Kan indd maar vond ik toch iets tegenvallenquote:
Niet bij alle games alleen maar datquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gebruk je alleen de pijltjes en de spatiebalk?
Oh.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan indd maar vond ik toch iets tegenvallen
Jawel, maar dan moet ik ook een abo nemen op de switchquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh.
Dus we gaan het niet meer samen spelen?
Oh.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik ook een abo nemen op de switch
Dat lijkt een kopie van Fallguys.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:55 schreef Lovely het volgende:
Ik heb nu deze gratis gedownload https://www.stumbleguys.com/nl
Ja anders kan je niet samen gamenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Dat lijkt een kopie van Fallguys.
Ook als we bij jou samen gaan spelen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja anders kan je niet samen gamen![]()
Nou het spel is stom,ik was meteen al af..
Maar goed dat je het niet kan lezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef aeque het volgende:
Zien jullie wat Dot zegt? Ik zie alleen maar een leeg vlak.
Hoe noem je me nou?quote:
Lekker ding. Kan ik nu wel zeggen je kan het toch niet lezen.quote:
Kan zijn dat je nu weer aan het schelden bent of misschien wel iets aardigs. Maar goed voor de zekerheid maar een tr gedaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ding. Kan ik nu wel zeggen je kan het toch niet lezen.
Dan niet natuurlijk, alleen moet je wel iets lekkers meenemen ( en dan bedoel ik niet jezelf )quote:
Je was me al voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan niet natuurlijk, alleen moet je wel iets lekkers meenemen ( en dan bedoel ik niet jezelf )
Goeie wel, kan ik dan toch eens uit proberenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Je was me al voor.
Joppie chippies toch? Met paprika als reserve.
Dat was de bedoeling idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goeie wel, kan ik dan toch eens uit proberen
Blijkbaarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling idd.Nu alweer vergeten?
Zo memorabel zijn potentiële dates met mij dus.quote:
aeque-ligquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo memorabel zijn potentiële dates met mij dus.
quote:
Welneequote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo memorabel zijn potentiële dates met mij dus.
Chipsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
Maar volgens mij had @:Gebrokenglas over die chips
Klopt, maar uiteindelijk zou ik die meenemen naar jou.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
Wil je ook joppie chips?quote:
Dus je zegt dat ze idd niet memorabel zijn.quote:
Welja dusquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ze idd niet memorabel zijn.
Is goed schatje. Gelukkig reageer mijn wel op een leeg vlak. De rest schijnt mij niet te zien. Zelfs Stig nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan zijn dat je nu weer aan het schelden bent of misschien wel iets aardigs. Maar goed voor de zekerheid maar een tr gedaan.
Ehm bah.quote:
Wat zie ik niet?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed schatje. Gelukkig reageer mijn wel op een leeg vlak. De rest schijnt mij niet te zien. Zelfs Stig niet
Oh liever andere chips dus..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ehm bah.
[..]
Wat zie ik niet?
Paprika/ribbelquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh liever andere chips dus..
Paprika chips? Of liever doritos met dipje
Van lays?quote:
Oeh jaquote:
Smaakt ook niet verkeerd nee. We hebben nu de paprika/ribbel van de Lidl. Die is ook goed te nassenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
Ik zelf vind ik de oven chips van lays lekkerZeker naturel chips met een dipje
Ah dan ga ik die ook eens testenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smaakt ook niet verkeerd nee. We hebben nu de paprika/ribbel van de Lidl. Die is ook goed te nassen
Zeker doen!quote:
patatje joppie chips?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
Ja toch?quote:
Ik zie ik zie wat jij niet ziequote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ehm bah.
[..]
Wat zie ik niet?
Wat een lul.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is goed schatje. Gelukkig reageer mijn wel op een leeg vlak. De rest schijnt mij niet te zien. Zelfs Stig niet
Oeps. Jij smijt met vleeswarenquote:
Zoet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
Ik heb van de week zoete aardappels chips gekocht, ben wel benieuwd hoe die smaakt
What did I dooooooo...quote:
quote:
quote:
Nietssssssssssssssquote:
quote:
Dá's een vroeg weekendje....quote:
waar in België ben je?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
Er in België achter komen dat je geen pyjama en geen tandenborstel hebt ingepakt
Pyjama is niet zo erg, maar tandenborstel wel minder ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
Er in België achter komen dat je geen pyjama en geen tandenborstel hebt ingepakt
Wat heb je dan welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:07 schreef Koen66 het volgende:
Haha ja, maar weet niet of dat echt gaat gebeuren, zouden er dan ook wel mannen mee willen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gehoord over naar de nieuwe all-men-stripclub in Rotterdam gaan. Was volgens mij een project van @:MizzezAmy
Deed hij expres denk ikquote:
Ja, snap het wel, al die TRs die op mijn posts gezet wordenquote:
Ik ben note vrijquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, snap het wel, al die TRs die op mijn posts gezet worden
Wat flauwquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Naar cabaret geweest, enige wat ik onthouden heb
"Een wortel in je reet is ook maar een peen in the ass"
Gelukkig zitten we hier in onz
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Naar cabaret geweest, enige wat ik onthouden heb
"Een wortel in je reet is ook maar een peen in the ass"
Gelukkig zitten we hier in onz
Nu je het zegt, even mijn dagelijkse Amy TR plaatsen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, snap het wel, al die TRs die op mijn posts gezet worden
Wel een goede vakantie gehad?quote:
Cabarestafette. Ben de namen vergeten, maar wel gelachenquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu je het zegt, even mijn dagelijkse Amy TR plaatsen.
Iemand moet het doen.quote:
Heb het even gegoogled maar kende deze namen niet. Maar wel leuk avondje uit met cabaret. Is voor mij wel even geleden weerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cabarestafette. Ben de namen vergeten, maar wel gelachen
Leuk! Ik ging vroegâhhh altijd naar de Comedytrain toen het eigenlijk nog een beetje vorm moest krijgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cabarestafette. Ben de namen vergeten, maar wel gelachen
Jazekerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:30 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Leuk! Ik ging vroegâhhh altijd naar de Comedytrain toen het eigenlijk nog een beetje vorm moest krijgen.
Cabaret ben ik volgens mij nog nooit geweest. Of hoort een Javier Guzman etc ook bij cabaret?
Ja maar anders krijgt ze nooit notes. Vond ik zielig voor dr.quote:
Een TR machen betekent niet per se een note krijgen, hèquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar anders krijgt ze nooit notes. Vond ik zielig voor dr.
Verklap dat nou niet aan Amy.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:34 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Een TR machten betekent niet per see een note krijgen, hè
De presentator was van de comedy train, Mark Waumansquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:30 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Leuk! Ik ging vroegâhhh altijd naar de Comedytrain toen het eigenlijk nog een beetje vorm moest krijgen.
Cabaret ben ik volgens mij nog nooit geweest. Of hoort een Javier Guzman etc ook bij cabaret?
Was dat dan nog met Raoul Heertje?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:30 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja dat laatste twijfelde ik dus ook aanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De presentator was van de comedy train, Mark Waumans
Ja volgens mij is Javier Guzman ook cabaretier? Weet eigenlijk niet precies het verschil tussen stand up comedy en cabaret
Eric Sauer etc etcquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was dat dan nog met Raoul Heertje?
Alles?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:35 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Mwehhh ik verklap altijd alles aan Amy
Cabaret is vaak langer en met meer verhaal. Stand up comedy is korter en meer moppen tappen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De presentator was van de comedy train, Mark Waumans
Ja volgens mij is Javier Guzman ook cabaretier? Weet eigenlijk niet precies het verschil tussen stand up comedy en cabaret
Neuhhh dat trekt ze niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles?
Al die dingen die ik je prive in dm vertelde dus ook?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:35 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Mwehhh ik verklap altijd alles aan Amy
Waren de dickpics zo erg?quote:
Daarom, ik maakte me al zorgen.quote:
Is ook bijna 30 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oh nee. Daar was mijn ex helemaal fan van
Ja die ex 20 jaar terug 😬quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:51 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Is ook bijna 30 jaar geleden ofzo
Komen we er hier nu achter dat jullie elkaars ex zijn?quote:
Haha nee ik weet dat deze ex niet in Roosendaal woont maar nog best dicht bij me in de buurt zodat ik haar heel soms tegenkom.. Akward..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Komen we er hier nu achter dat jullie elkaars ex zijn?
Lol!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Komen we er hier nu achter dat jullie elkaars ex zijn?
Ik woon hier pas een paar jaar hè. Ik kom uit de randstadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nee ik weet dat deze ex niet in Roosendaal woont maar nog best dicht bij me in de buurt zodat ik haar heel soms tegenkom.. Akward..
Zie je soms een hond in een wagentje erbij?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nee ik weet dat deze ex niet in Roosendaal woont maar nog best dicht bij me in de buurt zodat ik haar heel soms tegenkom.. Akward..
Waterfietsen en Bastogne?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:58 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Lol!
We hebben wel dezelfde interesses
Als de politie onze Googlesearch ooit achterhaald en er is iemand in onze omgeving doodgevermoord….. dan zijn wij de lulquote:
Wacht wat. Ik mis hier iets.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:03 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Als de politie onze Googlesearch ooit achterhaald en er is iemand in onze omgeving doodgevermoord….. dan zijn wij de lul
Haha jaaa 100%quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:03 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Als de politie onze Googlesearch ooit achterhaald en er is iemand in onze omgeving doodgevermoord….. dan zijn wij de lul
Oh. Dan heb ik ook een probleem als het zover is.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Beiden hebben we de truecrime sectie op Netflix uitgespeeld
Join the clubquote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik ook een probleem als het zover is.
Altijdquote:
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:30 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
1 van de vele shitshows die ik niet kijk
Ik kijk andere bagger
Dus je kijkt naar Koen?quote:
Vorige weekquote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
[..]
Dus je kijkt naar Koen?
Ik heb hem zaterdag nog een knuffel gegevenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
[..]
Dus je kijkt naar Koen?
Meerderequote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:40 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik heb hem zaterdag nog een knuffel gegeven
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:40 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik heb hem zaterdag nog een knuffel gegeven
Wowowow get a room you two.quote:
Amyquote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:45 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
GebrokenGlas ookOp de 1 of andere manier ben ik dol op jullie
![]()
En @:MizzeAmy natuurlijk
Ik hoor het alweer. Maar goed dat ik net naar bed wilde gaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:45 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
GebrokenGlas ookOp de 1 of andere manier ben ik dol op jullie
![]()
En @:MizzeAmy natuurlijk
Flip?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:50 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hij heeft een veel stoerdere naam! En Koen is al zo stoer.
Haha true truequote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:48 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Alsof jij Koen heet en ik klodders/jellybelly
Ik had vanmorgen nog een kloddertje op mijn bellyquote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:48 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Alsof jij Koen heet en ik klodders/jellybelly
Nietquote:
Zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 7 juni 2025 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog een kloddertje op mijn belly
[..]
Niet![]()
@:mizzezamy leg uit
gelukkig niet als 'sukkel' ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:49 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik heb gebrokenglas wel in mijn foon staan als glas
Ik heb een nieuwe telefoon dus iedereen staat er normaal in. Jij als voornaam Glas.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 06:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
gelukkig niet als 'sukkel' ofzo
Goedemorgen
Je bent laat. Ik er om half zes al uitquote:
Ik nog eerder. Maar er valt weinig meer op fok te doen tegenwoordig nu DTs dicht is. dus kom ik laterquote:
O lekker dan. Hier nog niet. Maar wat niet is kan nog komenquote:
Jij hebt mijn nummer?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 06:50 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe telefoon dus iedereen staat er normaal in. Jij als voornaam Glas.
Dan hebben we nog:voornaam Schotel.
Hey Preischotelquote:
Morguh GGquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
droog hier, en zon. een beetje benauwd
Beetje kunnen slapen?quote:
Fijn zo. Was er al weer super vroeg uit, maar tot die tijd redelijk geslapen voor mijn doenquote:
Ik nietquote:
Had laatste prei, maar er zit zo weinig smaak meer aan. Bij meer groentes trouwens had laatst ook smaakloze snijbonenquote:
ja, kloptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had laatste prei, maar er zit zo weinig smaak meer aan. Bij meer groentes trouwens had laatst ook smaakloze snijbonen
heb je de verwarming aanquote:
Echt zo jammer.quote:
Het is hier oo 22 gr binnen en door de regen is er een vochtig klamquote:
Kijk zo hoort het ook, en sterk natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ben net als mijn koffie: lekker heet.
ook dat inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het ook, en sterk natuurlijk
het is benauwd, niet echt heet, klopt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier oo 22 gr binnen en door de regen is er een vochtig klam
Ik heb het raam lekker openstaan en ik zit er voor dus dat is wel lekker
Het is maar goed dat ik geen koffie in mijn mond had, anders was ik van jou vorige post vast in de verslikmodus gegaan..quote:
Omgquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zei toch al, die knul gaat naar een meet en is helemaal veranderd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen koffie in mijn mond had, anders was ik van jou vorige post vast in de verslikmodus gegaan..
ZO uitspraak van jou heb ik nog niet eerder gezien.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zie je wel
IK had gelukkig net mijn slokje doorgeslikt toen ik het las. Maar ik zat wel met open mond te kijkenquote:
ik leer het van jouquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen koffie in mijn mond had, anders was ik van jou vorige post vast in de verslikmodus gegaan..
ZO uitspraak van jou heb ik nog niet eerder gezien.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja echt hequote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zei toch al, die knul gaat naar een meet en is helemaal veranderd.
Mooi zo, dan hoef je je vanaf nu niet meer te verslikkenquote:
Ik vind het al heel wat dat hij überhaupt slikt, had ik niet achter hem gezocht.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, dan hoef je je vanaf nu niet meer te verslikken
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat hij überhaupt slikt, had ik niet achter hem gezocht.
Oh wacht dit is geen kpd.
Ik ben lekker.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook goedemorgenje begint weer lekker
Lekker ding in da housequote:
quote:
Mee eten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Misschien volgende keer wel meeten.
Als jullie dat willen
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als jullie dat willen
O wacht staat meetenquote:
Dat willen wij altijdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als jullie dat willen
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]oke lekkere dingen AQ en koffie
en aangezien jij net als koffie bent ben jij ook wel lekker
Hoeveel mensen heb jij nu ontmoet van FOK!quote:
Ongeveer 80quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb jij nu ontmoet van FOK!
quote:
wow. ik zit nu op 17 ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:21 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ongeveer 80
Heb zelfs bij mensen van FOK! gewoond
Wauw, dat is best veel. En ook al bij FOK!keers gewoond.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:21 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ongeveer 80
Heb zelfs bij mensen van FOK! gewoond
Ja jij ook al zoveel. En de lijst wordt groter en groter ook voor jou vorige week nieuwe er bij die je nog niet kendequote:
Of op een strand. Dat zal een grote happening wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
een grote FOK!dag. een FOK!feest. ergens op de Veluwe.
En ik ben daar 1 van. We hebben nu al 3x gemeetquote:
CUL was waar ik vooral deed posten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, dat is best veel. En ook al bij FOK!keers gewoond.
Leuk, en dit keer heb je weer mensen ontmoet die je nog niet kende las ik.
Misschien is het een leuk idee om een meet te organiseren voor al die 80 mensen? Waarschijnlijk uit verschilldende subforums ?
Ik sla gelijk over. Dank.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
@:Harrie wanneer is de volgende DTS meet?
In de stationshalquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:27 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
En ik ben daar 1 van. We hebben nu al 3x gemeet
Jij was vorige week de eerste die ik even een knuffel wilde geven
Hey Koekiequote:
Heb je je kans op romantiek laten lopen GGquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het ging heel gehaast allemaal en toen wilde de volgende al een knuffel...
Ik snap nu de veranderde GG. Je voelt je gewild.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het ging heel gehaast allemaal en toen wilde de volgende al een knuffel...
Hij is er nog heet vanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik snap nu de veranderde GG. Je voelt je gewild.
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
*kijkt onder voetquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben klein dus de kans zit erin dat je gewoon over me heen kijkt hihi.
quote:
Hey schatjesquote:
quote:
IK dacht al dat heb ik niet getypt en scrolde geschrokken terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |