El Che en Floris kregen toch deze cyclus geel. Dat die twee geel hadden, was de reden dat Geert en Joey de shag moesten stelen van de Slangen. Vorige cyclus zat Geert er nog niet in.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren, en El_Geel zal het precies uitgerekend hebben dattie geen rood krijgt
Chat GPT zegt dat El Che's laatste gele kaart op 1 mei is uitgedeeld ivd grof taalgebruik samen met Floris .quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
El Che en Floris kregen toch deze cyclus geel. Dat die twee geel hadden, was de reden dat Geert en Joey de shag moesten stelen van de Slangen. Vorige cyclus zat Geert er nog niet in.
Volgens google AI kreeg El Che een gele kaart op 21 mei. Ik ga even terugzoeken hier op fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door DarkSonic2 op 05-06-2025 14:40:52 ]
goed zoquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
daar trek ik mij niets van aan
#TeamManon![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sla dan sla danquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is dit een voorproefje voor vanavond? Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:07 schreef greysbones het volgende:
Te laat. het is al gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hoeveel gele kaarten gaan ze uitdelen
misschien in een spoiler plaatsen?![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sla dan sla danJammer dat en nog maar 4 Edelfiguranten rondlopen met een missie.. El_stokert, Robert En Duo GeilGeilerGeilst Peter&Julia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
NeejNeej.. meer drank erin, en meppe, gooie en smijtequote:Op donderdag 5 juni 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem toch aan dat dergelijk gedrag ook niet wordt getolereerd
vanaf deze week gaat alcohol er in de ban
zet zichzelf lekker weg daarquote:
Een veelgebruikt scenario De Laatsen zullen de Eersten zijn...vandaar dat tijdens de Knock-outs iedereen zijn punten moet inleveren, de Laatsten moeten alleen wel iets meer vragen goed hebben, maar dat is voor Febo geen enkel probleem om dat uit de zoekenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Het zou een geweldig script zijn als de Vossen from worst to first gaan met de knock-outs. Hopelijk is het weer zo'n maand!
dat was al ongemogelijkquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een veelgebruikt scenario De Laatsen zullen de Eersten zijn...vandaar dat tijdens de Knock-outs iedereen zijn punten moet inleveren, de Laatsten moeten alleen wel iets meer vragen goed hebben, maar dat is voor Febo geen enkel probleem om dat uit de zoeken
Tijdens de knock-outs kan iedereen 1ste worden, daar was het voor bedoeldquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was al ongemogelijk
de laatsten konden niet meer 3de worden
werd er vermeld
ah op die manier bedoel jequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tijdens de knock-outs kan iedereen 1ste worden, daar was het voor bedoeld
Jup, en ik ben benieuwd hoe Febo het deze keer gaat spinnen, die truc om de laaste in no-time op plek 1 te zetten is al zo vaak toegepastquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah op die manier bedoel je
ik dacht met dit spel
waar ze mee bezig waren
het wordt te saai jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en ik ben benieuwd hoe Febo het deze keer gaat spinnen, die truc om de laaste in no-time op plek 1 te zetten is al zo vaak toegepast
De vossen zijn al een tijdje de underdog, nu op nul punten, moeten een teamgenoot eruit schoppen.. ouwe Robert op de rand van zenuwinzinking zal ongetwijfeld een hoog feelgood gehalte hebben bij de kijkertje thuis .. op weg naar de Finalequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt te saai ja
gewoon de haaien laten winnen
half kijkersland verontwaardigd
goed idee
waarom?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De vossen zijn al een tijdje de underdog, nu op nul punten, moeten een teamgenoot eruit schoppen.. ouwe Robert op de rand van zenuwinzinking zal ongetwijfeld een hoog feelgood gehalte hebben bij de kijkertje thuis .. op weg naar de Finale
robert (unpopulair opinion) mag van mijquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De vossen zijn al een tijdje de underdog, nu op nul punten, moeten een teamgenoot eruit schoppen.. ouwe Robert op de rand van zenuwinzinking zal ongetwijfeld een hoog feelgood gehalte hebben bij de kijkertje thuis .. op weg naar de Finale
Maar hij maakt nog steeds tv als originele zeikerd, wat je van beroerde copycats Kletsmond en Perla niet zeggen kanquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
robert (unpopulair opinion) mag van mij![]()
verliest alles
loopt enkel te stoken
en dat gedrag van hem is ook net zo goed niet ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |