Ik nietquote:
Had laatste prei, maar er zit zo weinig smaak meer aan. Bij meer groentes trouwens had laatst ook smaakloze snijbonenquote:
ja, kloptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had laatste prei, maar er zit zo weinig smaak meer aan. Bij meer groentes trouwens had laatst ook smaakloze snijbonen
heb je de verwarming aanquote:
Echt zo jammer.quote:
Het is hier oo 22 gr binnen en door de regen is er een vochtig klamquote:
Kijk zo hoort het ook, en sterk natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ben net als mijn koffie: lekker heet.
ook dat inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het ook, en sterk natuurlijk
het is benauwd, niet echt heet, klopt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier oo 22 gr binnen en door de regen is er een vochtig klam
Ik heb het raam lekker openstaan en ik zit er voor dus dat is wel lekker
Het is maar goed dat ik geen koffie in mijn mond had, anders was ik van jou vorige post vast in de verslikmodus gegaan..quote:
Omgquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ben net als mijn koffie: lekker heet.
Ik zei toch al, die knul gaat naar een meet en is helemaal veranderd.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen koffie in mijn mond had, anders was ik van jou vorige post vast in de verslikmodus gegaan..
ZO uitspraak van jou heb ik nog niet eerder gezien.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zie je wel
IK had gelukkig net mijn slokje doorgeslikt toen ik het las. Maar ik zat wel met open mond te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |