Dat staat er niet. Lees het anders nog een keer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Wilders stapt uit coalitie: schuld van Rutte
Godverdomme haha
Wat is dit voor debiele reactie? Er is niks mis met rechts en conservatief zijn, net als er ook niks mis is met links en progressief zijn. Had beter van jou verwacht.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
In zijn sociale kring is dat stoer en mannelijk.
Kul. Wilders wil ijzer met handen wil breken en gaat vervolgens het ijzer lopen vervloeken dat het zo star is.quote:
Wilders heeft echt voorgoed alle recht van spreken verloren. Wat mij betreft drukken ze die microfoon gewoon uit elke keer dat hij gaat spreken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kul. Wilders wil ijzer met handen wil breken en gaat vervolgens het ijzer lopen vervloeken dat het zo star is.
Daarom zit hij ook al zo lang in de oppositie: dan kan-ie mooi toekijken hoe andere mensen ijzer proberen te smeden en daar commentaar op geven.
Nee, daar wil je op stemmen.
Dat is omdat veel mensen nu eenmaal een politiek wereldbeeld hebben en dat van mij rechts en conservatief is. Binnen dat gedachtegoed vind ik de meeste standpunten waar ik mij in kan vinden. Standpunten die wat mij betreft tot een beter land en goed beleid zouden leiden.quote:
De meeste mensen in mijn sociale kring zijn progressief en links. Politiek bespreken is dan helaas ook vaak een no-go.quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
In zijn sociale kring is dat stoer en mannelijk.
Er is wel iets mis met jezelf in een hoekje 'rechts' of 'links' duwen. Dat is echt oude politiek die helemaal niet meer past bij deze tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat is dit voor debiele reactie? Er is niks mis met rechts en conservatief zijn, net als er ook niks mis is met links en progressief zijn. Had beter van jou verwacht.
En het is allemaal de schuld van links.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wilders heeft echt voorgoed alle recht van spreken verloren. Wat mij betreft drukken ze die microfoon gewoon uit elke keer dat hij gaat spreken.
Dan had je 37 zetels en de post van migratie in handen en doe je er dit mee. Niks bereikt en alle controle dat je wél iets gaat bereiken ook nog eens uit handen geven.
Ja.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zijn mensen écht zo dom dat ze dan alsnog blind geloven in dat "tegenwerken" gejank?
Genoeg users hier die het blijven roepen dus, ja. En, uiteraard, geen concrete voorbeelden kunnen gevenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Zijn mensen écht zo dom dat ze dan alsnog blind geloven in dat "tegenwerken" gejank?
Als Wilders een meerderheid had zat iedereen die moslim was al op vliegtuig richting de zandbak hoor!quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Wilders wordt "tegengewerkt" is nu het frame (dat door een aanzienlijk deel nog wordt overgenomen ook).
Hoe kun je dat in hemelsnaam volhouden? Wilders zit in het kabinet, heeft met de coalitiegenoten een meerderheid, levert notabene 2 belangrijke ministers, heeft zelf zijn handtekening gezet onder een soort regeerakkoord en heeft alle middelen in de hand om nu écht stappen te gaan zetten.
Wilders heeft helemaal niet geregeerd. Exact 0 dingen voor elkaar gekregen in een jaar tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie ik nog niet zo snel gebeuren. GL is zodanig geradicaliseerd dat ik niet denk dat je daarmee beter kan regeren dan met Wilders zijn bende.
Ik zet mijn geld op ‘Nederland stuurloos’.
Wordt eens concreet met dat gejank dat GroenLinks - PvdA zo geradicaliseerd zou zijn?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie ik nog niet zo snel gebeuren. GL is zodanig geradicaliseerd dat ik niet denk dat je daarmee beter kan regeren dan met Wilders zijn bende.
Ik zet mijn geld op ‘Nederland stuurloos’.
Fake news. We mogen weer 130 op de afsluitdijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wilders heeft helemaal niet geregeerd. Exact 0 dingen voor elkaar gekregen in een jaar tijd.
Ik denk dat zelfs de Feestpartij meer voor elkaar had gebokst.
Niet? Ok...quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wordt eens concreet met dat gejank dat GroenLinks - PvdA zo geradicaliseerd zou zijn?
Nergens op gebaseerd.
Als je de verkiezingsprogramma's bekijkt van 2023 dan zijn het absoluut geen radicale plannen, en blijkt ook niet uit doorrekeningen van het CPB, evenmin uit de debatten van Timmermans of Klaver trouwens.
Dom gelul, kan er steeds slechter tegen.
Wilders kan overduidelijk niet regeren of samenwerken. Maar 'de oppositie' is toch geen plek om dedain over te hebben?quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:17 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kul. Wilders wil ijzer met handen wil breken en gaat vervolgens het ijzer lopen vervloeken dat het zo star is.
Daarom zit hij ook al zo lang in de oppositie: dan kan-ie mooi toekijken hoe andere mensen ijzer proberen te smeden en daar commentaar op geven.
Nee, daar wil je op stemmen.
Sow, met deze gefundeerde beargumentatie kan je toch niet meer wegkijken zou je zeggenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet? Ok...
Je gaat het wel een keer inzien.
Komt goed.
Meer bagatelliseren van criminelen migrantenquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Meer polarisatie in de maatschappij
Meer leven in garageboxen
Meer obsessie met kansloze milieumaatregelen
Je lijkt absoluut niet geïnteresseerd in mijn antwoord… dus waarom stel je dan de vraag.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wordt eens concreet met dat gejank dat GroenLinks - PvdA zo geradicaliseerd zou zijn?
Nergens op gebaseerd.
Als je de verkiezingsprogramma's bekijkt van 2023 dan zijn het absoluut geen radicale plannen, en blijkt ook niet uit doorrekeningen van het CPB, evenmin uit de debatten van Timmermans of Klaver trouwens.
Dom gelul, kan er steeds slechter tegen.
Meer afstand tussen arm en rijkquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Meer bagatelliseren van criminelen migranten
Meer geld naar buurthuizen, bokslessen, buurtvaders en zwemavonden voor moslima's
Meer arbeidsmigranten
Die had een minister van feest geinstalleerdquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wilders heeft helemaal niet geregeerd. Exact 0 dingen voor elkaar gekregen in een jaar tijd.
Ik denk dat zelfs de Feestpartij meer voor elkaar had gebokst.
Waarschijnlijk competenter dan Faber.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die had een minister van feest geinstalleerd![]()
Bekijk deze YouTube-video
En op twee stukjes snelweg tussen Habbekutteveen en Duckstad!quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fake news. We mogen weer 130 op de afsluitdijk.
En minster ter land ter zee en in de lucht.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk competenter dan Faber.
Vlemmixgod.
Daadkracht.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En op twee stukjes snelweg tussen Habbekutteveen en Duckstad!
Hij interrumpeert niet dus dat wil ook wel wat zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is ook wel mooi uitgeluld. Beetje nee schudden en dat is het dan.
Enge vent sowieso, die van Baarle. Azarkan van Denk mocht ik ergens wel. Fel op de goede manier, ook al ben ik geen fan van de partij.quote:
De tering, wat zijn sommige mensen toch ook dom.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet? Ok...
Je gaat het wel een keer inzien.
Komt goed.
Maar een paar concrete voorbeelden blijven uit.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De tering, wat zijn sommige mensen toch ook dom.
Beetje het niveau dat PSV FC Schubbekutteveen met 8-0 opdroogt. Ook daar genieten zat mensen van maar niemand zal onder de indruk zijn.quote:
Jeetje wat zuur.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Beetje het niveau dat PSV FC Schubbekutteveen met 8-0 opdroogt. Ook daar genieten zat mensen van maar niemand zal onder de indruk zijn.
Omdat ze er ook niet zijn. Het is als een struisvogel je kop in het zand steken en doen alsof je gek bent. Zoals te zien in dit topic is dat blijkbaar nog een effectieve strategie ook, want ze zien er nog steeds de Messias in. Alleen moet eerst heel links worden gefusilleerd, want de Messias kan niet werken met andere meningen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar een paar concrete voorbeelden blijven uit.
Dit deed ze wel goed, maar verder vond ik haar verbaal en non-verbaal zwak. Soms tegen het irritante aan.quote:
De druiven zijn zuur.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Beetje het niveau dat PSV FC Schubbekutteveen met 8-0 opdroogt. Ook daar genieten zat mensen van maar niemand zal onder de indruk zijn.
Ze is geen sterke redenaar. Intonatie is niet goed en haar lichaamshouding straalt geen standvastigheid uit terwijl ze in principe deze engnek prima afserveert.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit deed ze wel goed, maar verder vond ik haar verbaal en non-verbaal zwak. Soms tegen het irritante aan.
Ik denk dat Bontebal nog wel eens als verrassende winnaar uit de bus kan komen, als hij het zo blijft spelen zoals nu.
De overige kamerleden die dit bevestigen die dit is overkomen? De andere 4 vertellen hetzelfde verhaal. Dit is ook al vaak voorbij gekomen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is er trouwens enig bewijs van de beschuldiging die ze doet?
Dit doet ze wel goed ja. Praten.quote:
Die halen never nooit een meerderheid met zijn tweeën. Bontenbal wil nooit met Wilders in zee dus die rechtse meerderheid gaat er niet komen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
Maar, dus, iedereen gaat nu op de PVV en de VVD stemmen en die gaan samen weer een jaartje "regeren"?
Heel goed!quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die halen never nooit een meerderheid met zijn tweeën. Bontenbal wil nooit met Wilders in zee dus die rechtse meerderheid gaat er niet komen.
Als ze beide rond de 30 zetels halen en Ja21 sprokkelt nog wat erbij komen ze toch aardig in de buurt. Nog een SGPtje erbij.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die halen never nooit een meerderheid met zijn tweeën. Bontenbal wil nooit met Wilders in zee dus die rechtse meerderheid gaat er niet komen.
Gaat niet gebeuren want de vrijgekomen NSC zetels gaan grotendeels naar het CDA en in zeer beperkte mate naar JA21. Te beperkt om zelfs met de SGP en BBB erbij een meerderheid te vormen. Bijna alle zetels van de BBB zijn immers ook naar het CDA en misschien één naar JA21 ofzo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze beide rond de 30 zetels halen en Ja21 sprokkelt nog wat erbij komen ze toch aardig in de buurt. Nog een SGPtje erbij.
God verhoede dat Dilan met Timmermans samen moet werken. Die heeft nog 10 keer liever weer Wilders ondanks dr praatjes.
Afbraakbeleid is veel makkelijker uit te voeren met een partij die al meer dan tevreden is als zij volmacht krijgen over het enige essentiële issue. Dus dat snap ik wel. Het is de weg van de minste weerstand.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren want de vrijgekomen NSC zetels gaan grotendeels naar het CDA en in zeer beperkte mate naar JA21. Te beperkt om zelfs met de SGP en BBB erbij een meerderheid te vormen. Bijna alle zetels van de BBB zijn immers ook naar het CDA en misschien één naar JA21 ofzo.
Het zegt ook wel wat over GL/PvdA dat de VVD daar absoluut niet mee samen wil werken. Ook wat over de VVD, maar zeker ook over GL/PvdA.
Ja, PvdA, CDA en D66 zijn samen een beter clubje dan PvdA en GL. Die eerste drie zitten tenminste nog redelijk op 1 lijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:31 schreef Nexum het volgende:
Het is ook achterlijk dat Frans zo extreem erg aan het pushen is voor een grote linkse partij. Dat schreeuwt gewoon wanhoop.
Als de PvdA nou ballen heeft en zich afsplitst en weer terugtrekt naar de werkers en middenklasse en samen gaat werken in de coalitie met het CDA, dan kunnen we tenminste praten over een stabielere regering. VVD en PVV moeten echt een tijd lang stevig wegblijven uit de regering.
En helaas niet alleen Timmermans. Ben er zelf ook niet zo’n fan van. Ben ook geen GL stemmer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:31 schreef Nexum het volgende:
Het is ook achterlijk dat Frans zo extreem erg aan het pushen is voor een grote linkse partij. Dat schreeuwt gewoon wanhoop.
Als de PvdA nou ballen heeft en zich afsplitst en weer terugtrekt naar de werkers en middenklasse en samen gaat werken in de coalitie met het CDA, dan kunnen we tenminste praten over een stabielere regering. VVD en PVV moeten echt een tijd lang stevig wegblijven uit de regering.
Wat precies?quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:27 schreef Richestorags het volgende:
[..] . Ook wat over de VVD, maar zeker ook over GL/PvdA.
Een nieuw kabinet hebben we dit kalenderjaar sowieso niet meer, dat gaat weer een worsteling worden van maanden straks.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:42 schreef asco het volgende:
Waarom hoor ik geen van die geleerden praten over een drastische wijziging van ons democratisch stelsel?
Dit gaat gewoon nooit meer werken in deze tijd. En het maakt geen bal uit wie regeert. Als we niets veranderen gaan we in 2027 wéér naar de stembus.
Als we al eens beginnen om te stemmen op een coalitie ipv een partij. Laat de partijen vooraf maar met de billen bloot gaan wie met wie wil, dat oeverloos geneuzel vooraf is dodelijk vermoeiend. Zo meteen krijg je weer die achterlijke praatjes en beloftes van al de partijen waar uiteindelijk geen bal van terecht komt want er moet gepolderd worden. HOE kun je daar überhaupt nog je stem van laten afhangen, u bent 18 en een half?![]()
Laat desnoods AI het land regeren of voer een bindend referendum in en laat het volk stemmen per onderwerp.
Maar waarschijnlijk gaan we "gewoon" op deze voet verder en geeft men het volk hoop op oplossingen die never nooit gaan komen.
Dat is wel het stomste wat je kunt doen als je een regeerbaar land wilt. “Het volk” heeft sowieso niet de kennis en het inzicht hiervoor. Die hebben geen idee hoe internationale verdragen werken of uit welke potjes wat gefinancierd wordt. Dan krijg je idiote beslissingen als huurverlagingen, betaald uit ontwikkelingshulp.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:42 schreef asco het volgende:
voer een bindend referendum in en laat het volk stemmen per onderwerp.
Gewoon goedkoop internet aanbieden aan de minima en je hebt weer een hoop stemmen binnen:quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:31 schreef Nexum het volgende:
Als de PvdA nou ballen heeft en zich afsplitst en weer terugtrekt naar de werkers en middenklasse en samen gaat werken in de coalitie met het CDA, dan kunnen we tenminste praten over een stabielere regering.
Ook al gaan ze zeer voorspoedig. Na de verkiezingen is er netto een week of zes om te verkennen en onderhandelen. De laatste keer dat we daar voor een echt kabinet in de buurt kwamen was met Lubbers of evt Balkenende 1.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een nieuw kabinet hebben we dit kalenderjaar sowieso niet meer, dat gaat weer een worsteling worden van maanden straks.
De NSC is ook wel echt een nare kutpartij gebleken. Heb echt spijt ervan dat ik op Omtzigt had gestemd want ik voelde dit al een beetje aankomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:29 schreef Tjoent het volgende:
De VVD is blijkbaar ook klaar met het gezeik van NSC en BBB![]()
https://www.destentor.nl/(...)nsc-en-bbb~aacd9432/
De VVD wil niet verder praten met NSC en BBB over de vervanging van de vertrokken PVV-kabinetsleden. Als het aan de liberalen ligt, zullen drie van hun bewindspersonen voorlopig de baas blijven op niet één maar twee ministeries. „Twee ministerschappen tegelijk? Dat is niet te doen.”
Schoof concludeerde vrijdagavond dat zolang de drie partijleiders blijven doorruziën over wie welk ministerschap krijgt, de huidige vervangingsregeling voorlopig blijft gelden. Die afspraken werden gemaakt toen zijn kabinet afgelopen zomer aantrad en regelen welke minister het werk van een ander waarneemt bij afwezigheid.
Dankzij die (oude) afspraken afspraken is de VVD nu spekkoper. De partij heeft daardoor de leiding over het zeer gewilde ministerie van Asiel en Migratie in de schoot geworpen gekregen. Dat is zeer tegen de zin van NSC en vooral BBB. Al in juli 2024 werd namelijk afgesproken dat VVD-justitieminister David van Weel de vaste invaller is als minister van Asiel.
Ach, Fortuyn dacht het ook, dus waarom zou deze kloon (of spellen we dat in dit geval als clown?) dat niet denken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zou die het nou echt denken? Dat zou ik wel zielig vinden.
Fortuyn zou het ook zijn geworden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ach, Fortuyn dacht het ook, dus waarom zou deze kloon (of spellen we dat in dit geval als clown?) dat niet denken?
Fortuyn zou het ook zijn geworden. Of die er wat van had gemaakt zou een tweede zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ach, Fortuyn dacht het ook, dus waarom zou deze kloon (of spellen we dat in dit geval als clown?) dat niet denken?
Gelukkig was daar, om met Lord Ronddraai te spreken, de held Volkert, die het land verdedigde en daarvoor onschuldig de bak in moest.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Fortuyn zou het ook zijn geworden. Of die er wat van had gemaakt zou een tweede zijn.
Meen je dit nou?quote:Op zondag 8 juni 2025 09:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig was daar, om met Lord Ronddraai te spreken, de held Volkert, die het land verdedigde en daarvoor onschuldig de bak in moest.
Met wie denkt deze clown een coalitie te kunnen vormen?quote:
CDA en D66 zitten totaal niet op een lijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, PvdA, CDA en D66 zijn samen een beter clubje dan PvdA en GL. Die eerste drie zitten tenminste nog redelijk op 1 lijn.
TEGENGEWERKT!quote:Op zondag 8 juni 2025 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met wie denkt deze clown een coalitie te kunnen vormen?
Och, als je een moordenaar van een zakenman een held mag noemen, omdat hij “uit zelfverdediging” een ongewapend iemand, die hem niet bedreigde op enige manier, in de rug schoot, mag je, vind ik, iemand die een land behoedde voor een politieke, diplomatieke en vermoedelijk ook economische ramp, ook een held noemen.quote:
Met Adriaantje de acrobaat en collega clown Pipoquote:Op zondag 8 juni 2025 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met wie denkt deze clown een coalitie te kunnen vormen?
Die partij is er al en heet SP.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:31 schreef Nexum het volgende:
Ik vind die Bontebal ook best zinnige dingen roepen, maar het grote probleem is dat die zonder met de ogen te knipperen in bed stapt met PVDA/GL en daarom peins ik er niet over daar op te stemmen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die partij is er al en heet SP.
Timmermans doet het wellicht goed bij de eigen achterban, voor twijfelaars doet hij te verheven en dat wijzende vingertje irriteert ook. En het gedweem met dat free-palstine-from-the-rivers-to-the-sea/XR-volk trekt ook geen zwevende kiezers over de streep.
Het zou mij niet verbazen als het CDA straks de grootste partij blijkt te zijn geworden. Deze partij straalt momenteel het meest voor-rust-in-de-tent-moet-je-bij-ons-zijn uit.
De PVV gaat echt niet meer regeren dus komt PvdA-GL sowieso in de regering.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind die Bontebal ook best zinnige dingen roepen, maar het grote probleem is dat die zonder met de ogen te knipperen in bed stapt met PVDA/GL en daarom peins ik er niet over daar op te stemmen.
Zeer verstandig.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind die Bontebal ook best zinnige dingen roepen, maar het grote probleem is dat die zonder met de ogen te knipperen in bed stapt met PVDA/GL en daarom peins ik er niet over daar op te stemmen.
Ik heb nog de illusie dat VVD en CDA samen groot genoeg worden om met wat kleine toevoegingen een coalitie te kunnen vormen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De PVV gaat echt niet meer regeren dus komt PvdA-GL sowieso in de regering.
Dat christelijke is zeker niet perfect, maar als je ziet wat voor bende andere partijen ervan maken...quote:Op zondag 8 juni 2025 11:42 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zeer verstandig.
Met een bijbel in de hand besodemietert men het land.
Maar even ter verduidelijking: wat is jouw mening hieromtrent? Niet "iemand mag een edgy take plaatsen op Fok! dus ik doe het ook". Jij vindt daadwerkelijk dat Volkert juist heeft gehandeld?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, als je een moordenaar van een zakenman een held mag noemen, omdat hij “uit zelfverdediging” een ongewapend iemand, die hem niet bedreigde op enige manier, in de rug schoot, mag je, vind ik, iemand die een land behoedde voor een politieke, diplomatieke en vermoedelijk ook economische ramp, ook een held noemen.
Het was beter geweest als hij een kruisboog had gebruikt.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar even ter verduidelijking: wat is jouw mening hieromtrent? Niet "iemand mag een edgy take plaatsen op Fok! dus ik doe het ook". Jij vindt daadwerkelijk dat Volkert juist heeft gehandeld?
ChristenUnie en Ja21 met stemmenkanon Ingrid Coenradie erbij en klaar is kees.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb nog de illusie dat VVD en CDA samen groot genoeg worden om met wat kleine toevoegingen een coalitie te kunnen vormen.
Maar stemmen op een partij die zonder aarzelen in bed klimt met fascisten is geen enkel probleem natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jeetje, peilingen niet echt gevolgd, maar CDA weer dik in de plus?quote:
Bontegod effectquote:Op zondag 8 juni 2025 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, peilingen niet echt gevolgd, maar CDA weer dik in de plus?
Zijn dat allemaal NSC-mensen die terug gaan?
quote:Op zondag 8 juni 2025 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar stemmen op een partij die zonder aarzelen in bed klimt met fascisten is geen enkel probleem natuurlijk.
Slechts 22 zetels samen in de Eerste Kamer. Dan heb je ook bbb nog nodig en riskeer je weer een instabiele coalitie.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
ChristenUnie en Ja21 met stemmenkanon Ingrid Coenradie erbij en klaar is kees.
Na de afgelopen 15 jaar snap ik wel dat je nog meer VVD als de beste optie ziet ja /squote:Op zondag 8 juni 2025 11:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb nog de illusie dat VVD en CDA samen groot genoeg worden om met wat kleine toevoegingen een coalitie te kunnen vormen.
Nou inderdaad, de andere partijen (VVD, NSC en BBB) ruzien lekker verder, stelletje kleuters. We kunnen wel concluderen dat deze hele teringzooi niet alleen aan de PVV lag - de hele coalitie was 1 grote soap en ze gaan rustig op dezelfde voet verder, alleen nu zonder de PVVquote:Op zondag 8 juni 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bontegod effect
De enige die een beetje normaal en sympathiek is. In het land der blinden etc.
...en ook voor mensen die iets nieuws willen proberen. Ik denk dat hij best heel ver gaat komen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bontegod effect
De enige die een beetje normaal en sympathiek is. In het land der blinden etc.
Alleen de naamgeving van die partij alquote:Op zondag 8 juni 2025 12:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en ook voor mensen die iets nieuws willen proberen. Ik denk dat hij best heel ver gaat komen.
Ja, laten we ons daar druk om maken en de gigantische olifant in de kamer over het hoofd zien; de PVV. Ze hebben Nederland maar weer eens laten zien dat het geen serieuze partij is. Het is Powned in een politiek jasje. Ik ben er blij om hoor, daar niet van. Laat ze maar falen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Alleen de naamgeving van die partij alOp zich geen onsympathieke kerel die Bontebal maar of die echt potten kan breken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |