Beetje raar dat uitgerekend jij grappig gaat doen hierover.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.goedkopevlieg(...)NL%29&dt1=2025-06-25
En de meeste identificeren zichzelf niet als vrouw maar als ladyboy daarom denk ik ook dat het anders is dan de transgenders die wij hier kennen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als dat je ding is kun je daar eenvoudiger terecht lijkt me. Ken er hier namelijk geen een.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als dat je ding is kun je daar eenvoudiger terecht lijkt me. Ken er hier namelijk geen een.
Hoezo?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje raar dat uitgerekend jij grappig gaat doen hierover.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]interestingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
hmm, of bepaalde kringen misschien? Of dat we het hier niet uitspreken dat er eigenlijk een piemel in de broek zit?quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, gayheid is meer dan alleen vallen op een piemel lijkt me.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En de meeste identificeren zichzelf niet als vrouw maar als ladyboy daarom denk ik ook dat het anders is dan de transgenders die wij hier kennen.
Er is een bekende westerse vlogger die heeft een relatie met een bekende ladyboy. Zij noemt zichzelf specifiek ladyboy en geen vrouw. En hij zegt dat hij niet gay is.
Er wordt denk ik minder ook in hokjes gedacht daar
Dat is ook wel degelijk een ding, dat je op 'femininity' valt en het eigenlijk niet uitmaakt welk gereedschap er zit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En de meeste identificeren zichzelf niet als vrouw maar als ladyboy daarom denk ik ook dat het anders is dan de transgenders die wij hier kennen.
Er is een bekende westerse vlogger die heeft een relatie met een bekende ladyboy. Zij noemt zichzelf specifiek ladyboy en geen vrouw. En hij zegt dat hij niet gay is.
ladyboy is toch ook oprecht wat anders, toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het is heel normaal daar. In onze vaste ontbijtplekken werkt Joy. En zij is eigenlijk een man maar ze draagt dan wat vrouwelijke topjes en haar in een staart en ze flirt met alle mannen die ze ziet maar of ze zichzelf nou een vrouw ziet ons is niet duidelijk. Wij behandelen haar wel als een vrouw. :p maar tis gewoon een man met een paardenstaartquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, gayheid is meer dan alleen vallen op een piemel lijkt me.
Klinkt wel fijn dat men er redelijk open over is.
Jij, die miept dat je het moeilijk vindt om iemand te vinden om je interesses op seksueel gebied mee te delen, gaat grappig doen over een serieus gesprek over iemand zijn of haar seksuele identiteit.quote:
Ladyboy is een man die zichzelf voordoet als vrouw.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ladyboy is toch ook oprecht wat anders, toch?![]()
![]()
wij houden hier wel van hokjes maar weet soms niet zo heel goed waarom we dat zó fijn vinden
Vallende natte kranten doen geen "bonk"quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoorde je die bonk niet in Den Haag toen het viel?
Ja zij is ook echt knap. Als ik haar insta weer tegenkom zal ik die plaatsen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is ook wel degelijk een ding, dat je op 'femininity' valt en het eigenlijk niet uitmaakt welk gereedschap er zit.
Ja, zit natuurlijk niet in die kringen, dus zal minder snel iemand ontmoeten die het is of horen dat iemand het is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm, of bepaalde kringen misschien? Of dat we het hier niet uitspreken dat er eigenlijk een piemel in de broek zit?Sowieso veel makkelijker in Thailand want ze staan er nogal om bekend
maar ken er hier in NL ook best wat (oke 2)
Die wist ik maar weet eigenlijk niet of dat dan ook transgenders zijn?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ladyboy is een man die zichzelf voordoet als vrouw.
Nee naar mijn idee identificeren transgenders zich naar het andere geslacht. Ze zitten tot de transitie in een verkeerd lichaamquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die wist ik maar weet eigenlijk niet of dat dan ook transgenders zijn?ingewikkeld
Dacht dat transgenders mensen waren die al van geslacht zijn veranderd maar weet eigenlijk helemaal niet of dat zo is
Zeker knappe verschijning.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Ah heb em
https://www.instagram.com/chinnino.1?igsh=MTJlMmttYjlsdXB1Ng==
Kan me ook voorstellen dat het er niet zo heel snel over gaat, en dat mensen er ook niet snel naar zullen vragen als ze het niet zien. Dusja wel logisch maar helpt niet met het taboe..quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zit natuurlijk niet in die kringen, dus zal minder snel iemand ontmoeten die het is of horen dat iemand het is.
Kende ooit een Filippijnse in zo'n situatie. Was daar best open over de struggles die ze ervaarde daar en hier. Maar ze moest terug, geen idee hoe het is afgelopen met haar.
Waar heb jij die 2 leren kennen?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:11 schreef bitterbal het volgende:
Tenminste ik vind het een knappe verschijning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |