wasquote:Op maandag 2 juni 2025 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh je bleef maanden weg omdat je pissig was
Haha echt waar?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh je bleef maanden weg omdat je pissig was
Nou ja ga dan niet zo stoer lopen doen. Je ging nog net niet anoniem (wat zo dus is dus dat is een pluspuntje)quote:
Dat laatste lag niet aan mijquote:Op maandag 2 juni 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ga dan niet zo stoer lopen doen. Je ging nog net niet anoniem (wat zo dus is dus dat is een pluspuntje)
quote:Op maandag 2 juni 2025 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zeg ook maar iets.
Maar denk dat ik maar eens mn mond moet gaan houden.
Morgen abo afgelopen, dan wordt het weer eens tijd voor een moment van bezinning
Ik nooit hoor, sommige mensen die niks kunnen hebben vatten daT zo op. Kan ik niks aan doen verder.quote:
De onschuldquote:Op maandag 2 juni 2025 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik nooit hoor, sommige mensen die niks kunnen hebben vatten daT zo op. Kan ik niks aan doen verder.
Ojee heb ik iets gemistquote:Op maandag 2 juni 2025 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik nooit hoor, sommige mensen die niks kunnen hebben vatten daT zo op. Kan ik niks aan doen verder.
Oh zeker, wekker om 5:00quote:Op maandag 2 juni 2025 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh. Moet je morgen niet werken trouwens?
Bah. Daar heb ik zo’n hekel aan.quote:
Daar heb ik nou zo'n hekel aan dat nieuws (en de tijd is ook te vroeg)quote:Op maandag 2 juni 2025 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bah. Daar heb ik zo’n hekel aan.
Hier 6:39 dan lekker bak koffie en nieuws kijken, dan rustig aan eens in automobiel stappen.
Ach het went. Kan ook prima om 10 uur beginnen maar vroeg toch net iets prettigerquote:Op maandag 2 juni 2025 23:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar heb ik nou zo'n hekel aan dat nieuws (en de tijd is ook te vroeg)
Lekkere bak koffie is noodzakelijk natuurlijk
Eigenlijk kijk ik alleen het weer en dan een stuk discovery of undercover boss op RTL Zquote:Op maandag 2 juni 2025 23:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar heb ik nou zo'n hekel aan dat nieuws (en de tijd is ook te vroeg)
Lekkere bak koffie is noodzakelijk natuurlijk
druk is (behalve uit een compressor) best wel relatiefquote:Op maandag 2 juni 2025 23:33 schreef Shii het volgende:
Ik was even wat anders doen en blijkt het hier ineens weer gezellig druk te zijn.
Luchtdruk?quote:Op maandag 2 juni 2025 23:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
druk is (behalve uit een compressor) best wel relatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |