Och, als je een moordenaar van een zakenman een held mag noemen, omdat hij “uit zelfverdediging” een ongewapend iemand, die hem niet bedreigde op enige manier, in de rug schoot, mag je, vind ik, iemand die een land behoedde voor een politieke, diplomatieke en vermoedelijk ook economische ramp, ook een held noemen.quote:
Met Adriaantje de acrobaat en collega clown Pipoquote:Op zondag 8 juni 2025 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met wie denkt deze clown een coalitie te kunnen vormen?
Die partij is er al en heet SP.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:31 schreef Nexum het volgende:
Het is ook achterlijk dat Frans zo extreem erg aan het pushen is voor een grote linkse partij. Dat schreeuwt gewoon wanhoop.
Als de PvdA nou ballen heeft en zich afsplitst en weer terugtrekt naar de werkers en middenklasse en samen gaat werken in de coalitie met het CDA, dan kunnen we tenminste praten over een stabielere regering. VVD en PVV moeten echt een tijd lang stevig wegblijven uit de regering.
Ik vind die Bontebal ook best zinnige dingen roepen, maar het grote probleem is dat die zonder met de ogen te knipperen in bed stapt met PVDA/GL en daarom peins ik er niet over daar op te stemmen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die partij is er al en heet SP.
Timmermans doet het wellicht goed bij de eigen achterban, voor twijfelaars doet hij te verheven en dat wijzende vingertje irriteert ook. En het gedweem met dat free-palstine-from-the-rivers-to-the-sea/XR-volk trekt ook geen zwevende kiezers over de streep.
Het zou mij niet verbazen als het CDA straks de grootste partij blijkt te zijn geworden. Deze partij straalt momenteel het meest voor-rust-in-de-tent-moet-je-bij-ons-zijn uit.
De PVV gaat echt niet meer regeren dus komt PvdA-GL sowieso in de regering.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind die Bontebal ook best zinnige dingen roepen, maar het grote probleem is dat die zonder met de ogen te knipperen in bed stapt met PVDA/GL en daarom peins ik er niet over daar op te stemmen.
Zeer verstandig.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind die Bontebal ook best zinnige dingen roepen, maar het grote probleem is dat die zonder met de ogen te knipperen in bed stapt met PVDA/GL en daarom peins ik er niet over daar op te stemmen.
Ik heb nog de illusie dat VVD en CDA samen groot genoeg worden om met wat kleine toevoegingen een coalitie te kunnen vormen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De PVV gaat echt niet meer regeren dus komt PvdA-GL sowieso in de regering.
Dat christelijke is zeker niet perfect, maar als je ziet wat voor bende andere partijen ervan maken...quote:Op zondag 8 juni 2025 11:42 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zeer verstandig.
Met een bijbel in de hand besodemietert men het land.
Maar even ter verduidelijking: wat is jouw mening hieromtrent? Niet "iemand mag een edgy take plaatsen op Fok! dus ik doe het ook". Jij vindt daadwerkelijk dat Volkert juist heeft gehandeld?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Och, als je een moordenaar van een zakenman een held mag noemen, omdat hij “uit zelfverdediging” een ongewapend iemand, die hem niet bedreigde op enige manier, in de rug schoot, mag je, vind ik, iemand die een land behoedde voor een politieke, diplomatieke en vermoedelijk ook economische ramp, ook een held noemen.
Het was beter geweest als hij een kruisboog had gebruikt.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar even ter verduidelijking: wat is jouw mening hieromtrent? Niet "iemand mag een edgy take plaatsen op Fok! dus ik doe het ook". Jij vindt daadwerkelijk dat Volkert juist heeft gehandeld?
ChristenUnie en Ja21 met stemmenkanon Ingrid Coenradie erbij en klaar is kees.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb nog de illusie dat VVD en CDA samen groot genoeg worden om met wat kleine toevoegingen een coalitie te kunnen vormen.
Maar stemmen op een partij die zonder aarzelen in bed klimt met fascisten is geen enkel probleem natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jeetje, peilingen niet echt gevolgd, maar CDA weer dik in de plus?quote:
Bontegod effectquote:Op zondag 8 juni 2025 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, peilingen niet echt gevolgd, maar CDA weer dik in de plus?
Zijn dat allemaal NSC-mensen die terug gaan?
quote:Op zondag 8 juni 2025 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar stemmen op een partij die zonder aarzelen in bed klimt met fascisten is geen enkel probleem natuurlijk.
Slechts 22 zetels samen in de Eerste Kamer. Dan heb je ook bbb nog nodig en riskeer je weer een instabiele coalitie.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
ChristenUnie en Ja21 met stemmenkanon Ingrid Coenradie erbij en klaar is kees.
Na de afgelopen 15 jaar snap ik wel dat je nog meer VVD als de beste optie ziet ja /squote:Op zondag 8 juni 2025 11:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb nog de illusie dat VVD en CDA samen groot genoeg worden om met wat kleine toevoegingen een coalitie te kunnen vormen.
Nou inderdaad, de andere partijen (VVD, NSC en BBB) ruzien lekker verder, stelletje kleuters. We kunnen wel concluderen dat deze hele teringzooi niet alleen aan de PVV lag - de hele coalitie was 1 grote soap en ze gaan rustig op dezelfde voet verder, alleen nu zonder de PVVquote:Op zondag 8 juni 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bontegod effect
De enige die een beetje normaal en sympathiek is. In het land der blinden etc.
...en ook voor mensen die iets nieuws willen proberen. Ik denk dat hij best heel ver gaat komen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bontegod effect
De enige die een beetje normaal en sympathiek is. In het land der blinden etc.
Alleen de naamgeving van die partij alquote:Op zondag 8 juni 2025 12:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en ook voor mensen die iets nieuws willen proberen. Ik denk dat hij best heel ver gaat komen.
Ja, laten we ons daar druk om maken en de gigantische olifant in de kamer over het hoofd zien; de PVV. Ze hebben Nederland maar weer eens laten zien dat het geen serieuze partij is. Het is Powned in een politiek jasje. Ik ben er blij om hoor, daar niet van. Laat ze maar falen.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Alleen de naamgeving van die partij alOp zich geen onsympathieke kerel die Bontebal maar of die echt potten kan breken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |