Ik denk dat de Regie inmiddels wel toe is aan een flinke deelnemerswisseling, nu is de kans om de volgende cyclus wat leuker volk erin te gooien want wat er nu rondbanjert is helemaal nixquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:01 schreef KinKiJan het volgende:
Zal allemaal wel weer een storm in een glas cola water zijn..
Helaas... Is vaker met die domme cliffhangers.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:01 schreef KinKiJan het volgende:
Zal allemaal wel weer een storm in een glas cola water zijn..
Helaas... Is vaker met die domme cliffhangers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou mooi zijn. Alle 16 eruit dan maarquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat de Regie inmiddels wel toe is aan een flinke deelnemerswisseling, nu is de kans om de volgende cyclus wat leuker volk erin te gooien want wat er nu rondbanjert is helemaal nix
Nou ja StookTV schijnt te moeten, in deze cyclus zag ik 16 lamlullen veranderen in 13 Stook en 2 NeukGrage amateurtoneelspelers een één dooie nixnut die blijkbaar nog niet door heeft waar 'ie in zit...( Roy)quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Alle 16 eruit dan maar
Dan meteen ook de Febo maar even wisselen. We zien alleen nog maar hetzelfde: Of ze schelden elkaar de pokken vol, of ze likken elkaars pokken schoon. Ertussen is niks meer.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]PerlaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leh-kùr
Dat is ook een van de grootste droeftoeters in de loods.quote:
Toch wel veruit de allergrootste imo. Wat een achterlijkheid 😂 Hoe kun je zo naar en boos/gemeen door het leven gaan. En die domme kaarten/bedeltjes-onzin, waar ze óf echt in gelooft óf echt denkt dat ze er mensen mee kan manipuleren (en gek genoeg geloven een aantal anderen er ook nog in 😂).quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat is ook een van de grootste droeftoeters in de loods.
Zolang er geen waardige opvolger te vinden is/te casten is voor Robert zijn karakter in de groep, blijft hij.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
robert (unpopulair opinion) mag van mij![]()
verliest alles
loopt enkel te stoken
en dat gedrag van hem is ook net zo goed niet ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Li0nHeart op 05-06-2025 17:36:47 ]
quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
En weer lekt de Febo in een fragment wie de laatste proef gaat winnen... Prutsers....
Dus spoileralertIk vin'm leuk.. ga ik met meer plezier kijken hoe ze het doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zo het vermoeden dat dit hetgeen is wat vooraf gaat aan het pakken van El Che's cola door Peter en de aanval van El Che die daarop volgt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sla dan sla danJammer dat en nog maar 4 Edelfiguranten rondlopen met een missie.. El_stokert, Robert En Duo GeilGeilerGeilst Peter&Julia
Ik hoop dat ze geel krijgt vanwege scheldenquote:
Nee andersomquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat dit hetgeen is wat vooraf gaat aan het pakken van El Che's cola door Peter en de aanval van El Che die daarop volgt.
Dus, El Che pakt cola die niet van hem is. Robert spreekt hem er op aan. Later pakt Peter cola van El Che, want je mag schijnbaar drinken pakken van anderen, waarna El Che ontploft.
Tja. Boontje komt om zijn loontje.
Waardig karakter een 60 jarige blaaskaak..quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zolang er geen waardige opvolger te vinden is/te casten is voor Robert zijn karakter in de groep, blijft hij.
Lekker belangrijk wat jij vind, de FEBO beslist: fact!quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waardig karakter een 60 jarige blaaskaak..
Perla doet er niet voor onder
Opgelost
( wint trouwens net zoveel als Robert , niets dus )
jij dus ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij vind, de FEBO beslist: fact!
quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Regie kan de GeileWorst herhaling ook niet weerstaan
je hebt precies de goede aflevering gekozenquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:35 schreef Whuzz het volgende:
Zijn we weer! Wat heb ik gemist in de afgelopen twee dagen? Fitties? Janken? Seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |