quote:
Koffie zul je ook wel niet willen danquote:
Hier in Eindhoven hoor je ook bijna geen Nederlands meer en dat ligt gelukkig toch echt niet in de Randstadquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Randstad alleen is gelukkig niet Nederland
Ja dat zal ik wel drinken. Of groene thee ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koffie zul je ook wel niet willen danDrink dan op zijn minst een goede sloot water
Hoe lang moet je nu wachtenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
Bus waar ik op stond te wachten valt weer uit. Zal ook eens niet.
Centrum kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven hoor je ook bijna geen Nederlands meer en dat ligt gelukkig toch echt niet in de Randstad
Ohja, stom is dat he. En het vraagt nu mentaal waarschijnlijk meer ruimte omdat het wel je hoofd in beslag neemt, maar toch niet doenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het probleem is meer dat de lijst aan dingen zo groot is, dat het me demotiveert. Terwijl ik weet dat als ik gewoon aan die lijst begin, het best snel af is.
Wel een beetje een vreemde combinatie, een cheeseburger met groene theequote:Op donderdag 5 juni 2025 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zal ik wel drinken. Of groene thee ofzo
+ Hight Tech Campusquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Centrum kan ik me wel voorstellen ja.
Specifiek de volgende bus is van een andere lijn en altijd een loterij. Ergens tussen tien minuten en een half uur.quote:
Nog steeds veel Chinees daar, of is dat al wat minder geworden?quote:
hopen dat het niet gaat regenenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Specifiek de volgende bus is van een andere lijn en altijd een loterij. Ergens tussen tien minuten en een half uur.
Dus kan meevallen of kan tegenvallen.
GRAPJEEEquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shhhh. Deze bushalte heeft geen schuil of zitplek.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shhhh. Deze bushalte heeft geen schuil of zitplek.
Heb je een date?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik vermist zijn, @:TheStigsDutchCousin weet waar ik ben
dan is je vliegtuigje wel al wegquote:
Precies dat ja. Ergerniswekkend.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, stom is dat he. En het vraagt nu mentaal waarschijnlijk meer ruimte omdat het wel je hoofd in beslag neemt, maar toch niet doen
Ik kom er eigenlijk nooit tbh. Maar volgens mij is India daar ook goed vertegenwoordigd...quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog steeds veel Chinees daar, of is dat al wat minder geworden?
kies blind!quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had een mental note gemaakt van alle uitgestelde knutseldingen die ik wilde doen als het straks zomervakantie is. En ik heb genoeg te doen voor zes vakanties denk ik.
Nu moet ik gaan kiezen.
dit klinkt als 'ik zit in zijn kelder'quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik vermist zijn, @:TheStigsDutchCousin weet waar ik ben
Bij de incheck of de mac?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies dat ja. Ergerniswekkend.
En nu ook dat stomme haaruitval. Weet nu vrij zeker dat het de shampoo is, morgen een andere kopen dan maar.
Denk dat ik mentaal nog niet toe ben aan kaal zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik moest lachen
en ben blij dat het de shampoo is, je haren kunnen ook uitvallen van de stress
Zijn de pc's kapot of is dat een maatschappij die dat nog niet heeft?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Incheck. Ze hebben hier een rij met bagage drop of maar je kan nergens op een pc inchecken
Gelukkig is het niet zo ergquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kies blind!
[..]
dit klinkt als 'ik zit in zijn kelder'
Ziedend!quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Ah als je al bent ingecheckt kan je daar heen
Crewbash ditquote:
Zoals in Osaka?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Ze hadden in Bangkok van die pc. Waar je dan zelf incheckt. En dannkrijg je ticket geprint. En moet je zelf je koffer nog inchecken. Hebben hebben ze die dingen niet staan
hoezo? als hij vermist is weet jij waar hij is. hoeven wij niet te zoekenquote:
Je zei dan niet zoeken. Meerdere manieren te interpreterenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo? als hij vermist is weet jij waar hij is. hoeven wij niet te zoeken
Big Blaffer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
De Âmbar cam is live. Alleen nog zonder hond. Ik kan nu mezelf volgen in de woonkamer
Had je dus nog prima 30 pakken hagelslag kunnen meenemenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb 20 kilo geloof ik. Mag hier 32 meenemen
Ja maar wilde geen 2e koffer. Vorige keer was wat traumatischquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je dus nog prima 30 pakken hagelslag kunnen meenemen
Onlymuis!quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
De Âmbar cam is live. Alleen nog zonder hond. Ik kan nu mezelf volgen in de woonkamer
Toen had je vier koffersquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wilde geen 2e koffer. Vorige keer was wat traumatisch
Altijd?quote:
Pfff.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar nu had ik 30 kilo te zwaar geloof ik
Soms verbaas ik me wel eens over wat mensen qua gewicht mee het vliegtuig in willen nemen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:14 schreef bitterbal het volgende:
En voor de vlucht van zaterdag heb ik 10 kilo bijgekocht voor de zekerheid maar dat kost in Thailand niet zoveel
Hagelslagquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me wel eens over wat mensen qua gewicht mee het vliegtuig in willen nemen.
Ik doe nietsquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je het weer gesaboteerd?
Nou, soms moet de hele huisraad mee lijkt hetquote:
Als m'n tante naar d'r kinderen en kleinkinderen in het buitenland gaat, gaat er ook heel wat mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, soms moet de hele huisraad mee lijkt het
Hagelslag is wel zo'n beetje de bindende factor hier.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als m'n tante naar d'r kinderen en kleinkinderen in het buitenland gaat, gaat er ook heel wat mee.
Waaronder hagelslag.
Hagelslag is dan ook hemelsquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hagelslag is wel zo'n beetje de bindende factor hier.
Eten over het algemeen wel hoorquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hagelslag is wel zo'n beetje de bindende factor hier.
Het hagelt, het hagelt...quote:
Sorry dat ik dik ben!quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms verbaas ik me wel eens over wat mensen qua gewicht mee het vliegtuig in willen nemen.
Jij bent heul niet dik man.quote:
Grote korrel Venzquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het hagelt, het hagelt...
Het is weer gewijzigdquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
@:bomenverzameling hoe staat het met je nieuwe woning? Sorry als je het al verteld hebtHeb de laatste weken gemist hier.
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
SpAmbar alert
[ afbeelding ]
Daar kun je toch geen nee tegen zeggen?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
SpAmbar alert
[ afbeelding ]
Daar kun je toch geen nee tegen zeggen?
quote:
Mijn god.. Wat een stressvolle situatie, al die onzekerheidquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Grote korrel Venz
[..]
Het is weer gewijzigd![]()
![]()
![]()
Ik had dus dat ene flatje geaccepteerd, maar ik kreeg maar geen datum. Terwijl andere bewoners na mij een woning hadden toegewezen en geaccepteerd wel al snel een datum kregen. De twijfel en angst begon het over te nemen. Dus hebben ze maar duidelijkheid gevraaagd bij het plaatsingsteam. Nu blijkt dat de GGz weg gaat uit dat gebouw, omdat het op de nominatie staat om gesloopt te worden en om mij over een jaar weer ergens anders te huisvesten vonden ze geen goed idee.
Maar nu blijkt die woning die ze me eerst hadden aangeboden toch voor 1 september vrij komt, dus daar gaan de pijlen nu naar toe...
Heb je geen mancave in huis?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Een eigen loft, lijkt me ook wel wat.
Ik denk dat het wel 95 % zeker is. Maar ik ben die beloftes eigenlijk wel een beetje beu aan het worden. Er was natuurlijk eerst iets beloofd waar we alle 23 bewoners heen gingen en was er niet voor een Plan B gezorgd. Maar de "manager" die daarvoor verantwoordelijk was is al vertrokken bij de instelling....quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn god.. Wat een stressvolle situatie, al die onzekerheidMaar ook over die 1e woning weet je nu dus niet zeker of dat het wordt?
Ja, daar woon ik dan ook zelfstandig met de begeleiding in de wijk...quote:Was dat er ook eentje waar je dan zelfstandig woont?
Ik duim voor jequote:Op donderdag 5 juni 2025 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel 95 % zeker is. Maar ik ben die beloftes eigenlijk wel een beetje beu aan het worden. Er was natuurlijk eerst iets beloofd waar we alle 23 bewoners heen gingen en was er niet voor een Plan B gezorgd. Maar de "manager" die daarvoor verantwoordelijk was is al vertrokken bij de instelling....
[..]
Ja, daar woon ik dan ook zelfstandig met de begeleiding in de wijk...
Ja kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel 95 % zeker is. Maar ik ben die beloftes eigenlijk wel een beetje beu aan het worden. Er was natuurlijk eerst iets beloofd waar we alle 23 bewoners heen gingen en was er niet voor een Plan B gezorgd. Maar de "manager" die daarvoor verantwoordelijk was is al vertrokken bij de instelling....
[..]
Ja, daar woon ik dan ook zelfstandig met de begeleiding in de wijk...
Hoe ziet die eruit? Eigenlijk zou iedereen dat in huis moeten hebbenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:17 schreef Ama het volgende:
Het ruikt hier zo lekker nu door die geurkaas.
Ik heb een grote zolderkamer met game PC en heel groot scherm, banken enzo. Daar stond eerst ook de fitness en bike maar die staan nu op de zaak.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit? Eigenlijk zou iedereen dat in huis moeten hebbenWij hebben ook allebei een eigen cave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |