Op zulke dagen mis je @HowardRoark die Trump een uitstekende president vindt...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:30 schreef V. het volgende:
En op Trump vs Musk Day zou dit pareltje zomaar kunnen ondersneeuwen:
[ afbeelding ]
Wat is die man dom![]()
![]()
![]()
Ik doel er echt op dat Musk op dit moment mogelijk niet geestelijk in orde kan zijn, maar natuurlijk begrijp ik wel waar jij op doelt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Trump en Musk zijn moreel niet in orde. Al jaren niet.
Goed ... the match of the year ...
Trump zal winnen... die heeft meer politieke macht... tienduizenden ambtenaren, vriendjes in hoge functies, toegang tot archieven. En niet te vergeten de miljoenen meelopers.
En toen ie met een kettingzaag op een podium stond, om te vieren dat mensen hun baan waren kwijtgeraakt, toen was ie vast wél in orde.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:24 schreef rutger05 het volgende:
Lees net dat Musk 27 miljard heeft verloren op de beurs door deze clash en het kan nog vervelender uitpakken. Dit is tot nu toe erg beschadigend voor hem persoonlijk en voor zijn bedrijf Tesla. Alhoewel Musk een erg slimme man is, vertoont hij af en toe zeer ongeremd gedrag. Vraag mij echt af of hij op het moment wel helemaal geestelijk in orde is.
Cartmannetjes zijn het. Uitdelen, maar totale krieg bij incasseren.quote:
Kijk, er zijn nog genoeg fans die het nog niet helemaal juist verwerken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tussen Hillary's e-mails en Hunter's laptop en nu dit, merk je wel dat we in de digitale tijd zitten qua complotten.
Dictators kennende gaat er weinig damage control komen, maar juist meer paranoia en 'de harde hand'. Dit soort momenten heeft veel mensen het leven gekost.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zeker. Maar Trump doet vaak ook echt gekke en irrationele dingen die tegen het belang van de VS in gaan. Damage control voor Trump als persoon is wat anders dan damage control voor de VS.
Ik vermoed dat dit dan al op internet zou zijn geslingerd als dit het geval zou zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:44 schreef V. het volgende:
Het zou toch wat zijn als Musk, Big Balls en de andere hackerts zomaar via backdoors de hand hebben weten te leggen op bewijs tegen Trumo et al
Niet dat ik er verder in geloof, maar als je dat doet kun je niet meer chanteren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit dan al op internet zou zijn geslingerd als dit het geval zou zijn.
Het gaat meer om het beschadigen nu van de reputatie van Trump, maar het zou mij niet verbazen als dit in allerlei opzichten een enorme backfire gaat worden voor Musk en dat hij meer oploopt dan een blauwtje.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet dat ik er verder in geloof, maar als je dat doet kun je niet meer chanteren.
Hardop lachen hier !quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:30 schreef V. het volgende:
En op Trump vs Musk Day zou dit pareltje zomaar kunnen ondersneeuwen:
[ afbeelding ]
Wat is die man dom![]()
![]()
![]()
Is dit een schatting of een wens?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het beschadigen nu van de reputatie van Trump, maar het zou mij niet verbazen als dit in allerlei opzichten een enorme backfire gaat worden voor Musk en dat hij meer oploopt dan een blauwtje.
Ja lijkt me ook vrij duidelijk dat de president van een land dat mensen naar concentratiekampachtige gevangenissen in El Salvador stuurt er waarschijnlijk beter vanaf komt dan de burger die ruzie met hem zoekt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het gaat meer om het beschadigen nu van de reputatie van Trump, maar het zou mij niet verbazen als dit in allerlei opzichten een enorme backfire gaat worden voor Musk en dat hij meer oploopt dan een blauwtje.
Een vermoeden en geen wens. Trump heeft natuurlijk ook geen vrienden gemaakt bij het grootkapitaal en heel veel zeer machtige en zeer rijke mensen heel veel geld gekost. Wellicht dat dit Trump nu gaat opbreken.quote:
quote:"Elon, there will come a time when you need something from Donald Trump. You will think you will have earned the right to ask and receive. You have been a loyal, faithful soldier for him. You have supported him politically with 10s of millions of dollars," he wrote. "Then, at the point you need him the most, you will find out what so many before you have learned, his loyalty is only to himself."
Ik denk niet dat Musk met een kleine $400B (en dalend) aan vermogen daar heel erg lang wakker van zal liggen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:24 schreef rutger05 het volgende:
Lees net dat Musk 27 miljard heeft verloren op de beurs door deze clash en het kan nog vervelender uitpakken. Dit is tot nu toe erg beschadigend voor hem persoonlijk en voor zijn bedrijf Tesla. Alhoewel Musk een erg slimme man is, vertoont hij af en toe zeer ongeremd gedrag. Vraag mij echt af of hij op het moment wel helemaal geestelijk in orde is.
Samengevat: Narcisten die compleet uit hun plaat gaan waneer ze worden tegengewerkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Cartmannetjes zijn het. Uitdelen, maar totale krieg bij incasseren.
quote:Team-Musk laat rotzooi achter in kantoor, van wiet tot ratten: ‘Leek wel een zombie-apocalypsfilm’
Een ruimte vol kakkerlakken en ratten, met achtergelaten marihuana en lege bierflesjes. Musk en co zouden een puinhoop hebben achtergelaten in het hoofdkantoor van het United States Institute of Peace (USIP), waarvan ze de medewerkers met veel machtsvertoon op straat hadden gezet. Dat melden verschillende Amerikaanse media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |