Deletedquote:
Zal me niks verbazen als Musk binnenkort een 'ongeluk' krijgt.quote:
En morgen thuiswerk dag, dus ik kan het wat later maken vandaag.quote:
Trump draait gewoon alle subsidies dicht. En cancelt de opdrachten voor al die bedrijven van Musk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Musk binnenkort een 'ongeluk' krijgt.
Ik zou er bijna een X account voor aanmakenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:20 schreef Mike het volgende:
Hebben we ooit iets zo in real time zien escaleren?
Maar, maar... vanuit een zekere hoek was ons verzekerd dat dit nooit zou gaan gebeuren.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:19 schreef Timwonnacott het volgende:
De dag waarvan je wist dat die ging komen.
En dan hebben we uiteraard nul empathiequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Trump draait gewoon alle subsidies dicht. En cancelt de opdrachten voor al die bedrijven van Musk.
ja de blinde hoek!quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar, maar... vanuit een zekere hoek was ons verzekerd dat dit nooit zou gaan gebeuren.
Dat zal Elon toch ook beseffen? Het is óf een ingecalculeerd onderonsje óf Elon wil martelaar worden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Trump draait gewoon alle subsidies dicht. En cancelt de opdrachten voor al die bedrijven van Musk.
Nou, inderdaad. Graag meer informatie.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:21 schreef StateOfMind het volgende:
Op zich niet heel verassend dat hij in de lijst staat, want er zijn toch genoeg foto's van Trump en Epstein samen.
Die geruchten van een tijd geleden dat Musk voor Trump met stemcomputers gerommeld heeft daar ben ik ook wel benieuwd naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |