SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
bedjes zijn altijd goedquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zalm uit de oven; bedje van spinazie met gegrilde groenten
Bedjesquote:
Volgens mij komen die woorden beide van verschillende oorsprongen. Teer komt natuurlijk van teder. En teer niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
Hoezo wordt teer eigenlijk gebruikt als "delicaat/gevoelig" terwijl de substantie "teer" alles behalve dat is?
Ik kies er voor om tere ziel voortaan te interpreteren alsquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij komen die woorden beide van verschillende oorsprongen. Teer komt natuurlijk van teder. En teer niet.
pek met veren?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij komen die woorden beide van verschillende oorsprongen. Teer komt natuurlijk van teder. En teer niet.
Melkchocolade met kokoscremequote:
Tering, een tere teren teerling.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kies er voor om tere ziel voortaan te interpreteren als
donkere, stroperige, kleverige, taaie ziel; niet kapot te krijgen
oh die mag je hebben van mequote:
Zit je dat ooit niet?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pek met veren?
kikiriekier kikiriekier de zwarte mina is weer hier
(sorry ik zit nog in efteling modus)
Grote bakkes weerquote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha ja, zie deze grapjas @:4EverBlackEyed
Fijn dat het magquote:
mijn abbo loopt over een 2 weken afquote:
Ik dacht even je FOK! Abbo en snapte niet wat dat met elkaar te maken hadquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn abbo loopt over een 2 weken af
+1quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even je FOK! Abbo en snapte niet wat dat met elkaar te maken had
Raarquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blijkbaar is niet alles in het leven FOK!
RAAAWRRRRRquote:
Oke Robert Longquote:
Oke Ettoquote:
quote:
Ik eet geen stoelpoten met zaagsel.quote:
quote:
quote:
quote:
ik ging er niet vanuit dat iemand die referentie zou makenquote:
En dan straks weer miepen dat die misselijk is omdat die 3 muffins heeft weggewerktquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ging er niet vanuit dat iemand die referentie zou maken
Zo gaat het altijd...quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan straks weer miepen dat die misselijk is omdat die 3 muffins heeft weggewerkt
Amateurquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan straks weer miepen dat die misselijk is omdat die 3 muffins heeft weggewerkt
File wegkijken lukt niet.quote:
quote:
Oei.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn abbo loopt over een 2 weken af
Morgen gaat die weer emo eten omdat zijn pakketje niet is bezorgdquote:
Doet niemand hier verder.quote:
Nee wordt alleen maar ergerquote:
Liever je hoofd tussen 2 muffins, of tussen 2 borsten?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan jouw kant ook dan?quote:
Dat zal ik niet ontkennenquote:
Hier wordt morgen een groter pakket bezorgd precies als ik hopelijk aan het babyknuffelen benquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen gaat die weer emo eten omdat zijn pakketje niet is bezorgd
Heel fijn.quote:
Ja +12 nu, dus valt nog meequote:
Heb je een springkasteel voor in de tuin besteld?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
H
[..]
Hier wordt morgen een groter pakket bezorgd precies als ik hopelijk aan het babyknuffelen ben![]()
Heb maar met ze afgesproken dat ik de poort open laat en dat ze het in de achtertuin zetten
Nóg wel.quote:
Muffinsquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever je hoofd tussen 2 muffins, of tussen 2 borsten?
Ja volgens mij is er ook een provinciale weg een stuk afgesloten waardoor ze allemaal dat stuk over de snelweg moetenquote:
Als je over je moeder wilt praten kun je ook naar OUD gaanquote:
Klinkt feestelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij is er ook een provinciale weg een stuk afgesloten waardoor ze allemaal dat stuk over de snelweg moeten
Nou, zieke burn weer hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je over je moeder wilt praten kun je ook naar OUD gaan
ho hoquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je over je moeder wilt praten kun je ook naar OUD gaan
Ssssstquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een springkasteel voor in de tuin besteld?
WAAR IS DAT FEESTJE!?quote:
Ja die 2 borsten heb ik altijd al bij mequote:
HIER IS DAT FEESTJE.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Party harddddddquote:
quote:
quote:
2 muffins in de vorm van borsten.quote:
Succesquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga lekker in de file staan
![]()
Succes, ik wacht nog evenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga lekker in de file staan
![]()
met slagroom?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 muffins in de vorm van borsten.
2 borsten in de vorm van muffins.
Jaquote:
Alleen er tussen maar? Dan hebben die muffins niet veel zin. Makkelijke keuze.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat eet je dan wel bij borsten?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, nooit slagroom gegeten bij borsten.
Muffins?quote:
Moet je ze even kloppen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, nooit slagroom gegeten bij borsten.
ik moest kloppen want de bel deed het nietquote:
Ik wilde gaan voor borstplaat of Tepels van Venus, maar dat lijkt beide een beetje redundant.quote:
Er staat ecologisch, dus misschien is dat alleen alleen voor bij de borsten van @ieniminimuisquote:
Soms zie je die ballen ook in de ikeaquote:
mij gelukkig nietquote:
Nu hou ik wel van vis, maar vis bij de borst is wel een beetje raarquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je hier te vissen naar mijn fetisj?
waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu hou ik wel van vis, maar vis bij de borst is wel een beetje raar
Als ik ga vissen vang ik alleen vanille denk ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nyotaimori.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vistietjes is wel een beetje raarquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vissen hebben geen borstenquote:
Oh ja dat is ook zo.quote:
Ja, de vislucht komt daarna wel, bij het halen van de zoute snor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is Japans, dat telt nietquote:
Hehe.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik ga vissen vang ik alleen vanille denk ik.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is Japans, dat telt niet
Met hun tentakels
surf n turf?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
is best wat waard per kiloquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik ga vissen vang ik alleen vanille denk ik.
nu wil ik takoyakiquote:
Takoyaki.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
surf n turf?
[..]
is best wat waard per kilo
[..]
nu wil ik takoyaki
Dat klinkt wel jakkiequote:
heb aardbeien geplukt en opgegetenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
we hebben zo effectief over eten gepraat dat iedereen eten is gaan zoeken
En bedenken wat erbij.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Een muffin en wat vanille ijs.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
goede combo welquote:
Gecondoleerd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vrijdag staat er hier een bbq gepland .....
Dank je. Helaas is het vlees uit Portugal vertraagd....quote:
@IJsdraakje zie dezequote:Op woensdag 4 juni 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ijs van borsten eten is ook weer zo naar.
Heb maar 1 hand vrij. De ander is om mee te eten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:ijsdraakje zie deze
vreselijk hoofdletter gebruik
Ik probeerde nog snel iets af te maken zodat ik de bus nog zou halen. Maar helaas. Half uurtje wachten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
gebruik de code om hem meteen volwassen te makenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben sims aan het spelen
ik heb een tiener jongen, zeemeerman
en die moet dus naar school
prima
maar iedere keer als die ergens komt, dan staat hij in zijn zwembroek
het is lente, de thermometer staat op blauw
echt mensen...
nee, hij moet vroeg klaar zijn met school en dan hop door naar de uniquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruik de code om hem meteen volwassen te maken
dan moet je een manier zien te vinden om hem kleren aan te laten doen ipv in een zwembroek rond te banjerenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, hij moet vroeg klaar zijn met school en dan hop door naar de uni
pubersquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je een manier zien te vinden om hem kleren aan te laten doen ipv in een zwembroek rond te banjeren
Het is een meerman, geen leerman.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pubers
ik laat m wel kou lijden, leert ie van
Aangezien hij naar mij is vernoemd houdt hij daarvan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pubers
ik laat m wel kou lijden, leert ie van
nee dat is de babyquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Aangezien hij naar mij is vernoemd houdt hij daarvan.
SPOILER: dit is AequeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat is de baby
deze is QuinnSPOILER: dit is AequeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk een fok pener
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Straks groeit ie op als teermanquote:
niet zelf banderenquote:‘Om veiligheidsredenen verzoeken wij u Travis Decker niet zelf te banderen, maar direct 911 te bellen’, schrijft de politie in het opsporingsbericht.
Teer-zanquote:
Ok. Ik probeer te bedenken hoe ik het woord moet uitspreken. Maar ik kom er nog niet uit.quote:
Die nieuwe al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sims al jaren niet meer gespeeld....
Banaandereren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Ik probeer te bedenken hoe ik het woord moet uitspreken. Maar ik kom er nog niet uit.
ban derenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Ik probeer te bedenken hoe ik het woord moet uitspreken. Maar ik kom er nog niet uit.
Is ambar er al?quote:
Ik denk als ik die opstart dat hij eerst een dag bezig is met updaten. Maar Ik bedenk me nu dat ik dat helemaal niet op mijn laptop heb staan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nieuwe al eens geprobeerd?
Ja, die drie opties, maar ik weet niet welke.quote:
Ik doelde eigenlijk op Inzoi.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als ik die opstart dat hij eerst een dag bezig is met updaten. Maar Ik bedenk me nu dat ik dat helemaal niet op mijn laptop heb staan.
me neither. tis vast engels want 911quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die drie opties, maar ik weet niet welke.
play with lifequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
En zo goed was ik er ook niet in....
Maar dat geldt voor de meeste computerspellen...
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het topic is nog leesbaar, dus nee.
Oooooh dat trekt mijn laptop niet denk ik?!quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Inzoi.
Als hij begint op te stijgen heb je het antwoord.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooooh dat trekt mijn laptop niet denk ik?!
Nee, die van mij ook niet. Maar is wel beschikbaar op Geforce Now.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
goed om te wetenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik heb ecologische muffin borsten.
Oh gelukkig dat je daar nog even op in ging. Dat was belangrijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik heb ecologische muffin borsten.
Nee...quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nieuwe al eens geprobeerd?
Omdat het nog 6 nachtjes slapen isquote:
Zeer belangrijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh gelukkig dat je daar nog even op in ging. Dat was belangrijk.
Ik gok omdat je het simpelweg heel vaak gezegd hebt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het nog 6 nachtjes slapen is
inb4 bos hout voor de deurquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even in de berging kijken wat voor hout ik nog heb liggen om even wat in elkaar te schroeven
Oh wij hebben geregeld "escalaties" aan de overkant. Ook met enige regelmaat politie voor de deur idd. Soms meerdere keren per dag zelfs. Eigenlijk elke week wel een keer zowat. Al merk ik er zelf meestal niks van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was vandaag even een gedoetje op de afdeling (eigenlijk haat ik dit woord, want ik zit hier niet opgenomen. maar zo kan ik het wel makkelijker uitleggen.
Politie moest er aan te pas komen, maar ik heb er gelukkig vrijwel niks van meegekregen. 1 bewoner is even ergens anders (niet in een cel, maar op een afdeling). Meer weet ik ook niet gelukkig
in huis ipv afdeling?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was vandaag even een gedoetje op de afdeling (eigenlijk haat ik dit woord, want ik zit hier niet opgenomen. maar zo kan ik het wel makkelijker uitleggen.
Politie moest er aan te pas komen, maar ik heb er gelukkig vrijwel niks van meegekregen. 1 bewoner is even ergens anders (niet in een cel, maar op een afdeling). Meer weet ik ook niet gelukkig
Zit daar dan ook iets GGz-igsquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wij hebben geregeld "escalaties" aan de overkant. Ook met enige regelmaat politie voor de deur idd. Soms meerdere keren per dag zelfs. Eigenlijk elke week wel een keer zowat. Al merk ik er zelf meestal niks van.
Ja misschien in huis ja.quote:
Ja, dan woon ik weer meer in de "boze buitenwereld" tussen Niet-GGz behoevende mensjensquote:Als is het binnenkort misschien niet meer nodig![]()
en fijn dat je er weinig van mee hebt gekregen
Of misschien wel ggz-behoevend maar vinden zelf van niet of krijgen het niet of ofquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit daar dan ook iets GGz-igs
[..]
Ja misschien in huis ja.
[..]
Ja, dan woon ik weer meer in de "boze buitenwereld" tussen Niet-GGz behoevende mensjens
Er zullen er heus wel meer in die buurt wonen, maar nu weet ik zeker dat ik ze tegenkom in de gang...quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of misschien wel ggz-behoevend maar vinden zelf van niet of krijgen het niet of of
waarschijnlijk nu niet, ze was aan het wachten op de visitequote:
ja is zo, is heel andersquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zullen er heus wel meer in die buurt wonen, maar nu weet ik zeker dat ik ze tegenkom in de gang...
dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk nu niet, ze was aan het wachten op de visite
maar wie weet doet de visite mee
De visite zit waarschijnlijk onder de kat.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk nu niet, ze was aan het wachten op de visite
maar wie weet doet de visite mee
Ja dagopvang geloof ik. En crisisopvang, het zouden 2 verschillende organisaties zijn. En volgens mij zitten er ook elke paar jaar nieuwe organisaties in maar zelfs als overburen horen wij daar echt nooit wat van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit daar dan ook iets GGz-igs
[..]
Oh Okee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dagopvang geloof ik. En crisisopvang, het zouden 2 verschillende organisaties zijn. En volgens mij zitten er ook elke paar jaar nieuwe organisaties in maar zelfs als overburen horen wij daar echt nooit wat van.
Wel zagen we onlangs dat onze regenpijp bijna naar beneden komt omdat er blijkbaar hangjongeren aan gehangen hebben dus daar gaan we ook even wat anders voor bedenken
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het kabinet is gevallenwas meer op de hoogte van het concert van Dua Lipa
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het kabinet is gevallenwas meer op de hoogte van het concert van Dua Lipa
Kijk ook liever naar Dua Lipa als het even kan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
met bloed zweet en tranenquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
had 't 11 maanden geleden al meteen afgeschrevenquote:
lijkt me echt een heel vet concert, of je nou van haar muziek houdt of nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een collega van me gaat naar Dua in Antwerpen....
heel apartquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk ook liever naar Dua Lipa als het even kan.
echt tof dat ze dat doet hoorquote:
Hoorde je die bonk niet in Den Haag toen het viel?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Dat je door drukte er pas aan het einde van de dag achter komt ok, maar de dag erna pas...quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had 't 11 maanden geleden al meteen afgeschreven![]()
[..]
lijkt me echt een heel vet concert, of je nou van haar muziek houdt of niet
[..]
heel apart
[..]
echt tof dat ze dat doet hoorlijkt best een werk om te doen voor ieder land
ik kreeg een mailtje over de NS stakingquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kreeg een mail over "het huis van Broederliefde".
Lief, inb4 'was aan het poepen'quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ moest aan je denken vanmiddag.
na al dat gepruts viel het niet meer zo opquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoorde je die bonk niet in Den Haag toen het viel?
Goeie dag wel, de verjaardag van m'n manquote:
Moest je daarbij ook aan Crack denken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kreeg een mailtje over de NS staking
Had nog wel een week langer mogen durenquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je door drukte er pas aan het einde van de dag achter komt ok, maar de dag erna pas...
je moest aan krek denken door een mailtje.... ahaa... nee ik las je post als losstaand feitquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest je daarbij ook aan Crack denken?
Ik ben aan het denken of ik een link kan verzinnen tussen jou en poepen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lief, inb4 'was aan het poepen'
of vertel
[..]
Broederliefde zijn bruine kerelsquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken of ik een link kan verzinnen tussen jou en poepen.
Zie de post van mij hierboven over Broederliefde.
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goeie dag wel, de verjaardag van m'n man
Oh dat is een stuk onschuldiger dan mijn gedachten. Pfoe.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Broederliefde zijn bruine kerels
Ik hou van Broederliefde
There you go
ahwww, echt liefffffffff
Ja lulletje bloemwater, nu wil ik weten wat jouw gedachtes waren hequote:Op woensdag 4 juni 2025 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh dat is een stuk onschuldiger dan mijn gedachten. Pfoe.
ik kan jouw collega's wel snappen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Mijn collega's konden zich niet vinden in mijn enthousiasme![]()
![]()
![]()
Dit vind ik wel goed. Eigenlijk best discriminerend dat men hiervoor altijd maar rozenwater gebruikt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lulletje bloemwater, nu wil ik weten wat jouw gedachtes waren he
Je hoort altijd veel opmerkingen over Ladyboys uit Thailand. Heb ze zelfs een keer on tour gezien in Engeland geloof ik.quote:
Ik kan niet voor ballie antwoorden uiteraard. Maar wat betreft de laatste vraag zag ik een tijd terug een docu van de vpro voorbij komen 'Let's talk about sex'. In een van de afleveringen ging het precies om die vraag. Kan zo snel even geen linkje vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort altijd veel opmerkingen over Ladyboys uit Thailand. Heb ze zelfs een keer on tour gezien in Engeland geloof ik.
Hoeveel is er nou eigenlijk zichtbaar van deze groep in Thailand? En hoe geaccepteerd is het?
Toeristen gebieden zeer geaccepteerd. Ik heb ook lady boy vriendinnen gehad bv. Maar vele werken toch in een entertainment achtig beroep.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort altijd veel opmerkingen over Ladyboys uit Thailand. Heb ze zelfs een keer on tour gezien in Engeland geloof ik.
Hoeveel is er nou eigenlijk zichtbaar van deze groep in Thailand? En hoe geaccepteerd is het?
hoezoquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit vind ik wel goed. Eigenlijk best discriminerend dat men hiervoor altijd maar rozenwater gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
die hypetrain van jou is nogal... op een vreemd traject afgesteldquote:
dat wisten zij toen nog nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hypetrain van jou is nogal... op een vreemd traject afgesteld
klim het raam uit en drink meequote:Op woensdag 4 juni 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Er staan hier naast me, op 2 meter afstand (maar zij staan buiten en ik ben binnen), studenten bier te drinken en te chillen en de huismeester staat erbij. Ik wil ook
Hmm, interessant.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toeristen gebieden zeer geaccepteerd. Ik heb ook lady boy vriendinnen gehad bv. Maar vele werken toch in een entertainment achtig beroep.
Geloof dat de familie ervan het niet altijd accepteert en betwijfel of het komt omdat ze transgender zijn of omdat ze er geld mee kunnen verdienen.
Maar je ziet het echt heel veel. Je hebt ook veel tomboys. Dat zijn hele vrouwelijke mannen.
Ik heb een keer gelezen dat ze in Thailand geloven dat men een ladyboy wordt omdat ze in hun vorige leven slechte dingen hebben gedaan en dit hun straf is want ze geloven in reïncarnatie en in karma. Het boeddhisme kent dacht ik ook veel meer genders dan wij die in de westerse wereld
Ik vind het daar in iedergeval erg normaal.
als ik even zou zwaaien dan mag dat welquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lulletje bloemwater, nu wil ik weten wat jouw gedachtes waren he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Het is heel fascinerend. Ik had bv 2 vriendinnen die inmiddels verhuist zijn. En die hadden geen operaties gehad maar ik zag ze echt als vrouw. Ze waren ook knap. En ze hadden altijd westerse vriendjes. Er komen blijkbaar veel mannen naar Thailand voor ladyboys.quote:
Dat laatste is toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is heel fascinerend. Ik had bv 2 vriendinnen die inmiddels verhuist zijn. En die hadden geen operaties gehad maar ik zag ze echt als vrouw. Ze waren ook knap. En ze hadden altijd westerse vriendjes. Er komen blijkbaar veel mannen naar Thailand voor ladyboys.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.goedkopevlieg(...)NL%29&dt1=2025-06-25
Ja, als dat je ding is kun je daar eenvoudiger terecht lijkt me. Ken er hier namelijk geen een.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is heel fascinerend. Ik had bv 2 vriendinnen die inmiddels verhuist zijn. En die hadden geen operaties gehad maar ik zag ze echt als vrouw. Ze waren ook knap. En ze hadden altijd westerse vriendjes. Er komen blijkbaar veel mannen naar Thailand voor ladyboys.
Beetje raar dat uitgerekend jij grappig gaat doen hierover.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.goedkopevlieg(...)NL%29&dt1=2025-06-25
En de meeste identificeren zichzelf niet als vrouw maar als ladyboy daarom denk ik ook dat het anders is dan de transgenders die wij hier kennen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als dat je ding is kun je daar eenvoudiger terecht lijkt me. Ken er hier namelijk geen een.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als dat je ding is kun je daar eenvoudiger terecht lijkt me. Ken er hier namelijk geen een.
Hoezo?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje raar dat uitgerekend jij grappig gaat doen hierover.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]interestingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
hmm, of bepaalde kringen misschien? Of dat we het hier niet uitspreken dat er eigenlijk een piemel in de broek zit?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, gayheid is meer dan alleen vallen op een piemel lijkt me.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En de meeste identificeren zichzelf niet als vrouw maar als ladyboy daarom denk ik ook dat het anders is dan de transgenders die wij hier kennen.
Er is een bekende westerse vlogger die heeft een relatie met een bekende ladyboy. Zij noemt zichzelf specifiek ladyboy en geen vrouw. En hij zegt dat hij niet gay is.
Er wordt denk ik minder ook in hokjes gedacht daar
Dat is ook wel degelijk een ding, dat je op 'femininity' valt en het eigenlijk niet uitmaakt welk gereedschap er zit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En de meeste identificeren zichzelf niet als vrouw maar als ladyboy daarom denk ik ook dat het anders is dan de transgenders die wij hier kennen.
Er is een bekende westerse vlogger die heeft een relatie met een bekende ladyboy. Zij noemt zichzelf specifiek ladyboy en geen vrouw. En hij zegt dat hij niet gay is.
ladyboy is toch ook oprecht wat anders, toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is heel normaal daar. In onze vaste ontbijtplekken werkt Joy. En zij is eigenlijk een man maar ze draagt dan wat vrouwelijke topjes en haar in een staart en ze flirt met alle mannen die ze ziet maar of ze zichzelf nou een vrouw ziet ons is niet duidelijk. Wij behandelen haar wel als een vrouw. :p maar tis gewoon een man met een paardenstaartquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, gayheid is meer dan alleen vallen op een piemel lijkt me.
Klinkt wel fijn dat men er redelijk open over is.
Jij, die miept dat je het moeilijk vindt om iemand te vinden om je interesses op seksueel gebied mee te delen, gaat grappig doen over een serieus gesprek over iemand zijn of haar seksuele identiteit.quote:
Ladyboy is een man die zichzelf voordoet als vrouw.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ladyboy is toch ook oprecht wat anders, toch?![]()
![]()
wij houden hier wel van hokjes maar weet soms niet zo heel goed waarom we dat zó fijn vinden
Vallende natte kranten doen geen "bonk"quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoorde je die bonk niet in Den Haag toen het viel?
Ja zij is ook echt knap. Als ik haar insta weer tegenkom zal ik die plaatsen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook wel degelijk een ding, dat je op 'femininity' valt en het eigenlijk niet uitmaakt welk gereedschap er zit.
Ja, zit natuurlijk niet in die kringen, dus zal minder snel iemand ontmoeten die het is of horen dat iemand het is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, of bepaalde kringen misschien? Of dat we het hier niet uitspreken dat er eigenlijk een piemel in de broek zit?Sowieso veel makkelijker in Thailand want ze staan er nogal om bekend
maar ken er hier in NL ook best wat (oke 2)
Die wist ik maar weet eigenlijk niet of dat dan ook transgenders zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ladyboy is een man die zichzelf voordoet als vrouw.
Nee naar mijn idee identificeren transgenders zich naar het andere geslacht. Ze zitten tot de transitie in een verkeerd lichaamquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die wist ik maar weet eigenlijk niet of dat dan ook transgenders zijn?ingewikkeld
Dacht dat transgenders mensen waren die al van geslacht zijn veranderd maar weet eigenlijk helemaal niet of dat zo is
Zeker knappe verschijning.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Ah heb em
https://www.instagram.com/chinnino.1?igsh=MTJlMmttYjlsdXB1Ng==
Kan me ook voorstellen dat het er niet zo heel snel over gaat, en dat mensen er ook niet snel naar zullen vragen als ze het niet zien. Dusja wel logisch maar helpt niet met het taboe..quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zit natuurlijk niet in die kringen, dus zal minder snel iemand ontmoeten die het is of horen dat iemand het is.
Kende ooit een Filippijnse in zo'n situatie. Was daar best open over de struggles die ze ervaarde daar en hier. Maar ze moest terug, geen idee hoe het is afgelopen met haar.
Waar heb jij die 2 leren kennen?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:11 schreef bitterbal het volgende:
Tenminste ik vind het een knappe verschijning
was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee naar mijn idee identificeren transgenders zich naar het andere geslacht. Ze zitten tot de transitie in een verkeerd lichaam
Ladyboys denken dit niet. Dus ik denk ook niet dat dit transgenders zijn
quote:
Soooow goedenavondquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij, die miept dat je het moeilijk vindt om iemand te vinden om je interesses op seksueel gebied mee te delen, gaat grappig doen over een serieus gesprek over iemand zijn of haar seksuele identiteit.
Ik bedoel, voel je vrij. Ben niet snel op mijn pik getrapt (huehue), maar vind het opvallend. Zoiets verwacht je van UitStraling.
Was het meteen beledigend? Nee. Dan kan zo'n grapje echt wel. Zwab weet echt wel dat jij jouw post niet zo bedoelde.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij, die miept dat je het moeilijk vindt om iemand te vinden om je interesses op seksueel gebied mee te delen, gaat grappig doen over een serieus gesprek over iemand zijn of haar seksuele identiteit.
Ik bedoel, voel je vrij. Ben niet snel op mijn pik getrapt (huehue), maar vind het opvallend. Zoiets verwacht je van UitStraling.
Ik ben door de bank verzaktquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er staat verzakken niet vetzakken
@:Haags
Ik heb een nieuwe weegschaal. Heel slim enzo. Doe zegt ook dat ik VIESDIK benquote:
staat er toch ook niet?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het meteen beledigend? Nee. Dan kan zo'n grapje echt wel. Zwab weet echt wel dat jij jouw post niet zo bedoelde.
Haha ik doe even rondje digital graveyardquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
RockNijntje is niet alleen op FB terug![]()
pics or didnt happenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben door de bank verzakt
[..]
Ik heb een nieuwe weegschaal. Heel slim enzo. Doe zegt ook dat ik VIESDIK ben
Maar goed. Hier is het wat een gevoelig onderwerp dus ik vraag ze daar niet zo op de man/vrouw af hoe zich nou indentificeren. Als ze zich als een vrouw presenteren behandel ik ze zo en anders niet.quote:
Klopt alleen werd er nu wat persoonlijks bijgehaald, dat vind ik dan weer meh.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
staat er toch ook niet?
Denk dat mensen het nu wat groter maken dan het is, kaneel mag (denk ik?) best zeggen dat hij dat niet zo gepast vond en waarom niet
en zwabber mag dat onzin vinden of denken van 'hmm ja hmm misschien' of whatever![]()
zin om te pestenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Lijkt me ook best spannend om daar naar te vragen voor een eerste keerquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed. Hier is het wat een gevoelig onderwerp dus ik vraag ze daar niet zo op de man/vrouw af hoe zich nou indentificeren. Als ze zich als een vrouw presenteren behandel ik ze zo en anders niet.
je bent vooral serpentquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed. Hier is het wat een gevoelig onderwerp dus ik vraag ze daar niet zo op de man/vrouw af hoe zich nou indentificeren. Als ze zich als een vrouw presenteren behandel ik ze zo en anders niet.
ik vond dit echt onwijs netjes gebracht, persoonlijke was indd onnodig. En het is maar zijn mening he, die mag je onzin vinden maar laten we alsjeblieft niet haten op het liefjes delen van je eigen mening of zeggen dat dat niet zou mogenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt alleen werd er nu wat persoonlijks bijgehaald, dat vind ik dan weer meh.
Zo blijven we allemaal wat vinden en gaan we er nooit uitkomen.
Snel weer over eten gaan hebben.
Sja, men is het uiteraard niet verplicht open en bloot te dragen. Misschien is het ook de generatie. De mijne ervaar ik toch vaak als conservatief.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat het er niet zo heel snel over gaat, en dat mensen er ook niet snel naar zullen vragen als ze het niet zien. Dusja wel logisch maar helpt niet met het taboe..
En klinkt intens wel, die situatie van de filippijnse. Lijkt me sowieso lastig omdat het zulke verschillende werelden zijn, hoe geaccepteerd het is in Thailand en hoe semi-geaccepteerd het hier is![]()
Dansles en collega. Zij waren er trouwens echt kei eerlijk over (en eentje verdiende er geld mee door op hakken te lopen oid). De redenen daar waren heel simpel; ik vind fijn om me als een vrouw te kleden en te gedragen en voel me wat dat betreft vrouw maar ik stoor me niet aan mn piemel dus waarom zou ik die weghalen
Klinkt logisch en best wel dat je denkt 'hier heb ik niks tegenin te brengen'
Ik interpreteerde deze conversatie niet als een waarbij we over jouw voorkeuren aan het praten waren. Als dat wel zo is mijn excuses.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen zit ik hier niet om hatelijke grappen te maken. Wat dit ook niet was. Er zit geen waardeoordeel in over ladyboys of daar geïnteresseerd in zijn. Dat gezegd hebbende was er wel de aanname dat jij er niet daadwerkelijk op die manier in geïnteresseerd in was. Als dat anders aankomt dan een goedbedoelde por, wederom mijn excuses.quote:Ik bedoel, voel je vrij. Ben niet snel op mijn pik getrapt (huehue), maar vind het opvallend. Zoiets verwacht je van UitStraling.
Hmm, ja geen idee?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, men is het uiteraard niet verplicht open en bloot te dragen. Misschien is het ook de generatie. De mijne ervaar ik toch vaak als conservatief.
Ja, ze was een half jaar ofzo hier. Had daar geen leven. Hier viel ze tussen het wal en het schip. Niet genoeg acceptatie, maar zij ervaarde het als geweldig. Misschien eens vragen aan mijn oudtante hoe het met haar is afgelopen.
Ja, klinkt als iets dat logisch is. Al heb ik zelf nog nooit iets gehad waar ik me mannelijk voelde. Betekent dit dat ik me niet mannelijk voel? Dat ik het niet begrijp? Of begrijp je het pas als er een disconnect is?
Ik zeg toch niet dat het beledigend is? Alleen dat het ongepast is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het meteen beledigend? Nee. Dan kan zo'n grapje echt wel. Zwab weet echt wel dat jij jouw post niet zo bedoelde.
oke en nu elkaar een knuffel en een hand gevenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik interpreteerde deze conversatie niet als een waarbij we over jouw voorkeuren aan het praten waren. Als dat wel zo is mijn excuses.
[..]
Over het algemeen zit ik hier niet om hatelijke grappen te maken. Wat dit ook niet was. Er zit geen waardeoordeel in over ladyboys of daar geïnteresseerd in zijn. Dat gezegd hebbende was er wel de aanname dat jij er niet daadwerkelijk op die manier in geïnteresseerd in was. Als dat anders aankomt dan een goedbedoelde por, wederom mijn excuses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Maarquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vond dit echt onwijs netjes gebracht, persoonlijke was indd onnodig. En het is maar zijn mening he, die mag je onzin vinden maar laten we alsjeblieft niet haten op het liefjes delen van je eigen mening of zeggen dat dat niet zou mogen![]()
![]()
kaneel kan overal bij hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het beledigend is? Alleen dat het ongepast is.
Heb zelf nooit onder stoelen of banken gestoken wat mijn voorkeuren zijn, en als men daar iets van vindt staat ze dat geheel vrij om er iets van te zeggen. Ook op grappige wijze. Ben niet van poppestront.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke en nu elkaar een knuffel en een hand gevenZal jou es knuffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Maaaarrrr weeeeeeeellllllkkkkkkeeeeequote:
Jawel, Rødby - Puttgarden, dan moet je eraf. Bijvoorbeeld deze van 9 maart 2017 maar daarvoor had ik het al vaker gedaan. Momenteel wordt er gewerkt aan een tunnel onder de Fehmarnbelt en dan is dit allemaal geschiedenis.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:14 schreef Recce het volgende:
@:dr_flash, ben je wel eens op een treinferry geweest?
Niet heel oordeelloos dit.quote:
Heb echt helemaal wat jouw voorkeuren zijn :pquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb zelf nooit onder stoelen of banken gestoken wat mijn voorkeuren zijn, en als men daar iets van vindt staat ze dat geheel vrij om er iets van te zeggen. Ook op grappige wijze. Ben niet van poppestront.
Ja, zoiets hoor je vaker. Ken het helaas niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja geen idee?kan wel wat bedenken maar ik weet het gewoon niet
![]()
En weet ook niet heel goed wat het betekent om je heel mannelijk of vrouwelijk te voelen. Maarja, denk die mensen welmisschien bij een hele mooie jurk dat ik me super vrouwelijk voel maar dat draag ik niet zo vaak
Nee sorry heb ik verkeerd verwoord. Ik doelde er meer op dat het niet beledigend was en dan kan een grapje mijn inziens altijd wel. Uiteraard mag je er iets over zeggen. Maar negeren en door is dan vaak de betere optie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat ik in mn mond heb gestopt, basis snacks zoals bamihapjes en kaasstengels maar ook.. macarons maar dan hartig en zoet en echt kei raarquote:
Sorry, wilde het niet ongemakkelijk voor je maken door een verhaal te tikken.quote:
Haha, dat dacht ik wel. Ik luisterde een verhaal van de Volkskrant over de treinferry naar Sicilië. Dat is nu nog de enige treinferry in Europa. De overtocht zelf duurt daar maar 20 minuten, maar het totaal met rangeren etc. drie uur.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, Rødby - Puttgarden, dan moet je eraf. Bijvoorbeeld deze van 9 maart 2017 maar daarvoor had ik het al vaker gedaan. Momenteel wordt er gewerkt aan een tunnel onder de Fehmarnbelt en dan is dit allemaal geschiedenis.
[ afbeelding ]
True, true.quote:
Ik zie nu ineens Kirby voor me.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat ik in mn mond heb gestopt, basis snacks zoals bamihapjes en kaasstengels maar ook.. macarons maar dan hartig en zoet en echt kei raar
rode biet muffins met een framboosje
zoete macarons en komijn
nog meer weird shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |