SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsd🔴g 3 juni 2025 21:41 schreef Crack_ het volgende:
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde wat zeggen over dat de één iets groter lijkt dan de ander, maar dat zag je zelf ook al zie ik, dus verder geen opmerkingen.
🐙
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk.
Ik wilde wat zeggen over dat de één iets groter lijkt dan de ander, maar dat zag je zelf ook al zie ik, dus verder geen opmerkingen.
hehehehe, moest lachen om het balletjequote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk.
quote:
Lol ja ik zie hetquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Trouwens essie, mijn ader is zelfs op die foto echt OVERDUIDELIJK zichtbaar
degene die dat misprikt moet een andere baan zoeken (is me nog niet overkomen)
Ik dacht jaren dat ik moeilijk te prikken was omdat ze steeds liepen te kloten en meerdere keren mis prikten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja ik zie het
Maar die vrouw die er de 2e keer zat prikte wel in 1x goed
"Oh ze vonden je moeilijk prikken vorige keer? Dat zullen we wel eens zien"
*Prik
Mja ze zijn inderdaad niet allemaal even goed. Ik word vaak niet geloofd als ik zeg dat ik moeilijk te prikken ben, omdat blijkbaar heel veel mensen dat zeggen terwijl het niet zo isquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht jaren dat ik moeilijk te prikken was omdat ze steeds liepen te kloten en meerdere keren mis prikten.
Toen moest ik een keer bij een andere tent langs, en die vrouw had zoiets van, ja ach, je ader ligt wat dieper maar ik zie hem wel *prik* en klaar.
Ja bij mij liggen ze dus ook diepquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht jaren dat ik moeilijk te prikken was omdat ze steeds liepen te kloten en meerdere keren mis prikten.
Toen moest ik een keer bij een andere tent langs, en die vrouw had zoiets van, ja ach, je ader ligt wat dieper maar ik zie hem wel *prik* en klaar.
Geheel ontopicquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij mij liggen ze dus o🔴k diep
Vorig jaar was ze een heel tijdje aan het zoeken in mijn arm. Probeerde ze mijn andere arm
"Deze is nog erger"
Ja ligt altijd heel erg aan de prikkert. Heb ook een keer gehad dat 3 van die miepjes allemaal aan het mis prikken waren, toen riepen ze maar de ervaren vrouw erbij. Die tikte even een paar keer op mijn arm en 'oh die ligt gewoon wat dieper', prik en klaarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh goeie. Ik weet niet of dit een andere is dan die ik op HBO heb gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Donderdag
https://www.tvgids.nl/informatief/npo-doc-p-diddy-open-en-bloot
@:ama
Of heb je die al gezien??
This video is age-restricted and only playable on YouTube.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch bijzonder dat dit gewoon normale kinderreclames waren, verklaart ook wel waarom wij nu zo zijn
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol ja ik zie het
Maar die vrouw die er de 2e keer zat prikte wel in 1x goed
"Oh ze vonden je moeilijk prikken vorige keer? Dat zullen we wel eens zien"
*Prik
Wat een gedoetjesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vindt Danny dit te intens?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
This video is age-restricted and only playable on YouTube.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ligt altijd heel erg aan de prikkert. Heb ook een keer gehad dat 3 van die miepjes allemaal aan het mis prikken waren, toen riepen ze maar de ervaren vrouw erbij. Die tikte even een paar keer op mijn arm en 'oh die ligt gewoon wat dieper', prik en klaar
Ja het gebeurt niet vaak genoeg dat ik er echt van baal of zo. Maar het verschil viel wel op.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Wat een gedoetjesNouja dan helpen jullie de mensen die het nog niet goed onder de knie hebben wel weer verder door ervaring op te doen?
kuchquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:essnhills
Gaat dit over jou??
![]()
Zouden de meeuwenflatsen wel kunnen?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die smerige 'random leuke plaatjes van de dag' kan allemaal, maar dit... nee zeg
Hondenscheten had je ook van die reeks....quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden de meeuwenflatsen wel kunnen?
En mierezeikersquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hondenscheten had je ook van die reeks....
en ook iets met Rioolkots oid
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:essnhills
Gaat dit over jou??
![]()
Snap ik... Echte bouwvakkershormonentestosteron muziekquote:
Niet bepaald mijn stijl neequote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik... Echte bouwvakkershormonentestosteron muziek
Kun je een pakket niet redirecten naar een ophaalpunt anders? Niet dat je pakket daar voor de deur wordt gezet als er niemand thuis is o.i.d.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie ineens waarom mijn natteplaathouder niet in de track en trace verscheen totdat ik handmatig de code toevoegde.
Het gescande adres heeft het verkeerde huisnummer.
Ik heb even gecheckt, heb het toch echt goed doorgegeven. Hmm. Nja. Gelukkig kennen we deze buren en bestaat het adres. Heb dit nog niet eerder gehad.
Toen ik op die flat 12 hoog woonde, kenden veel GPS systemen die straat niet. Het eindige op plein, maar je had ook een laan met dat wat er voorstond. Dus zeg maar Jansenplein en Jansenlaan.. dat is vaak misgegaan, ook toen ik er al meer dan 5 jaar woonde......quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie ineens waarom mijn natteplaathouder niet in de track en trace verscheen totdat ik handmatig de code toevoegde.
Het gescande adres heeft het verkeerde huisnummer.
Ik heb even gecheckt, heb het toch echt goed doorgegeven. Hmm. Nja. Gelukkig kennen we deze buren en bestaat het adres. Heb dit nog niet eerder gehad.
En deze kun je ondanks de smultietjes wel gewoon hier bekijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video.
Hier heb je ze allemaal ofzo
Gek genoeg niet. Kan wel andere dagen uitkiezen, maar geen ophaalpunt. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je een pakket niet redirecten naar een ophaalpunt anders? Niet dat je pakket daar voor de deur wordt gezet als er niemand thuis is o.i.d.
Oh hier is het juist andersom, kan wel een ophaalpunt kiezen maar geen andere dagquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gek genoeg niet. Kan wel andere dagen uitkiezen, maar geen ophaalpunt. Geen idee waarom.
Jij bent nooit mod geweest of wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En deze kun je ondanks de smultietjes wel gewoon hier bekijken
Ophaalpunt kun je meestal pas kiezen als het ze de eerste keer niet is gelukt te bezorgen. Oftewel grote kans dat ze het bij de buren dumpenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hier is het juist andersom, kan wel een ophaalpunt kiezen maar geen andere dag
Nee alleen maar Site-Admin FPquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent nooit mod geweest of wel?
Denk dat dat het verschil is tussen wat wel en niet van Danny mag![]()
Dat zal het zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dit is de schuld van Slovenië. Die blijkbaar het verschil tussen 2 en 6 niet kennen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh hier is het juist andersom, kan wel een ophaalpunt kiezen maar geen andere dag
Ja, dat snap ik. Ik ben overigens ook echt mod geweest, al was dat maar vrij kort... Toen nog als Bos81quote:
Ja dat weet ikquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Ik ben overigens ook echt mod geweest, al was dat maar vrij kort... Toen nog als Bos81
Oh, kan hier gelukkig wel al direct.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ophaalpunt kun je meestal pas kiezen als het ze de eerste keer niet is gelukt te bezorgen. Oftewel grote kans dat ze het bij de buren dumpen
Haha zo'n reclame zou nu direct worden gecanceltquote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
Blijft toch bijzonder dat dit gewoon normale kinderreclames waren, verklaart ook wel waarom wij nu zo zijn
Scheelt ook wel per pakketdienst en bezorger. Momenteel heb ik een PostNL bezorger die het liefst maar bij 1 huis in de buurt aanbelt en daar gelijk alle pakketjes dumpt (meestal mijn buren). Dan zit ik op de bank en krijg ik een berichtje in de app 'pakket bezorgd' en zie ik het busje wegrijden, zonder dat die ook maar een poging heeft gedaan tot aanbellenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, kan hier gelukkig wel al direct.
Is ook eigenlijk dom als het niet kan, want als mensen dat direct kunnen aangeven scheelt het de bezorger tijd (niet steeds hoeven stoppen, aanbellen, wachten, briefje schrijven..). Tenzij ze het gewoon al rijdend uit het raam je tuin ingooien natuurlijk, dan is het huidige systeem efficiënter
Dit heb ik altijd bij DPD, volgens mij is het daar company policy om niet aan te bellen, want dat ging in Nederland ook al zoquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel per pakketdienst en bezorger. Momenteel heb ik een PostNL bezorger die het liefst maar bij 1 huis in de buurt aanbelt en daar gelijk alle pakketjes dumpt (meestal mijn buren). Dan zit ik op de bank en krijg ik een berichtje in de app 'pakket bezorgd' en zie ik het busje wegrijden, zonder dat die ook maar een poging heeft gedaan tot aanbellen
Ik kan in de app wel mijn algemene voorkeur aangeven voor een pakketpunt, maar dat is dan meteen voor alle pakketten die op dit adres geleverd worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, kan hier gelukkig wel al direct.
Is ook eigenlijk dom als het niet kan, want als mensen dat direct kunnen aangeven scheelt het de bezorger tijd (niet steeds hoeven stoppen, aanbellen, wachten, briefje schrijven..). Tenzij ze het gewoon al rijdend uit het raam je tuin ingooien natuurlijk, dan is het huidige systeem efficiënter
Nicequote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima hoor, hoe is het met ons aller brugbeheerder?
Hij heeft z'n taak wel wat verzuimd de laatste tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima hoor, hoe is het met ons aller brugbeheerder?
DPD krijg ik gelukkig zelden en als ik het krijg dan probeer ik het gelijk naar een afhaalpunt te sturenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd bij DPD, volgens mij is het daar company policy om niet aan te bellen, want dat ging in Nederland ook al zo
Kloptquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft z'n taak wel wat verzuimd de laatste tijd.
Ja, op een andere locatie. Kentekens moeten geregistreerd zijn ineens en dat is niet doorgegeven. Dus werd ik weggestuurd. Hmpf.quote:
handigquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, op een andere locatie. Kentekens moeten geregistreerd zijn ineens en dat is niet doorgegeven. Dus werd ik weggestuurd. Hmpf.
Enorm.quote:
Hier ook alquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm.
"Nieuw parkeerbeleid, sorry."
Ja, makkelijk
Ik hoop wel dat ie er nog aan zit.quote:
quote:
Een onscherpe foto, wat is het?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Gaan we weer hoor
[ link | afbeelding ]
Een cent. Maar hij heeft veel roest en veel schade. Vanavond thuis even in de cola.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh. Gaan we weer hoor
[ link | afbeelding ]
Een gewone cent? Ik zoomde in om te kijken of het een speciale munt wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een cent. Maar hij heeft veel roest en veel schade. Vanavond thuis even in de cola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |