Dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:35 schreef Haags het volgende:
Big brother
En die 1 miljoen miljard talentenjachten.
Dit klinkt echt ultiem boomerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:46 schreef GGMM het volgende:
Debiteuren crediteuren en jiskefet en al die crap oh wat was dat kut zeg
Oh wow, zonder Bottom, Young Ones, Jiskefet, Koot & Bie, Spitting Image, etc etc opgegroeid? Of ben je na 2000 geboren?quote:
Ja, wat een zelfingenomen en hautaine bal gehakt is dat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Big Brother en Klonen, Studio Sport, alles met Mart Smeets
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:12 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ja, wat een zelfingenomen en hautaine bal gehakt tofu is dat.
Ik ben van ‘65 dus veel daarvan meegekregen. Maar ik vind de VPRO absurd en daar hou ik niet van. Van Koot en Bie was ik bang. Spitting Image was dan nog knap gemaakt maar ik vond het chaotisch evenals The Young Ones.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Oh wow, zonder Bottom, Young Ones, Jiskefet, Koot & Bie, Spitting Image, etc etc opgegroeid? Of ben je na 2000 geboren?
Wtfquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:46 schreef GGMM het volgende:
Godslastering dit. Had banwaardig moeten zijnquote:
Lul niet de beste cartoon ever ooit aller tijden is hentaiquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Godslastering dit. Had banwaardig moeten zijn
De beste cartoon aller tijden.
Haten op Jiskefet, gooi jezelf maar wegquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:46 schreef GGMM het volgende:
Smaken verschillen. Ik vond Jiskefet ook niks.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Haten op Jiskefet, gooi jezelf maar weg
81 was alleen in de VS hoor europa volgde pas in 87quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:48 schreef marretak het volgende:
Mtv kwam sinds 81 maar pas toen ik in grote stad kwam wonen in 89 had ik het op de buis? Onzeker waarom precies?
akkoordquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Godslastering dit. Had banwaardig moeten zijn
De beste cartoon aller tijden.
Ik vond het middelbare school-humor.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:21 schreef Seeburg54 het volgende:
Iedereen was gek van Friends, ik vond er geen ruk aan. Een aantal jaren geleden nog een poging gedaan, maar nee. Vooral Ross is een irritante lul.
Op wikipedia stond geloof ik 81 , maar ok ws in grote steden en niet in de dorpen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
81 was alleen in de VS hoor europa volgde pas in 87
Ik woonde in mega criminele stad dus dan was een beavis op zijn tijdje wel lache! Soort van uitlaat klep voor frustraties?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:
ren en stimpy vond ik fucking kut
beavis and butthead ook vreselijk
Mja, daar hoorde ik iedereen over.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:46 schreef GGMM het volgende:
mja jouw overtredingen zijn ergerquote:
Op Pokemon en Shin Chan na waren dat kleine kindershows die uitkwamen toen je al 13, 14 was ... als die 94 je geboortejaar is.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:34 schreef roos94 het volgende:
TS begint.
Huis anubis. Hele klas gek ervan. Ik voelde het niet.
Spangas zelfde verhaal. Mega popular. Ik kon er niks mee.
Zac& cody, Hannah Montana.
Qua cartoons: Pokemon , shin chan, avatar, phineas and ferb.
Je hebt 200+IQ nodig om Rocko's modenr life te snappenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:59 schreef Harvest89 het volgende:
Alles van Nickelodeon buiten Spongebob.
Dus Rocko's modern life, Catdog, Doug, Wild Thornberries.
Van 2004 tot 2010 of zo was dat programma echt goud.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:23 schreef Remco het volgende:
Dit was het nieuws, nu nog steeds op tv maar naar mijn idee 10 jaar geleden veel populairder. Wat vond en vind ik dat vervelend om naar te kijken, al die gescript grappen die dan alsnog niet grappig zijn.
Wat zeg jij allemaal?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op Pokemon en Shin Chan na waren dat kleine kindershows die uitkwamen toen je al 13, 14 was ... als die 94 je geboortejaar is.
Huis Anubus toen je 17 was.bruh
OK bij Anubis keek ik op de verkeerde wiki.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat zeg jij allemaal?
Toen huis anubis uitkwam was ik 12, iedereen in mijn klas had agenda's etc van die serie. Het was heel groots.
Toen zac en cody & hannamontana begon was ik rond de 13 a 14 en dat was letterlijk jonge teenagers als doelgroep.
Spangas 2007 toen was ik 13 dat was letterlijk een highschool serie.
Dus wat lul je nou.
In rotterdam zuid keken ze gewoon hanna montanaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
OK bij Anubis keek ik op de verkeerde wiki.
Maar nee ik heb dezelfde leeftijd en al die shows keek mijn jongere zusje en haar klasgenoten (+- 8 jaar). Ze waren ook niet voor niks nagesynchroniseerd. Op de middelbare school keken we gewoon Friends en andere Engels gesproken jongvolwassenen shows.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |