Klopt. En het maakt niet uit hoe vaak hem dat verteld wordt, elke keer komt weer diezelfde riedel. Totaal geen lerend vermogen. Heeft mij de zin ontnomen om mee te praten op basis van mijn eigen struggles met alcohol. Heeft toch geen zin.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent over het algemeen degene die oordeelt door aan te nemen dat anderen niks hebben meegemaakt
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Het heeft geen zin hier een gesprek met hem over te hebben. Het is net schaken met een duif, hij pleurt alle stukken omver en schijt ook nog het bord onder.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:42 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
En loopt vervolgens rond alsof-ie gewonnen heeft
Of het topic omdopen in "De grote Masberum, Kree en Duif Show #4" en wij gaan collectief met z'n allen pleitequote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef SwJ het volgende:
Aangezien @:kree de enige is die serieus reageert in de ogen van @:masberum en de rest de plank volledig mis slaat, is het wellicht handiger dat beide (al dan niet voormalig) alcoholverslaafden gezellig met elkaar gaan dm'en. Het hele topic is dan verder toch overbodig en zorgt alleen maar voor ruis in de waardevolle bijdragen tussen kree en masberum.
Het is net schaken met een duif, hij pleurt alle stukken omver en schijt ook nog het bord onder.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef SwJ het volgende:
Aangezien @:kree de enige is die serieus reageert in de ogen van @:masberum en de rest de plank volledig mis slaat, is het wellicht handiger dat beide (al dan niet voormalig) alcoholverslaafden gezellig met elkaar gaan dm'en. Het hele topic is dan verder toch overbodig en zorgt alleen maar voor ruis in de waardevolle bijdragen tussen kree en masberum.
Masberum kan niet DM-en.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef SwJ het volgende:
Afspreken in de kroegquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
Masberum kan niet DM-en.
Dat wordt PM-en. En/of telefoonnummers uitwisselen.
[..]
Het heeft geen zin hier een gesprek met hem over te hebben. Het is net schaken met een duif, hij pleurt alle stukken omver en schijt ook nog het bord onder.
Veel mensen hebben het vanuit de bijstanders positie ook meegemaakt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:26 schreef kree het volgende:
met andere woorden en zeg ik in het algemeen, als je allemaal geen problemen zelf hebt of hebt gehad met dit soort dingen is het makkelijk oordelen en het te simpel bedenken.
makes sense dat?
Hierom kom ik op FOK!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg en bedoel. Maar mijn DM functionaliteit is uitgeschakeld dus dat kan ik niet, eerder had ik ook al vaker met Kree gedm'dquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef SwJ het volgende:
Een fakir op een vliegend tapijtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:24 schreef bloempjuh het volgende:
Krankzinnig idee wellicht, maar maak even een wegwerp-gmail aan (1234@gmail.com of zoiets anoniems), gooi die hier neer en vraag Kree om je te mailen, dan kun je antwoorden met "hoi Kree, mijn échte mailadres is ..."
Waar 'email' staat kun je ook 'postbus', 'sms', 'WhatsApp', 'SnapChat', 'rooksignaal' of '(schakende) postduif' lezen. In 2025 zijn er best veel communicatiemiddelen, naast het DM-systeem op FOK!![]()
Zelfs dat is een redelijk planquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een fakir op een vliegend tapijt
Inclusief mattenklopper voor de kickstart
Uiteraard ik heb alleen maar goede ideeenquote:
Maar misschien is het een idee dat jullie dat jullie alles via PM met elkaar kunnen bespreken?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg en bedoel. Maar mijn DM functionaliteit is uitgeschakeld dus dat kan ik niet, eerder had ik ook al vaker met Kree gedm'd
PM, via chatfunctie (al dan niet via fotoboek).quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:24 schreef bloempjuh het volgende:
Krankzinnig idee wellicht, maar maak even een wegwerp-gmail aan (1234@gmail.com of zoiets anoniems), gooi die hier neer en vraag Kree om je te mailen, dan kun je antwoorden met "hoi Kree, mijn échte mailadres is ..."
Waar 'email' staat kun je ook 'postbus', 'sms', 'WhatsApp', 'SnapChat', 'rooksignaal' of '(schakende) postduif' lezen. In 2025 zijn er best veel communicatiemiddelen, naast het DM-systeem op FOK!![]()
Buizenpostquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een fakir op een vliegend tapijt
Inclusief mattenklopper voor de kickstart
Goa'uld Transporter Ringsquote:
Best wel hi tech, hou even rekening met beschonken toestandquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Goa'uld Transporter Rings
Asgard Beaming Technology
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |