nee hoor, Jan gaf het 5x aan ofzo bij roddelpratquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:42 schreef Hiddendoe het volgende:
Oh wacht effe, dit is nepnieuws. Schopje onzin please.
Partij voor de Praatjes.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:40 schreef Fok-it het volgende:
Roddelpraat Leeft lijkt me een uitstekende naam voor de partij
Het Oekrainereferendum, ook op initiatief van Jan, kwam er ook net als de ongewenste uitslag en een inlegvelletje. En de oorlog kost ons nu ook al een tijdje miljarden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:34 schreef koemleit het volgende:
Jan Roos.
Die man wil zoooo graag relevant zijn. Zit verder niemand op te wachten.
Kijk bij dat Roddelpraat kan hij best geestig uit de hoek komen, als clowntje kun je soms best om hem lachen.
(zo noemde Gullit hem ook na z'n vorige fiasco).
enfin.
Nadat ie vorige week kansloos was bij de 2e kamer verkiezingen moest ie in bijna elk interview bemoemen dat ie achteraf blij was, "want kijk eens wat een kneuzen daar lopen, daar wil je toch niet bijhoren".
Het steekt hem ook heel erg dat niemand op zijn serieuze mening zit te wachten, maar hij blijft het altijd proberen.
Gaat ie columns pennen over politiek op de roddelpraat site bv. Gewoon omdat ie daar een platform heeft, en dan denkt relevant te worden in de politiek.
Ik hoop dat ie meedoet, hoe meer versplintering aan de debiele kant hoe beter.
Ja en? Echt niet de eerste keer dat deze lamlul uit zijn nek zit te zwetsen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:43 schreef Paul het volgende:
[..]
nee hoor, Jan gaf het 5x aan ofzo bij roddelprat
https://www.parlement.com(...)als_partijleider_vnlquote:Jan Roos vertrekt als partijleider VNL
vrijdag 9 juni 2017, 11:10
DEN HAAG (PDC) - Jan Roos stopt als partijleider van VNL. Zijn partij haalde bij de Tweede Kamerverkiezingen geen zetels. Dit is voor Roos reden om op te stappen.
Hij verwacht ook dat VNL ontbonden zal worden, maar hier zullen de leden uiteindelijk over besluiten. Roos gaf aan dat hij zijn oude werk als opiniemaker weer wil gaan oppakken.
Bron: NOS, 8 juni 2017
owjah dat doet Jan Roos ook. Verkondigen dat de hele Oekraïne oorlog nooit was gekomen als goed naar hem was geluisterd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Het Oekrainereferendum, ook op initiatief van Jan, kwam er ook net als de ongewenste uitslag en een inlegvelletje. En de oorlog kost ons nu ook al een tijdje miljarden.
Maar daar heb je het dan weer niet over clowntje.
ik gaan op hem stemmenquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
owjah dat doet Jan Roos ook. Verkondigen dat de hele Oekraïne oorlog nooit was gekomen als goed naar hem was geluisterd..
en er zijn blijkbaar mensen die dat geloven.
waarvan akte.
In jouw geval snap ik dat volledigquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:00 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gaan op hem stemmen
RoddelpraatHooligan
dankuwel meneerquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
In jouw geval snap ik dat volledig.
ik heb het idee dat Jan genoeg verdient met roddelpraat.quote:
Het record is best hoog.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:14 schreef Momo het volgende:
Idiocracy, welke influencers en TikTokker volgen hierna?
quote:Op 30 december 2020 maakte het centraal stembureau bekend dat 89 politieke partijen een registratieverzoek ingediend hadden.
En deze.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:27 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon dit filmpje opgraven en hij is weer weg
Bekijk deze YouTube-video
Dan halen ze het misschien net.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:43 schreef Hexagon het volgende:
Misschien kan hij met Wybren van Haga meedoen. Als die partij groot genoeg is voor beide ego's.
Henk Krol wil zetel nummer twee krijgen!quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:43 schreef Hexagon het volgende:
Misschien kan hij met Wybren van Haga meedoen. Als die partij groot genoeg is voor beide ego's.
Die zal wel al lang gebrouilleerd zijn met Van Haga vermoed ik zo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Henk Krol wil zetel nummer twee krijgen!
Er zit wel een verschil tussen een registratie van een partijnaam en het daadwerkelijk deelnemen. Maar ook die drempel ligt tegenwoordig veel te laag.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Het record is best hoog.
[..]
[..]
En deze.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:25 schreef Gehenna het volgende:
Was het al benoemd dat Jan Roos een ontzettende sneuneus is?
Die haalt niks. Zijn vorige poging ook grandioos mislukt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Die gaat dan zeteltjes weghalen bij wilders en fvd
ik zeg doen
Zijn reviews vond ik best vermakelijk. Met zijn alterego Achmedje als excuus om smerig veel naar binnen te bunkerenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
moet die niet een kroket reviewen of zo met zijn lulletjeshoofd
kan er niet naar kijkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn reviews vond ik best vermakelijk. Met zijn alterego Achmedje als excuus om smerig veel naar binnen te bunkeren
In Zaanstad had je de Partij voor de Ijsbaan, misschien die.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Johan Vlemminx vast ook wel weer met z'n partij voor feest.
De wappies met hun Hart voor vrijheid.
Wybren van Haga die zichzelf belachelijk maakt met BVNL.
BIJ1 de freakshow 👻
Verder nog nieuwe no-issue partijen?
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:09 schreef augurk2025 het volgende:
Jan Roos![]()
Heerlijk hoe hij vorige keer werd afgemaakt door Peggolt
Je moederquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:01 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/lammert/status/1930879619713917381
|
Forum Opties | |
---|---|