Want belastingen.quote:
Dit klopt wel, maar zo zie ik Dilan niet echt. Er zijn vrouwen (die graag aangesproken willen worden) die dit nog veel erger hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:57 schreef Evangelion het volgende:
Mensen houden gewoon niet van vrouwen met een resting bitch face. Hard maar waar.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
Liegen, wat anders bij de VVD
Pinokkio partij
Nouja dat, en ze maakt het, net als Wilders, steeds persoonlijk met jij-bakken en persoonlijke aanvallen. Wat in een land waar je uiteindelijk toch in coalitieverband zult moeten samenwerken toch problematisch is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Haar politieke waarheid is dat alles altijd de schuld is van anderen. Verantwoordelijkheid neemt ze alleen in woord nooit in daad.
Die schreeuwde alleen woedend achter de schermen. Denk dat genoeg mensen die vent wel konden ophangen hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:29 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Nouja dat, en ze maakt het, net als Wilders, steeds persoonlijk met jij-bakken en persoonlijke aanvallen. Wat in een land waar je uiteindelijk toch in coalitieverband zult moeten samenwerken toch problematisch is.
Vergelijk het eens met Rutte: die kon met vrijwel iedereen door 1 deur en samenwerken, had dus ook altijd opties omdat hij het doorgaans niet persoonlijk maakte hoe groot de politieke afstand ook was en werd aldus de langstzittende premier van Nederland.
Dat gebrek had hij inderdaad, maar zo extreem vaak deed hij dat niet en hij was altijd slim genoeg het toe te geven en te herstellen. Binnenskamers gebeuren wel vaker dingen, maar om vertrouwen te houden is het belangrijk dat binnenskamers te doen en te houden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 08:34 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die schreeuwde alleen woedend achter de schermen. Denk dat genoeg mensen die vent wel konden ophangen hoor.
Ondanks dat ik Dilan objectief walgelijk zou moeten vinden en ze nep is en een kutstem heeft, heb ik toch best sympathie voor haar
Welingelichte Kringen valt niet direct in de categorie linkse media maar gezien de achtergrond en de samenstelling van de redactie is een positie in het neutrale midden ook niet direct voor de hand liggend.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:26 schreef tong80 het volgende:
Hier het hele bericht. Voor de duidelijkheid. Niet uit een linkse nieuwsbron.....
Nee, hoezoquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:35 schreef quo_ het volgende:
Ik kwam overigens ook nog een fok topic tegen van TS over Yesilgoz :NWS / Dilan Yesilgoz en haar eindeloze reeks van onwaarheden.......
Een favoriet onderwerp van je ?
Heb je fragment ?quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:45 schreef Fok-it het volgende:
Ouwehand had haar gister toch wel aardig tuk. Hopelijk heeft ze toen wel aardig afgedaan met die walgelijke hautaine reactie.
Wat een akelig kutwijf die Ouwehand.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:45 schreef Fok-it het volgende:
Ouwehand had haar gister toch wel aardig tuk. Hopelijk heeft ze toen wel aardig afgedaan met die walgelijke hautaine reactie.
Nou he. Oppositie moet vooral 4 jaar hun mond houden ofniet?quote:
Ze had ook nog een leuke sneer voor Bosmaquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:45 schreef Fok-it het volgende:
De boel bij elkaar liegen. Wees maar trots.quote:
Ik hoop het. Maar de verkiezingen zijn pas over 4 maanden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:49 schreef Hexagon het volgende:
Die Douwe Bob rel kan haar nog wel duur te staan komen.
Die is alleen de hartstochtelijk Douwe Bob fan na de zomervakantie nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:49 schreef Hexagon het volgende:
Dat klopt. Net zoals die motie van Kati Piri, die volgens sommigen zeer radicaal was en veel zou veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die is alleen de hartstochtelijk Douwe Bob fan na de zomervakantie nog niet vergeten.
Zeker, maar het overschreeuwen en veel te snel conclusies trekken is wel een patroon wat er aardig in lijkt te zitten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die is alleen de hartstochtelijk Douwe Bob fan na de zomervakantie nog niet vergeten.
Die blijft veel meer hangen en die gaat elk debat terugkomen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat klopt. Net zoals die motie van Kati Piri, die volgens sommigen zeer radicaal was en veel zou veranderen.
Het is campagnetijd voor politiek Nederland, dus moddergooien zoveel men kan…
Een Fabertje.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:05 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Zeker, maar het overschreeuwen en veel te snel conclusies trekken is wel een patroon wat er aardig in lijkt te zitten.
Tegenstanders van Yesilgoz moeten gewoon slim zijn en er een talking point van maken.quote:
Het wonderbaarlijke bij de "liberale" vrinden van de VVD is dat vrijwel niets hen electoraal lijkt te deren. We hebben nu te maken met een lijsttrekker zonder enig charisma, die is aangetreden nadat men "klaar" was met Rutte, maar er vindt echt niets plaats dat ook maar op enige afstraffing lijkt. Om een daadwerkelijk en niet geacteerd eloquente dame te quoten: "Wie zijn toch die mensen?"quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ben geen Rutte fan maar dit was hem nooit overkomen, met Yesilgoz aan de leiding heeft de VVD een flinke stap terug gedaan, haar uitstraling is kil en onpersoonlijk, los dat ik totaal geen VVD FAN BEN VOND IK Rutte een persoon met wie het me best gezellig leek een drankje te doen in de kroeg, bij Yesilgoz ren ik hard weg.
De VVD is nog een stukje meer naar rechts geschoven richting populisme
Maar Rutte is dan ook een daadwerkelijk politiek talent, die had ook met vrijwel iedereen een goede relatie omdat hij publiekelijk doorgaans niet op de man maar op de bal speelde.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ben geen Rutte fan maar dit was hem nooit overkomen, met Yesilgoz aan de leiding heeft de VVD een flinke stap terug gedaan, haar uitstraling is kil en onpersoonlijk, los dat ik totaal geen VVD fan ben vond ik Rutte een persoon met wie het me best gezellig leek een drankje te doen in de kroeg, bij Yesilgoz ren ik hard weg.
Jimmie slachtte haar al laatst in een debat. Helaas zijn het krantenkoppen en valse beloften die stemmen trekt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tegenstanders van Yesilgoz moeten gewoon slim zijn en er een talking point van maken.
Zo van "Hee Dilan, wie ga je nog meer met leugens demoniseren zodat ze bedreigd worden."
Probleem is juist deze zure houding in plaats van gewoon doorgaan.en gewoon de dingen doen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jimmie slachtte haar al laatst in een debat. Helaas zijn het krantenkoppen en valse beloften die stemmen trekt.
Propaganda betekent letterlijk reclame. En dat is niet erg, als die reclame maar enigszins hout snijdt. Dilan doet aan kwakzalverijpropaganda voor de VVD en de kaapvaarder van Wilders voorop. Wie nog steeds gewoon meestemt met de VVD.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:57 schreef Evangelion het volgende:
Mensen houden gewoon niet van vrouwen met een resting bitch face. Hard maar waar.
Men zal haar blijven nadragen dat ze geen excuus over had voor Douwe Bob.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:49 schreef Hexagon het volgende:
Dus met een omweg verklaart ze Douwe Bob toch schuldig aan jodenhaat.quote:"Internationaal hebben we afgesproken dat het verketteren van zionisme gelijk staat aan Jodenhaat. En dat is wat er afgelopen weekend gebeurde."
Goed stukje; jammer van je laatste zin. Populisme kent geen links of rechts; dat zit net zo goed bij lieden als Timmermans en van Baarle.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ben geen Rutte fan maar dit was hem nooit overkomen, met Yesilgoz aan de leiding heeft de VVD een flinke stap terug gedaan, haar uitstraling is kil en onpersoonlijk, los dat ik totaal geen VVD fan ben vond ik Rutte een persoon met wie het me best gezellig leek een drankje te doen in de kroeg, bij Yesilgoz ren ik hard weg.
Nee die is tegenwoordig wat volwassener geworden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
Sjuul Paradijs, voormalig hoofdredacteur van de Telegraaf. Nog steeds onvervalst rechtse bal ?
[ x ]
Is hij meer een Dijkhoff-type ? Rechts, gematigd, verbinding zoeken met het poltieke midden ?quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee die is tegenwoordig wat volwassener geworden.
Ja zoiets, hoewel je kan het meet met AJ Boekestein vergelijken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is hij meer een Dijkhoff-type ? Rechts, gematigd, verbinding zoeken met het poltieke midden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |