Nummer 15 dit jaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Een gewone cent? Ik zoomde in om te kijken of het een speciale munt was
Zero jaquote:
smullers schijnt wel goed te zijn, die zit op het stationquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
enerlaatste dag![]()
ga vandaag naar utrecht. kijken of daar nog wat lekkers te eten is
ah misschien een ideequote:Op woensdag 4 juni 2025 08:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
smullers schijnt wel goed te zijn, die zit op het station
Ze staken tegen jouw vertrek.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
vrijdag staking bij de ns lees ik. Geluk dat ik morgen al weg moet
Zeker in de buurt van Duitsland?quote:
Katquote:
Uhuh.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
asfalteren!quote:
Hun patat ruikt naar kots, vind ik dus heb nog nooit de behoefte gevoeld om het eens te proberen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
smullers schijnt wel goed te zijn, die zit op het station
Hier schijnt de zon.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Het wordt steeds donkerder buiten. Dat is niet hoe het hoort te gaan.
Nou nou.quote:
Kom hier dan.quote:
O fijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Het shopseizoen is geopend! Door al die pakketjes kan de bezorging iets langer duren.
Sorteren duurt wat langer, we nemen je pakket in de volgende bezorgronde mee.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zondag iets besteld, zou er vandaag of morgen zijn. Ik check de voortgang, staat de bezorgdatum op 59 juni.
Dat is het grote mysterie, zal wel morgen zijn op zijn vroegstquote:
Hebben ze zomaar de maand 2x zo lang gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zondag iets besteld, zou er vandaag of morgen zijn. Ik check de voortgang, staat de bezorgdatum op 59 juni.
Wow.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
wat moet je dan nu de hele dag doen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het grote mysterie, zal wel morgen zijn op zijn vroegst
Extra zomerquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze zomaar de maand 2x zo lang gemaakt
Rondjes lopen? Eten?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat moet je dan nu de hele dag doen?
Ja dag.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
heb bedacht dat ik vandaag eens NIET thuis ga werken. En nu weet ik niet wat ik ga doen
quote:
Nee gewoon in Deventer. Maar wel opvallend veel losse centen binnen Nederland dit jaar ja. Al 3.quote:
Het is wel de KSC hier.quote:
Ik heb precies hetzelfde bedacht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
heb bedacht dat ik vandaag eens NIET thuis ga werken. En nu weet ik niet wat ik ga doen
Het regentquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde bedacht.
Op kantoor werken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Moet ik het menu nog bestuderenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent nooit mod geweest of wel?
Denk dat dat het verschil is tussen wat wel en niet van Danny mag![]()
Straks is het wel weer droogquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het regent
Ja, eten ga ik zo doen idd.
Nee, want ik ben altijd vrij op woensdag. Maar meestal werk ik dan alsnog thuisquote:
wilde eigenlijk 50km gaan mountainbiken.quote:
Dat mag ook, nu heb je wel lekkere verse blubberquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wilde eigenlijk 50km gaan mountainbiken.
noem je poes nou dikquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag ook, nu heb je wel lekkere verse blubber
Nee ik refereer gewoon aan de blubber die ontstaan op de grond als er regen op valtquote:
Jouw goede voorbeeld volgen en niet zelf kokenquote:
goed zoquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw goede voorbeeld volgen en niet zelf koken
Als ik mijn Switch 2 morgen niet krijg, kom ik hem persoonlijk opzoeken. Met geweld indien nodigquote:
quote:
Oeh krijgen we dan een livestreamquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik mijn Switch 2 morgen niet krijg, kom ik hem persoonlijk opzoeken. Met geweld indien nodig
Ik zie op youtube wel eens van die tuftpistolen voorbij komen. Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
@:essnhills dit ziet er ook leuk uit om te doen
https://fb.watch/z-HxrU3uj9/
ja kwam een keer op een insta account van iemand zo kleden maakt. Waren echt prachtigquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie op youtube wel eens van die tuftpistolen voorbij komen. Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.
Brrrrrrrrrrr.
[ afbeelding ]
* TheStigsDutchCousin gaat klaar zittenquote:
SUMMERWEENquote:Vanaf vrijdag de dertiende toenemende kans op een (onweers)bui met waarschijnlijk iets lagere temperaturen.
Ik zou daar echt te puberaal mee omgaanquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie op youtube wel eens van die tuftpistolen voorbij komen. Dat lijkt me ook wel grappig eigenlijk.
Brrrrrrrrrrr.
[ afbeelding ]
quote:
Vandaagquote:
"We hadden een hoger verbruik verwacht."quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
waterstand doorgegeven en nu zeuren ze dat we te weinig water hebben verbruikt dit jaar.
Is ook echt nooit goed he![]()
moet zelfs een afspraak maken. Flikker opquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"We hadden een hoger verbruik verwacht."
Ja moeten ze opeens geld gaan terugbetalenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"We hadden een hoger verbruik verwacht."
Alsof je met de meter kan sjoemelenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moet zelfs een afspraak maken. Flikker op
11 is dan ook wel heel weinig, als het gemiddelde verbruik op 50+ zitquote:
50quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
11 is dan ook wel heel weinig, als het gemiddelde verbruik op 50+ zit
MK is zo zuinig, elke druppel wordt gerecycled.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
gemiddels verbruik van wie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
doe je goedquote:
Ik had het twee jaar niet gedaan, en het derde jaar zat ik zo ver onder de verwachting dat ik moest bellen met het waterbedrijf omdat ik het niet digitaal kon invullenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
waterstand doorgegeven en nu zeuren ze dat we te weinig water hebben verbruikt dit jaar.
Is ook echt nooit goed he![]()
Die eerste lijkt alsof je een blur hebt toegepast.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik vind dit zulke mooie schilderijen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://nickthomm.com/
Ja ik weet niet hoe hij het maakt op zijn site staan nog veel meer waarvan je dent hoe doe je datquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die eerste lijkt alsof je een blur hebt toegepast.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemiddels verbruik van wie?
ik zit al bijna 10 jaar tussen de 25 en 35. en die 35 was met een zwembadje dat gevuld moest worden
quote:Naast gas en elektra behoort water ook tot de vaste lasten van een huishouden in Nederland. Jaarlijks worden er heel wat liters water verbruikt per persoon. Het gemiddelde waterverbruik per persoon is 52.000 liter (52 m³) per jaar. Hierbij is uitgegaan van een eenpersoonshuishouden.
Bij een huishouden met meerdere personen is het gemiddeld waterverbruik per persoon lager doordat op een aantal zaken water kan worden bespaard. Zo kan er tegelijk kleding worden uitgewassen en wordt er bij het eten koken ook water bespaard wanneer er voor meerdere personen tegelijk gekookt wordt.
https://www.engie.nl/prod(...)iddeld-waterverbruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |