quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het kabinet is gevallenwas meer op de hoogte van het concert van Dua Lipa
Kijk ook liever naar Dua Lipa als het even kan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Lol, ik kom er net achter dat het kabinet is gevallenwas meer op de hoogte van het concert van Dua Lipa
met bloed zweet en tranenquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
had 't 11 maanden geleden al meteen afgeschrevenquote:
lijkt me echt een heel vet concert, of je nou van haar muziek houdt of nietquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een collega van me gaat naar Dua in Antwerpen....
heel apartquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk ook liever naar Dua Lipa als het even kan.
echt tof dat ze dat doet hoorquote:
Hoorde je die bonk niet in Den Haag toen het viel?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Dat je door drukte er pas aan het einde van de dag achter komt ok, maar de dag erna pas...quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had 't 11 maanden geleden al meteen afgeschreven![]()
[..]
lijkt me echt een heel vet concert, of je nou van haar muziek houdt of niet
[..]
heel apart
[..]
echt tof dat ze dat doet hoorlijkt best een werk om te doen voor ieder land
ik kreeg een mailtje over de NS stakingquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kreeg een mail over "het huis van Broederliefde".
Lief, inb4 'was aan het poepen'quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ moest aan je denken vanmiddag.
na al dat gepruts viel het niet meer zo opquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoorde je die bonk niet in Den Haag toen het viel?
Goeie dag wel, de verjaardag van m'n manquote:
Moest je daarbij ook aan Crack denken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kreeg een mailtje over de NS staking
Had nog wel een week langer mogen durenquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je door drukte er pas aan het einde van de dag achter komt ok, maar de dag erna pas...
je moest aan krek denken door een mailtje.... ahaa... nee ik las je post als losstaand feitquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest je daarbij ook aan Crack denken?
Ik ben aan het denken of ik een link kan verzinnen tussen jou en poepen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lief, inb4 'was aan het poepen'
of vertel
[..]
Broederliefde zijn bruine kerelsquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken of ik een link kan verzinnen tussen jou en poepen.
Zie de post van mij hierboven over Broederliefde.
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 4 juni 2025 19:24 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goeie dag wel, de verjaardag van m'n man
Oh dat is een stuk onschuldiger dan mijn gedachten. Pfoe.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Broederliefde zijn bruine kerels
Ik hou van Broederliefde
There you go
ahwww, echt liefffffffff
Ja lulletje bloemwater, nu wil ik weten wat jouw gedachtes waren hequote:Op woensdag 4 juni 2025 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh dat is een stuk onschuldiger dan mijn gedachten. Pfoe.
ik kan jouw collega's wel snappen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Mijn collega's konden zich niet vinden in mijn enthousiasme![]()
![]()
![]()
Dit vind ik wel goed. Eigenlijk best discriminerend dat men hiervoor altijd maar rozenwater gebruikt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja lulletje bloemwater, nu wil ik weten wat jouw gedachtes waren he
Je hoort altijd veel opmerkingen over Ladyboys uit Thailand. Heb ze zelfs een keer on tour gezien in Engeland geloof ik.quote:
Ik kan niet voor ballie antwoorden uiteraard. Maar wat betreft de laatste vraag zag ik een tijd terug een docu van de vpro voorbij komen 'Let's talk about sex'. In een van de afleveringen ging het precies om die vraag. Kan zo snel even geen linkje vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoort altijd veel opmerkingen over Ladyboys uit Thailand. Heb ze zelfs een keer on tour gezien in Engeland geloof ik.
Hoeveel is er nou eigenlijk zichtbaar van deze groep in Thailand? En hoe geaccepteerd is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |