ieder nadeel heeft z'n voordeel, al kan het qua burgemeester helaas ook nog erger.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:39 schreef RotatoR het volgende:
Ik mis Halsema in dit rijtje. Reken er maar op dat Timmermans binnenkort een spreekwoordelijke dolk in zijn rug krijgt om plaats te maken voor Halsema.
Ik zie Halsema niet de landelijke politiek in gaan eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:39 schreef RotatoR het volgende:
Ik mis Halsema in dit rijtje. Reken er maar op dat Timmermans binnenkort een spreekwoordelijke dolk in zijn rug krijgt om plaats te maken voor Halsema.
Volgens mij heeft ze die wens ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie Halsema niet de landelijke politiek in gaan eigenlijk
Nee ze zei laatst nog daar geen zin in te hebben, kan alleen niet meer vinden waar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die wens ook helemaal niet.
Op dezelfde manier waarop zij zich ook geen burgemeester zag worden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie Halsema niet de landelijke politiek in gaan eigenlijk
Dan moet PvdAGL eigenlijk wel de grootste worden.quote:
Groter dan VVD en CDA zijn ze nu nog steeds in peilingen. En niemand wil meer met PVV.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan moet PvdAGL eigenlijk wel de grootste worden.
Misschien kan men wat kiezers bij CDA, CU en SGP weghalen.
Jezus was ook een Timmermans.
Het zou wel fijn zijn voor PvdaGL als ze net een zeteltje meer hebben dan PVV. Dan staat het gegeven dat Wilders zich de ongekroonde premier voelt niet in de weg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Groter dan VVD en CDA zijn ze nu nog steeds in peilingen. En niemand wil meer met PVV.
Na hun afgelopen motie hoop ik liever dat ze 0 zetels hebben. Tezamen met de PVV overigens.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn voor PvdaGL als ze net een zeteltje meer hebben dan PVV. Dan staat het gegeven dat Wilders zich de ongekroonde premier voelt niet in de weg.
Dan hebben VVD en BBB niets meer om af te likken.quote:Op zondag 22 juni 2025 04:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Na hun afgelopen motie hoop ik liever dat ze 0 zetels hebben. Tezamen met de PVV overigens.
Esther Ouwehand?quote:
Veel te licht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar eigenlijk hoop ik op Rob Jetten in december 2025.
Fitshaming.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:49 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Veel te licht.
Het zal Bontenbal wel worden.
De grootste partij levert de MPquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:33 schreef Jojoke het volgende:
[poll=8942]
Tijd voor een eerste gokje.
Graag de naam en de datum invullen.
Nieuwe premier:
Vanaf:
De winnaar die het dichtst bij de waarheid zit, wint de titel Het Orakel van Politiek Den Haag
Coenradiequote:
Dat is een typisch lichtgewicht. Leuk experiment maar we kunnen nu echt beter voor stabiliteit gaan.quote:
Die dan rechts beleid moet gaan uitvoeren. Wat een vernedering zou dat zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Goed dat rechts een vrouw wil. Announce Piri.
j e bent zelf een lichtgewichtquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is een typisch lichtgewicht. Leuk experiment maar we kunnen nu echt beter voor stabiliteit gaan.
Op een handvol existentiële kilo’s na klopt dat zeker. Maar ik heb dan ook geen enkele ambitie om me met het landsbestuur te bemoeien.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j e bent zelf een lichtgewicht
Dat is wel heel onwaarschijnlijk. Dan moet het oorlog zijn ofzo, maar in dat geval hebben veel partijen waarschijnlijk liever premier Schoof (toch meer ervaren op dat gebied) dan premier Timmermans. VVD gaan ze met moeite aan boord van een GL-PvdA kabinet krijgen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:22 schreef augurk2025 het volgende:
Ik verwacht dat Timmermans premier wordt en al na een paar weken. Al hoop ik van niet…
Ik vind het nu nog zeer lastig te voorspellen. De kans dat PvdA/GL de grootste wordt, of de een na grootste na de PVV is best wel aanwezig Dat maakt de kans op premier Timmermans niet ondenkbaar.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:39 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is wel heel onwaarschijnlijk. Dan moet het oorlog zijn ofzo, maar in dat geval hebben veel partijen waarschijnlijk liever premier Schoof (toch meer ervaren op dat gebied) dan premier Timmermans. VVD gaan ze met moeite aan boord van een GL-PvdA kabinet krijgen.
Ga eens naar buiten om iets leuks te doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:38 schreef Viesdik het volgende:
We gaan een dodelijk enge periode tegemoet.
Een demonische technocratische communistisch dictatoriale hel.
Premier Timmermans.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog zeer lastig te voorspellen. De kans dat PvdA/GL de grootste wordt, of de een na grootste na de PVV is best wel aanwezig Dat maakt de kans op premier Timmermans niet ondenkbaar.
En mocht het oorlog worden, dan denk ik dat minstens 90% van Nederland liever Timmermans ziet dan Schoof.
Wel prettig dat de GL-knokploeg alvast verboden wordt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:09 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog zeer lastig te voorspellen. De kans dat PvdA/GL de grootste wordt, of de een na grootste na de PVV is best wel aanwezig Dat maakt de kans op premier Timmermans niet ondenkbaar.
En mocht het oorlog worden, dan denk ik dat minstens 90% van Nederland liever Timmermans ziet dan Schoof.
Niets leuker dan de rechtsjes pakkie geven. Jammer dat dat binnenkort niet meer mag.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:43 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wel prettig dat de GL-knokploeg alvast verboden wordt.
Lood om oud ijzer. Beide politici zijn matig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:09 schreef KareldeStoute het volgende:
Misschien kan Antifa dan eerst even nadenken of de sigarenboer op de hoek die rechts van D66 stemt wel echt een fascist is aleer ze zijn tent in de fik zetten. Voor de goede zaak, natuurlijk, maar alsnogquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niets leuker dan de rechtsjes pakkie geven. Jammer dat dat binnenkort niet meer mag.
Ach, in het internationale toneel heeft Timmermans wel de nodige ervaring en een nuttig netwerk. Die zal eerder vertrouwd worden dan Schoof.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer. Beide politici zijn matig.
Ik neem aan dat Schoof I geen Schoof II gaat worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, in het internationale toneel heeft Timmermans wel de nodige ervaring en een nuttig netwerk. Die zal eerder vertrouwd worden dan Schoof.
Ik kan me ergens nog een soort tussenformatie voorstellen. Stel dat BBB en VVD straks samen nog maar een zetel of 20 hebben, dan wordt het wel heel krap allemaal…quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Schoof I geen Schoof II gaat worden.
Dat zou dan een nieuwe coalitie betekenen, maar geen nieuw kabinet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:25 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik kan me ergens nog een soort tussenformatie voorstellen. Stel dat BBB en VVD straks samen nog maar een zetel of 20 hebben, dan wordt het wel heel krap allemaal…
Kan. Maar de optie bestaat wel https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Balkenende_IIIquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou dan een nieuwe coalitie betekenen, maar geen nieuw kabinet.
Het stond me helemaal niet zo bij dat Balkenende III tot stand kwam zonder verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Kan. Maar de optie bestaat wel https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Balkenende_III
Het komt niet heel vaak voor https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rompkabinetquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het stond me helemaal niet zo bij dat Balkenende III tot stand kwam zonder verkiezingen.
In welke coalitie dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |