.
Er zijn ook online wel grappige filmpjes te vinden hoe extreem beinvloedbaar mensen zijn, veel meer dan ze zelf denken, en hoe praktisch iedereen op de eerste plaats een kuddedier is.
Vooral mensen met heel weinig kennis of inzicht over een bepaald onderwerp, zoals je hier heel veel aantreft, zijn vatbaar voor beinvloeding, omdat ze het niet kunnen weerleggen.
Dan hebben we eindelijk antwoord.quote:
Het heeft invloed als iemand helemaal vast komt te zitten in een bubbel, niet iedereen.. en ik denk zelfs weinigen zijn zich daar van bewust.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toon maar aan door wat of wie ze eventueel wel beinvloed zijn, daar begint het al mee he? Dat ze een afwijkend standpunt innemen wil niet zeggen dat dat per definitie door eoa Twitter bot ofzo komt.
Dus dat jij van mening bent dat het wel invloed moet hebben is simpelweg een aanname.
Maar geen zorg he. Er is geen invloed.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
De vraag is of de invloed dusdanig is dat het relevant/doorslaggevend is.
Niet tot de uitzondering dat ik niet beinvloedbaar zou zijn. Wel dat ik formele scholing heb op het gebied van krijgskunst, internationale betrekkingen, beinvloeding zelf etc. Op academisch niveau. Dus ik kan zo'n tiktok-filmpje wel beter in perspectief plaatsen en dat maakt mij weerbaarder. Ja dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:33 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Laat me raden, jij behoort natuurlijk tot de uitzondering
Ik wist niet dat jij academisch geschoold wasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet tot de uitzondering dat ik niet beinvloedbaar zou zijn. Wel dat ik formele scholing heb op het gebied van krijgskunst, internationale betrekkingen, beinvloeding zelf etc. Op academisch niveau. Dus ik kan zo'n tiktok-filmpje wel beter in perspectief plaatsen en dat maakt mij weerbaarder. Ja dus.
Iedereen zit in een bubbel, opvoeding, sociaal, werk, omgeving, vrienden, woonplaats, regio, taal, religie, sportclub en weet ik het.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:34 schreef The-BFG het volgende:
Het heeft invloed als iemand helemaal vast komt te zitten in een bubbel, niet iedereen.. en ik denk zelfs weinigen zijn zich daar van bewust.
100 Jaar geleden was een gereformeerde ook al doof voor de argumenten van de niet gelovige kant.quote:Maar ik geloof best dat in de basis iemand gewoon bijvoorbeeld conservatief of progressief is en vanuit die houding dan in een bubbel terechtkomen en doof worden voor de argumenten van de andere kant.
Wil niet afdoen aan wat je zegt, maar ten tijde van covid hadden we ook artsen (quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:36 schreef LXIV het volgende:
Op academisch niveau. Dus ik kan zo'n tiktok-filmpje wel beter in perspectief plaatsen en dat maakt mij weerbaarder. Ja dus.
Yesilgoz hoeft dat niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ik kijk wel uit naar de debatten waar Timmermans en Jetten gaan uitleggen waar ze op gaan bezuinigen en waarom het belangrijk is dat wij rond 2030 een sterk leger hebben om het Poetin fractioneel lastiger te maken.
Staan die toestellen nu dichter of verder van NAVO gebied af?quote:After Operation #Spiderweb, the Russians relocated two of their Tu-160 strategic bombers to the Anadyr airfield, which is 6,600 km away from Ukraine.
For the record, it’s only 660 km from there to the United States.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lqzauo3qrs2f
Ik dacht ik krijg nog een antwoord op de "en nu?" vraag.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:35 schreef ExTec het volgende:
Maar geen zorg he. Er is geen invloed.
U leest het hier.
Dichter, want Canada.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Staan die toestellen nu dichter of verder van NAVO gebied af?
Hoezo, je hebt toch kleur bekent?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik dacht ik krijg nog een antwoord op de "en nu?" vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |