goed om te wetenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik heb ecologische muffin borsten.
Oh gelukkig dat je daar nog even op in ging. Dat was belangrijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
En ja ik heb ecologische muffin borsten.
Nee...quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nieuwe al eens geprobeerd?
Omdat het nog 6 nachtjes slapen isquote:
Zeer belangrijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh gelukkig dat je daar nog even op in ging. Dat was belangrijk.
Ik gok omdat je het simpelweg heel vaak gezegd hebt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het nog 6 nachtjes slapen is
inb4 bos hout voor de deurquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even in de berging kijken wat voor hout ik nog heb liggen om even wat in elkaar te schroeven
Oh wij hebben geregeld "escalaties" aan de overkant. Ook met enige regelmaat politie voor de deur idd. Soms meerdere keren per dag zelfs. Eigenlijk elke week wel een keer zowat. Al merk ik er zelf meestal niks van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was vandaag even een gedoetje op de afdeling (eigenlijk haat ik dit woord, want ik zit hier niet opgenomen. maar zo kan ik het wel makkelijker uitleggen.
Politie moest er aan te pas komen, maar ik heb er gelukkig vrijwel niks van meegekregen. 1 bewoner is even ergens anders (niet in een cel, maar op een afdeling). Meer weet ik ook niet gelukkig
in huis ipv afdeling?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was vandaag even een gedoetje op de afdeling (eigenlijk haat ik dit woord, want ik zit hier niet opgenomen. maar zo kan ik het wel makkelijker uitleggen.
Politie moest er aan te pas komen, maar ik heb er gelukkig vrijwel niks van meegekregen. 1 bewoner is even ergens anders (niet in een cel, maar op een afdeling). Meer weet ik ook niet gelukkig
Zit daar dan ook iets GGz-igsquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wij hebben geregeld "escalaties" aan de overkant. Ook met enige regelmaat politie voor de deur idd. Soms meerdere keren per dag zelfs. Eigenlijk elke week wel een keer zowat. Al merk ik er zelf meestal niks van.
Ja misschien in huis ja.quote:
Ja, dan woon ik weer meer in de "boze buitenwereld" tussen Niet-GGz behoevende mensjensquote:Als is het binnenkort misschien niet meer nodig![]()
en fijn dat je er weinig van mee hebt gekregen
Of misschien wel ggz-behoevend maar vinden zelf van niet of krijgen het niet of ofquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit daar dan ook iets GGz-igs
[..]
Ja misschien in huis ja.
[..]
Ja, dan woon ik weer meer in de "boze buitenwereld" tussen Niet-GGz behoevende mensjens
Er zullen er heus wel meer in die buurt wonen, maar nu weet ik zeker dat ik ze tegenkom in de gang...quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of misschien wel ggz-behoevend maar vinden zelf van niet of krijgen het niet of of
waarschijnlijk nu niet, ze was aan het wachten op de visitequote:
ja is zo, is heel andersquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zullen er heus wel meer in die buurt wonen, maar nu weet ik zeker dat ik ze tegenkom in de gang...
dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk nu niet, ze was aan het wachten op de visite
maar wie weet doet de visite mee
De visite zit waarschijnlijk onder de kat.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk nu niet, ze was aan het wachten op de visite
maar wie weet doet de visite mee
Ja dagopvang geloof ik. En crisisopvang, het zouden 2 verschillende organisaties zijn. En volgens mij zitten er ook elke paar jaar nieuwe organisaties in maar zelfs als overburen horen wij daar echt nooit wat van.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit daar dan ook iets GGz-igs
[..]
Oh Okee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dagopvang geloof ik. En crisisopvang, het zouden 2 verschillende organisaties zijn. En volgens mij zitten er ook elke paar jaar nieuwe organisaties in maar zelfs als overburen horen wij daar echt nooit wat van.
Wel zagen we onlangs dat onze regenpijp bijna naar beneden komt omdat er blijkbaar hangjongeren aan gehangen hebben dus daar gaan we ook even wat anders voor bedenken
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het kabinet is gevallenwas meer op de hoogte van het concert van Dua Lipa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |