Loop ook nog te kutten hoor maar je kan er met een charge jump op springen volgens mij.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter hoe ik zo'n wall ride doe.

Ik zat net naar het hoesje van Dragon Quest Builders 2 te kijken en vroeg mij af hoe die zou draaien, met 60 fps dus volgens dat filmpje, echt goed. Ik had nog de PC versie gekocht vanwege de gebrekkige performance op de Switch, maar ik kan nu dus deze blijven spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hier nog een aantal andere vergelijkingen met eigenlijk ook steeds hetzelfde resultaat:
Bekijk deze YouTube-video
Top.
In dat licht bezien is het nu wel klote dat de meeste games geen unlocked framerate hebben (of een cap op 60 fps), want je zit nu vaak alsnog vast aan 30 terwijl er waarschijnlijk meer in zit. Maar goed, destijds was het natuurlijk logisch.

Het hele leven is tijdverspilling, gewoon wachten tot je dood gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is eigenlijk de lol van Mario Kart? Er kunnen zoveel random dingetjes gebeuren dat het, in combinatie met de rubberbanding, niets zegt als je een race wint of als laatste wordt. Pure tijdverspilling?

haha je kan er niks vanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is eigenlijk de lol van Mario Kart? Er kunnen zoveel random dingetjes gebeuren dat het, in combinatie met de rubberbanding, niets zegt als je een race wint of als laatste wordt. Pure tijdverspilling?

quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:

Voor nu zit het wel goed met de opslag en een aantal dingen van de Switch 1 ga ik wel verwijderen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:03 schreef Q. het volgende:
Hoop wel dat er snel SD EX kaartjes uitkomen met een grotere capaciteit, 256 Gig is echt te weinig.

De meeste arcade racers zitten zo in elkaar. Mario Kart heeft een nog meer casual en party elementen toegevoegd. Gaat niet altijd om skill dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik speel die onzin helemaal niet. Wat voor "skill" komt erbij kijken dan? Het is een complete chaos met een willekeurige uitkomst.

Over niet al te lange tijd komt deze ook nog uit. Ziet er een beetje uit tussen een mix van Sonic Riders en Sonic All-Stars Racing Transformed. Kijk er stiekem wel naar uit!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:42 schreef Bananenpap het volgende:
Pfoeh, ik ben nog niet helemaal weg van Mariokart moet ik zeggen. Het is pure Nintendofun, zeker met meerdere spelers. Als partygame zit het ongetwijfeld goed in elkaar. Maar ik weet niet of ik die rechte stukken steeds wel leuk vind. Ik mis toch een beetje de grand prix waar je gewoon vier courses van drie laps hebt. Nu bestaat de grand prix voornamelijk uit rechte stukken tussen courses en dan per course één lap. Hierdoor moet je een stuk minder powerdriften voor mijn gevoel.
Van die free roam singleplayer mode hadden ze ook iets veel leukers kunnen maken door te kijken naar Crash Team Racing. Had er op zijn minst cups of timetrails op alle courses in gegooid. Nu zitten er alleen collectibles in die niet te tracken zijn en die enkel een sticker opleveren. Zo'n gigantische wereld die nu eigenlijk niet benut wordt, ik snap het eigenlijk niet. Of ik zie iets cruciaals over het hoofd.
Misschien moet ik nog gewoon een beetje accepteren dat dit een ander soort Mariokart is.

Sonic All-stars Racing was best een prima game, maar ook bij deze trailer vind ik het weer allemaal heel veel tegelijk. Misschien ben ik gewoon langzaam een boomer aan het worden die niet mee kan in alle snelle beelden en grote hoeveelheden. Geef mij maar gewoon een simpele 8-loop course uit Mariokart Double Dash.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd komt deze ook nog uit. Ziet er een beetje uit tussen een mix van Sonic Riders en Sonig All-Stars Racing Transformed. Kijk er stiekem wel naar uit!
Bekijk deze YouTube-video

Misschien wel, maar ik moet eerlijk zeggen. Ik heb eigenlijk nog steeds wel lol op de bank met Mariokart en dit soort type racing games of het nou met vrienden is of kinderen. Dat is nou net iets waar de Switch goed tot z'n recht komt, als party console. De chaos met andere mensen is part of the fun bij dit soort games. Maar ik heb helemaal niks met de online play, mist gewoon een stukje extra beleving..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sonic All-stars Racing was best een prima game, maar ook bij deze trailer vind ik het weer allemaal heel veel tegelijk. Misschien ben ik gewoon langzaam een boomer aan het worden die niet mee kan in alle snelle beelden en grote hoeveelheden. Geef mij maar gewoon een simpele 8-loop course uit Mariokart Double Dash.

Jij raakt de weg nog kwijt in Baby Park man.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:04 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sonic All-stars Racing was best een prima game, maar ook bij deze trailer vind ik het weer allemaal heel veel tegelijk. Misschien ben ik gewoon langzaam een boomer aan het worden die niet mee kan in alle snelle beelden en grote hoeveelheden. Geef mij maar gewoon een simpele 8-loop course uit Mariokart Double Dash.

Hij heeft wel gelijk.quote:

Daarom zorgen dat je 2e staat tot vlak voor de finish.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Je jan 1e staan en vervolgens word je door 23 andere spelers geneukt met items

Gister een filmpje gezien van iemand die 1e stond, 100m voor de finish. Vervolgens barrage van items van iedereen die voorbij rijdt. En met 23 anderen zijn dat nogal wat itemsquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom zorgen dat je 2e staat tot vlak voor de finish.

Eigenlijk moet er een soort grace period komen. Dat net nadat je geraakt bent je immuun bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gister een filmpje gezien van iemand die 1e stond, 100m voor de finish. Vervolgens barrage van items van iedereen die voorbij rijdt. En met 23 anderen zijn dat nogal wat items
Dat was Mk World :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |