nee dan snap je me nog niet, ik weet niet hoe ik dit nu goed moet uitleggen....quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik probeer het 3x of zo te lezen, maar ik snap waarschijnlijk niet goed wat je wilt overbrengen.
Jij bent - in mijn ogen - meestal degene die zegt "Ja maar...." - let wel: in dit topic.
.
En over dat op andere plekken andere zaken van FOK! erbij halen: je bent er ook goed in.
In jouw eigen R&P topic was ik echt gewoon serieus, maar werd ik weggezet als 'die saaie uit DTS' ?!
Hoe zijn mijn reacties niet inhoudelijk?!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja, zelf zou ik het dan als jou zien van: hij ziet ook wel in dat 95% van de reacties niet inhoudelijk zijn zoals jouw reacties.
Oh, en wie toont zich met name 'superieur'..? TS in dit geval.quote:Ik vind het zelf niet raar dat iemand dan zichzelf superieur gaat voelen als hij al die bashing reacties ziet, al die flauwekul reacties.
En dat is zeer waarschijnlijk ook waar voor jou. Met je superieur voelen.quote:En dan met een beetje alcohol op het extra duidelijk laat merken.
Ik heb een paar reacties ook hoofdschuddend bekeken.quote:Als je elke reactie vanaf het begin van deze reeks zou analyseren denk ik dat 90% op de 1 of andere manier beledigend, offtopic, aanvallend etc. is.
Ik vraag me af of het kree opvalt wat jij nu allemaal schetst in deze post.quote:Je kan dan Kree het niet kwalijk nemen vind ik dat hem dat opvalt en op reageert
Hij wil aangeven dat hij een wat minder positief verleden heeft gehad en waar hij nu is en naartoe gaat. Hij geeft informatie over dat verleden in de hoop dat anderen beter begrijpen waarom hij zo reageert. Hij vindt het niet fijn dat vanwege zijn openheid er weinig respect getoond wordt over zijn gedachtes en gedragingen. Hij vindt dat er te snel een oordeel over hem gevormd wordtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
nee dan snap je me nog niet, ik weet niet hoe ik dit nu goed moet uitleggen....
ik heb hier best hele verhaal verteld, dat weet je volgens mij. oke en waarvan ik kwam en naartoe ging en etc.
dan nog zeg ik dingen die ik dus meemaakte waarvan ik denk mogen anderen wel eens wat subtieler over denken want simpel is het niet allemaal?
eigelijk vindt ik het maar van weinig respect getuigen als er zo heel makkelijk een oordeel wordt gegeven als ik dan nu een mening geef over hoe ik over dit alles denk.
snap je?
Dank voor de uitleg, ik haal het er niet helemaal op die manier uit, maar dan kan ik nog wel er wat meer mee om zijn post te lezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hij is je punt kwijt maar wil wel melden dat hij aardig reageert, dat hij aardig is ondanks zijn verleden (wat negatief verleden), Dat mensen dat verleden elke keer aanhalen en hij dat niet fijn vindt. En dat zijn familie ook altijd naar zijn verleden kijkt in plaats van het heden, hoe hij op dit moment is.
Maar dan vraag ik je opnieuw:quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:26 schreef kree het volgende:
met andere woorden en zeg ik in het algemeen, als je allemaal geen problemen zelf hebt of hebt gehad met dit soort dingen is het makkelijk oordelen en het te simpel bedenken.
makes sense dat?
Ik bedoelde niet 95% zoals jouw reacties. Maar 95% van de reacties niet inhoudelijk zijn, zoals jouw reacties. Dus dat die juist wel inhoudelijk zijn. Ik begrijp dat het op 2 manieren wellicht is op te vatten, maar had al wel de post aangepast ter verduidelijking, omdat ik wel zag bij het herlezen dat het zo opgevat kon wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe zijn mijn reacties niet inhoudelijk?!
Waar niet, zeg het me
tuurlijk wel? heb nooit gezegd dat dat niet mocht?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik je opnieuw:
Mogen mensen die een naaste hebben die dergelijke problemen hebben, dan helemaal NIET reageren?
Ah, dan had ik die zin idd foutief geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet 95% zoals jouw reacties. Maar 95% van de reacties niet inhoudelijk zijn, zoals jouw reacties. Dus dat die juist wel inhoudelijk zijn. Ik begrijp dat het op 2 manieren wellicht is op te vatten, maar had al wel de post aangepast ter verduidelijking, omdat ik wel zag bij het herlezen dat het zo opgevat kon worden
Ik vind het trouwens geweldig hoe je niet vervalt in gewoon beschuldigingen maar nu ook stelt dat het 'zeer waarschijnlijk' is en daarmee ook gewoon aangeeft dat er een andere mogelijkheid is. In plaats van maar met een compleet gestrekt been in te gaan behoud je gewoon een soort van objectiviteit die je niet vaak zietquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:27 schreef Sally het volgende:
En dat is zeer waarschijnlijk ook waar voor jou. Met je superieur voelen.
nouja ik wil nooit zo aanvallend zijn, want snap denk ik verhaal van beide kanten wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens geweldig hoe je niet vervalt in gewoon beschuldigingen maar nu ook stelt dat het 'zeer waarschijnlijk' is en daarmee ook gewoon aangeeft dat er een andere mogelijkheid is. In plaats van maar met een compleet gestrekt been in te gaan behoud je gewoon een soort van objectiviteit die je niet vaak ziet
Dank je.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens geweldig hoe je niet vervalt in gewoon beschuldigingen maar nu ook stelt dat het 'zeer waarschijnlijk' is en daarmee ook gewoon aangeeft dat er een andere mogelijkheid is. In plaats van maar met een compleet gestrekt been in te gaan behoud je gewoon een soort van objectiviteit die je niet vaak ziet
zou ie het anders zeggen zonder alcohol op denk je?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank je.
Maar ik had er wel degelijk een bedoeling mee.
En ik vind ook dat je je superieur voor doet komen.
Het stuk wat je citeert, is een reactie op het stukje quote dat met alcohol op het extra duidelijk laten merken.
In alle serieusheid (ben ik vrijwel altijd maar goed). Wat als ik naast mijn alcoholgebruik op andere gebieden veel beter presteer dan de meest mensen? Is het dan erg om 'superieur' over te komen, me zo te gedragen? Moet ik dan mijzelf maar inbinden om de gevoelens van andere mensen niet te schaden?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank je.
Maar ik had er wel degelijk een bedoeling mee.
En ik vind ook dat je je superieur voor doet komen.
Het stuk wat je citeert, is een reactie op het stukje quote dat met alcohol op het extra duidelijk laten merken.
Ik ben hier bro. Ook al weet ik niet of dat voldoende is of dat je liever de aandacht van een vrouw zou willen. Maar ik kan ook wel hoge tonen aanslaan..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:39 schreef kree het volgende:
beetje wat het was of is bij mij.... helppp voel me alleen.
Goh - nu klink je wél net als mijn vader.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
In alle serieusheid (ben ik vrijwel altijd maar goed). Wat als ik naast mijn alcoholgebruik op andere gebieden veel beter presteer dan de meest mensen? Is het dan erg om 'superieur' over te komen, me zo te gedragen? Moet ik dan mijzelf maar inbinden om de gevoelens van andere m?ensen niet te schaden?
Is het een idee om in je eigen topic wat te zeggen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:39 schreef kree het volgende:
beetje wat het was of is bij mij.... helppp voel me alleen.
In het licht van #149 en #150 zeg je eerst dat ik het verkeerd heb gezien, en een paar posts later blijkt het tegenovergestelde. Het topic is weer een hullie-zullie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:26 schreef kree het volgende:
met andere woorden en zeg ik in het algemeen, als je allemaal geen problemen zelf hebt of hebt gehad met dit soort dingen is het makkelijk oordelen en het te simpel bedenken.
makes sense dat?
Het is Masberums topic, niet de jouwe. Waarom blijf je dan het idee houden dat je jezelf moet verdedigen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:13 schreef kree het volgende:
ik vraag me serieus af of en hoe het nu wel of niet begrepen wordt, denk eigenlijk vrij weinig of zelfs met alles wat ik zeg en hoe het goed kan komen, of iemand het snapt?
Je bent als verslaafde altijd gewoon de lul en zelfs nu nog moet ik het verdedigen soms. en dat ben ik beetje zat aan het worden wel.
Het is idd de grote kree show geworden .quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:59 schreef Ridocar het volgende:
[..]
In het licht van #149 en #150 zeg je eerst dat ik het verkeerd heb gezien, en een paar posts later blijkt het tegenovergestelde. Het topic is weer een hullie-zullie.
Het duurde maar vijf dagen. Welkom bij de Masberum en kreeshow.
Here the same. Ga weer lekker in de lurk-stand en ga van een afstand toekijken hoe deze soap zich gaat ontwikkelen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 07:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is idd de grote kree show geworden .
Ik ben wel klaar met dit topic.
jij bent over het algemeen degene die oordeelt door aan te nemen dat anderen niks hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:26 schreef kree het volgende:
met andere woorden en zeg ik in het algemeen, [u]als je allemaal geen problemen zelf hebt of hebt gehad met dit soort dingen is het makkelijk oordelen en het te simpel bedenken.
[/u]
makes sense dat?
Het heeft geen zin hier een gesprek met hem over te hebben. Het is net schaken met een duif, hij pleurt alle stukken omver en schijt ook nog het bord onder.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent over het algemeen degene die oordeelt door aan te nemen dat anderen niks hebben meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |