SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als je het aankunt staat hier een gedeelte van het verhaal. https://www.lovemeow.com/(...)ys-c-2030865623.html
In de spoiler het andere stuk:Ah dat is wel heel erg sneu..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Ouders liegen tegen kinderen joh
Zegt er een net dat ze moeten dan omdat de Efteling zo dicht gaat
Hey there sunshine lift my heart![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat zijn mooie boeken foto in de OPLet's take the long way home, love is burning slowly
'zo' is een rekbaar begrip voor oudersquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ouders liegen tegen kinderen joh
Zegt er een net dat ze moeten dan omdat de Efteling zo dicht gaat
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ouders hebben al genoeg van de Efteling, en tja kinderen kunnen zich uren vermaken.. dus dan maar een leugentje om best wil
Vind het niet kunnen, wil gewoon tegen die kinderen zeggen nee het is nog vier uur open hoorHey there sunshine lift my heart![]()
Gezel frikandelLet's take the long way home, love is burning slowly
En dan naar beter bedLet's take the long way home, love is burning slowly
dat kan ik..quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Trek je nou gewoon een a uit de hoge hoed?Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Heb je je ui bewegend gemaakt met AI @RedShoe?Let's take the long way home, love is burning slowly
nope..quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:58 schreef Lovely het volgende:
Heb je je ui bewegend gemaakt met AI @:Redshoe?Don't follow me. I am lost too
Ja.quote:Iedereen was ook gek op hem. Wat niet in dat stuk staat is dat hij de reden was dat die hele familie gered is. De moeder had de kinderen goed geleerd om te verstoppen als er mensen kwamen. Maar deze kleine held kwam braaf in de deuropening staan en zodoende wisten ze dat daar een heel nest zat.
Tearjerker filmpje:
https://m.facebook.com/wa(...)ce=vod_newsfeed_unitOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hoe dan ?quote:
Is van een videoclip...quote:Don't follow me. I am lost too
Hij heeft dus eigenlijk zijn familie gered ( een kitten held )quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja.Iedereen was ook gek op hem. Wat niet in dat stuk staat is dat hij de reden was dat die hele familie gered is. De moeder had de kinderen goed geleerd om te verstoppen als er mensen kwamen. Maar deze kleine held kwam braaf in de deuropening staan en zodoende wisten ze dat daar een heel nest zat.
Tearjerker filmpje:
https://m.facebook.com/wa(...)ce=vod_newsfeed_unit
Ahja dat kan natuurlijk ookquote:
Fragment eruit knippen en dan bewerken...quote:Don't follow me. I am lost too
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij heeft dus eigenlijk zijn familie gered ( een kitten held )
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De trap durf ik dan nogquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je zat zaterdag Express met je rug naar de trap zeker?![]()
![]()
Ben ik nietquote:![]()
Iemand die chaotisch of rommelig isquote:
Ow haha crap. Ik had toevallig een charli xcx liedje op mijn oortjes dus roeptoeterde dat ffquote:
Dat stond er niet bijquote:
Kwam ook inbeeld toen ik zocht op het woordje bratquote:Op woensdag 4 juni 2025 15:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow haha crap. Ik had toevallig een charli xcx liedje op mijn oortjes dus roeptoeterde dat ff![]()
Even luisteren of het een leuk liedje isLet's take the long way home, love is burning slowly
verwend of slecht luisterend wordt wel eens tegen een kind gezegd
Maar ik ga wat doen
Smile, it's free therapy.![]()
En ik maar denken dat het een sub is die graag uitdaagt.quote:![]()
Ik ook (hier wachten tot mijn collega klaar is met zijn meeting zodat we kunnen tafelvoetballen)quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
verwend of slecht luisterend wordt wel eens tegen een kind gezegd
Maar ik ga wat doenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:25 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een sub is die graag uitdaagt.![]()
De zon breekt hier ineens door
Lekker zeg. Vanmiddag tijdens het pauzerondje wandelen was het niet zonnig maar wat betreft temperatuur heel goed te doen met korte mouwen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het is ook niet koud buiten..quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker zeg. Vanmiddag tijdens het pauzerondje wandelen was het niet zonnig maar wat betreft temperatuur heel goed te doen met korte mouwen.
Heb hier wel wat buitjes gehadLet's take the long way home, love is burning slowly
Als je de zon zoekt mag je hem hier komen ophalen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is ook niet koud buiten..
Heb hier wel wat buitjes gehad
Die is hier al lees post #62quote:Op woensdag 4 juni 2025 15:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je de zon zoekt mag je hem hier komen ophalen.![]()
Hier ook nog steedsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hemabratwurst?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Steven Hyde pas op want Lovely komt eran
Lovely komt eran
Lovely komt eran
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als je het aankunt staat hier een gedeelte van het verhaal. https://www.lovemeow.com/(...)ys-c-2030865623.html
In de spoiler het andere stuk:Kan het wel aan, maar ik heb niet zoveel met katten eerlijk gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je staat opzich nog ver voorquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
Steven Hyde pas op want Lovely komt eran
Lovely komt eran
Lovely komt eran![]()
Heel veelquote:
nee, wagenwijd open gelatenquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deur vd efteling achter je dichtgegooid?
je kunt zo naar binnen sneaken als je wilHey there sunshine lift my heart![]()
Nice, welke attracties ben je ingeweest?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee, wagenwijd open gelaten
je kunt zo naar binnen sneaken als je wilBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
danse macabre, joris en de draak (ik kreeg vuur), gondoletta en nog rondje sprookjesbosquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, welke attracties ben je ingeweest?Hey there sunshine lift my heart![]()
Nooit te ver terug lezenquote:
Dan was het niet heel druk zo te horen. Die eerste 2 altijd het drukste volgens mijquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
danse macabre, joris en de draak (ik kreeg vuur), gondoletta en nog rondje sprookjesbos
danse macabre heeft een virtuele wachtrij dus ik zat op de wc toen ik 'in de wachtrij' stondquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan was het niet heel druk zo te horen. Die eerste 2 altijd het drukste volgens mij
en bij joris en de draak single rider gepakt, was 10 minuten in plaats van de gewone rij van 50Hey there sunshine lift my heart![]()
Ja volgens mij moet je dan toch in de buurt blijven in een straal van x-aantal meter?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
danse macabre heeft een virtuele wachtrij dus ik zat op de wc toen ik 'in de wachtrij' stond
en bij joris en de draak single rider gepakt, was 10 minuten in plaats van de gewone rij van 50Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nee, je moet in de buurt zijn bij aanmeldenquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet je dan toch in de buurt blijven in een straal van x-aantal meter?
en dan mag je doen wat je wil
als je aan de beurt bent heb je een kwartier om je te melden, dat welHey there sunshine lift my heart![]()
Poe hee TommyI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja!quote:
Morgen terugvliegen telt wel als werk, maar meteen vanaf het vliegveld door naar Trondheim Rocks
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
directe vlucht?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja!
Morgen terugvliegen telt wel als werk, maar meteen vanaf het vliegveld door naar Trondheim RocksHey there sunshine lift my heart![]()
Nope. Via Schiphol.quote:I'm surrounded by morons!
ja maar wil de doos niet open maken want zo lang die dicht is, is het geen werk om hem in elkaar te zettequote:Hey there sunshine lift my heart![]()
Groot gelijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar wil de doos niet open maken want zo lang die dicht is, is het geen werk om hem in elkaar te zette![]()
![]()
Dan zal ik stil zijnquote:
NU EVEN NIETquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is veel verwarring over ‘even’![]()
Houd maar een zo lang mogelijke tijd aan![]()
![]()
![]()
Moet je even SwJ lief aankijken.quote:
Kom we laten GG even wat puntjes pakkenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
BolkkkkkkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen geluid
Geen signaal, alleen maar ruis
De witte lichten gaan nooit uitHey there sunshine lift my heart![]()
waarom ben ik gemeen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:36 schreef aeque het volgende:
Gemeen zijn jullie
Ik heb mijn best gedaan @:gebrokenglasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nahquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:36 schreef aeque het volgende:
Gemeen zijn jullie
Ik heb mijn best gedaan @:gebrokenglasHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:
Hey GGquote:
Yes, buikje weer vol..quote:
Hallo Dottekequote:
Het wordt zeer gewaardeerd. Even een notitie gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:36 schreef aeque het volgende:
Gemeen zijn jullie
Ik heb mijn best gedaan @:gebrokenglas
Content creator![]()
Meestal rond 17:00quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Heb de vegadering af moeten zeggen, vond ik dit keer jammer omdat we soep met broodjes kregenquote:
Dochter is hier, die voelde zich heel naar en wilde niet alleen thuis zijn.
Dus hoef ik straks ook niet naar haar toe voor haar verjaardagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eet soms wel om 16 uur al en heb in de avond nooit hongerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke sims baby
het is een jongen
potentieel een zeemeerman
hoe ga ik m noemen?Hey there sunshine lift my heart![]()
Ah dat is dan wel weer jammer ja..quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de vegadering af moeten zeggen, vond ik dit keer jammer omdat we soep met broodjes kregen
Dochter is hier, die voelde zich heel naar en wilde niet alleen thuis zijn.
Dus hoef ik straks ook niet naar haar toe voor haar verjaardag
Dat snap ik wel, voelt ze zich nu wel weer wat beter?Let's take the long way home, love is burning slowly
Joostquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oke sims baby
het is een jongen
potentieel een zeemeerman
hoe ga ik m noemen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Honger ken ik niet, wel trek soms wel soms niet..quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Door die omelet van vanmiddag was ik wel de hele middag vol
quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
Door die omelet van vanmiddag was ik wel de hele middag vol
Nee nog niet,quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer jammer ja..
Dat snap ik wel, voelt ze zich nu wel weer wat beter?
Ik moest snel schakelen toen ze belde, vergadering afzeggen. SNel naar de winkel om tekoken
Heb macaronie gemaakt. We zeiden al tegen elkaar hij smaakt anders als anders, niet vies maar anders.
Blijkt dat ik tomatensaus met tonijn had gekocht
ik had een kurkentrekker met chocolade mousse in de efteling
en zometeen ravioli met gehaktHey there sunshine lift my heart![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Honger ken ik niet, wel trek soms wel soms niet..Niet gewoon typen dan breek je je tong ook nietquote:
Zometeen even langs de Macquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik had een kurkentrekker met chocolade mousse in de efteling
en zometeen ravioli met gehakt
Content creator![]()
het is een sim, ik praat er niet tegen dus hoef m niet te roepenquote:Hey there sunshine lift my heart![]()
Iehwquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nog niet,
Ik moest snel schakelen toen ze belde, vergadering afzeggen. SNel naar de winkel om tekoken
Heb macaronie gemaakt. We zeiden al tegen elkaar hij smaakt anders als anders, niet vies maar anders.
Blijkt dat ik tomatensaus met tonijn had gekocht
Wel benieuwd wat de tekst betekentquote:
Maar dat ligt toch op een hele andere plek dan de gewone tomatensaus voor pastaquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nog niet,
Blijkt dat ik tomatensaus met tonijn had gekocht![]()
Niet op kunnen staanquote:
Maak een screenshot met Google lens en klik dan op vertalen
mater tuaquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Maar dus
Ik heb weer alles gemistOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klopt mijn vertaling beetje?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
Maak een screenshot met Google lens en klik dan op vertalenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ok ik ga spijbelen van het gala vanavondOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, tenminste bij mij zegt ie: Niet op kunnen staanquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
en dan hier keihard bolken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok ik ga spijbelen van het gala vanavondHey there sunshine lift my heart![]()
Dat komt op hetzelfde neer. Lui in bed blijven liggenquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, tenminste bij mij zegt ie: Niet op kunnen staanContent creator![]()
hurkledurklenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt op hetzelfde neer. Lui in bed blijven liggen
Nee nakijkenquote:
Nu even wachten tot eten klaar isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Is ongeveer zelfdequote:Op woensdag 4 juni 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, tenminste bij mij zegt ie: Niet op kunnen staanUw ADH vitamine Worst
Moest even..quote:
Bijna welquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
ik moet echt een kutdagplanning hebben voor ik denk weet je wat, we gaan naar de McDquote:Hey there sunshine lift my heart![]()
Gemeen is ze soms he. Als het om punten gaat is ineens alles geoorloofd.quote:
Ze hebben wel weer nieuwe dingen bij de Maccie
Ja dan komt de ware bolk heks naar boven muahhahahaquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Gemeen is ze soms he. Als het om punten gaat is ineens alles geoorloofd.
Die bestel ik daar nooit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Het personeel ziet maily rijden en gooit alvast een extra hamburger op het rooster
Wel mckroket of fishfilet.![]()
Die vega dingen bedoel je?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
Ze hebben wel weer nieuwe dingen bij de MaccieContent creator![]()
Inclusief hoed en kenmerkende wrat?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan komt de ware bolk heks naar boven muahhahaha
Nee.. pittige burger en een knetter mc flurryquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Ja maar ik ben hetquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan komt de ware bolk heks naar boven muahhahaha
Content creator![]()
Ja precies ik ga daar ook niet snel heen tenzij ik onderweg ben, het heel laat is en ik echt hele erge honger heb. En dan nog altijd liever naar een BK dan naar McD. Vind het vlees lekkerder van die burgers en ze hebben twister fries.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik moet echt een kutdagplanning hebben voor ik denk weet je wat, we gaan naar de McD
Nopequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar jij zit aan de duolingo japans?Uw ADH vitamine Worst
Ik maak even geen onderscheidquote:![]()
Als je hem eet of naderhand op de wc?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee.. pittige burger en een knetter mc flurryOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
filet o fish maar dan zonder het broodjequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:05 schreef maily het volgende:
[..]
Die bestel ik daar nooit.
Wel mckroket of fishfilet.
want dat broodje is zo klefBK is beter maar er zijn er zo weinig van langs de wegquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja precies ik ga daar ook niet snel heen tenzij ik onderweg ben, het heel laat is en ik echt hele erge honger heb. En dan nog altijd liever naar een BK dan naar McD. Vind het vlees lekkerder van die burgers en ze hebben twister fries.Hey there sunshine lift my heart![]()
Als je hem eetquote:
oh ik had zaterdag nog wel een sundeau chocolade gehaald
met nootjes
dus ik kreeg m zonder nootjes
maar achHey there sunshine lift my heart![]()
En als ik daarna jou eet, knetter jij dan ook?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
filet o fish maar dan zonder het broodje
want dat broodje is zo klef
[..]
BK is beter maar er zijn er zo weinig van langs de wegklopt BK zie je weer minder.
ik eet vaak maar een half broodje van de hamburger
ik niet, ik ben viesdikquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]klopt BK zie je weer minder.
ik eet vaak maar een half broodje van de hamburger
Jaa.. maar ik wil die mc flurry proberen en ook die milkshake, maar ook die beide burgersquote:
Nou dat weet ik niet, moeten we uit testenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
En als ik daarna jou eet, knetter jij dan ook?
BK zit meer in winkelcentrum zelf..Let's take the long way home, love is burning slowly
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, moeten we uit testen![]()
Dus een Mac date?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaa.. maar ik wil die mc flurry proberen en ook die milkshake, maar ook die beide burgersJij bent vaker van het uitproberen.
ik wil nog een breaker lemon cheese cake uitproberen maar heb hem nog niet in de winkel gezien hier. De framboos cheese cake was![]()
![]()
Jaaaaa de meatless mc kroket is Mick proofquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
krijg honger van jullie![]()
even dudje lastigvallen met de vraag wanneer hij wilde gaan kokenHey there sunshine lift my heart![]()
Goed idee welquote:
Hopelijk niet uit woedequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
krijg honger van jullie![]()
even dudje lastigvallen met de vraag wanneer hij wilde gaan kokenUw ADH vitamine Worst
Ok,
Ik ga examens nakijken
Ff jankenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die heb ik ook nog niet gehad..quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Jij bent vaker van het uitproberen.
ik wil nog een breaker lemon cheese cake uitproberen maar heb hem nog niet in de winkel gezien hier. De framboos cheese cake was![]()
![]()
Ja maar ik probeer ook weer niet alles hoor.. maar met dit soort dingen dan weer wel
Die wil ik ook nog wel uit testen..quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa de meatless mc kroket is Mick proof
Ik ben er echt heel veel jaren geleden een keer geweest, die bij de mediamarkt zit bij het sontpleinquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
KFC dan, Lovely, kom je daar ook wel eens
Daar zat ie toen net, maar ik vond het maar niks ( misschien nu wel hoor )Let's take the long way home, love is burning slowly
Jij haalt liever dat bij de echte snackbar?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Heel misschien die mcflurry.
De rest niet.
in de categorie hoe kun je Mickytjuh pestenquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa de meatless mc kroket is Mick proof
Dan kwam je er best vaak dus.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel veel jaren een keer geweest, die bij de mediamarkt zit bij het sontplein
Daar zat ie toen net, maar ik vond het maar niks ( misschien nu wel hoor )
nee als je nu nog gaat bestellen kun je anderhalf uur wachten voor het er isquote:
bestellen moet je voor 5 uur bedenken hierHey there sunshine lift my heart![]()
Daar ben ik ook wel eens geweest. Het is bij een keer gebleven.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel veel jaren een keer geweest, die bij de mediamarkt zit bij het sontplein
Daar zat ie toen net, maar ik vond het maar niks ( misschien nu wel hoor )
Content creator![]()
Geleden moest er nog tussenquote:
Stond bij de artikelen bij de Lidl die in de aanbieding waren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch op een hele andere plek dan de gewone tomatensaus voor pasta
Ah vandaar.. Nja nu weet je wel dat het niet echt lekker smaaktquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stond bij de artikelen bij de Lidl die in de aanbieding waren.
Ik ben al zeker 10 jaar niet bij de Mac, bk of kfc geweest.
Vind de Mac ook geen reet aanquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:18 schreef aeque het volgende:
Ik ben al zeker 10 jaar niet bij de Mac, bk of kfc geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel subway, febo en tacomundo?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:18 schreef aeque het volgende:
Ik ben al zeker 10 jaar niet bij de Mac, bk of kfc geweest.Hey there sunshine lift my heart![]()
Bij de mac kom ik vaker, bij de bk ook al weer jaartjes geleden, zit hier ook niet echt vlakbijLet's take the long way home, love is burning slowly
Het smaakte niet vies. Maar andersquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah vandaar.. Nja nu weet je wel dat het niet echt lekker smaakt
Oja, een subway is ook wel een ideequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel subway, febo en tacomundo?Content creator![]()
Nja pasta met tonijn is wel lekker..quote:
die moesten het brood recept aanpassen want het had dusdanig veel suiker dat het geen brood mocht heten ergensquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, een subway is ook wel een ideeHey there sunshine lift my heart![]()
Heel misschien dat de Subway nog net binnen de 10 jaar zit. Oud collega's wilden dat nog weleens halen. Maar ik sloeg bijna altijd over.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel subway, febo en tacomundo?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
het is zo achterlijk duur
even naar de supermarkt en je hebt hetzelfde voor minderHey there sunshine lift my heart![]()
Een keer dat een broodje gegeten, maar het ruikt daar wel altijd zo lekker
En je betaalt voor ‘de beleving’quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:25 schreef Lovely het volgende:
Een keer dat een broodje gegeten, maar het ruikt daar wel altijd zo lekker
Content creator![]()
Al een tijd hoor. Ook Papa John's.quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
nederland heeft blijkbaar ook pizza hut?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
we hebben geen pingquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of wordt er nu iets bereid in de ping?
ping is viesHey there sunshine lift my heart![]()
Around the world around the world.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Schijnbaar ook nog maar 2. De pizzahut in Rotterdam is schijnbaar al jaren weg. Nooit geweten.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hebben geen ping
ping is viesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: