Takoyaki.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
surf n turf?
[..]
is best wat waard per kilo
[..]
nu wil ik takoyaki
Dat klinkt wel jakkiequote:
heb aardbeien geplukt en opgegetenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
we hebben zo effectief over eten gepraat dat iedereen eten is gaan zoeken
En bedenken wat erbij.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Een muffin en wat vanille ijs.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gecondoleerd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vrijdag staat er hier een bbq gepland .....
Dank je. Helaas is het vlees uit Portugal vertraagd....quote:
@IJsdraakje zie dezequote:Op woensdag 4 juni 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ijs van borsten eten is ook weer zo naar.
Heb maar 1 hand vrij. De ander is om mee te eten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:ijsdraakje zie deze
vreselijk hoofdletter gebruik
Ik probeerde nog snel iets af te maken zodat ik de bus nog zou halen. Maar helaas. Half uurtje wachten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
gebruik de code om hem meteen volwassen te makenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben sims aan het spelen
ik heb een tiener jongen, zeemeerman
en die moet dus naar school
prima
maar iedere keer als die ergens komt, dan staat hij in zijn zwembroek
het is lente, de thermometer staat op blauw
echt mensen...
nee, hij moet vroeg klaar zijn met school en dan hop door naar de uniquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruik de code om hem meteen volwassen te maken
dan moet je een manier zien te vinden om hem kleren aan te laten doen ipv in een zwembroek rond te banjerenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, hij moet vroeg klaar zijn met school en dan hop door naar de uni
pubersquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je een manier zien te vinden om hem kleren aan te laten doen ipv in een zwembroek rond te banjeren
Het is een meerman, geen leerman.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pubers
ik laat m wel kou lijden, leert ie van
Aangezien hij naar mij is vernoemd houdt hij daarvan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pubers
ik laat m wel kou lijden, leert ie van
nee dat is de babyquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Aangezien hij naar mij is vernoemd houdt hij daarvan.
SPOILER: dit is AequeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee dat is de baby
deze is QuinnSPOILER: dit is AequeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk een fok pener
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Straks groeit ie op als teermanquote:
niet zelf banderenquote:‘Om veiligheidsredenen verzoeken wij u Travis Decker niet zelf te banderen, maar direct 911 te bellen’, schrijft de politie in het opsporingsbericht.
Teer-zanquote:
Ok. Ik probeer te bedenken hoe ik het woord moet uitspreken. Maar ik kom er nog niet uit.quote:
Die nieuwe al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sims al jaren niet meer gespeeld....
Banaandereren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Ik probeer te bedenken hoe ik het woord moet uitspreken. Maar ik kom er nog niet uit.
ban derenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Ik probeer te bedenken hoe ik het woord moet uitspreken. Maar ik kom er nog niet uit.
Is ambar er al?quote:
Ik denk als ik die opstart dat hij eerst een dag bezig is met updaten. Maar Ik bedenk me nu dat ik dat helemaal niet op mijn laptop heb staan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nieuwe al eens geprobeerd?
Ja, die drie opties, maar ik weet niet welke.quote:
Ik doelde eigenlijk op Inzoi.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk als ik die opstart dat hij eerst een dag bezig is met updaten. Maar Ik bedenk me nu dat ik dat helemaal niet op mijn laptop heb staan.
me neither. tis vast engels want 911quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die drie opties, maar ik weet niet welke.
play with lifequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
En zo goed was ik er ook niet in....
Maar dat geldt voor de meeste computerspellen...
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het topic is nog leesbaar, dus nee.
Oooooh dat trekt mijn laptop niet denk ik?!quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Inzoi.
Als hij begint op te stijgen heb je het antwoord.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooooh dat trekt mijn laptop niet denk ik?!
Nee, die van mij ook niet. Maar is wel beschikbaar op Geforce Now.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooooh dat trekt mijn laptop niet denk ik?!
goed om te wetenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik heb ecologische muffin borsten.
Oh gelukkig dat je daar nog even op in ging. Dat was belangrijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik heb ecologische muffin borsten.
Nee...quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nieuwe al eens geprobeerd?
Omdat het nog 6 nachtjes slapen isquote:
Zeer belangrijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh gelukkig dat je daar nog even op in ging. Dat was belangrijk.
Ik gok omdat je het simpelweg heel vaak gezegd hebt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het nog 6 nachtjes slapen is
inb4 bos hout voor de deurquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even in de berging kijken wat voor hout ik nog heb liggen om even wat in elkaar te schroeven
Oh wij hebben geregeld "escalaties" aan de overkant. Ook met enige regelmaat politie voor de deur idd. Soms meerdere keren per dag zelfs. Eigenlijk elke week wel een keer zowat. Al merk ik er zelf meestal niks van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was vandaag even een gedoetje op de afdeling (eigenlijk haat ik dit woord, want ik zit hier niet opgenomen. maar zo kan ik het wel makkelijker uitleggen.
Politie moest er aan te pas komen, maar ik heb er gelukkig vrijwel niks van meegekregen. 1 bewoner is even ergens anders (niet in een cel, maar op een afdeling). Meer weet ik ook niet gelukkig
in huis ipv afdeling?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was vandaag even een gedoetje op de afdeling (eigenlijk haat ik dit woord, want ik zit hier niet opgenomen. maar zo kan ik het wel makkelijker uitleggen.
Politie moest er aan te pas komen, maar ik heb er gelukkig vrijwel niks van meegekregen. 1 bewoner is even ergens anders (niet in een cel, maar op een afdeling). Meer weet ik ook niet gelukkig
Zit daar dan ook iets GGz-igsquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wij hebben geregeld "escalaties" aan de overkant. Ook met enige regelmaat politie voor de deur idd. Soms meerdere keren per dag zelfs. Eigenlijk elke week wel een keer zowat. Al merk ik er zelf meestal niks van.
Ja misschien in huis ja.quote:
Ja, dan woon ik weer meer in de "boze buitenwereld" tussen Niet-GGz behoevende mensjensquote:Als is het binnenkort misschien niet meer nodig![]()
en fijn dat je er weinig van mee hebt gekregen
Of misschien wel ggz-behoevend maar vinden zelf van niet of krijgen het niet of ofquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit daar dan ook iets GGz-igs
[..]
Ja misschien in huis ja.
[..]
Ja, dan woon ik weer meer in de "boze buitenwereld" tussen Niet-GGz behoevende mensjens
Er zullen er heus wel meer in die buurt wonen, maar nu weet ik zeker dat ik ze tegenkom in de gang...quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of misschien wel ggz-behoevend maar vinden zelf van niet of krijgen het niet of of
waarschijnlijk nu niet, ze was aan het wachten op de visitequote:
ja is zo, is heel andersquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zullen er heus wel meer in die buurt wonen, maar nu weet ik zeker dat ik ze tegenkom in de gang...
dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk nu niet, ze was aan het wachten op de visite
maar wie weet doet de visite mee
De visite zit waarschijnlijk onder de kat.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk nu niet, ze was aan het wachten op de visite
maar wie weet doet de visite mee
Ja dagopvang geloof ik. En crisisopvang, het zouden 2 verschillende organisaties zijn. En volgens mij zitten er ook elke paar jaar nieuwe organisaties in maar zelfs als overburen horen wij daar echt nooit wat van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit daar dan ook iets GGz-igs
[..]
Oh Okee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dagopvang geloof ik. En crisisopvang, het zouden 2 verschillende organisaties zijn. En volgens mij zitten er ook elke paar jaar nieuwe organisaties in maar zelfs als overburen horen wij daar echt nooit wat van.
Wel zagen we onlangs dat onze regenpijp bijna naar beneden komt omdat er blijkbaar hangjongeren aan gehangen hebben dus daar gaan we ook even wat anders voor bedenken
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het kabinet is gevallenwas meer op de hoogte van het concert van Dua Lipa
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het kabinet is gevallenwas meer op de hoogte van het concert van Dua Lipa
Kijk ook liever naar Dua Lipa als het even kan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
met bloed zweet en tranenquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
had 't 11 maanden geleden al meteen afgeschrevenquote:
lijkt me echt een heel vet concert, of je nou van haar muziek houdt of nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een collega van me gaat naar Dua in Antwerpen....
heel apartquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk ook liever naar Dua Lipa als het even kan.
echt tof dat ze dat doet hoorquote:
Hoorde je die bonk niet in Den Haag toen het viel?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Dat je door drukte er pas aan het einde van de dag achter komt ok, maar de dag erna pas...quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had 't 11 maanden geleden al meteen afgeschreven![]()
[..]
lijkt me echt een heel vet concert, of je nou van haar muziek houdt of niet
[..]
heel apart
[..]
echt tof dat ze dat doet hoorlijkt best een werk om te doen voor ieder land
ik kreeg een mailtje over de NS stakingquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kreeg een mail over "het huis van Broederliefde".
Lief, inb4 'was aan het poepen'quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ moest aan je denken vanmiddag.
na al dat gepruts viel het niet meer zo opquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoorde je die bonk niet in Den Haag toen het viel?
Goeie dag wel, de verjaardag van m'n manquote:
Moest je daarbij ook aan Crack denken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kreeg een mailtje over de NS staking
Had nog wel een week langer mogen durenquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je door drukte er pas aan het einde van de dag achter komt ok, maar de dag erna pas...
je moest aan krek denken door een mailtje.... ahaa... nee ik las je post als losstaand feitquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest je daarbij ook aan Crack denken?
Ik ben aan het denken of ik een link kan verzinnen tussen jou en poepen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lief, inb4 'was aan het poepen'
of vertel
[..]
Broederliefde zijn bruine kerelsquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken of ik een link kan verzinnen tussen jou en poepen.
Zie de post van mij hierboven over Broederliefde.
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goeie dag wel, de verjaardag van m'n man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |