Ophaalpunt kun je meestal pas kiezen als het ze de eerste keer niet is gelukt te bezorgen. Oftewel grote kans dat ze het bij de buren dumpenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hier is het juist andersom, kan wel een ophaalpunt kiezen maar geen andere dag
Nee alleen maar Site-Admin FPquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent nooit mod geweest of wel?
Denk dat dat het verschil is tussen wat wel en niet van Danny mag![]()
Dat zal het zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dit is de schuld van Slovenië. Die blijkbaar het verschil tussen 2 en 6 niet kennen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hier is het juist andersom, kan wel een ophaalpunt kiezen maar geen andere dag
Ja, dat snap ik. Ik ben overigens ook echt mod geweest, al was dat maar vrij kort... Toen nog als Bos81quote:
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik ben overigens ook echt mod geweest, al was dat maar vrij kort... Toen nog als Bos81
Oh, kan hier gelukkig wel al direct.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ophaalpunt kun je meestal pas kiezen als het ze de eerste keer niet is gelukt te bezorgen. Oftewel grote kans dat ze het bij de buren dumpen
Haha zo'n reclame zou nu direct worden gecanceltquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch bijzonder dat dit gewoon normale kinderreclames waren, verklaart ook wel waarom wij nu zo zijn
Bekijk deze YouTube-video
Scheelt ook wel per pakketdienst en bezorger. Momenteel heb ik een PostNL bezorger die het liefst maar bij 1 huis in de buurt aanbelt en daar gelijk alle pakketjes dumpt (meestal mijn buren). Dan zit ik op de bank en krijg ik een berichtje in de app 'pakket bezorgd' en zie ik het busje wegrijden, zonder dat die ook maar een poging heeft gedaan tot aanbellenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, kan hier gelukkig wel al direct.
Is ook eigenlijk dom als het niet kan, want als mensen dat direct kunnen aangeven scheelt het de bezorger tijd (niet steeds hoeven stoppen, aanbellen, wachten, briefje schrijven..). Tenzij ze het gewoon al rijdend uit het raam je tuin ingooien natuurlijk, dan is het huidige systeem efficiënter
Dit heb ik altijd bij DPD, volgens mij is het daar company policy om niet aan te bellen, want dat ging in Nederland ook al zoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel per pakketdienst en bezorger. Momenteel heb ik een PostNL bezorger die het liefst maar bij 1 huis in de buurt aanbelt en daar gelijk alle pakketjes dumpt (meestal mijn buren). Dan zit ik op de bank en krijg ik een berichtje in de app 'pakket bezorgd' en zie ik het busje wegrijden, zonder dat die ook maar een poging heeft gedaan tot aanbellen
Ik kan in de app wel mijn algemene voorkeur aangeven voor een pakketpunt, maar dat is dan meteen voor alle pakketten die op dit adres geleverd worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, kan hier gelukkig wel al direct.
Is ook eigenlijk dom als het niet kan, want als mensen dat direct kunnen aangeven scheelt het de bezorger tijd (niet steeds hoeven stoppen, aanbellen, wachten, briefje schrijven..). Tenzij ze het gewoon al rijdend uit het raam je tuin ingooien natuurlijk, dan is het huidige systeem efficiënter
Nicequote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima hoor, hoe is het met ons aller brugbeheerder?
Hij heeft z'n taak wel wat verzuimd de laatste tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima hoor, hoe is het met ons aller brugbeheerder?
DPD krijg ik gelukkig zelden en als ik het krijg dan probeer ik het gelijk naar een afhaalpunt te sturenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd bij DPD, volgens mij is het daar company policy om niet aan te bellen, want dat ging in Nederland ook al zo
Kloptquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft z'n taak wel wat verzuimd de laatste tijd.
Ja, op een andere locatie. Kentekens moeten geregistreerd zijn ineens en dat is niet doorgegeven. Dus werd ik weggestuurd. Hmpf.quote:
handigquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, op een andere locatie. Kentekens moeten geregistreerd zijn ineens en dat is niet doorgegeven. Dus werd ik weggestuurd. Hmpf.
Enorm.quote:
Hier ook alquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm.
"Nieuw parkeerbeleid, sorry."
Ja, makkelijk
Ik hoop wel dat ie er nog aan zit.quote:
quote:
Een onscherpe foto, wat is het?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Gaan we weer hoor
[ link | afbeelding ]
Een cent. Maar hij heeft veel roest en veel schade. Vanavond thuis even in de cola.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Gaan we weer hoor
[ link | afbeelding ]
Een gewone cent? Ik zoomde in om te kijken of het een speciale munt wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een cent. Maar hij heeft veel roest en veel schade. Vanavond thuis even in de cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |