Dat is een beetje vragen naar Team Rood of Team Zwart terwijl het kaartenhuis in elkaar zakt.quote:
Ik hoop dat hij bluft.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
@:Dezwabber, de astronauten zijn weer gestrand!
Het is wel een heel groot kaartenhuis dat voorlopig nog wel aan het instorten is. Tijd genoeg om een team te kiezen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een beetje vragen naar Team Rood of Team Zwart terwijl het kaartenhuis in elkaar zakt.
Je mag ook wel van team wisselen ?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een heel groot kaartenhuis dat voorlopig nog wel aan het instorten is. Tijd genoeg om een team te kiezen.
Ze kunnen het ISS ook niet deorbiten zonder Musk. En trouwens, Starlink is ook wel handig voor het leger. En zonder Falcon 9 kunnen ze de komende jaren misschien 10 raketten lanceren in de VS.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij bluft.
Ik hoop dat hij niet bluft.
Ik vind het best! Ik maak de regels niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je mag ook wel van team wisselen ?
"Kunnen we SLS nog uit de kliko vissen?"quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kunnen het ISS ook niet deorbiten zonder Musk. En trouwens, Starlink is ook wel handig voor het leger. En zonder Falcon 9 kunnen ze de komende jaren misschien 10 raketten lanceren in de VS.
Lol wat gebeurt hier allemaal.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
[ x ]
[ x ]
Het was 4 miljard per lancering voor SLS. Zal nu wel nog duurder zijn geworden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Kunnen we SLS nog uit de kliko vissen?"
Maar een dealtje maken met dat andere land dat wel raketten die kant op kan schieten dan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kunnen het ISS ook niet deorbiten zonder Musk. En trouwens, Starlink is ook wel handig voor het leger. En zonder Falcon 9 kunnen ze de komende jaren misschien 10 raketten lanceren in de VS.
Misschien kunnen ze een trosje Electrons van Rocket Lab aan elkaar tapen. Als ze de oplader hebben gevonden kunnen ze daar toch ook al snel een halve pingpongbal mee in orbit krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was 4 miljard per lancering voor SLS. Zal nu wel nog duurder zijn geworden.
Eeuhm, ja, Rusland dus.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar een dealtje maken met dat andere land dat wel raketten die kant op kan schieten dan.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een trosje Electrons van Rocket Lab aan elkaar tapen. Als ze de oplader hebben gevonden kunnen ze daar toch ook al snel een halve pingpongbal mee in orbit krijgen.
Elon gaat wel lekker tekeer op Twitter zie ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Twitter weten de MAGA-figuren het ook niet meer.
[ x ]
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze zijn wittig/grijzig met rood?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
[ x ]
[ x ]
Altijd leuk als twee borderline narcisten ruzie met elkaar hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
[ x ]
[ x ]
Ja, maar even kijken of Trump ook helemaal los gaat zo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Elon gaat wel lekker tekeer op Twitter zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |