SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsd🔴g 3 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde wat zeggen over dat de één iets groter lijkt dan de ander, maar dat zag je zelf ook al zie ik, dus verder geen opmerkingen.
🐙
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk.
Ik wilde wat zeggen over dat de één iets groter lijkt dan de ander, maar dat zag je zelf ook al zie ik, dus verder geen opmerkingen.
hehehehe, moest lachen om het balletjequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk.
quote:
Lol ja ik zie hetquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens essie, mijn ader is zelfs op die foto echt OVERDUIDELIJK zichtbaar
degene die dat misprikt moet een andere baan zoeken (is me nog niet overkomen)
Ik dacht jaren dat ik moeilijk te prikken was omdat ze steeds liepen te kloten en meerdere keren mis prikten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja ik zie het
Maar die vrouw die er de 2e keer zat prikte wel in 1x goed
"Oh ze vonden je moeilijk prikken vorige keer? Dat zullen we wel eens zien"
*Prik
Mja ze zijn inderdaad niet allemaal even goed. Ik word vaak niet geloofd als ik zeg dat ik moeilijk te prikken ben, omdat blijkbaar heel veel mensen dat zeggen terwijl het niet zo isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht jaren dat ik moeilijk te prikken was omdat ze steeds liepen te kloten en meerdere keren mis prikten.
Toen moest ik een keer bij een andere tent langs, en die vrouw had zoiets van, ja ach, je ader ligt wat dieper maar ik zie hem wel *prik* en klaar.
Ja bij mij liggen ze dus ook diepquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht jaren dat ik moeilijk te prikken was omdat ze steeds liepen te kloten en meerdere keren mis prikten.
Toen moest ik een keer bij een andere tent langs, en die vrouw had zoiets van, ja ach, je ader ligt wat dieper maar ik zie hem wel *prik* en klaar.
Geheel ontopicquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij mij liggen ze dus o🔴k diep
Vorig jaar was ze een heel tijdje aan het zoeken in mijn arm. Probeerde ze mijn andere arm
"Deze is nog erger"
Ja ligt altijd heel erg aan de prikkert. Heb ook een keer gehad dat 3 van die miepjes allemaal aan het mis prikken waren, toen riepen ze maar de ervaren vrouw erbij. Die tikte even een paar keer op mijn arm en 'oh die ligt gewoon wat dieper', prik en klaarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh goeie. Ik weet niet of dit een andere is dan die ik op HBO heb gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Donderdag
https://www.tvgids.nl/informatief/npo-doc-p-diddy-open-en-bloot
@:ama
Of heb je die al gezien??
This video is age-restricted and only playable on YouTube.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch bijzonder dat dit gewoon normale kinderreclames waren, verklaart ook wel waarom wij nu zo zijn
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja ik zie het
Maar die vrouw die er de 2e keer zat prikte wel in 1x goed
"Oh ze vonden je moeilijk prikken vorige keer? Dat zullen we wel eens zien"
*Prik
Wat een gedoetjesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vindt Danny dit te intens?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
This video is age-restricted and only playable on YouTube.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ligt altijd heel erg aan de prikkert. Heb ook een keer gehad dat 3 van die miepjes allemaal aan het mis prikken waren, toen riepen ze maar de ervaren vrouw erbij. Die tikte even een paar keer op mijn arm en 'oh die ligt gewoon wat dieper', prik en klaar
Ja het gebeurt niet vaak genoeg dat ik er echt van baal of zo. Maar het verschil viel wel op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wat een gedoetjesNouja dan helpen jullie de mensen die het nog niet goed onder de knie hebben wel weer verder door ervaring op te doen?
kuchquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:essnhills
Gaat dit over jou??
![]()
Zouden de meeuwenflatsen wel kunnen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die smerige 'random leuke plaatjes van de dag' kan allemaal, maar dit... nee zeg
Hondenscheten had je ook van die reeks....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden de meeuwenflatsen wel kunnen?
En mierezeikersquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hondenscheten had je ook van die reeks....
en ook iets met Rioolkots oid
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:essnhills
Gaat dit over jou??
![]()
Snap ik... Echte bouwvakkershormonentestosteron muziekquote:
Niet bepaald mijn stijl neequote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik... Echte bouwvakkershormonentestosteron muziek
Kun je een pakket niet redirecten naar een ophaalpunt anders? Niet dat je pakket daar voor de deur wordt gezet als er niemand thuis is o.i.d.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie ineens waarom mijn natteplaathouder niet in de track en trace verscheen totdat ik handmatig de code toevoegde.
Het gescande adres heeft het verkeerde huisnummer.
Ik heb even gecheckt, heb het toch echt goed doorgegeven. Hmm. Nja. Gelukkig kennen we deze buren en bestaat het adres. Heb dit nog niet eerder gehad.
Toen ik op die flat 12 hoog woonde, kenden veel GPS systemen die straat niet. Het eindige op plein, maar je had ook een laan met dat wat er voorstond. Dus zeg maar Jansenplein en Jansenlaan.. dat is vaak misgegaan, ook toen ik er al meer dan 5 jaar woonde......quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie ineens waarom mijn natteplaathouder niet in de track en trace verscheen totdat ik handmatig de code toevoegde.
Het gescande adres heeft het verkeerde huisnummer.
Ik heb even gecheckt, heb het toch echt goed doorgegeven. Hmm. Nja. Gelukkig kennen we deze buren en bestaat het adres. Heb dit nog niet eerder gehad.
En deze kun je ondanks de smultietjes wel gewoon hier bekijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video.
Hier heb je ze allemaal ofzo
Gek genoeg niet. Kan wel andere dagen uitkiezen, maar geen ophaalpunt. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je een pakket niet redirecten naar een ophaalpunt anders? Niet dat je pakket daar voor de deur wordt gezet als er niemand thuis is o.i.d.
Oh hier is het juist andersom, kan wel een ophaalpunt kiezen maar geen andere dagquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gek genoeg niet. Kan wel andere dagen uitkiezen, maar geen ophaalpunt. Geen idee waarom.
Jij bent nooit mod geweest of wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En deze kun je ondanks de smultietjes wel gewoon hier bekijken
Ophaalpunt kun je meestal pas kiezen als het ze de eerste keer niet is gelukt te bezorgen. Oftewel grote kans dat ze het bij de buren dumpenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hier is het juist andersom, kan wel een ophaalpunt kiezen maar geen andere dag
Nee alleen maar Site-Admin FPquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent nooit mod geweest of wel?
Denk dat dat het verschil is tussen wat wel en niet van Danny mag![]()
Dat zal het zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dit is de schuld van Slovenië. Die blijkbaar het verschil tussen 2 en 6 niet kennen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hier is het juist andersom, kan wel een ophaalpunt kiezen maar geen andere dag
Ja, dat snap ik. Ik ben overigens ook echt mod geweest, al was dat maar vrij kort... Toen nog als Bos81quote:
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik ben overigens ook echt mod geweest, al was dat maar vrij kort... Toen nog als Bos81
Oh, kan hier gelukkig wel al direct.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ophaalpunt kun je meestal pas kiezen als het ze de eerste keer niet is gelukt te bezorgen. Oftewel grote kans dat ze het bij de buren dumpen
Haha zo'n reclame zou nu direct worden gecanceltquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch bijzonder dat dit gewoon normale kinderreclames waren, verklaart ook wel waarom wij nu zo zijn
Scheelt ook wel per pakketdienst en bezorger. Momenteel heb ik een PostNL bezorger die het liefst maar bij 1 huis in de buurt aanbelt en daar gelijk alle pakketjes dumpt (meestal mijn buren). Dan zit ik op de bank en krijg ik een berichtje in de app 'pakket bezorgd' en zie ik het busje wegrijden, zonder dat die ook maar een poging heeft gedaan tot aanbellenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, kan hier gelukkig wel al direct.
Is ook eigenlijk dom als het niet kan, want als mensen dat direct kunnen aangeven scheelt het de bezorger tijd (niet steeds hoeven stoppen, aanbellen, wachten, briefje schrijven..). Tenzij ze het gewoon al rijdend uit het raam je tuin ingooien natuurlijk, dan is het huidige systeem efficiënter
Dit heb ik altijd bij DPD, volgens mij is het daar company policy om niet aan te bellen, want dat ging in Nederland ook al zoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel per pakketdienst en bezorger. Momenteel heb ik een PostNL bezorger die het liefst maar bij 1 huis in de buurt aanbelt en daar gelijk alle pakketjes dumpt (meestal mijn buren). Dan zit ik op de bank en krijg ik een berichtje in de app 'pakket bezorgd' en zie ik het busje wegrijden, zonder dat die ook maar een poging heeft gedaan tot aanbellen
Ik kan in de app wel mijn algemene voorkeur aangeven voor een pakketpunt, maar dat is dan meteen voor alle pakketten die op dit adres geleverd worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, kan hier gelukkig wel al direct.
Is ook eigenlijk dom als het niet kan, want als mensen dat direct kunnen aangeven scheelt het de bezorger tijd (niet steeds hoeven stoppen, aanbellen, wachten, briefje schrijven..). Tenzij ze het gewoon al rijdend uit het raam je tuin ingooien natuurlijk, dan is het huidige systeem efficiënter
Nicequote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima hoor, hoe is het met ons aller brugbeheerder?
Hij heeft z'n taak wel wat verzuimd de laatste tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima hoor, hoe is het met ons aller brugbeheerder?
DPD krijg ik gelukkig zelden en als ik het krijg dan probeer ik het gelijk naar een afhaalpunt te sturenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd bij DPD, volgens mij is het daar company policy om niet aan te bellen, want dat ging in Nederland ook al zo
Kloptquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft z'n taak wel wat verzuimd de laatste tijd.
Ja, op een andere locatie. Kentekens moeten geregistreerd zijn ineens en dat is niet doorgegeven. Dus werd ik weggestuurd. Hmpf.quote:
handigquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, op een andere locatie. Kentekens moeten geregistreerd zijn ineens en dat is niet doorgegeven. Dus werd ik weggestuurd. Hmpf.
Enorm.quote:
Hier ook alquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm.
"Nieuw parkeerbeleid, sorry."
Ja, makkelijk
Ik hoop wel dat ie er nog aan zit.quote:
quote:
Een onscherpe foto, wat is het?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Gaan we weer hoor
[ link | afbeelding ]
Een cent. Maar hij heeft veel roest en veel schade. Vanavond thuis even in de cola.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Gaan we weer hoor
[ link | afbeelding ]
Een gewone cent? Ik zoomde in om te kijken of het een speciale munt wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een cent. Maar hij heeft veel roest en veel schade. Vanavond thuis even in de cola.
Nummer 15 dit jaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Een gewone cent? Ik zoomde in om te kijken of het een speciale munt was
Zero jaquote:
smullers schijnt wel goed te zijn, die zit op het stationquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
enerlaatste dag![]()
ga vandaag naar utrecht. kijken of daar nog wat lekkers te eten is
ah misschien een ideequote:Op woensdag 4 juni 2025 08:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
smullers schijnt wel goed te zijn, die zit op het station
Ze staken tegen jouw vertrek.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
vrijdag staking bij de ns lees ik. Geluk dat ik morgen al weg moet
Zeker in de buurt van Duitsland?quote:
Katquote:
Uhuh.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
asfalteren!quote:
Hun patat ruikt naar kots, vind ik dus heb nog nooit de behoefte gevoeld om het eens te proberen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
smullers schijnt wel goed te zijn, die zit op het station
Hier schijnt de zon.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt steeds donkerder buiten. Dat is niet hoe het hoort te gaan.
Nou nou.quote:
Kom hier dan.quote:
O fijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Het shopseizoen is geopend! Door al die pakketjes kan de bezorging iets langer duren.
Sorteren duurt wat langer, we nemen je pakket in de volgende bezorgronde mee.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zondag iets besteld, zou er vandaag of morgen zijn. Ik check de voortgang, staat de bezorgdatum op 59 juni.
Dat is het grote mysterie, zal wel morgen zijn op zijn vroegstquote:
Hebben ze zomaar de maand 2x zo lang gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zondag iets besteld, zou er vandaag of morgen zijn. Ik check de voortgang, staat de bezorgdatum op 59 juni.
Wow.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
wat moet je dan nu de hele dag doen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het grote mysterie, zal wel morgen zijn op zijn vroegst
Extra zomerquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze zomaar de maand 2x zo lang gemaakt
Rondjes lopen? Eten?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat moet je dan nu de hele dag doen?
Ja dag.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
heb bedacht dat ik vandaag eens NIET thuis ga werken. En nu weet ik niet wat ik ga doen
quote:
Nee gewoon in Deventer. Maar wel opvallend veel losse centen binnen Nederland dit jaar ja. Al 3.quote:
Het is wel de KSC hier.quote:
Ik heb precies hetzelfde bedacht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
heb bedacht dat ik vandaag eens NIET thuis ga werken. En nu weet ik niet wat ik ga doen
Het regentquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde bedacht.
Op kantoor werken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Moet ik het menu nog bestuderenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent nooit mod geweest of wel?
Denk dat dat het verschil is tussen wat wel en niet van Danny mag![]()
Straks is het wel weer droogquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het regent
Ja, eten ga ik zo doen idd.
Nee, want ik ben altijd vrij op woensdag. Maar meestal werk ik dan alsnog thuisquote:
wilde eigenlijk 50km gaan mountainbiken.quote:
Dat mag ook, nu heb je wel lekkere verse blubberquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wilde eigenlijk 50km gaan mountainbiken.
noem je poes nou dikquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag ook, nu heb je wel lekkere verse blubber
Nee ik refereer gewoon aan de blubber die ontstaan op de grond als er regen op valtquote:
Jouw goede voorbeeld volgen en niet zelf kokenquote:
goed zoquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw goede voorbeeld volgen en niet zelf koken
Als ik mijn Switch 2 morgen niet krijg, kom ik hem persoonlijk opzoeken. Met geweld indien nodigquote:
quote:
Oeh krijgen we dan een livestreamquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik mijn Switch 2 morgen niet krijg, kom ik hem persoonlijk opzoeken. Met geweld indien nodig
Ik zie op youtube wel eens van die tuftpistolen voorbij komen. Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
@:essnhills dit ziet er ook leuk uit om te doen
https://fb.watch/z-HxrU3uj9/
ja kwam een keer op een insta account van iemand zo kleden maakt. Waren echt prachtigquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie op youtube wel eens van die tuftpistolen voorbij komen. Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.
Brrrrrrrrrrr.
[ afbeelding ]
* TheStigsDutchCousin gaat klaar zittenquote:
SUMMERWEENquote:Vanaf vrijdag de dertiende toenemende kans op een (onweers)bui met waarschijnlijk iets lagere temperaturen.
Ik zou daar echt te puberaal mee omgaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie op youtube wel eens van die tuftpistolen voorbij komen. Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.
Brrrrrrrrrrr.
[ afbeelding ]
quote:
Vandaagquote:
"We hadden een hoger verbruik verwacht."quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
waterstand doorgegeven en nu zeuren ze dat we te weinig water hebben verbruikt dit jaar.
Is ook echt nooit goed he![]()
moet zelfs een afspraak maken. Flikker opquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"We hadden een hoger verbruik verwacht."
Ja moeten ze opeens geld gaan terugbetalenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"We hadden een hoger verbruik verwacht."
Alsof je met de meter kan sjoemelenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moet zelfs een afspraak maken. Flikker op
11 is dan ook wel heel weinig, als het gemiddelde verbruik op 50+ zitquote:
50quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
11 is dan ook wel heel weinig, als het gemiddelde verbruik op 50+ zit
MK is zo zuinig, elke druppel wordt gerecycled.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
gemiddels verbruik van wie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
doe je goedquote:
Ik had het twee jaar niet gedaan, en het derde jaar zat ik zo ver onder de verwachting dat ik moest bellen met het waterbedrijf omdat ik het niet digitaal kon invullenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
waterstand doorgegeven en nu zeuren ze dat we te weinig water hebben verbruikt dit jaar.
Is ook echt nooit goed he![]()
Die eerste lijkt alsof je een blur hebt toegepast.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik vind dit zulke mooie schilderijen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://nickthomm.com/
Ja ik weet niet hoe hij het maakt op zijn site staan nog veel meer waarvan je dent hoe doe je datquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die eerste lijkt alsof je een blur hebt toegepast.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemiddels verbruik van wie?
ik zit al bijna 10 jaar tussen de 25 en 35. en die 35 was met een zwembadje dat gevuld moest worden
quote:Naast gas en elektra behoort water ook tot de vaste lasten van een huishouden in Nederland. Jaarlijks worden er heel wat liters water verbruikt per persoon. Het gemiddelde waterverbruik per persoon is 52.000 liter (52 m³) per jaar. Hierbij is uitgegaan van een eenpersoonshuishouden.
Bij een huishouden met meerdere personen is het gemiddeld waterverbruik per persoon lager doordat op een aantal zaken water kan worden bespaard. Zo kan er tegelijk kleding worden uitgewassen en wordt er bij het eten koken ook water bespaard wanneer er voor meerdere personen tegelijk gekookt wordt.
https://www.engie.nl/prod(...)iddeld-waterverbruik
hmm. oke...quote:
jezus, ik heb geen subtropisch zwembad in de tuinquote:
Ik heb een wc met een beperking die soms blijft doorstromen, of ja eigenlijk een beetje doordruppelen omdat die heel de tijd het reservoir blijft bijvullen en daardoor dus 'overstroomt'. Gaat niet heel hard, maar als dat heel de dag doorgaat verbruikt dat stiekem best wat waterquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm. oke...
dan ben ik een zuinige gebruiker
een wc met een soaquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een wc met een beperking die soms blijft doorstromen, of ja eigenlijk een beetje doordruppelen omdat die heel de tijd het reservoir blijft bijvullen en daardoor dus 'overstroomt'. Gaat niet heel hard, maar als dat heel de dag doorgaat verbruikt dat stiekem best wat water
Ik als eenpersoonshuishouden draai gewoon volle wassen. Waarom zou dat op eens anders zijn?quote:
Op vakantie wel ja. Heb de vlotter in het reservoir ook al eens vervangen waardoor die minder vaak vastloopt, maar heeft nog steeds soms kuren. Zou ook gewoon een nieuwe wc moetenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
een wc met een soa![]()
mag aannemen dat je die kraan wel uitzet als je langere tijd weg gaat?
Als je 1x in de maand wast dan heb je al gauw een grote trommel ja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als eenpersoonshuishouden draai gewoon volle wassen. Waarom zou dat op eens anders zijn?
Ik draai ook volle wassen, zit alleen meer tijd tussen dan bij een meerpersoonshuishoudenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als eenpersoonshuishouden draai gewoon volle wassen. Waarom zou dat op eens anders zijn?
elke maand 5 nieuwe setjes bestellen en je hoeft helemaal niet meer te wassenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik draai ook volle wassen, zit alleen meer tijd tussen dan bij een meerpersoonshuishouden
Qua ondergoed en handdoeken heb ik inderdaad wel ruim genoeg om maar eens in de maand te hoeven wassenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
elke maand 5 nieuwe setjes bestellen en je hoeft helemaal niet meer te wassen
Is toch handigquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua ondergoed en handdoeken heb ik inderdaad wel ruim genoeg om maar eens in de maand te hoeven wassen
Het zou in mijn situatie echt helemaal nergens op slaan om wekelijks de was te draaien.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je 1x in de maand wast dan heb je al gauw een grote trommel ja.
Bij mij begint het ondergoed toch wel de beperkende factor te worden. Heeft niet het eeuwige levenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua ondergoed en handdoeken heb ik inderdaad wel ruim genoeg om maar eens in de maand te hoeven wassen
maar met 4 personen is dat natuurlijk wel andersquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou in mijn situatie echt helemaal nergens op slaan om wekelijks de was te draaien.
Commando gaan, nooit meer ondergoed nodig of te wassenquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij begint het ondergoed toch wel de beperkende factor te worden. Heeft niet het eeuwige leven
Wel als je het binnenstebuiten zal gaan dragen, let maar opquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij begint het ondergoed toch wel de beperkende factor te worden. Heeft niet het eeuwige leven
Ja had ik ook, tot ik een paar jaar terug besloot even flink in te kopen voor de vakantie. Als je er meer hebt dan heb je ze ook minder vaak aan waardoor ze minder snel slijten, en ook minder vaak gewassen worden omdat je ze dan pas wast bij een volle mand ipv omdat ze op zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had m'n vorige wc ook en ik ben doof dus ik hoorde dat niet altijdquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een wc met een beperking die soms blijft doorstromen, of ja eigenlijk een beetje doordruppelen omdat die heel de tijd het reservoir blijft bijvullen en daardoor dus 'overstroomt'. Gaat niet heel hard, maar als dat heel de dag doorgaat verbruikt dat stiekem best wat water
Ik doe elke week wel minstens een wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zou in mijn situatie echt helemaal nergens op slaan om wekelijks de was te draaien.
Ja die vlotter was bij mij ook het probleem, die heb ik vervangen en nu is het 'controleerbaar'. Alleen soms schiet de doorspoelknop net niet lekker terug waardoor die blijft doorgaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had m'n vorige wc ook en ik ben doof dus ik hoorde dat niet altijdWas een probleem met de vlotter oid. Op een gegeven moment ging hij helemaal kapot, maar ik zou die pot toch al vervangen een paar maanden later dus heb ik een tijdje provisorisch met de hand doorgetrokken via een knop in de stortbak.
Ik werd er helemaal gestoord van. Dan ging het weer een tijdje goed, maar dan was ik een paar dagen weg en dan begon het gezeik weer opnieuw. Paar keer een loodgieter laten komen en dan ging het weer even goed.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die vlotter was bij mij ook het probleem, die heb ik vervangen en nu is het 'controleerbaar'. Alleen soms schiet de doorspoelknop net niet lekker terug waardoor die blijft doorgaan
Jij niet dan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wil je ook oogballen uit het gezicht halen van mensen?
Jaaa dat heb ik weleens gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
@:essnhills dit ziet er ook leuk uit om te doen
https://fb.watch/z-HxrU3uj9/
Ja ik werd er ook helemaal gek van, heel de dag door kloten met die stortbak, na elk toiletbezoek de stortbak handmatig bijvullen door het kraantje open te draaien en daarna weer dichtquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd er helemaal gestoord van. Dan ging het weer een tijdje goed, maar dan was ik een paar dagen weg en dan begon het gezeik weer opnieuw. Paar keer een loodgieter laten komen en dan ging het weer even goed.
maar dan kan je van die nepperts doen en die zijn super tofquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind mensen met oogballen mooier dan zonder
ik heb dat in den haag echt jaren zo gehadquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik werd er ook helemaal gek van, heel de dag door kloten met die stortbak, na elk toiletbezoek de stortbak handmatig bijvullen door het kraantje open te draaien en daarna weer dicht
Met LEDjesquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dan kan je van die nepperts doen en die zijn super tof
Volgens mij was mijn hoogste jaarverbruik ooit iets van 34quote:
Daarom ben je maar gewoon verhuisdquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dat in den haag echt jaren zo gehad
Dit klinkt echt heel kut.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik werd er ook helemaal gek van, heel de dag door kloten met die stortbak, na elk toiletbezoek de stortbak handmatig bijvullen door het kraantje open te draaien en daarna weer dicht
Bij mij zit die meestal rond de 25-30, maar toen die vlotter kapot was zat die opeens op 72quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn hoogste jaarverbruik ooit iets van 34
Gat in de grond is dan zelfs een luxe.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Nee heb daar ook een nieuw toilet toen in laten zetten voordat ik het verhuurde. Zelf nooit zo'n luxe toilet gehad
Dat is wel veelquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zit die meestal rond de 25-30, maar toen die vlotter kapot was zat die opeens op 72
Dat wordt dan 10.000.000.000.000 euro meneertjequote:Op woensdag 4 juni 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zit die meestal rond de 25-30, maar toen die vlotter kapot was zat die opeens op 72
Ik merk eigenlijk niet zoveel verschil met een nieuwe wc.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook komen omdat ik de jaren daarvoor als een soort Nattekat de meterstand niet had doorgegeven en ze die jaren een schatting hadden gemaaktquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook komen omdat ik de jaren daarvoor als een soort Nattekat de meterstand niet had doorgegeven en ze die jaren een schatting hadden gemaakt
Ik ben vooral blij dat ik eindelijk een wasbak(je) heb in de toilet die ik ook echt gebruik ipv een lelijk vies ding (zat allemaal lelijke kitranden aan enz) wat net te klein was.quote:
Elke twee of drie weken. Halverwege kan ik wisselen naar een nieuwe set.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij nu afvragen hoef vaak @:nattekat zijn beddengoed wast
Maar je wasmachine zit toch vol met 1 set?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke twee of drie weken. Halverwege kan ik wisselen naar een nieuwe set.
die van mij kan prima twee dekbedovertrekken, twee hoeslakens en twee moltons aan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar je wasmachine zit toch vol met 1 set?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij kan prima twee dekbedovertrekken, twee hoeslakens en twee moltons aan.
Ik heb een roze muurtjequote:Op woensdag 4 juni 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik eindelijk een wasbak(je) heb in de toilet die ik ook echt gebruik ipv een lelijk vies ding (zat allemaal lelijke kitranden aan enz) wat net te klein was.
Mijn set is 2x overtrek van 220x240, 3 kussenslopen en hoeslaken. Dus mss heb ik een ander beeld bij een setquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij kan prima twee dekbedovertrekken, twee hoeslakens en twee moltons aan.
Wat voor een unit van een wasmachine heb jij danquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat het erin past wil niet zeggen dat je het er allemaal in moet proppen
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
klopt, ik doe het dus ook niet, maar het kan wel. dan kan ik nog steeds mijn hand er op houden dus zit hij niet te volquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat het erin past wil niet zeggen dat je het er allemaal in moet proppen
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindelijk eens een echt interessante baan via een recruiter aangeboden gekregen
Dat gunde de woningbouw mij niet helaas.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een roze muurtjeen gouden kraantje
en terrazzo vloer
quote:
Oh ik ben wel blij met hoe het er nu uitziet want het is al 20 keer beter dan hoe het er eerst uit zag.quote:
mondriaanhuisquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb roze en groene muren. De wc overigens (nog) niet geschilderd
Dat is toch op een afstand dat je redelijk snel shopt in Duitsland maar net te ver om vaak terug te gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon in Deventer. Maar wel opvallend veel losse centen binnen Nederland dit jaar ja. Al 3.
Stop. De. Persen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
- baan in een branch waar ik wel wil werkenquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
ga je er op in?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- baan in een branch waar ik wel wil werken
- functie die interessant is
- salarisindicatie die best aardig is
Gewoon ja zeggen, kun je straks net als Balletje meerdere huizen kopenquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil wel eens gaan praten in ieder geval.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, kun je straks net als Balletje meerdere huizen kopen
Onmogelijk dit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- baan in een branch waar ik wel wil werken
- functie die interessant is
- salarisindicatie die best aardig is
quote:! Voor dit pakket moet je een handtekening zetten.
quote:! Voor dit pakket moet je een identiteitsbewijs laten zien.
Denk dat ik 2x moet tekenen en 2x ID moet laten zienquote:! Voor dit pakket moet je
• een handtekening zetten
• je ID laten zien
Nee hoor, doet de bezorger wel voor jequote:Op woensdag 4 juni 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk dat ik 2x moet tekenen en 2x ID moet laten zien
Dan moet het wel erg belangrijk zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat heb ik ook een keer gehad. komt die gozer aan de deur en geeft me zo het pakket en wil weglopen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ligt bij een pakketpunt, en deze doet het wel volgens het boekjequote:Op woensdag 4 juni 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, doet de bezorger wel voor je
Zo goed betaald is het dan ook weer niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, kun je straks net als Balletje meerdere huizen kopen
Het is een pakketje met....quote:
Sta je volgende week op Schiphol om hem te verwelkomen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft uitgevonden dat de puppy's hem niet lastig kunnen vallen als hij op een stoel gaat liggen
Legohuisjes?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo goed betaald is het dan ook weer niet.
a.s. dinsdagquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je volgende week op Schiphol om hem te verwelkomen?
zou nog even verder kijken danquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo goed betaald is het dan ook weer niet.
Dit zou wel in de buurt zijn, ook wel handig als ik niet naar Amsterdam toe moet.quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit zou wel in de buurt zijn, ook wel handig als ik niet naar Amsterdam toe moet.
Had me eigenlijk voorgenomen om dat soort grote veranderingen nu even niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |