Dit is een klein beetje wat wij net hebben laten aanbouwen, ook een overdekte ruimte met aan 3 kanten volledig glas, een open overkapte ruimte ernaast, en een dakterras erbovenop. Wil eigenlijk nog wel een sauna onder dat overkapte deel. Maar al super veel plezier vanquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wat we dus nog willen is een buitenkeuken in een douglas (overkapping) dat wordt een hele brede. Eerst een schuur/garage, daarnaast een overdekte ruimte met glazen schuifpui, en dan een open terras met dak nog steeds en misschien daar een zwembad in.
Ze hadden ook een honing en chocolade geur maar die heb ik uiteindelijk maar niet gekocht.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Etto die kaas lekker vindt ruiken. Het moet niet gekker worden hier
Zijn nu de hamburgers daar op voor de rest van de dag??quote:
Nee heb er braaf maar 1 gegeten :pquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn nu de hamburgers daar op voor de rest van de dag??
Ja het is echt duur de mac..quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb er braaf maar 1 gegeten :p
Ik had 1 cheeseburger. 1 medium friet en 2 frietsaus Ruim tien euro
Yes 2 maaltijden. En snacks. Heb ook nog een doosje pringles en nootjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja het is echt duur de mac..
Krijg je tijdens je vlucht nog iets te eten?? Anders is het honger lijden of niet??
Altijd goedquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vanmiddag burgerking op kosten van werk
Heb je nog een tussenstop voor Bangkok of is het een keer een directe vlucht?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes 2 maaltijden. En snacks. Heb ook nog een doosje pringles en nootjes
Nee dit is direct naar bangekok dus misschien kans op een beetje slaapquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je nog een tussenstop voor Bangkok of is het een keer een directe vlucht?
Er vanuitgaande dat je eerst naar de Bange kok gaat...
Valt me mee dat ie niet ging krijsenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
Babytje hele poos op schoot gehad, hij lag lekker bij me te dromen![]()
![]()
Natuurlijk ging ie niet krijsenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Valt me mee dat ie niet ging krijsen![]()
Ik zou dan terugkrijsen
ik had dan een fatsoenlijke tent geeïstquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vanmiddag burgerking op kosten van werk
ja kwee nie hoe babies zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk ging ie niet krijsen
Hij lag lekker bij tante Essie, waarom zou die dan krijsen
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
Babytje hele poos op schoot gehad, hij lag lekker bij me te dromen![]()
![]()
BOSTIJGERINquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk ging ie niet krijsen
Hij lag lekker bij tante Essie, waarom zou die dan krijsen
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Tering jezus veel slakken ineens weer in de tuin.
Etto KrokEtto!quote:
Klein is ze zekerquote:
Veilige vlucht!quote:
Een soort springende stressbal dus?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klein, kneedbaar. Stuiteren als ze vallen.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klein, kneedbaar. Stuiteren als ze vallen.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een soort springende stressbal dus?Ze geven je wel veel stress heb ik van horen zeggen.
Ik weet niet hoe groot ballie is, dus misschien nog steeds een klein meisje.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ballie als klein meisje
Jaaaaquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:34 schreef Crack_ het volgende:
@:essnhills
mijne kleuren ook mooi rood!
[ afbeelding ]
Klopt, maar is ook al wat ouder. Weet niet hoelang ie er staat, derde of vierde seizoen nu denk ik. Hij stond er al toen ik de tuin overnamquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Jouw struik is wel wat groter al
Jaaaaquote:
Ja ik heb de mijne vorig jaar gekochtquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt, maar is ook al wat ouder. Weet niet hoelang ie er staat, derde of vierde seizoen nu denk ik. Hij stond er al toen ik de tuin overnam![]()
Vorig jaar had ik trouwens dus niksmaar denk dat dat kwam door de late vorst die we toen hadden
Al de vierde keer deze avond dat ik de opmerking: context is belangrijk bij deze zin, kan gebruiken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:34 schreef Crack_ het volgende:
@:essnhills
mijne kleuren ook mooi rood!
[ afbeelding ]
Gelukkig snapte ik se context, ook zonder foto welquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Al de vierde keer deze avond dat ik de opmerking: context is belangrijk bij deze zin, kan gebruiken.
Ja die kleuren ook roodquote:
Oh daar twijfelde ik niet aan hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig snapte ik se context, ook zonder foto wel
whoehoeequote:
Lekker, meteen goed gebruik maken van het momentquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
We zitten nog in de auto terug
We hadden eten mee zodat we iets langer konden blijven
En na het eten ging ie bij mij op schoot en toen lag ie lekker bij me te slapen![]()
ja gaat snelquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb de mijne vorig jaar gekochtvind dat ik nu ook al best veel oogst heb voor zo'n jong plantje nog
quote:
Ik kreeg even een panische aanval toen ik jouw 20000 posts onder elkaar zag komenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whoehoee
waarom soort van?
[..]
Lekker, meteen goed gebruik maken van het moment. En klinkt heerlijk. Lekker ontspannen baby ook dus?
[..]
ja gaat snelheb ook mn eerste aardbeitjes geplukt! Sommige incl slak, dat was wat jammer
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
tip van de dag: rustig lezen, adem in adem uit, alles komt goedquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kreeg even een panische aanval toen ik jouw 20000 posts onder elkaar zag komen
quote:
morgen nog een afspraak voor wat IT dingen bij iemand (opzich niet werk gerelateerd maar wel soort van werkquote:
jaaquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whoehoee
waarom soort van?
[..]
Lekker, meteen goed gebruik maken van het moment. En klinkt heerlijk. Lekker ontspannen baby ook dus?
Wat extra proteïne bij je fruitquote:[..]
ja gaat snelheb ook mn eerste aardbeitjes geplukt! Sommige incl slak, dat was wat jammer
een beetje onder de mensen is ook wel goed hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen nog een afspraak voor wat IT dingen bij iemand (opzich niet werk gerelateerd maar wel soort van werk)
en dan zondag uit eten, opzich lekker en gezellig, maar was niet helemaal mn planning voor een rustig weekend
Het lijkt wel of dat op elke koek/reep/drinkyog enorm veel meer proteïne bevat dan eerst, iedereen lijkt hiermee bezig te zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaa
Vanmiddag was ie een beetje aan het huilen, maar wss krampjes en later ging het over en lag ie tevreden op schoot
[..]
Wat extra proteïne bij je fruit
Oh, klinkt wel leuk. Dat uiteten dan maar als je zin had in een rustig weekend is dat net even geen lekkere planning neequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen nog een afspraak voor wat IT dingen bij iemand (opzich niet werk gerelateerd maar wel soort van werk)
en dan zondag uit eten, opzich lekker en gezellig, maar was niet helemaal mn planning voor een rustig weekend
Ahwwwwquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaa
Vanmiddag was ie een beetje aan het huilen, maar wss krampjes en later ging het over en lag ie tevreden op schoot
[..]
Wat extra proteïne bij je fruit
Jokkebrokquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tip van de dag: rustig lezen, adem in adem uit, alles komt goed
quote:
Goodnightie, hopelijk net zo vredig als een babytjequote:
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]Deze kan ik niet ontkennen, het spijt me
[..]
Goodnightie, hopelijk net zo vredig als een babytje
Dat is een beetje vragen naar Team Rood of Team Zwart terwijl het kaartenhuis in elkaar zakt.quote:
Ik hoop dat hij bluft.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
@:Dezwabber, de astronauten zijn weer gestrand!
Het is wel een heel groot kaartenhuis dat voorlopig nog wel aan het instorten is. Tijd genoeg om een team te kiezen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een beetje vragen naar Team Rood of Team Zwart terwijl het kaartenhuis in elkaar zakt.
Je mag ook wel van team wisselen ?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een heel groot kaartenhuis dat voorlopig nog wel aan het instorten is. Tijd genoeg om een team te kiezen.
Ze kunnen het ISS ook niet deorbiten zonder Musk. En trouwens, Starlink is ook wel handig voor het leger. En zonder Falcon 9 kunnen ze de komende jaren misschien 10 raketten lanceren in de VS.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij bluft.
Ik hoop dat hij niet bluft.
Ik vind het best! Ik maak de regels niet.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je mag ook wel van team wisselen ?
"Kunnen we SLS nog uit de kliko vissen?"quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kunnen het ISS ook niet deorbiten zonder Musk. En trouwens, Starlink is ook wel handig voor het leger. En zonder Falcon 9 kunnen ze de komende jaren misschien 10 raketten lanceren in de VS.
Lol wat gebeurt hier allemaal.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
[ x ]
[ x ]
Het was 4 miljard per lancering voor SLS. Zal nu wel nog duurder zijn geworden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Kunnen we SLS nog uit de kliko vissen?"
Maar een dealtje maken met dat andere land dat wel raketten die kant op kan schieten dan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kunnen het ISS ook niet deorbiten zonder Musk. En trouwens, Starlink is ook wel handig voor het leger. En zonder Falcon 9 kunnen ze de komende jaren misschien 10 raketten lanceren in de VS.
Misschien kunnen ze een trosje Electrons van Rocket Lab aan elkaar tapen. Als ze de oplader hebben gevonden kunnen ze daar toch ook al snel een halve pingpongbal mee in orbit krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was 4 miljard per lancering voor SLS. Zal nu wel nog duurder zijn geworden.
Eeuhm, ja, Rusland dus.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar een dealtje maken met dat andere land dat wel raketten die kant op kan schieten dan.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een trosje Electrons van Rocket Lab aan elkaar tapen. Als ze de oplader hebben gevonden kunnen ze daar toch ook al snel een halve pingpongbal mee in orbit krijgen.
Elon gaat wel lekker tekeer op Twitter zie ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Op Twitter weten de MAGA-figuren het ook niet meer.
[ x ]
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze zijn wittig/grijzig met rood?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
[ x ]
[ x ]
Altijd leuk als twee borderline narcisten ruzie met elkaar hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:28 schreef Recce het volgende:
[ x ]
[ x ]
Ja, maar even kijken of Trump ook helemaal los gaat zo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Elon gaat wel lekker tekeer op Twitter zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |