quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook komen omdat ik de jaren daarvoor als een soort Nattekat de meterstand niet had doorgegeven en ze die jaren een schatting hadden gemaakt
Ik ben vooral blij dat ik eindelijk een wasbak(je) heb in de toilet die ik ook echt gebruik ipv een lelijk vies ding (zat allemaal lelijke kitranden aan enz) wat net te klein was.quote:
Elke twee of drie weken. Halverwege kan ik wisselen naar een nieuwe set.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij nu afvragen hoef vaak @:nattekat zijn beddengoed wast
Maar je wasmachine zit toch vol met 1 set?quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke twee of drie weken. Halverwege kan ik wisselen naar een nieuwe set.
die van mij kan prima twee dekbedovertrekken, twee hoeslakens en twee moltons aan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar je wasmachine zit toch vol met 1 set?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij kan prima twee dekbedovertrekken, twee hoeslakens en twee moltons aan.
Ik heb een roze muurtjequote:Op woensdag 4 juni 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat ik eindelijk een wasbak(je) heb in de toilet die ik ook echt gebruik ipv een lelijk vies ding (zat allemaal lelijke kitranden aan enz) wat net te klein was.
Mijn set is 2x overtrek van 220x240, 3 kussenslopen en hoeslaken. Dus mss heb ik een ander beeld bij een setquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van mij kan prima twee dekbedovertrekken, twee hoeslakens en twee moltons aan.
Wat voor een unit van een wasmachine heb jij danquote:Op woensdag 4 juni 2025 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat het erin past wil niet zeggen dat je het er allemaal in moet proppen
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
klopt, ik doe het dus ook niet, maar het kan wel. dan kan ik nog steeds mijn hand er op houden dus zit hij niet te volquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
Dat het erin past wil niet zeggen dat je het er allemaal in moet proppen
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindelijk eens een echt interessante baan via een recruiter aangeboden gekregen
Dat gunde de woningbouw mij niet helaas.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een roze muurtjeen gouden kraantje
en terrazzo vloer
quote:
Oh ik ben wel blij met hoe het er nu uitziet want het is al 20 keer beter dan hoe het er eerst uit zag.quote:
mondriaanhuisquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb roze en groene muren. De wc overigens (nog) niet geschilderd
Dat is toch op een afstand dat je redelijk snel shopt in Duitsland maar net te ver om vaak terug te gaan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon in Deventer. Maar wel opvallend veel losse centen binnen Nederland dit jaar ja. Al 3.
Stop. De. Persen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
- baan in een branch waar ik wel wil werkenquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
ga je er op in?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- baan in een branch waar ik wel wil werken
- functie die interessant is
- salarisindicatie die best aardig is
Gewoon ja zeggen, kun je straks net als Balletje meerdere huizen kopenquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil wel eens gaan praten in ieder geval.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, kun je straks net als Balletje meerdere huizen kopen
Onmogelijk dit.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- baan in een branch waar ik wel wil werken
- functie die interessant is
- salarisindicatie die best aardig is
quote:! Voor dit pakket moet je een handtekening zetten.
quote:! Voor dit pakket moet je een identiteitsbewijs laten zien.
Denk dat ik 2x moet tekenen en 2x ID moet laten zienquote:! Voor dit pakket moet je
• een handtekening zetten
• je ID laten zien
Nee hoor, doet de bezorger wel voor jequote:Op woensdag 4 juni 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk dat ik 2x moet tekenen en 2x ID moet laten zien
Dan moet het wel erg belangrijk zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat heb ik ook een keer gehad. komt die gozer aan de deur en geeft me zo het pakket en wil weglopen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ligt bij een pakketpunt, en deze doet het wel volgens het boekjequote:Op woensdag 4 juni 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, doet de bezorger wel voor je
Zo goed betaald is het dan ook weer niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, kun je straks net als Balletje meerdere huizen kopen
Het is een pakketje met....quote:
Sta je volgende week op Schiphol om hem te verwelkomen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft uitgevonden dat de puppy's hem niet lastig kunnen vallen als hij op een stoel gaat liggen
Legohuisjes?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo goed betaald is het dan ook weer niet.
a.s. dinsdagquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je volgende week op Schiphol om hem te verwelkomen?
zou nog even verder kijken danquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo goed betaald is het dan ook weer niet.
Dit zou wel in de buurt zijn, ook wel handig als ik niet naar Amsterdam toe moet.quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit zou wel in de buurt zijn, ook wel handig als ik niet naar Amsterdam toe moet.
Had me eigenlijk voorgenomen om dat soort grote veranderingen nu even niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |