Ik krijg er wel steeds notes voor zo te zien als ik Hugo net even anders noem.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik dacht dat er geen namen mochten worden verdraaid in Pol?
En wie moet ieniemienie dan wel zijn?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dilanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wie moet ieniemienie dan wel zijn?
Ik vind het ook niet meer dan logisch. Noem mensen gewoon bij hun naam.
Oh. Ik vind veel van Yesilgoz, maar een ieniemini vind ik haar niet.quote:
Hetzelfde IQ en piepstem.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oh. Ik vind veel van Yesilgoz, maar een ieniemini vind ik haar niet.
Ik denk dat ze er Dilan mee bedoelen gezien haar hoge stemgeluid.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wie moet ieniemienie dan wel zijn?
Ik vind het ook niet meer dan logisch. Noem mensen gewoon bij hun naam.
Aub geen naamsverbasteringen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen die verongelijkte blik en dat gedraai met de ogen van haar de hele tijd , wat een tenenkrommende act is zij
't Is Pino, he?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als berekenend en onsympathiek de maatstaf is gaan judas jetten en liegbeest timmermans er met de medailles vandoor. Daar kunnen yesilgoz en bontenbal niet bij in de schaduw staan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat filmpje van Yesilgoz bij Humberto voorbij komen... mijn god. Daar straalt de berekende onsympathieke tante toch van afIk verheug me nu al weer op een verkiezingscampagne waarbij ze uiteindelijk onderuit gaat tegen Timmermans of Bontenbal, en heel misschien Jetten
Ik denk dat er met het IQ van Yesilgoz niets mis is. De stem kan ze niets aan doen. Ik vind het flauw.quote:
Eens wat betreft Jetten, die gozer heb ik nog nooit iets anders dan buzzwords met een neppe glimlach zien uitkramen. Ik heb geeneens een idee wat voor een persoonlijkheid hij nou heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:03 schreef quo_ het volgende:
[..]
Als berekenend en onsympathiek de maatstaf is gaan judas jetten en liegbeest timmermans er met de medailles vandoor. Daar kunnen yesilgoz en bontenbal niet bij in de schaduw staan.
Eigengeilerig kan ook worden vertaald als charismatisch. Ik vind dat vele landelijke politici dit wel hebben en dat ook de reden is dat ze er zitten. Want je moet wel consequent betogen en oneliners zonder haperen kunnen leveren voor de cameras en de microfoons met goede lichaamstaal. Dat kan lang niet iedereen goed.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Eens wat betreft Jetten, die gozer heb ik nog nooit iets anders dan buzzwords met een neppe glimlach zien uitkramen. Ik heb geeneens een idee wat voor een persoonlijkheid hij nou heeft.
Frans heb ik veel meer een beeld van als persoon en ik vind hem niet onsympathiek, wel eigengeilerig.
Tenzij ze een coalitie met de PVV openhoudt. Dan loopt de VVD veel stemmen mis van mensen die toch weer PVV stemmen om zo'n coalitie mogelijk te maken en een regering met linksige partijen te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:45 schreef Gimmick het volgende:
Ik denk dat de VVD het best redelijk gaat doen. Niet omdat ze nu zo populair zijn, maar omdat de andere grote partij op rechts volkomen zijn geïmplodeerd of waarschijnlijk flink verliezen. Die kiezers moeten toch ergens en dan maar VVD. Yeşilgöz zal dat vervolgens interpreteren dat zij het goed doet en nog vervelender worden.
VVD en CDA gaan gewoon weer ouderwets scoren denk ik. De vraag is alleen met wie ze dan gaan regeren. Dat wordt namelijk nog een moeilijke kwestie. Jetten zie ik het niet heel veel beter doen dan de vorige keer. Het is te hopen dat er dan met BBB en JA21 iets kan gebeuren. JA21 kan misschien ook profiteren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:45 schreef Gimmick het volgende:
Ik denk dat de VVD het best redelijk gaat doen. Niet omdat ze nu zo populair zijn, maar omdat de andere grote partij op rechts volkomen zijn geïmplodeerd of waarschijnlijk flink verliezen. Die kiezers moeten toch ergens en dan maar VVD. Yeşilgöz zal dat vervolgens interpreteren dat zij het goed doet en nog vervelender worden.
Bedoel, we zitten op Fok! waar we een bepaald imago dienen te waarborgen.quote:
Er klopt ook niks van, ik zit in de kelder.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Bedoel, we zitten op Fok! waar we een bepaald imago dienen te waarborgen.
Ik hoop op een tweestrijd tussen de Pvda / GL en de VVD waarbij het CDA er zich dan tussen fietst als het redelijke alternatief, waarbij ze dan uiteindelijk alle 3 ongeveer even groot worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:00 schreef Perrin het volgende:
Voor CDA en GL/PvdA zou het wel goed uitkomen als de campagne op een duel tussen hun twee uitdraaide. Als de VVD dan de PVV niet uitsluit kan het zomaar zijn dat in een toekomstig kabinet de VVD niet de grootste partij is.
Geen idee. Je mag ook niks meer!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je onderschat CDA denk ik. Wat mij betreft gaat het om de grootste te worden tussen VVD, CDA en PVV, de kans dat PvdA/GL de grootste wordt vind ik echt klein. Volgens mij gaan de rechtse kiezers dan massaal zorgen dat de VVD of evt CDA wel wint. PvdA/GL kan wel 2e worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:57 schreef Monolith het volgende:
Lijkt me dat PVV, VVD en GL./PvdA gewoon de grootste drie partijen gaan worden, met iets daarachter het CDA. Verwacht niet direct een opleving van FvD of JA21 aan de rechterkant van het spectrum of b.v. D66 en Volt in het midden.
Het nadeel van een tweestrijd tussen die twee is dat de VVD dan waarschijnlijk de grootste wordt. Een groot en sterk CDA is in het voordeel van GL/PvdA (en iedereen die nu eens geen kabinet van duidelijk rechtse signatuur wil, met de VVD in control).quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop op een tweestrijd tussen de Pvda / GL en de VVD waarbij het CDA er zich dan tussen fietst als het redelijke alternatief, waarbij ze dan uiteindelijk alle 3 ongeveer even groot worden.
Ik hoop op een brede middencoalitie met Pvda / Groenlinks - CDA - D66 - VVD.
Maar dan zal de VVD wel even wat minder op het populistisch rechtse orgel moeten en een wat genuanceerdere toon gaan aanslaan. Maar dat is met Yesilgoz ijdele hoop vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |