SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat is irritant ja. Zou er bij het gamen gek van worden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Bij het scrollen, hier op Fok of in Excel, scrolt ie een beetje schokkerig en springt hij soms weer een stukje de andere kant op. Begint me nu na een tijdje wel op de zenuwen te werken.
Die is al met gierende banden Rotterdam uit.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik kijk nu op Videoland iets over de mensen in Rotterdam.
Ja weet ik maar toch.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is al met gierende banden Rotterdam uit.
adoptieverlofquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van zwangerschapsverlof?
Adoptieverlof.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van zwangerschapsverlof?
Gewoon marktplaats of achter het station.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes ik ging vragen naar het fietsplan hier op werk. Ik kreeg slechte uitleg en allemaal rare verhalen. Over vakantiedagen verkoop en inhouding van je salaris. Allemaal netto enzo.
Dan moet je ook weer eerst toestemming hebben en allemaal ander gedoe. Dan heb je een fiets eind herfst ofzo.
Ik ga wel gewoon naar de fietsenwinkel. Dan heb ik een fiets over 1 a 2 weken ofzo.
Ook voor een elektrische transploft fiets?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon marktplaats of achter het station.
Die zijn er ook wel tweedehands. Hartman in Bennekom sowieso dacht ik.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook voor een elektrische transploft fiets?
Past niet in de bergingquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
elektrische bakfietsen zijn ook lekker goedkoop, stint of baboe
helaaschquote:
59 juni kan ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
30 juli tattoo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Artiest deed inderdaad heel weinig custom aanvragen maar ze vindt dit zelf ook heel erg tof dus LETS GOOO
omg zo spannend en leuk
ik heb allemaal (oke 2) klachten van mensen die het tijdstip 00:00 misleidend vindenquote:
voortaan 23:59 aanhouden dan maar.... want o jee... tere zieltjes die niet na kunnen denkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb allemaal (oke 2) klachten van mensen die het tijdstip 00:00 misleidend vinden
nooit meer een morgen
snap opzich nog wel de vergissing en hoe shit het is, maar het gooien op misleiding slaat echt nergens opquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
voortaan 23:59 aanhouden dan maar.... want o jee... tere zieltjes die niet na kunnen denken
quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
even nog een bord groene curry met rijst opscheppen
maar zaten ze de volgende dag voor 23.59u wel in de mail dan?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap opzich nog wel de vergissing en hoe shit het is, maar het gooien op misleiding slaat echt nergens op![]()
en ja, ga zekerrrr 23:59 doen volgende keer
mn mail?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar zaten ze de volgende dag voor 23.59u wel in de mail dan?
of zijn er ook bezwaarmakers die niets hebben ingeleverd?
dat ie wist wie je was zegt al heel watquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag is de laatste dag van een woonbegeleider, die gaat lekker van zijn pensioen genieten. Morgen is er wel een BBQ waar hij ook zal zijn, maar hij is nu bezig aan zijn laatste werkdag...
Hij is overigens 1 van de eerte mensen waar ik mee te maken kreeg in mijn woonbegeleidingstijd.. Ik had eerder in 2008 een intake met andere mensen, maar in juni dat jaar belde hij (in functie als plaatsvervangend locatiecoordinator) dat er bij hem in de woonvorm een plaats vrij was en ik daar wel geschikt voor zou zijn omdat deze woonvorm over zou gaan naar een naastgelegen woonvorm voor jongvolwassenen met autisme.
En na een bezichtiging en kennismaking en gesprek met pa ging ik overstag en ging ik in augustus dat jaar daar wonen. Hij was er maar en paar weken toen zijn tijd daar er opzat en iemand anders locatie coordinator werd. Jaren niet gezien, maar toen ik 2021 ging wonen in de woonvorm waar ik nu zit, kwam ik hem weer tegen. Nu als gewone woonbegeleider. Hij herkende mijn naam toen wel, maar wist niet meer precies waarvan. Ik dus wel, maar ja hij ziet zoveel bewoners. je kan echt niet iedereen herkennen natuurlijk..
aah oke ja nee dan ist niet te controleren of ze uberhaupt wel de boel klaar hadden gehadquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mn mail?alle toetsen moeten ingeleverd worden via een internetpagina zodat er kan worden gecontroleerd op plagiaat en mogelijkheid voor inleveren wordt na deadline gesloten. Dusja
geen idee
Ja hequote:Op donderdag 5 juni 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]lekker
ik zweet me kapot, echt zo benauwd joh
Alle deadlines die ik tot nu toe op school gekregen heb staan of op 23:59 of op 09:00. Precies om dat gezeik te voorkomen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb allemaal (oke 2) klachten van mensen die het tijdstip 00:00 misleidend vinden
nooit meer een morgen
Nee hoor, nergens last vanquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heWas al bang dat het aan mij lag
Hij herinnerde zoch slechts door alle bomen het bos niet meer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag is de laatste dag van een woonbegeleider, die gaat lekker van zijn pensioen genieten. Morgen is er wel een BBQ waar hij ook zal zijn, maar hij is nu bezig aan zijn laatste werkdag...
Hij is overigens 1 van de eerte mensen waar ik mee te maken kreeg in mijn woonbegeleidingstijd.. Ik had eerder in 2008 een intake met andere mensen, maar in juni dat jaar belde hij (in functie als plaatsvervangend locatiecoordinator) dat er bij hem in de woonvorm een plaats vrij was en ik daar wel geschikt voor zou zijn omdat deze woonvorm over zou gaan naar een naastgelegen woonvorm voor jongvolwassenen met autisme.
En na een bezichtiging en kennismaking en gesprek met pa ging ik overstag en ging ik in augustus dat jaar daar wonen. Hij was er maar en paar weken toen zijn tijd daar er opzat en iemand anders locatie coordinator werd. Jaren niet gezien, maar toen ik 2021 ging wonen in de woonvorm waar ik nu zit, kwam ik hem weer tegen. Nu als gewone woonbegeleider. Hij herkende mijn naam toen wel, maar wist niet meer precies waarvan. Ik dus wel, maar ja hij ziet zoveel bewoners. je kan echt niet iedereen herkennen natuurlijk..
Zo krijg ik ook weleens deadlinesquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle deadlines die ik tot nu toe op school gekregen heb staan of op 23:59 of op 09:00. Precies om dat gezeik te voorkomen.
Ik weet gelukkig niet wat dat betekendquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is plastijd-en-daarna-niet-meer-in-slaap-vallen-tijd.
en al wist ik dat wel, ik mag niks meer doen als de deadline is verstreken en er niks is ingeleverd. Moet via examencommissie, en dat is heel chill want ik kan gewoon zeggen 'niet bij mij zijn'. Op een aardige manierquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
aah oke ja nee dan ist niet te controleren of ze uberhaupt wel de boel klaar hadden gehad
zo irritantquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heWas al bang dat het aan mij lag
Nu ik dit weet ga ik dit nooit meer doenquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle deadlines die ik tot nu toe op school gekregen heb staan of op 23:59 of op 09:00. Precies om dat gezeik te voorkomen.
dat uiteraard makkelijk, maar ik ben dan wel schieuwnierig of ze wel echt 'verkeerde tijd' dachten of dat ze het niet eens af hadden en daarom maar met dit kutexcuus komenquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
en al wist ik dat wel, ik mag niks meer doen als de deadline is verstreken en er niks is ingeleverd. Moet via examencommissie, en dat is heel chill want ik kan gewoon zeggen 'niet bij mij zijn'. Op een aardige manier
ik gok écht verkeerd want het was de tweede en laatste kans van dit vak en bij het behalen van dit vak krijg je 10 ec, bij andere vakken 5 ecquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat uiteraard makkelijk, maar ik ben dan wel schieuwnierig of ze wel echt 'verkeerde tijd' dachten of dat ze het niet eens af hadden en daarom maar met dit kutexcuus komen
Dankjequote:Op donderdag 5 juni 2025 16:58 schreef Flory- het volgende:
Alvast ballie even uitzwaaien![]()
Goede reis straks @:bitterbal
[ afbeelding ]
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Ik kijk nu op Videoland iets over de mensen in Rotterdam.
Een 6 is een omgekeerde 9, zoquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik gok écht verkeerd want het was de tweede en laatste kans van dit vak en bij het behalen van dit vak krijg je 10 ec, bij andere vakken 5 ec
en je hebt 45 ec nodig (van de 60) om over te kunnen gaan, dus 10 is echt heel veel en heb eigenlijk nog nooit gehad dat er dan niks werd ingeleverd. Dan leveren ze een half verslag in als dat is wat ze hebben![]()
soms is dat ook nog eens nét voldoende
maarja, zeker weten doe je nooit
hoe laat ga je de lucht in?quote:
druk?quote:
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.quote:
lichtgewicht?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand waarom ze nu al weten dat het vliegtuig 8 min eerder aankomt?
als het gewoon zo breed is, ja dat kanquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.
Geen idee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
gezellig in de buitenluchtquote:
Marokko?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter omschrijven. Het heet de mensen die Rotterdam kleur geven.
Wind mee.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Broedplaats voor muggen denk ik?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Oh huh, terugkoppeling van tuincontroles. Paar punten worden algemeen benoemd omdat ze het op veel plekken aantroffen. Oa regentonnen zonder deksel, dat heb ik ook maar dat mag niet. Waarom niet?!?!!?
Ik denk eerder dieren die er invallen en verzuipen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broedplaats voor muggen denk ik?
zoiets denk ik ook, kan niks anders bedenken?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broedplaats voor muggen denk ik?
kan gewoon via the internetz?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee moet nog steeds regenton kopen. Ben zo lui
alle dieren die er in kunnen klimmen mogen verzuipenquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk eerder dieren die er invallen en verzuipen.
Gelukkig kun je altijd terugkomen en ben je niet meteen dakloos.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Ben wel weer zenuwachtig voor immigratie in Bangkok. Duim voor een chille immigratie beambte
Jawel tochquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zometeen heb je geen tijd meer om te eten.
Nee ik heb tijdquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dan hartstikke druk bij mekkie misschien.
Tuurlijk gaat het over Ambarquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht gaat dit over Ambar Airlines? Want dan geen idee. Ik dacht dat het over de expatriatievlucht van Bal ging.
Sowieso die frites saus. Die hebben ze niet in Thailand en dan denk ik 2 cheeseburgers. Wil ook een cola maar had bedacht maar beter geen prik te nemenquote:
Gewoon een lekkere dikke milkshake danquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sowieso die frites saus. Die hebben ze niet in Thailand en dan denk ik 2 cheeseburgers. Wil ook een cola maar had bedacht maar beter geen prik te nemen
Gewoon Barryquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken, maar ik denk dat zijn officiële naam Meneer Âmbar wordt.
Ja, het probleem is meer dat de lijst aan dingen zo groot is, dat het me demotiveert. Terwijl ik weet dat als ik gewoon aan die lijst begin, het best snel af is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zoiets denk ik ook, kan niks anders bedenken?
al ligt er ook een stilstaande sloot aan mn tuin dus weenie of dat nou zo uitmaakt
[..]
kan gewoon via the internetz?
THICK SHAKEquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere dikke milkshake dan
White?quote:
Duivenbouillon met extra plantenvoeding.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
alle dieren die er in kunnen klimmen mogen verzuipen
okee nee is zielig
Senhor Âmbar.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken, maar ik denk dat zijn officiële naam Meneer Âmbar wordt.
We wonen in Nederlandquote:
Blaffende Barry?quote:
WIe spreekt er tegenwoordig nog Nederlands in Nederlandquote:
Ja liever ook geen melkquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere dikke milkshake dan
De Randstad alleen is gelukkig niet Nederlandquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
WIe spreekt er tegenwoordig nog Nederlands in Nederland
Amaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |