SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is irritant ja. Zou er bij het gamen gek van worden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Bij het scrollen, hier op Fok of in Excel, scrolt ie een beetje schokkerig en springt hij soms weer een stukje de andere kant op. Begint me nu na een tijdje wel op de zenuwen te werken.
Die is al met gierende banden Rotterdam uit.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik kijk nu op Videoland iets over de mensen in Rotterdam.
Ja weet ik maar toch.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is al met gierende banden Rotterdam uit.
adoptieverlofquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van zwangerschapsverlof?
Adoptieverlof.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van zwangerschapsverlof?
Gewoon marktplaats of achter het station.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes ik ging vragen naar het fietsplan hier op werk. Ik kreeg slechte uitleg en allemaal rare verhalen. Over vakantiedagen verkoop en inhouding van je salaris. Allemaal netto enzo.
Dan moet je ook weer eerst toestemming hebben en allemaal ander gedoe. Dan heb je een fiets eind herfst ofzo.
Ik ga wel gewoon naar de fietsenwinkel. Dan heb ik een fiets over 1 a 2 weken ofzo.
Ook voor een elektrische transploft fiets?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon marktplaats of achter het station.
Die zijn er ook wel tweedehands. Hartman in Bennekom sowieso dacht ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook voor een elektrische transploft fiets?
Past niet in de bergingquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
elektrische bakfietsen zijn ook lekker goedkoop, stint of baboe
helaaschquote:
59 juni kan ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
30 juli tattoo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Artiest deed inderdaad heel weinig custom aanvragen maar ze vindt dit zelf ook heel erg tof dus LETS GOOO
omg zo spannend en leuk
ik heb allemaal (oke 2) klachten van mensen die het tijdstip 00:00 misleidend vindenquote:
voortaan 23:59 aanhouden dan maar.... want o jee... tere zieltjes die niet na kunnen denkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb allemaal (oke 2) klachten van mensen die het tijdstip 00:00 misleidend vinden
nooit meer een morgen
snap opzich nog wel de vergissing en hoe shit het is, maar het gooien op misleiding slaat echt nergens opquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
voortaan 23:59 aanhouden dan maar.... want o jee... tere zieltjes die niet na kunnen denken
quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
even nog een bord groene curry met rijst opscheppen
maar zaten ze de volgende dag voor 23.59u wel in de mail dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap opzich nog wel de vergissing en hoe shit het is, maar het gooien op misleiding slaat echt nergens op![]()
en ja, ga zekerrrr 23:59 doen volgende keer
mn mail?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar zaten ze de volgende dag voor 23.59u wel in de mail dan?
of zijn er ook bezwaarmakers die niets hebben ingeleverd?
dat ie wist wie je was zegt al heel watquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag is de laatste dag van een woonbegeleider, die gaat lekker van zijn pensioen genieten. Morgen is er wel een BBQ waar hij ook zal zijn, maar hij is nu bezig aan zijn laatste werkdag...
Hij is overigens 1 van de eerte mensen waar ik mee te maken kreeg in mijn woonbegeleidingstijd.. Ik had eerder in 2008 een intake met andere mensen, maar in juni dat jaar belde hij (in functie als plaatsvervangend locatiecoordinator) dat er bij hem in de woonvorm een plaats vrij was en ik daar wel geschikt voor zou zijn omdat deze woonvorm over zou gaan naar een naastgelegen woonvorm voor jongvolwassenen met autisme.
En na een bezichtiging en kennismaking en gesprek met pa ging ik overstag en ging ik in augustus dat jaar daar wonen. Hij was er maar en paar weken toen zijn tijd daar er opzat en iemand anders locatie coordinator werd. Jaren niet gezien, maar toen ik 2021 ging wonen in de woonvorm waar ik nu zit, kwam ik hem weer tegen. Nu als gewone woonbegeleider. Hij herkende mijn naam toen wel, maar wist niet meer precies waarvan. Ik dus wel, maar ja hij ziet zoveel bewoners. je kan echt niet iedereen herkennen natuurlijk..
aah oke ja nee dan ist niet te controleren of ze uberhaupt wel de boel klaar hadden gehadquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mn mail?alle toetsen moeten ingeleverd worden via een internetpagina zodat er kan worden gecontroleerd op plagiaat en mogelijkheid voor inleveren wordt na deadline gesloten. Dusja
geen idee
Ja hequote:Op donderdag 5 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker
ik zweet me kapot, echt zo benauwd joh
Alle deadlines die ik tot nu toe op school gekregen heb staan of op 23:59 of op 09:00. Precies om dat gezeik te voorkomen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb allemaal (oke 2) klachten van mensen die het tijdstip 00:00 misleidend vinden
nooit meer een morgen
Nee hoor, nergens last vanquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heWas al bang dat het aan mij lag
Hij herinnerde zoch slechts door alle bomen het bos niet meer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag is de laatste dag van een woonbegeleider, die gaat lekker van zijn pensioen genieten. Morgen is er wel een BBQ waar hij ook zal zijn, maar hij is nu bezig aan zijn laatste werkdag...
Hij is overigens 1 van de eerte mensen waar ik mee te maken kreeg in mijn woonbegeleidingstijd.. Ik had eerder in 2008 een intake met andere mensen, maar in juni dat jaar belde hij (in functie als plaatsvervangend locatiecoordinator) dat er bij hem in de woonvorm een plaats vrij was en ik daar wel geschikt voor zou zijn omdat deze woonvorm over zou gaan naar een naastgelegen woonvorm voor jongvolwassenen met autisme.
En na een bezichtiging en kennismaking en gesprek met pa ging ik overstag en ging ik in augustus dat jaar daar wonen. Hij was er maar en paar weken toen zijn tijd daar er opzat en iemand anders locatie coordinator werd. Jaren niet gezien, maar toen ik 2021 ging wonen in de woonvorm waar ik nu zit, kwam ik hem weer tegen. Nu als gewone woonbegeleider. Hij herkende mijn naam toen wel, maar wist niet meer precies waarvan. Ik dus wel, maar ja hij ziet zoveel bewoners. je kan echt niet iedereen herkennen natuurlijk..
Zo krijg ik ook weleens deadlinesquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle deadlines die ik tot nu toe op school gekregen heb staan of op 23:59 of op 09:00. Precies om dat gezeik te voorkomen.
Ik weet gelukkig niet wat dat betekendquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is plastijd-en-daarna-niet-meer-in-slaap-vallen-tijd.
en al wist ik dat wel, ik mag niks meer doen als de deadline is verstreken en er niks is ingeleverd. Moet via examencommissie, en dat is heel chill want ik kan gewoon zeggen 'niet bij mij zijn'. Op een aardige manierquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
aah oke ja nee dan ist niet te controleren of ze uberhaupt wel de boel klaar hadden gehad
zo irritantquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heWas al bang dat het aan mij lag
Nu ik dit weet ga ik dit nooit meer doenquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle deadlines die ik tot nu toe op school gekregen heb staan of op 23:59 of op 09:00. Precies om dat gezeik te voorkomen.
dat uiteraard makkelijk, maar ik ben dan wel schieuwnierig of ze wel echt 'verkeerde tijd' dachten of dat ze het niet eens af hadden en daarom maar met dit kutexcuus komenquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
en al wist ik dat wel, ik mag niks meer doen als de deadline is verstreken en er niks is ingeleverd. Moet via examencommissie, en dat is heel chill want ik kan gewoon zeggen 'niet bij mij zijn'. Op een aardige manier
ik gok écht verkeerd want het was de tweede en laatste kans van dit vak en bij het behalen van dit vak krijg je 10 ec, bij andere vakken 5 ecquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat uiteraard makkelijk, maar ik ben dan wel schieuwnierig of ze wel echt 'verkeerde tijd' dachten of dat ze het niet eens af hadden en daarom maar met dit kutexcuus komen
Dankjequote:Op donderdag 5 juni 2025 16:58 schreef Flory- het volgende:
Alvast ballie even uitzwaaien![]()
Goede reis straks @:bitterbal
[ afbeelding ]
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik kijk nu op Videoland iets over de mensen in Rotterdam.
Een 6 is een omgekeerde 9, zoquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik gok écht verkeerd want het was de tweede en laatste kans van dit vak en bij het behalen van dit vak krijg je 10 ec, bij andere vakken 5 ec
en je hebt 45 ec nodig (van de 60) om over te kunnen gaan, dus 10 is echt heel veel en heb eigenlijk nog nooit gehad dat er dan niks werd ingeleverd. Dan leveren ze een half verslag in als dat is wat ze hebben![]()
soms is dat ook nog eens nét voldoende
maarja, zeker weten doe je nooit
hoe laat ga je de lucht in?quote:
druk?quote:
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.quote:
lichtgewicht?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand waarom ze nu al weten dat het vliegtuig 8 min eerder aankomt?
als het gewoon zo breed is, ja dat kanquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.
Geen idee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
gezellig in de buitenluchtquote:
Marokko?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.
Wind mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Broedplaats voor muggen denk ik?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Oh huh, terugkoppeling van tuincontroles. Paar punten worden algemeen benoemd omdat ze het op veel plekken aantroffen. Oa regentonnen zonder deksel, dat heb ik ook maar dat mag niet. Waarom niet?!?!!?
Ik denk eerder dieren die er invallen en verzuipen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broedplaats voor muggen denk ik?
zoiets denk ik ook, kan niks anders bedenken?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broedplaats voor muggen denk ik?
kan gewoon via the internetz?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee moet nog steeds regenton kopen. Ben zo lui
alle dieren die er in kunnen klimmen mogen verzuipenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk eerder dieren die er invallen en verzuipen.
Gelukkig kun je altijd terugkomen en ben je niet meteen dakloos.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel weer zenuwachtig voor immigratie in Bangkok. Duim voor een chille immigratie beambte
Jawel tochquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen heb je geen tijd meer om te eten.
Nee ik heb tijdquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dan hartstikke druk bij mekkie misschien.
Tuurlijk gaat het over Ambarquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht gaat dit over Ambar Airlines? Want dan geen idee. Ik dacht dat het over de expatriatievlucht van Bal ging.
Sowieso die frites saus. Die hebben ze niet in Thailand en dan denk ik 2 cheeseburgers. Wil ook een cola maar had bedacht maar beter geen prik te nemenquote:
Gewoon een lekkere dikke milkshake danquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sowieso die frites saus. Die hebben ze niet in Thailand en dan denk ik 2 cheeseburgers. Wil ook een cola maar had bedacht maar beter geen prik te nemen
Gewoon Barryquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken, maar ik denk dat zijn officiële naam Meneer Âmbar wordt.
Ja, het probleem is meer dat de lijst aan dingen zo groot is, dat het me demotiveert. Terwijl ik weet dat als ik gewoon aan die lijst begin, het best snel af is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zoiets denk ik ook, kan niks anders bedenken?
al ligt er ook een stilstaande sloot aan mn tuin dus weenie of dat nou zo uitmaakt
[..]
kan gewoon via the internetz?
THICK SHAKEquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere dikke milkshake dan
White?quote:
Duivenbouillon met extra plantenvoeding.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alle dieren die er in kunnen klimmen mogen verzuipen
okee nee is zielig
Senhor Âmbar.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken, maar ik denk dat zijn officiële naam Meneer Âmbar wordt.
We wonen in Nederlandquote:
Blaffende Barry?quote:
WIe spreekt er tegenwoordig nog Nederlands in Nederlandquote:
Ja liever ook geen melkquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere dikke milkshake dan
De Randstad alleen is gelukkig niet Nederlandquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
WIe spreekt er tegenwoordig nog Nederlands in Nederland
Amaiquote:
quote:
Koffie zul je ook wel niet willen danquote:
Hier in Eindhoven hoor je ook bijna geen Nederlands meer en dat ligt gelukkig toch echt niet in de Randstadquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Randstad alleen is gelukkig niet Nederland
Ja dat zal ik wel drinken. Of groene thee ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koffie zul je ook wel niet willen danDrink dan op zijn minst een goede sloot water
Hoe lang moet je nu wachtenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
Bus waar ik op stond te wachten valt weer uit. Zal ook eens niet.
Centrum kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven hoor je ook bijna geen Nederlands meer en dat ligt gelukkig toch echt niet in de Randstad
Ohja, stom is dat he. En het vraagt nu mentaal waarschijnlijk meer ruimte omdat het wel je hoofd in beslag neemt, maar toch niet doenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het probleem is meer dat de lijst aan dingen zo groot is, dat het me demotiveert. Terwijl ik weet dat als ik gewoon aan die lijst begin, het best snel af is.
Wel een beetje een vreemde combinatie, een cheeseburger met groene theequote:Op donderdag 5 juni 2025 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zal ik wel drinken. Of groene thee ofzo
+ Hight Tech Campusquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Centrum kan ik me wel voorstellen ja.
Specifiek de volgende bus is van een andere lijn en altijd een loterij. Ergens tussen tien minuten en een half uur.quote:
Nog steeds veel Chinees daar, of is dat al wat minder geworden?quote:
hopen dat het niet gaat regenenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Specifiek de volgende bus is van een andere lijn en altijd een loterij. Ergens tussen tien minuten en een half uur.
Dus kan meevallen of kan tegenvallen.
GRAPJEEEquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shhhh. Deze bushalte heeft geen schuil of zitplek.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shhhh. Deze bushalte heeft geen schuil of zitplek.
Heb je een date?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik vermist zijn, @:TheStigsDutchCousin weet waar ik ben
dan is je vliegtuigje wel al wegquote:
Precies dat ja. Ergerniswekkend.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, stom is dat he. En het vraagt nu mentaal waarschijnlijk meer ruimte omdat het wel je hoofd in beslag neemt, maar toch niet doen
Ik kom er eigenlijk nooit tbh. Maar volgens mij is India daar ook goed vertegenwoordigd...quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds veel Chinees daar, of is dat al wat minder geworden?
kies blind!quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had een mental note gemaakt van alle uitgestelde knutseldingen die ik wilde doen als het straks zomervakantie is. En ik heb genoeg te doen voor zes vakanties denk ik.
Nu moet ik gaan kiezen.
dit klinkt als 'ik zit in zijn kelder'quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik vermist zijn, @:TheStigsDutchCousin weet waar ik ben
Bij de incheck of de mac?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies dat ja. Ergerniswekkend.
En nu ook dat stomme haaruitval. Weet nu vrij zeker dat het de shampoo is, morgen een andere kopen dan maar.
Denk dat ik mentaal nog niet toe ben aan kaal zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik moest lachen
en ben blij dat het de shampoo is, je haren kunnen ook uitvallen van de stress
Zijn de pc's kapot of is dat een maatschappij die dat nog niet heeft?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Incheck. Ze hebben hier een rij met bagage drop of maar je kan nergens op een pc inchecken
Gelukkig is het niet zo ergquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kies blind!
[..]
dit klinkt als 'ik zit in zijn kelder'
Ziedend!quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Ah als je al bent ingecheckt kan je daar heen
Crewbash ditquote:
Zoals in Osaka?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Ze hadden in Bangkok van die pc. Waar je dan zelf incheckt. En dannkrijg je ticket geprint. En moet je zelf je koffer nog inchecken. Hebben hebben ze die dingen niet staan
hoezo? als hij vermist is weet jij waar hij is. hoeven wij niet te zoekenquote:
Je zei dan niet zoeken. Meerdere manieren te interpreterenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo? als hij vermist is weet jij waar hij is. hoeven wij niet te zoeken
Big Blaffer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
De Âmbar cam is live. Alleen nog zonder hond. Ik kan nu mezelf volgen in de woonkamer
Had je dus nog prima 30 pakken hagelslag kunnen meenemenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb 20 kilo geloof ik. Mag hier 32 meenemen
Ja maar wilde geen 2e koffer. Vorige keer was wat traumatischquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je dus nog prima 30 pakken hagelslag kunnen meenemen
Onlymuis!quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
De Âmbar cam is live. Alleen nog zonder hond. Ik kan nu mezelf volgen in de woonkamer
Toen had je vier koffersquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wilde geen 2e koffer. Vorige keer was wat traumatisch
Altijd?quote:
Pfff.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar nu had ik 30 kilo te zwaar geloof ik
Soms verbaas ik me wel eens over wat mensen qua gewicht mee het vliegtuig in willen nemen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:14 schreef bitterbal het volgende:
En voor de vlucht van zaterdag heb ik 10 kilo bijgekocht voor de zekerheid maar dat kost in Thailand niet zoveel
Hagelslagquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me wel eens over wat mensen qua gewicht mee het vliegtuig in willen nemen.
Ik doe nietsquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je het weer gesaboteerd?
Nou, soms moet de hele huisraad mee lijkt hetquote:
Als m'n tante naar d'r kinderen en kleinkinderen in het buitenland gaat, gaat er ook heel wat mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, soms moet de hele huisraad mee lijkt het
Hagelslag is wel zo'n beetje de bindende factor hier.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n tante naar d'r kinderen en kleinkinderen in het buitenland gaat, gaat er ook heel wat mee.
Waaronder hagelslag.
Hagelslag is dan ook hemelsquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hagelslag is wel zo'n beetje de bindende factor hier.
Eten over het algemeen wel hoorquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hagelslag is wel zo'n beetje de bindende factor hier.
Het hagelt, het hagelt...quote:
Sorry dat ik dik ben!quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me wel eens over wat mensen qua gewicht mee het vliegtuig in willen nemen.
Jij bent heul niet dik man.quote:
Grote korrel Venzquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hagelt, het hagelt...
Het is weer gewijzigdquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
@:bomenverzameling hoe staat het met je nieuwe woning? Sorry als je het al verteld hebtHeb de laatste weken gemist hier.
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
SpAmbar alert
[ afbeelding ]
Daar kun je toch geen nee tegen zeggen?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
SpAmbar alert
[ afbeelding ]
Daar kun je toch geen nee tegen zeggen?
quote:
Mijn god.. Wat een stressvolle situatie, al die onzekerheidquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Grote korrel Venz
[..]
Het is weer gewijzigd![]()
![]()
![]()
Ik had dus dat ene flatje geaccepteerd, maar ik kreeg maar geen datum. Terwijl andere bewoners na mij een woning hadden toegewezen en geaccepteerd wel al snel een datum kregen. De twijfel en angst begon het over te nemen. Dus hebben ze maar duidelijkheid gevraaagd bij het plaatsingsteam. Nu blijkt dat de GGz weg gaat uit dat gebouw, omdat het op de nominatie staat om gesloopt te worden en om mij over een jaar weer ergens anders te huisvesten vonden ze geen goed idee.
Maar nu blijkt die woning die ze me eerst hadden aangeboden toch voor 1 september vrij komt, dus daar gaan de pijlen nu naar toe...
Heb je geen mancave in huis?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Een eigen loft, lijkt me ook wel wat.
Ik denk dat het wel 95 % zeker is. Maar ik ben die beloftes eigenlijk wel een beetje beu aan het worden. Er was natuurlijk eerst iets beloofd waar we alle 23 bewoners heen gingen en was er niet voor een Plan B gezorgd. Maar de "manager" die daarvoor verantwoordelijk was is al vertrokken bij de instelling....quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn god.. Wat een stressvolle situatie, al die onzekerheidMaar ook over die 1e woning weet je nu dus niet zeker of dat het wordt?
Ja, daar woon ik dan ook zelfstandig met de begeleiding in de wijk...quote:Was dat er ook eentje waar je dan zelfstandig woont?
Ik duim voor jequote:Op donderdag 5 juni 2025 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel 95 % zeker is. Maar ik ben die beloftes eigenlijk wel een beetje beu aan het worden. Er was natuurlijk eerst iets beloofd waar we alle 23 bewoners heen gingen en was er niet voor een Plan B gezorgd. Maar de "manager" die daarvoor verantwoordelijk was is al vertrokken bij de instelling....
[..]
Ja, daar woon ik dan ook zelfstandig met de begeleiding in de wijk...
Ja kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel 95 % zeker is. Maar ik ben die beloftes eigenlijk wel een beetje beu aan het worden. Er was natuurlijk eerst iets beloofd waar we alle 23 bewoners heen gingen en was er niet voor een Plan B gezorgd. Maar de "manager" die daarvoor verantwoordelijk was is al vertrokken bij de instelling....
[..]
Ja, daar woon ik dan ook zelfstandig met de begeleiding in de wijk...
Hoe ziet die eruit? Eigenlijk zou iedereen dat in huis moeten hebbenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
Het ruikt hier zo lekker nu door die geurkaas.
Ik heb een grote zolderkamer met game PC en heel groot scherm, banken enzo. Daar stond eerst ook de fitness en bike maar die staan nu op de zaak.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit? Eigenlijk zou iedereen dat in huis moeten hebbenWij hebben ook allebei een eigen cave
Etto die kaas lekker vindt ruiken. Het moet niet gekker worden hierquote:
Dit is een klein beetje wat wij net hebben laten aanbouwen, ook een overdekte ruimte met aan 3 kanten volledig glas, een open overkapte ruimte ernaast, en een dakterras erbovenop. Wil eigenlijk nog wel een sauna onder dat overkapte deel. Maar al super veel plezier vanquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wat we dus nog willen is een buitenkeuken in een douglas (overkapping) dat wordt een hele brede. Eerst een schuur/garage, daarnaast een overdekte ruimte met glazen schuifpui, en dan een open terras met dak nog steeds en misschien daar een zwembad in.
Ze hadden ook een honing en chocolade geur maar die heb ik uiteindelijk maar niet gekocht.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Etto die kaas lekker vindt ruiken. Het moet niet gekker worden hier
Zijn nu de hamburgers daar op voor de rest van de dag??quote:
Nee heb er braaf maar 1 gegeten :pquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn nu de hamburgers daar op voor de rest van de dag??
Ja het is echt duur de mac..quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb er braaf maar 1 gegeten :p
Ik had 1 cheeseburger. 1 medium friet en 2 frietsaus Ruim tien euro
Yes 2 maaltijden. En snacks. Heb ook nog een doosje pringles en nootjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja het is echt duur de mac..
Krijg je tijdens je vlucht nog iets te eten?? Anders is het honger lijden of niet??
Altijd goedquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vanmiddag burgerking op kosten van werk
Heb je nog een tussenstop voor Bangkok of is het een keer een directe vlucht?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes 2 maaltijden. En snacks. Heb ook nog een doosje pringles en nootjes
Nee dit is direct naar bangekok dus misschien kans op een beetje slaapquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je nog een tussenstop voor Bangkok of is het een keer een directe vlucht?
Er vanuitgaande dat je eerst naar de Bange kok gaat...
Valt me mee dat ie niet ging krijsenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
Babytje hele poos op schoot gehad, hij lag lekker bij me te dromen![]()
![]()
Natuurlijk ging ie niet krijsenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Valt me mee dat ie niet ging krijsen![]()
Ik zou dan terugkrijsen
ik had dan een fatsoenlijke tent geeïstquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vanmiddag burgerking op kosten van werk
ja kwee nie hoe babies zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk ging ie niet krijsen
Hij lag lekker bij tante Essie, waarom zou die dan krijsen
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
Babytje hele poos op schoot gehad, hij lag lekker bij me te dromen![]()
![]()
BOSTIJGERINquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk ging ie niet krijsen
Hij lag lekker bij tante Essie, waarom zou die dan krijsen
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Tering jezus veel slakken ineens weer in de tuin.
Etto KrokEtto!quote:
Klein is ze zekerquote:
Veilige vlucht!quote:
Een soort springende stressbal dus?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klein, kneedbaar. Stuiteren als ze vallen.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klein, kneedbaar. Stuiteren als ze vallen.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een soort springende stressbal dus?Ze geven je wel veel stress heb ik van horen zeggen.
Ik weet niet hoe groot ballie is, dus misschien nog steeds een klein meisje.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ballie als klein meisje
Jaaaaquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:34 schreef Crack_ het volgende:
@:essnhills
mijne kleuren ook mooi rood!
[ afbeelding ]
Klopt, maar is ook al wat ouder. Weet niet hoelang ie er staat, derde of vierde seizoen nu denk ik. Hij stond er al toen ik de tuin overnamquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Jouw struik is wel wat groter al
Jaaaaquote:
Ja ik heb de mijne vorig jaar gekochtquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt, maar is ook al wat ouder. Weet niet hoelang ie er staat, derde of vierde seizoen nu denk ik. Hij stond er al toen ik de tuin overnam![]()
Vorig jaar had ik trouwens dus niksmaar denk dat dat kwam door de late vorst die we toen hadden
Al de vierde keer deze avond dat ik de opmerking: context is belangrijk bij deze zin, kan gebruiken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:34 schreef Crack_ het volgende:
@:essnhills
mijne kleuren ook mooi rood!
[ afbeelding ]
Gelukkig snapte ik se context, ook zonder foto welquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Al de vierde keer deze avond dat ik de opmerking: context is belangrijk bij deze zin, kan gebruiken.
Ja die kleuren ook roodquote:
Oh daar twijfelde ik niet aan hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig snapte ik se context, ook zonder foto wel
whoehoeequote:
Lekker, meteen goed gebruik maken van het momentquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
We zitten nog in de auto terug
We hadden eten mee zodat we iets langer konden blijven
En na het eten ging ie bij mij op schoot en toen lag ie lekker bij me te slapen![]()
ja gaat snelquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb de mijne vorig jaar gekochtvind dat ik nu ook al best veel oogst heb voor zo'n jong plantje nog
quote:
Ik kreeg even een panische aanval toen ik jouw 20000 posts onder elkaar zag komenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whoehoee
waarom soort van?
[..]
Lekker, meteen goed gebruik maken van het moment. En klinkt heerlijk. Lekker ontspannen baby ook dus?
[..]
ja gaat snelheb ook mn eerste aardbeitjes geplukt! Sommige incl slak, dat was wat jammer
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
tip van de dag: rustig lezen, adem in adem uit, alles komt goedquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kreeg even een panische aanval toen ik jouw 20000 posts onder elkaar zag komen
quote:
morgen nog een afspraak voor wat IT dingen bij iemand (opzich niet werk gerelateerd maar wel soort van werkquote:
jaaquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whoehoee
waarom soort van?
[..]
Lekker, meteen goed gebruik maken van het moment. En klinkt heerlijk. Lekker ontspannen baby ook dus?
Wat extra proteïne bij je fruitquote:[..]
ja gaat snelheb ook mn eerste aardbeitjes geplukt! Sommige incl slak, dat was wat jammer
een beetje onder de mensen is ook wel goed hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen nog een afspraak voor wat IT dingen bij iemand (opzich niet werk gerelateerd maar wel soort van werk)
en dan zondag uit eten, opzich lekker en gezellig, maar was niet helemaal mn planning voor een rustig weekend
Het lijkt wel of dat op elke koek/reep/drinkyog enorm veel meer proteïne bevat dan eerst, iedereen lijkt hiermee bezig te zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaa
Vanmiddag was ie een beetje aan het huilen, maar wss krampjes en later ging het over en lag ie tevreden op schoot
[..]
Wat extra proteïne bij je fruit
Oh, klinkt wel leuk. Dat uiteten dan maar als je zin had in een rustig weekend is dat net even geen lekkere planning neequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen nog een afspraak voor wat IT dingen bij iemand (opzich niet werk gerelateerd maar wel soort van werk)
en dan zondag uit eten, opzich lekker en gezellig, maar was niet helemaal mn planning voor een rustig weekend
Ahwwwwquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaa
Vanmiddag was ie een beetje aan het huilen, maar wss krampjes en later ging het over en lag ie tevreden op schoot
[..]
Wat extra proteïne bij je fruit
Jokkebrokquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tip van de dag: rustig lezen, adem in adem uit, alles komt goed
quote:
Goodnightie, hopelijk net zo vredig als een babytjequote:
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]Deze kan ik niet ontkennen, het spijt me
[..]
Goodnightie, hopelijk net zo vredig als een babytje
Dat is een beetje vragen naar Team Rood of Team Zwart terwijl het kaartenhuis in elkaar zakt.quote:
Ik hoop dat hij bluft.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
@:Dezwabber, de astronauten zijn weer gestrand!
Het is wel een heel groot kaartenhuis dat voorlopig nog wel aan het instorten is. Tijd genoeg om een team te kiezen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een beetje vragen naar Team Rood of Team Zwart terwijl het kaartenhuis in elkaar zakt.
Je mag ook wel van team wisselen ?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een heel groot kaartenhuis dat voorlopig nog wel aan het instorten is. Tijd genoeg om een team te kiezen.
Ze kunnen het ISS ook niet deorbiten zonder Musk. En trouwens, Starlink is ook wel handig voor het leger. En zonder Falcon 9 kunnen ze de komende jaren misschien 10 raketten lanceren in de VS.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij bluft.
Ik hoop dat hij niet bluft.
Ik vind het best! Ik maak de regels niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je mag ook wel van team wisselen ?
"Kunnen we SLS nog uit de kliko vissen?"quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kunnen het ISS ook niet deorbiten zonder Musk. En trouwens, Starlink is ook wel handig voor het leger. En zonder Falcon 9 kunnen ze de komende jaren misschien 10 raketten lanceren in de VS.
Lol wat gebeurt hier allemaal.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
[ x ]
[ x ]
Het was 4 miljard per lancering voor SLS. Zal nu wel nog duurder zijn geworden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Kunnen we SLS nog uit de kliko vissen?"
Maar een dealtje maken met dat andere land dat wel raketten die kant op kan schieten dan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kunnen het ISS ook niet deorbiten zonder Musk. En trouwens, Starlink is ook wel handig voor het leger. En zonder Falcon 9 kunnen ze de komende jaren misschien 10 raketten lanceren in de VS.
Misschien kunnen ze een trosje Electrons van Rocket Lab aan elkaar tapen. Als ze de oplader hebben gevonden kunnen ze daar toch ook al snel een halve pingpongbal mee in orbit krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was 4 miljard per lancering voor SLS. Zal nu wel nog duurder zijn geworden.
Eeuhm, ja, Rusland dus.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar een dealtje maken met dat andere land dat wel raketten die kant op kan schieten dan.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een trosje Electrons van Rocket Lab aan elkaar tapen. Als ze de oplader hebben gevonden kunnen ze daar toch ook al snel een halve pingpongbal mee in orbit krijgen.
Elon gaat wel lekker tekeer op Twitter zie ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Twitter weten de MAGA-figuren het ook niet meer.
[ x ]
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze zijn wittig/grijzig met rood?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
[ x ]
[ x ]
Altijd leuk als twee borderline narcisten ruzie met elkaar hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
[ x ]
[ x ]
Ja, maar even kijken of Trump ook helemaal los gaat zo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Elon gaat wel lekker tekeer op Twitter zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |