Altijd een stukje zwaarder die eerste wekenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet mijn weg nog een beetje vinden maar ik heb het naar mijn zin.
Succesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze wel een goed in werk programma voor eendjes? Of doe je dat van de rest?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou, dat gaat echt helpenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:04 schreef pullup het volgende:
Niou lekker dan Domni![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)cht-vanwege-overlast
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef D. het volgende:
Iemand interesse in een tip, eventueel incl. korte anekdote?
Niet echt, ik moet mijn eigen inwerkprogramma schrijven.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze wel een goed in werk programma voor eendjes? Of doe je dat van de rest?
Dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:26 schreef D. het volgende:
Iemand interesse in een tip, eventueel incl. korte anekdote?
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt, ik moet mijn eigen inwerkprogramma schrijven.
quote:
In een ander topic werd verwezen naar de website radiotrefpunt.nlquote:
Lekker nostalgisch speurenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
In een ander topic werd verwezen naar de website radiotrefpunt.nl
Hierop staan honderden radio-opnames, voornamelijk het oude werk
De tip dus, voor de nostalgisch en muzikaal ingestelde 40+ er
Op mijn eerste zoektocht (de search is niet heel geweldig) kwam ik een pagina tegen waar 130 bestanden van 1985 en 1986 op staan, waaronder de top 40's. Incl. journaal en kneuterige reclames
Ik ben bij begin 1985 begonnen en skip dan steeds een maand om weer wat 'nieuwe' nummers in de lijst te horen.
En de anekdote:
Ik zat vanmiddag in de auto te luisteren, toen kwam (om 16:20u, mijn tijd) het popjournaal.
DJ: Het is precies 16:30, vrijdag 6 juni 1986....
Vond dat wel frappant, op 10 minuten na precies 39 jaar, tevens een vrijdag
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
In een ander topic werd verwezen naar de website radiotrefpunt.nl
Hierop staan honderden radio-opnames, voornamelijk het oude werk
De tip dus, voor de nostalgisch en muzikaal ingestelde 40+ er
Op mijn eerste zoektocht (de search is niet heel geweldig) kwam ik een pagina tegen waar 130 bestanden van 1985 en 1986 op staan, waaronder de top 40's. Incl. journaal en kneuterige reclames
Ik ben bij begin 1985 begonnen en skip dan steeds een maand om weer wat 'nieuwe' nummers in de lijst te horen.
En de anekdote:
Ik zat vanmiddag in de auto te luisteren, toen kwam (om 16:20u, mijn tijd) het popjournaal.
DJ: Het is precies 16:30, vrijdag 6 juni 1986....
Vond dat wel frappant, op 10 minuten na precies 39 jaar, tevens een vrijdag
Weinig gevaar, ik luister net naar dreams van Fleetwood Mack dat overtroeft die oorwurmquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:06 schreef D. het volgende:
Oja, en mijn earwurm van vanmiddag wil ik jullie ook niet onthouden
Klikken op eigen risico
Bekijk deze YouTube-video
Bij mij nietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Weinig gevaar, ik luister net naar dreams van Fleetwood Mack dat overtroeft die oorwurm
Dat doen badeendjes altijd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Je gaat ze laten zien dus hoe het moet
Ik zie net zo'n kort filmpje op youtube waarbij het niet goed afloopt voor de eendjes,quote:
Een film is in scene gezet...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie net zo'n kort filmpje op youtube waarbij het niet goed afloopt voor de eendjes,
of duiven, ganzen, etc![]()
![]()
Uh nee, deze niet.quote:
Ohw, ik dacht aan een liedje.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, deze niet.
Gaat over een valk die met een debiele snelheid de kop van andere vogels raakt in de lucht. Ze zien hem over het algemeen niet eens aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |