abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217861712
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:14 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Ik ben er nog niet achter hoe ik zo'n wall ride doe.
Loop ook nog te kutten hoor maar je kan er met een charge jump op springen volgens mij.
pi_217861768
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2025 21:44 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Hier nog een aantal andere vergelijkingen met eigenlijk ook steeds hetzelfde resultaat:

Bekijk deze YouTube-video

Top.

In dat licht bezien is het nu wel klote dat de meeste games geen unlocked framerate hebben (of een cap op 60 fps), want je zit nu vaak alsnog vast aan 30 terwijl er waarschijnlijk meer in zit. Maar goed, destijds was het natuurlijk logisch.
Ik zat net naar het hoesje van Dragon Quest Builders 2 te kijken en vroeg mij af hoe die zou draaien, met 60 fps dus volgens dat filmpje, echt goed. Ik had nog de PC versie gekocht vanwege de gebrekkige performance op de Switch, maar ik kan nu dus deze blijven spelen.

Nu maar eens Civilization 6 bekijken.
pi_217862073
Nou, ik heb de eerste twee uur Switch 2 er op zitten. Ik denk dat de Switch 2 de perfecte naam is voor het apparaat. Het is gewoon een Switch, maar dan nieuw. Niet echt indrukwekkend imo, en ik denk dat mensen die langs komen niet eens herkennen dat het een 2 is, ook als de tv aan staat.

Wat erg bagger werkt is het systeem met de digitale games. Moet ik mijn Switch 1 aan gaan zetten om Mario Kart World te kunnen ‘lenen’? Dat spel kan niet eens op een 1 gespeeld worden… en ik heb bij het aanzetten alles netjes volgens via het systeem overgezet naar de Switch 2 en er zit maar 1 echt Nintendo-account op, de rest zijn lokale accounts (die ook gewoon goed overgezet zijn). Ik hoop dat dit eenmalig was, maar dat zal nog moeten blijken. Gebruiksvriendelijk is het in ieder geval niet.

Mario Kart zelf is wel leuk, maar mist imo wel een paar belangrijke dingen: je kan als 2e speler niet met je eigen account spelen (wat belachelijk is, dat kan met andere spellen op de Switch 1 wel al lang, maar wellicht komt dat door het rare gamecard uitleen-systeem?). En er missen een aantal gevecht varianten, waaronder degene die hier thuis het populairst is (politie en boef, geen idee wat de echte naam is). Hopelijk komt die met de eerste update mee. Tot vind ik de nieuwe halve controller niet comfortabel, ook met dat rare dingetje er op niet. En mijn controller verloor twee keer de verbinding. Het los rijden is met de P-knoppen wel erg leuk gedaan, dat is wel echt een toevoeging! En het karten zelf voelt ook beter aan, met meer invloed van het karakter, de kart en vooral het wegdek.

Concluderend: als je twijfelt, haal (nog) geen Switch 2. Het is nu net een simpele upgrade en voelt niet als een nieuwe console. Mario Kart heeft best wat leuke dingen, maar mist ook nog wat zaken, dus (nog) geen systemseller imo.
  donderdag 5 juni 2025 @ 22:43:02 #154
503746 Hogwarts
School of swag
pi_217862139
Niet eens oled :')
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_217862149
Ik ben m'n Dragon Quest Builders 2 cartridge kwijt, ik kan alles vinden behalve die.

Dan maar deel 1 uitproberen, eigenlijk vond ik die beter dus zo'n ramp is het ook weer niet, komt vast wel weer boven water.
pi_217862927
Ik heb een stuk of 20 scalpers op Marktplaats laten geloven dat ik 'm vanavond op zou komen halen. Voel me er bijna lullig over. Bijna. Stelletje smeerlappen. Voorlopig was 650 euro het magische bedrag.
pi_217864473
Wat is eigenlijk de lol van Mario Kart? Er kunnen zoveel random dingetjes gebeuren dat het, in combinatie met de rubberbanding, niets zegt als je een race wint of als laatste wordt. Pure tijdverspilling?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 6 juni 2025 @ 09:42:07 #158
141482 Q.
JurassiQ
pi_217864510
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat is eigenlijk de lol van Mario Kart? Er kunnen zoveel random dingetjes gebeuren dat het, in combinatie met de rubberbanding, niets zegt als je een race wint of als laatste wordt. Pure tijdverspilling?
Het hele leven is tijdverspilling, gewoon wachten tot je dood gaat. :7
For great justice!
  Forum Admin vrijdag 6 juni 2025 @ 09:58:16 #159
35723 crew  GGMM
pi_217864631
quote:
haha je kan er niks van
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:03:22 #160
141482 Q.
JurassiQ
pi_217864684
Hoop wel dat er snel SD EX kaartjes uitkomen met een grotere capaciteit, 256 Gig is echt te weinig.
For great justice!
pi_217864698
quote:
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:14:49 #162
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217864779
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:03 schreef Q. het volgende:
Hoop wel dat er snel SD EX kaartjes uitkomen met een grotere capaciteit, 256 Gig is echt te weinig.
Voor nu zit het wel goed met de opslag en een aantal dingen van de Switch 1 ga ik wel verwijderen.

Ik wacht op 512GB of 1TB van SanDisk.
SOONY
pi_217864898
Ik speel die onzin helemaal niet. Wat voor "skill" komt erbij kijken dan? Het is een complete chaos met een willekeurige uitkomst.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:34:44 #164
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217864919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik speel die onzin helemaal niet. Wat voor "skill" komt erbij kijken dan? Het is een complete chaos met een willekeurige uitkomst.
De meeste arcade racers zitten zo in elkaar. Mario Kart heeft een nog meer casual en party elementen toegevoegd. Gaat niet altijd om skill dus.
SOONY
pi_217864977
Pfoeh, ik ben nog niet helemaal weg van Mariokart moet ik zeggen. Het is pure Nintendofun, zeker met meerdere spelers. Als partygame zit het ongetwijfeld goed in elkaar. Maar ik weet niet of ik die rechte stukken steeds wel leuk vind. Ik mis toch een beetje de grand prix waar je gewoon vier courses van drie laps hebt. Nu bestaat de grand prix voornamelijk uit rechte stukken tussen courses en dan per course één lap. Hierdoor moet je een stuk minder powerdriften voor mijn gevoel.

Van die free roam singleplayer mode hadden ze ook iets veel leukers kunnen maken door te kijken naar Crash Team Racing. Had er op zijn minst cups of timetrails op alle courses in gegooid. Nu zitten er alleen collectibles in die niet te tracken zijn en die enkel een sticker opleveren. Zo'n gigantische wereld die nu eigenlijk niet benut wordt, ik snap het eigenlijk niet. Of ik zie iets cruciaals over het hoofd.

Misschien moet ik nog gewoon een beetje accepteren dat dit een ander soort Mariokart is.
  Redactie Games vrijdag 6 juni 2025 @ 10:56:39 #167
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_217865090
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:42 schreef Bananenpap het volgende:
Pfoeh, ik ben nog niet helemaal weg van Mariokart moet ik zeggen. Het is pure Nintendofun, zeker met meerdere spelers. Als partygame zit het ongetwijfeld goed in elkaar. Maar ik weet niet of ik die rechte stukken steeds wel leuk vind. Ik mis toch een beetje de grand prix waar je gewoon vier courses van drie laps hebt. Nu bestaat de grand prix voornamelijk uit rechte stukken tussen courses en dan per course één lap. Hierdoor moet je een stuk minder powerdriften voor mijn gevoel.

Van die free roam singleplayer mode hadden ze ook iets veel leukers kunnen maken door te kijken naar Crash Team Racing. Had er op zijn minst cups of timetrails op alle courses in gegooid. Nu zitten er alleen collectibles in die niet te tracken zijn en die enkel een sticker opleveren. Zo'n gigantische wereld die nu eigenlijk niet benut wordt, ik snap het eigenlijk niet. Of ik zie iets cruciaals over het hoofd.

Misschien moet ik nog gewoon een beetje accepteren dat dit een ander soort Mariokart is.
Over niet al te lange tijd komt deze ook nog uit. Ziet er een beetje uit tussen een mix van Sonic Riders en Sonic All-Stars Racing Transformed. Kijk er stiekem wel naar uit!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Noodle op 06-06-2025 11:06:34 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_217865145
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]
Over niet al te lange tijd komt deze ook nog uit. Ziet er een beetje uit tussen een mix van Sonic Riders en Sonig All-Stars Racing Transformed. Kijk er stiekem wel naar uit!

Sonic All-stars Racing was best een prima game, maar ook bij deze trailer vind ik het weer allemaal heel veel tegelijk. Misschien ben ik gewoon langzaam een boomer aan het worden die niet mee kan in alle snelle beelden en grote hoeveelheden. Geef mij maar gewoon een simpele 8-loop course uit Mariokart Double Dash.
  Redactie Games vrijdag 6 juni 2025 @ 11:08:43 #169
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_217865164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Sonic All-stars Racing was best een prima game, maar ook bij deze trailer vind ik het weer allemaal heel veel tegelijk. Misschien ben ik gewoon langzaam een boomer aan het worden die niet mee kan in alle snelle beelden en grote hoeveelheden. Geef mij maar gewoon een simpele 8-loop course uit Mariokart Double Dash.
Misschien wel, maar ik moet eerlijk zeggen. Ik heb eigenlijk nog steeds wel lol op de bank met Mariokart en dit soort type racing games of het nou met vrienden is of kinderen. Dat is nou net iets waar de Switch goed tot z'n recht komt, als party console. De chaos met andere mensen is part of the fun bij dit soort games. Maar ik heb helemaal niks met de online play, mist gewoon een stukje extra beleving..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:02:49 #170
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_217865530
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 11:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Jij raakt de weg nog kwijt in Baby Park man.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:54:14 #171
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217866070
Sonic Transformed blijft de beste kart racer. Die nieuwe zijn weer minder. sega is zo matig :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 6 juni 2025 @ 12:54:48 #172
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217866076
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:05 schreef Evangelion het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel gelijk.

Je jan 1e staan en vervolgens word je door 23 andere spelers geneukt met items
  vrijdag 6 juni 2025 @ 13:58:32 #173
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_217866533
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:54 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Hij heeft wel gelijk.

Je jan 1e staan en vervolgens word je door 23 andere spelers geneukt met items
Daarom zorgen dat je 2e staat tot vlak voor de finish.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 juni 2025 @ 14:15:24 #174
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217866647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Daarom zorgen dat je 2e staat tot vlak voor de finish.
Gister een filmpje gezien van iemand die 1e stond, 100m voor de finish. Vervolgens barrage van items van iedereen die voorbij rijdt. En met 23 anderen zijn dat nogal wat items

Dat was Mk World :p
  vrijdag 6 juni 2025 @ 14:16:49 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217866651
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 14:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Gister een filmpje gezien van iemand die 1e stond, 100m voor de finish. Vervolgens barrage van items van iedereen die voorbij rijdt. En met 23 anderen zijn dat nogal wat items

Dat was Mk World :p
Eigenlijk moet er een soort grace period komen. Dat net nadat je geraakt bent je immuun bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Friday12 op 06-06-2025 14:46:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')