Dat is afhankelijk van je regio.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee vrijdag kom je niet ver met de trein.
Jij hebt ook altijd mazzel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier wel
Geen ns
Of arriva moet ook gaan meedoen
In mijn regio staken ze nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn regio staken ze nietTe moeilijk om daar zoiets door de klei te trekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Blijkbaarquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Te moeilijk om daar zoiets door de klei te trekken?
Tenzij de inboorlingen de paarden weer hebben opgevretenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoef ook niet te lopen he,
ik loop naar het station en neem daar het paardending richting het noorden
Oh nee, als ze te oud worden worden ze verkocht aan de ikea zodat de plebs in de rampstad weer lekker balletjes kunnen vretenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenzij de inboorlingen de paarden weer hebben opgevreten
Marcb met een hobbelpaard van de Ikea.quote:
Nee joh, ik ga daar niet heenquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Marcb met een hobbelpaard van de Ikea.
Een hoop hebben er al 1... zag ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:44 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag komt de Nintendo switch 2 uit
Kon je voor vandaag nog niet zoveel mee geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |