ieder nadeel heeft z'n voordeel, al kan het qua burgemeester helaas ook nog erger.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:39 schreef RotatoR het volgende:
Ik mis Halsema in dit rijtje. Reken er maar op dat Timmermans binnenkort een spreekwoordelijke dolk in zijn rug krijgt om plaats te maken voor Halsema.
Ik zie Halsema niet de landelijke politiek in gaan eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:39 schreef RotatoR het volgende:
Ik mis Halsema in dit rijtje. Reken er maar op dat Timmermans binnenkort een spreekwoordelijke dolk in zijn rug krijgt om plaats te maken voor Halsema.
Volgens mij heeft ze die wens ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie Halsema niet de landelijke politiek in gaan eigenlijk
Nee ze zei laatst nog daar geen zin in te hebben, kan alleen niet meer vinden waar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze die wens ook helemaal niet.
Op dezelfde manier waarop zij zich ook geen burgemeester zag worden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie Halsema niet de landelijke politiek in gaan eigenlijk
Dan moet PvdAGL eigenlijk wel de grootste worden.quote:
Groter dan VVD en CDA zijn ze nu nog steeds in peilingen. En niemand wil meer met PVV.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan moet PvdAGL eigenlijk wel de grootste worden.
Misschien kan men wat kiezers bij CDA, CU en SGP weghalen.
Jezus was ook een Timmermans.
Het zou wel fijn zijn voor PvdaGL als ze net een zeteltje meer hebben dan PVV. Dan staat het gegeven dat Wilders zich de ongekroonde premier voelt niet in de weg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Groter dan VVD en CDA zijn ze nu nog steeds in peilingen. En niemand wil meer met PVV.
Na hun afgelopen motie hoop ik liever dat ze 0 zetels hebben. Tezamen met de PVV overigens.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn voor PvdaGL als ze net een zeteltje meer hebben dan PVV. Dan staat het gegeven dat Wilders zich de ongekroonde premier voelt niet in de weg.
Dan hebben VVD en BBB niets meer om af te likken.quote:Op zondag 22 juni 2025 04:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Na hun afgelopen motie hoop ik liever dat ze 0 zetels hebben. Tezamen met de PVV overigens.
Esther Ouwehand?quote:
Veel te licht.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar eigenlijk hoop ik op Rob Jetten in december 2025.
Fitshaming.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:49 schreef Donaldson het volgende:
[..]
Veel te licht.
Het zal Bontenbal wel worden.
De grootste partij levert de MPquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:33 schreef Jojoke het volgende:
[poll=8942]
Tijd voor een eerste gokje.
Graag de naam en de datum invullen.
Nieuwe premier:
Vanaf:
De winnaar die het dichtst bij de waarheid zit, wint de titel Het Orakel van Politiek Den Haag
Coenradiequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |