Geen idee eigenlijkquote:
Het is lekker buitenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
daar ga ik straks achter komen
Nou ja, niet zo groot.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
De dreigingen zijn sinds de 2de wereldoorlog nog niet zo groot geweest
De komende dagen vooral, pinksteren wordt nat.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
Gaat vandaag wel regenen , dat dan weer wel
De komende dagen krijgen we idd veel regenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De komende dagen vooral, pinksteren wordt nat.
Bijna zo groot dan, en dan zonder kabinet ik vind het nogal watquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo groot.
Er was ook nog een dingetje als de 'Koude oorlog'. Toen was de dreiging misschien wel groter met een kernoorlog.
Mjah, met dit kabinet werd er ook niets opgelost.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna zo groot dan, en dan zonder kabinet ik vind het nogal wat
De woningnood, het stikstofprobleem de asiel instroom
Er speelt best veel momenteel De navotop die hier plaats gaat vinden
Met een volgende ook niet denk ik de vorige voor deze heeft er ook een grote puinhoop van gemaaktquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, met dit kabinet werd er ook niets opgelost.
Die navotop zal wel. Zolang je niet in den haag woont of moet zijn heb je daar geen last van.
Met dank aan de VVDquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een volgende ook niet denk ik de vorige voor deze heeft er ook een grote puinhoop van gemaakt
En aan al die mensen die maar VVD bleven stemmenquote:
Maar dat is natuurlijk altijd het hoofdpunt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En aan al die mensen die maar VVD bleven stemmen
Wie is Jordy?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij deze TT moet ik denken aan JordyIpv de PVV
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ja.quote:
Nee ik wist niet dat je die Jordy bedoeldequote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ja.
Oh je wist het echt even niet.![]()
Moet zeggen ben totaal niet meer met BB bezig. Volg er niks meer van als het klaar is ben ik er ook klaar mee.
Maar dat woord is wel blijven hangen.
Arme jijquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Big Brotherquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arme jij
En nee, geen idee wie jordy is,
maar bb,
is dat slaafje van karolien?
Heb ik ook hoor, volg dat dan ook niet meer. Dat stopt al als een bewoner het huis verlaat, dan is het voor mij ook klaar met die bewonerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haha ja.
Oh je wist het echt even niet.![]()
Moet zeggen ben totaal niet meer met BB bezig. Volg er niks meer van als het klaar is ben ik er ook klaar mee.
Maar dat woord is wel blijven hangen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goedemorgen tongerd![]()
Ik heb vroeger altijd SP gestemd ( ik heb zelfs nog SP tomaten schaaltjes![]()
Maar ik stem inmiddels al jaren PvdD
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Bij m'n ouders thuis kom je nog steeds tomatensponsjes tegen.
Wat Puzzie zegtquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Arme jij
En nee, geen idee wie jordy is,
maar bb,
is dat slaafje van karolien?
Dat ook jaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook ooit nog eens Piratenpartij gestemd
Goeie vraag. Meestal vind ik vooraf heel erg leuk dat het weer gaat beginnen en als het eenmaal bezig is dan denk ik: "waarom kijk ik dit nog?". Maar dan toch door blijven kijken.quote:
Succesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goeie vraag. Meestal vind ik vooraf heel erg leuk dat het weer gaat beginnen en als het eenmaal bezig is dan denk ik: "waarom kijk ik dit nog?". Maar dan toch door blijven kijken.![]()
Moet m'n kind uit school gaan ophalen
tot dat een ander iets wonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat Puzzie zegtWas iemand van Big Brother die riep te pas en te onpas DIT IS EEN TOPDAG! TOPSPEL etc etc.
En dan niet 1x maar tig keer op een dag. En jup dat keek ik
Eerste keer dat ik mocht stemmen. Toch jammer dat het ze nooit gelukt is om een zetel te krijgen.quote:
Ja volgens mij was zij lijstrekker toenquote:
Aww ,... maar die verkiezing was voor mij ook een soort van keerpunt. Daarna alleen nog maar PvdD gestemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik mocht stemmen. Toch jammer dat het ze nooit gelukt is om een zetel te krijgen.
[..]
Ja volgens mij was zij lijstrekker toenAncilla vd Leest
leuke vrouw wel.
Zo'n troll als faber kan toch nergens meer terecht? Zou er nou echt iemand zo dom zijn om zo iemand aan te nemen? De incompetentie spat er echt aan alle kanten afquote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:46 schreef pullup het volgende:
Goed zo
https://speld.nl/2025/06/(...)ar-ze-vandaan-komen/
Kreupele paarden gaan ook naar het abattoir hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n troll als faber kan toch nergens meer terecht? Zou er nou echt iemand zo dom zijn om zo iemand aan te nemen? De incompetentie spat er echt aan alle kanten af
(en ja, weet het, link is van de speld)
Vind het nogal onbeschoft richting de paarden om die troll met een paard te vergelijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kreupele paarden gaan ook naar het abattoir hè.
Ze mag lekker op wachtgeld voorlopigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n troll als faber kan toch nergens meer terecht? Zou er nou echt iemand zo dom zijn om zo iemand aan te nemen? De incompetentie spat er echt aan alle kanten af
(en ja, weet het, link is van de speld)
Nu is dat ineens goed ja, anders lopen ze daar zo hard mogelijk over te janken.quote:
Waar smaakt dubai naar? Zand?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was in de stad bij een ijssalon en ze hadden zowel de smaken pistache, baklava en Dubai. De pistachehype is nog niet over kennelijk
Die chocoladereep die een hele hype wasquote:
Ah, die chocoreep ook nooit gehad. Geen idee waar het naar smaakt dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die chocoladereep die een hele hype wasGevuld met pistache en kanafeh. Een ijssalon hier in Utrecht heeft dat tegenwoordig ook als smaak.
Ik gok naar pistache en kanafeh (wat dat ook mag zijn)quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, die chocoreep ook nooit gehad. Geen idee waar het naar smaakt dus.
Dat is gewoon best lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gok naar pistache en kanafeh (wat dat ook mag zijn)
Niks mis mee inderdaadquote:
nooit gehad, geinigquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
Of Alpenbälle,
al kan ik ze nergens meer vinden
Ik zag ijsjes in die vieze gore dubai smaakquote:Op dinsdag 3 juni 2025 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is gewoon best lekker![]()
![]()
Die Dubai rage is een beetje overdreven allemaal en volgens mij al wel weer overTijd voor een nieuwe snack
Vanavond, half 9, Veronica.quote:
Ik ook al hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag ijsjes in die vieze gore dubai smaak
Hmm te laat ik had nog wat te vergaderen netquote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanavond, half 9, Veronica.
Lijkt me echt een film voor jou
Dat moet je ook niet savonds doenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm te laat ik had nog wat te vergaderen net
Je hebt nog wel vd film genoten?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:02 schreef drakin het volgende:
Ik ging naar de sneak preview
En zag dus de film waar ik vanmiddag de kaartjes voor volgende week van had gekocht
Aparte titel heeft die film ookquote:
Inruilen dan maarquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:02 schreef drakin het volgende:
Ik ging naar de sneak preview
En zag dus de film waar ik vanmiddag de kaartjes voor volgende week van had gekocht
Jaaa geweldige filmquote:Op dinsdag 3 juni 2025 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt nog wel vd film genoten?
Komt goed hoor.quote:
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 4 juni 2025 00:41 schreef drakin het volgende:
Deze film werd het vanavond:
drakin in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLXIV
quote:
pullup kan je kaartjes wel overnemen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 06:22 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Ik kan hem maandag nog een keer zien![]()
Ik had al een voorgevoel, maar dat was dus nadat ik de kaartjes voor volgende week had besteld
Pullup komt naar het noorden voor een film?quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
pullup kan je kaartjes wel overnemen.
Doe je straks even samenvatting?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gewoon een theekransje met roddelpraat
Ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond alle praatprogramma's zo ongeveer gezien. Heb het idee al alles gehoord te hebben voor de komende paar maanden.
En vrijdag?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:13 schreef Domnivoor het volgende:
Gaat weer lekker op het spoor...
Aanrijding bij Leiden. Aanrijding bij Hilversum.
Maar mijn trein rijdt in elk geval.
Deze week de 1 miljard streams op Spotify gehaaldquote:
Aanrijdingen zijn helaas niet te voorspellen.quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aanrijdingen zijn helaas niet te voorspellen.
Ik begin nu even mee te kijkenquote:
Je valt met de neus in de hypocriete boter van Dilanquote:
Ik hoor het jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je valt met de neus in de hypocriete boter van Dilan
Dat is wel knap zonder treinenquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oeh lekkerquote:
Echt welquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uh? Why?quote:Op woensdag 4 juni 2025 18:15 schreef pullup het volgende:
Kan je mooi weer Ghostbusters 1 en 2 bekijken vanavond @:marc1974
Oh jaquote:
Dacht dat dat een beetje je favo films warequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh? Why?
Jij gaat voor RTL 8 vanavond?
Ze zijn zeker grappig, maar neequote:Op woensdag 4 juni 2025 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dacht dat dat een beetje je favo films ware
Allemaal oorlogsfilms zie ik deze week op het programmaquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn zeker grappig, maar nee
RTL 7 heeft deze maand mijn favo films
U is slimquote:Op woensdag 4 juni 2025 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal oorlogsfilms zie ik deze week op het programma
Ken jij die groenteboer (Mehmet) in Schiebroek nou ook?quote:
Ik ben daar inderdaad een keer geweest ja.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken jij die groenteboer (Mehmet) in Schiebroek nou ook?
Ah oke, een keer.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar inderdaad een keer geweest ja.
Was je naar de verkeerde kant van het land gewaaid?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, een keer.
Ik was er vandaag weer eens. Hij was een tijd dicht geweest blijkbaar
Moest bij thuiskomst wel eerst douchen jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was je naar de verkeerde kant van het land gewaaid?
Hebben jullie wel stromend water daar?quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest bij thuiskomst wel eerst douchen ja
Je wil niet weten wat wij hier allemaal hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben jullie wel stromend water daar?
Die wielen zijn fijn, dan hoef je niet elke keer een dag te lopen naar de bewoonde wereld.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat wij hier allemaal hebben.
Het vuur sinds een tijdje,
en iets van wielen schijnt eraan te komen
Hoef ook niet te lopen he,quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wielen zijn fijn, dan hoef je niet elke keer een dag te lopen naar de bewoonde wereld.
Dan moeten ze die wel elke dag opnieuw uitvindenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wielen zijn fijn, dan hoef je niet elke keer een dag te lopen naar de bewoonde wereld.
Maar goed dat je vrijdag niet deze kant op komt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoef ook niet te lopen he,
ik loop naar het station en neem daar het paardending richting het noorden
Die dingen vergaan zo snel ja?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan moeten ze die wel elke dag opnieuw uitvinden
Jij schat ze niet erg slim inquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan moeten ze die wel elke dag opnieuw uitvinden
Ik kan hier gewoon WEL met de trein danquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar goed dat je vrijdag niet deze kant op komt.
Nee vrijdag kom je niet ver met de trein.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon WEL met de trein dan
Hier welquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee vrijdag kom je niet ver met de trein.
Dat is afhankelijk van je regio.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee vrijdag kom je niet ver met de trein.
Jij hebt ook altijd mazzel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier wel
Geen ns
Of arriva moet ook gaan meedoen
In mijn regio staken ze nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn regio staken ze nietTe moeilijk om daar zoiets door de klei te trekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Blijkbaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te moeilijk om daar zoiets door de klei te trekken?
Tenzij de inboorlingen de paarden weer hebben opgevretenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoef ook niet te lopen he,
ik loop naar het station en neem daar het paardending richting het noorden
Oh nee, als ze te oud worden worden ze verkocht aan de ikea zodat de plebs in de rampstad weer lekker balletjes kunnen vretenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenzij de inboorlingen de paarden weer hebben opgevreten
Marcb met een hobbelpaard van de Ikea.quote:
Nee joh, ik ga daar niet heenquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marcb met een hobbelpaard van de Ikea.
Een hoop hebben er al 1... zag ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:44 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag komt de Nintendo switch 2 uit
Kon je voor vandaag nog niet zoveel mee geloof ik.quote:
Lekker vroegquote:Op donderdag 5 juni 2025 09:54 schreef engine het volgende:
M'n brood is nu al op. Dan moet ik wel weer naar de friettent straks
Gebeurd me (niet helemaal) toevallig bijna wekelijksquote:
Ahhhquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Gebeurd me (niet helemaal) toevallig bijna wekelijks
Verkoop was vanaf middernacht..quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Kon je voor vandaag nog niet zoveel mee geloof ik.
Vanavond Mario karter van uitgaande dat postnl dat ding ook vandaag bezorgd.
Duiven, een van de weinige vogel die ik niets aan vind.quote:
Ze zijn best lekker met rode-wijnsausquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duiven, een van de weinige vogel die ik niets aan vind.
Vooral niet als ik ze in de tuin heb
Heb jij duif gegeten? Waar kan je dat mee vergelijken kwa smaak?quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze zijn best lekker met rode-wijnsaus
Ja. Ik zou niet weten waar je dat mee kan vergelijken. In elk geval anders dan kip of kalkoen of zo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij duif gegeten? Waar kan je dat mee vergelijken kwa smaak?
Duif is zoetig. Opa maakte er ook soep van.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij duif gegeten? Waar kan je dat mee vergelijken kwa smaak?
O, dan valt het voor mij af, hou niet zo van die wildsmaakquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik zou niet weten waar je dat mee kan vergelijken. In elk geval anders dan kip of kalkoen of zo.
Het heeft een lichte wildsmaak.
Zoet vlees nou ik denk dat ik een handel heb gevonden. Zoveel duiven hier in de tuin, moet maar een val voor ze gaan zetten en dan verkopenquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duif is zoetig. Opa maakte er ook soep van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze maken wel een dom geluidje en schijten de boel onderquote:Op donderdag 5 juni 2025 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duiven, een van de weinige vogel die ik niets aan vind.
Vooral niet als ik ze in de tuin heb
Ja dat, en ze jagen het kleine spul weg.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze maken wel een dom geluidje en schijten de boel onder
Mooie beschrijving van de Telegraaf.quote:Op donderdag 5 juni 2025 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
Het smaakt naar nat krantenpapier dat een maand lang onder een mand rottende appels heeft gelegen.
Dat neem ik dan maar van jou aanquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
Het smaakt naar nat krantenpapier dat een maand lang onder een mand rottende appels heeft gelegen.
Best knap want die eksters zijn best bijdehandquote:Op donderdag 5 juni 2025 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat, en ze jagen het kleine spul weg.
Had hier trouwens zondag een strijd tussen een ekster en een eekhoorn over een stukje brood
De Eekhoorn won. Die dingen zijn zo snel niet normaar
Ja het was mooi. Eek trok zicht terug in boom. Ek draait kop en en hoppa weg was broodje. Een verbaasde ek achterlatendquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Best knap want die eksters zijn best bijdehand
Het betrekt hier ook. Zouden om 13.30 wat krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:05 schreef pullup het volgende:
Oh jee, nu gaat het even los met een stortbui van jewelste hier
Nu dit was echt eventjes pittig maar de grootste bui is al weer weg geloof ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het betrekt hier ook. Zouden om 13.30 wat krijgen
Kort buitje dan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu dit was echt eventjes pittig maar de grootste bui is al weer weg geloof ik
Vertel je ook wanneer, dan ben ik namelijk niet thuisquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marcb met een hobbelpaard van de Ikea.
Dit is er wel 1 voor jouquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu dit was echt eventjes pittig maar de grootste bui is al weer weg geloof ik
Ben jij Conkdorquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:21 schreef engine het volgende:
TOPDAG!!!!
Mijn switch 2 is er
[ afbeelding ]
Speels ze... nog plannen voor je switch 1?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:21 schreef engine het volgende:
TOPDAG!!!!
Mijn switch 2 is er
[ afbeelding ]
Neequote:
Nog niet echt. Zou hem best weggeven maar weet niet aan wie. Hier zal ie niet meer gebruikt worden.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Speels ze... nog plannen voor je switch 1?
Nicequote:Op donderdag 5 juni 2025 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is er wel 1 voor jou
Bekijk deze YouTube-video
Kan je je oude games wel weer gebruiken op de nieuwe?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nog niet echt. Zou hem best weggeven maar weet niet aan wie. Hier zal ie niet meer gebruikt worden.
Ja dat kan je allemaal meenemen. Paar games hebben een upgrade gekregen waar je uiteraard wel weer voor moet betalenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je je oude games wel weer gebruiken op de nieuwe?
natuurlijk, je zal eens aardig zijn voor je klantenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan je allemaal meenemen. Paar games hebben een upgrade gekregen waar je uiteraard wel weer voor moet betalen.
Nog 25 minuten? Verder niet gevolgd maar dan kijk ik even meequote:Op donderdag 5 juni 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:
Spannend of de maanlanding nu wel goed gaat
23 minutenquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nog 25 minuten? Verder niet gevolgd maar dan kijk ik even mee
Oei?quote:
Drie keer is scheepsrechtquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:23 schreef Puzzie het volgende:
Dat gaat em niet worden heb ik al wel door![]()
Nu de SF nog
Als ze dat ding nou gewoon op die r****** van diequote:Op donderdag 5 juni 2025 21:18 schreef Puzzie het volgende:
Gaat niet helemaal lekker geloof ik , met de SF ook al niet
Dat zou veel oplossen jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze dat ding nou gewoon op die r****** van dieparkeren is het hele probleem toch over
Trump staat in de Epstein-files?quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:09 schreef pullup het volgende:
Dit gaat ook wel goed vandaag, nog een raketje per ongeluk en het is een mooie dag
[ afbeelding ]
Dat was al wel een beetje bekend ook, zoveel foto's en filmpjes van die twee samenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trump staat in de Epstein-files?![]()
Het zou me ook niet verbazen als het waar is, zo'n smeerlap is het wel
Ik ook al niet verdoriequote:
Die hebben ook geen popcornquote:
Ze liggen wel een beetje lepeltje-lepeltje.quote:
Jaquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze dat ding nou gewoon op die r****** van dieparkeren is het hele probleem toch over
Goedemorgenquote:
Poppenkast is hetquote:
Hier ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:21 schreef engine het volgende:
TOPDAG!!!!
Mijn switch 2 is er
[ afbeelding ]
Leukquote:
Waarom doe je dat, wat gemeenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:13 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb gestrande reizigers geholpen om een bus naar Amsterdam te zoeken. Die is twee uur onderweg maar je komt er.
Ja. Ik heb er al een mail over gehad van de NS.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:44 schreef Puzzie het volgende:
Meer treinstakingen op komst in de komende weken?
Wat zou jij doen?quote:
Ik heb ook mail gehad maar alleen over vandaag toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er al een mail over gehad van de NS.
Dan hebben we niet dezelfde mail gehadquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook mail gehad maar alleen over vandaag toch?
quote:De vakbonden kondigden in de media ook stakingen aan voor volgende week: dinsdag 10 juni in West-Nederland en donderdag 12 juni in Noordwest- en Oost-Nederland. Houd er rekening mee dat op die dagen in deze regio's geen treinen rijden. We adviseren je de Reisplanner of NS-app te checken voor vertrek.
Op 16 en 17 juni zijn er mogelijk ook stakingen. Als hierover meer bekend is, volgt meer informatie.
Ah, okéquote:
Ik had de mail al weggegooidquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan hebben we niet dezelfde mail gehad
[..]
Zorgen dat ze tevreden zijn en de infomeren dat ze niet naar die hel toe hoeven?quote:
Yeahhhhquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Eerste werkweek zit erop en ik mag na het weekend terug komen.
Een goed beginquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Een goed begin vh weekend.quote:
* ontlurkt, FELIES!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Gefeliciteerd en hopelijk een goed begin van een fijne baan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet mijn weg nog een beetje vinden maar ik heb het naar mijn zin.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en hopelijk een goed begin van een fijne baan.
Altijd een stukje zwaarder die eerste wekenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet mijn weg nog een beetje vinden maar ik heb het naar mijn zin.
Succesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze wel een goed in werk programma voor eendjes? Of doe je dat van de rest?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, dat gaat echt helpenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:04 schreef pullup het volgende:
Niou lekker dan Domni![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)cht-vanwege-overlast
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef D. het volgende:
Iemand interesse in een tip, eventueel incl. korte anekdote?
Niet echt, ik moet mijn eigen inwerkprogramma schrijven.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze wel een goed in werk programma voor eendjes? Of doe je dat van de rest?
Dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef D. het volgende:
Iemand interesse in een tip, eventueel incl. korte anekdote?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, ik moet mijn eigen inwerkprogramma schrijven.
quote:
In een ander topic werd verwezen naar de website radiotrefpunt.nlquote:
Lekker nostalgisch speurenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
In een ander topic werd verwezen naar de website radiotrefpunt.nl
Hierop staan honderden radio-opnames, voornamelijk het oude werk
De tip dus, voor de nostalgisch en muzikaal ingestelde 40+ er
Op mijn eerste zoektocht (de search is niet heel geweldig) kwam ik een pagina tegen waar 130 bestanden van 1985 en 1986 op staan, waaronder de top 40's. Incl. journaal en kneuterige reclames
Ik ben bij begin 1985 begonnen en skip dan steeds een maand om weer wat 'nieuwe' nummers in de lijst te horen.
En de anekdote:
Ik zat vanmiddag in de auto te luisteren, toen kwam (om 16:20u, mijn tijd) het popjournaal.
DJ: Het is precies 16:30, vrijdag 6 juni 1986....
Vond dat wel frappant, op 10 minuten na precies 39 jaar, tevens een vrijdag
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
In een ander topic werd verwezen naar de website radiotrefpunt.nl
Hierop staan honderden radio-opnames, voornamelijk het oude werk
De tip dus, voor de nostalgisch en muzikaal ingestelde 40+ er
Op mijn eerste zoektocht (de search is niet heel geweldig) kwam ik een pagina tegen waar 130 bestanden van 1985 en 1986 op staan, waaronder de top 40's. Incl. journaal en kneuterige reclames
Ik ben bij begin 1985 begonnen en skip dan steeds een maand om weer wat 'nieuwe' nummers in de lijst te horen.
En de anekdote:
Ik zat vanmiddag in de auto te luisteren, toen kwam (om 16:20u, mijn tijd) het popjournaal.
DJ: Het is precies 16:30, vrijdag 6 juni 1986....
Vond dat wel frappant, op 10 minuten na precies 39 jaar, tevens een vrijdag
Weinig gevaar, ik luister net naar dreams van Fleetwood Mack dat overtroeft die oorwurmquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:06 schreef D. het volgende:
Oja, en mijn earwurm van vanmiddag wil ik jullie ook niet onthouden
Klikken op eigen risico
Bekijk deze YouTube-video
Bij mij nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Weinig gevaar, ik luister net naar dreams van Fleetwood Mack dat overtroeft die oorwurm
Dat doen badeendjes altijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Je gaat ze laten zien dus hoe het moet
Ik zie net zo'n kort filmpje op youtube waarbij het niet goed afloopt voor de eendjes,quote:
Een film is in scene gezet...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie net zo'n kort filmpje op youtube waarbij het niet goed afloopt voor de eendjes,
of duiven, ganzen, etc![]()
![]()
Uh nee, deze niet.quote:
Ohw, ik dacht aan een liedje.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, deze niet.
Gaat over een valk die met een debiele snelheid de kop van andere vogels raakt in de lucht. Ze zien hem over het algemeen niet eens aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |