Vandaagquote:
"We hadden een hoger verbruik verwacht."quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
waterstand doorgegeven en nu zeuren ze dat we te weinig water hebben verbruikt dit jaar.
Is ook echt nooit goed he![]()
moet zelfs een afspraak maken. Flikker opquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"We hadden een hoger verbruik verwacht."
Ja moeten ze opeens geld gaan terugbetalenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"We hadden een hoger verbruik verwacht."
Alsof je met de meter kan sjoemelenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moet zelfs een afspraak maken. Flikker op
11 is dan ook wel heel weinig, als het gemiddelde verbruik op 50+ zitquote:
50quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
11 is dan ook wel heel weinig, als het gemiddelde verbruik op 50+ zit
MK is zo zuinig, elke druppel wordt gerecycled.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
gemiddels verbruik van wie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
doe je goedquote:
Ik had het twee jaar niet gedaan, en het derde jaar zat ik zo ver onder de verwachting dat ik moest bellen met het waterbedrijf omdat ik het niet digitaal kon invullenquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
waterstand doorgegeven en nu zeuren ze dat we te weinig water hebben verbruikt dit jaar.
Is ook echt nooit goed he![]()
Die eerste lijkt alsof je een blur hebt toegepast.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
ik vind dit zulke mooie schilderijen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://nickthomm.com/
Ja ik weet niet hoe hij het maakt op zijn site staan nog veel meer waarvan je dent hoe doe je datquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die eerste lijkt alsof je een blur hebt toegepast.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemiddels verbruik van wie?
ik zit al bijna 10 jaar tussen de 25 en 35. en die 35 was met een zwembadje dat gevuld moest worden
quote:Naast gas en elektra behoort water ook tot de vaste lasten van een huishouden in Nederland. Jaarlijks worden er heel wat liters water verbruikt per persoon. Het gemiddelde waterverbruik per persoon is 52.000 liter (52 m³) per jaar. Hierbij is uitgegaan van een eenpersoonshuishouden.
Bij een huishouden met meerdere personen is het gemiddeld waterverbruik per persoon lager doordat op een aantal zaken water kan worden bespaard. Zo kan er tegelijk kleding worden uitgewassen en wordt er bij het eten koken ook water bespaard wanneer er voor meerdere personen tegelijk gekookt wordt.
https://www.engie.nl/prod(...)iddeld-waterverbruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |