ik heb het idee dat Jan genoeg verdient met roddelpraat.quote:
Het record is best hoog.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:14 schreef Momo het volgende:
Idiocracy, welke influencers en TikTokker volgen hierna?
quote:Op 30 december 2020 maakte het centraal stembureau bekend dat 89 politieke partijen een registratieverzoek ingediend hadden.
En deze.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:27 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon dit filmpje opgraven en hij is weer weg
Bekijk deze YouTube-video
Dan halen ze het misschien net.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:43 schreef Hexagon het volgende:
Misschien kan hij met Wybren van Haga meedoen. Als die partij groot genoeg is voor beide ego's.
Henk Krol wil zetel nummer twee krijgen!quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:43 schreef Hexagon het volgende:
Misschien kan hij met Wybren van Haga meedoen. Als die partij groot genoeg is voor beide ego's.
Die zal wel al lang gebrouilleerd zijn met Van Haga vermoed ik zo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Henk Krol wil zetel nummer twee krijgen!
Er zit wel een verschil tussen een registratie van een partijnaam en het daadwerkelijk deelnemen. Maar ook die drempel ligt tegenwoordig veel te laag.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Het record is best hoog.
[..]
[..]
En deze.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:25 schreef Gehenna het volgende:
Was het al benoemd dat Jan Roos een ontzettende sneuneus is?
Die haalt niks. Zijn vorige poging ook grandioos mislukt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Die gaat dan zeteltjes weghalen bij wilders en fvd
ik zeg doen
Zijn reviews vond ik best vermakelijk. Met zijn alterego Achmedje als excuus om smerig veel naar binnen te bunkerenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
moet die niet een kroket reviewen of zo met zijn lulletjeshoofd
kan er niet naar kijkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn reviews vond ik best vermakelijk. Met zijn alterego Achmedje als excuus om smerig veel naar binnen te bunkeren
In Zaanstad had je de Partij voor de Ijsbaan, misschien die.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Johan Vlemminx vast ook wel weer met z'n partij voor feest.
De wappies met hun Hart voor vrijheid.
Wybren van Haga die zichzelf belachelijk maakt met BVNL.
BIJ1 de freakshow 👻
Verder nog nieuwe no-issue partijen?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:09 schreef augurk2025 het volgende:
Jan Roos![]()
Heerlijk hoe hij vorige keer werd afgemaakt door Peggolt
Je moederquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:01 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/lammert/status/1930879619713917381
|
|
| Forum Opties | |