Takoyaki.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
surf n turf?
[..]
is best wat waard per kilo
[..]
nu wil ik takoyaki
Dat klinkt wel jakkiequote:
heb aardbeien geplukt en opgegetenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
we hebben zo effectief over eten gepraat dat iedereen eten is gaan zoeken
En bedenken wat erbij.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Een muffin en wat vanille ijs.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gecondoleerd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vrijdag staat er hier een bbq gepland .....
Dank je. Helaas is het vlees uit Portugal vertraagd....quote:
@IJsdraakje zie dezequote:Op woensdag 4 juni 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ijs van borsten eten is ook weer zo naar.
Heb maar 1 hand vrij. De ander is om mee te eten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:ijsdraakje zie deze
vreselijk hoofdletter gebruik
Ik probeerde nog snel iets af te maken zodat ik de bus nog zou halen. Maar helaas. Half uurtje wachten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
gebruik de code om hem meteen volwassen te makenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben sims aan het spelen
ik heb een tiener jongen, zeemeerman
en die moet dus naar school
prima
maar iedere keer als die ergens komt, dan staat hij in zijn zwembroek
het is lente, de thermometer staat op blauw
echt mensen...
nee, hij moet vroeg klaar zijn met school en dan hop door naar de uniquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruik de code om hem meteen volwassen te maken
dan moet je een manier zien te vinden om hem kleren aan te laten doen ipv in een zwembroek rond te banjerenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, hij moet vroeg klaar zijn met school en dan hop door naar de uni
pubersquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je een manier zien te vinden om hem kleren aan te laten doen ipv in een zwembroek rond te banjeren
Het is een meerman, geen leerman.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pubers
ik laat m wel kou lijden, leert ie van
Aangezien hij naar mij is vernoemd houdt hij daarvan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pubers
ik laat m wel kou lijden, leert ie van
nee dat is de babyquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Aangezien hij naar mij is vernoemd houdt hij daarvan.
SPOILER: dit is AequeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |