Of het topic omdopen in "De grote Masberum, Kree en Duif Show #4" en wij gaan collectief met z'n allen pleitequote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef SwJ het volgende:
Aangezien @:kree de enige is die serieus reageert in de ogen van @:masberum en de rest de plank volledig mis slaat, is het wellicht handiger dat beide (al dan niet voormalig) alcoholverslaafden gezellig met elkaar gaan dm'en. Het hele topic is dan verder toch overbodig en zorgt alleen maar voor ruis in de waardevolle bijdragen tussen kree en masberum.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:25 schreef notturna het volgende:
Het is net schaken met een duif, hij pleurt alle stukken omver en schijt ook nog het bord onder.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef SwJ het volgende:
Aangezien @:kree de enige is die serieus reageert in de ogen van @:masberum en de rest de plank volledig mis slaat, is het wellicht handiger dat beide (al dan niet voormalig) alcoholverslaafden gezellig met elkaar gaan dm'en. Het hele topic is dan verder toch overbodig en zorgt alleen maar voor ruis in de waardevolle bijdragen tussen kree en masberum.
Masberum kan niet DM-en.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef SwJ het volgende:
Afspreken in de kroegquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
Masberum kan niet DM-en.
Dat wordt PM-en. En/of telefoonnummers uitwisselen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Het heeft geen zin hier een gesprek met hem over te hebben. Het is net schaken met een duif, hij pleurt alle stukken omver en schijt ook nog het bord onder.
Veel mensen hebben het vanuit de bijstanders positie ook meegemaakt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:26 schreef kree het volgende:
met andere woorden en zeg ik in het algemeen, als je allemaal geen problemen zelf hebt of hebt gehad met dit soort dingen is het makkelijk oordelen en het te simpel bedenken.
makes sense dat?
Hierom kom ik op FOK!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 09:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Het heeft geen zin hier een gesprek met hem over te hebben. Het is net schaken met een duif, hij pleurt alle stukken omver en schijt ook nog het bord onder.
Dat is niet wat ik zeg en bedoel. Maar mijn DM functionaliteit is uitgeschakeld dus dat kan ik niet, eerder had ik ook al vaker met Kree gedm'dquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:50 schreef SwJ het volgende:
Een fakir op een vliegend tapijtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:24 schreef bloempjuh het volgende:
Krankzinnig idee wellicht, maar maak even een wegwerp-gmail aan (1234@gmail.com of zoiets anoniems), gooi die hier neer en vraag Kree om je te mailen, dan kun je antwoorden met "hoi Kree, mijn échte mailadres is ..."
Waar 'email' staat kun je ook 'postbus', 'sms', 'WhatsApp', 'SnapChat', 'rooksignaal' of '(schakende) postduif' lezen. In 2025 zijn er best veel communicatiemiddelen, naast het DM-systeem op FOK!![]()
Zelfs dat is een redelijk planquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een fakir op een vliegend tapijt
Inclusief mattenklopper voor de kickstart
Uiteraard ik heb alleen maar goede ideeenquote:
Maar misschien is het een idee dat jullie dat jullie alles via PM met elkaar kunnen bespreken?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg en bedoel. Maar mijn DM functionaliteit is uitgeschakeld dus dat kan ik niet, eerder had ik ook al vaker met Kree gedm'd
PM, via chatfunctie (al dan niet via fotoboek).quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:24 schreef bloempjuh het volgende:
Krankzinnig idee wellicht, maar maak even een wegwerp-gmail aan (1234@gmail.com of zoiets anoniems), gooi die hier neer en vraag Kree om je te mailen, dan kun je antwoorden met "hoi Kree, mijn échte mailadres is ..."
Waar 'email' staat kun je ook 'postbus', 'sms', 'WhatsApp', 'SnapChat', 'rooksignaal' of '(schakende) postduif' lezen. In 2025 zijn er best veel communicatiemiddelen, naast het DM-systeem op FOK!![]()
Buizenpostquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een fakir op een vliegend tapijt
Inclusief mattenklopper voor de kickstart
Goa'uld Transporter Ringsquote:
Best wel hi tech, hou even rekening met beschonken toestandquote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Goa'uld Transporter Rings
Asgard Beaming Technology
Telegram is ook heel anoniem te maken / af te schermen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:24 schreef bloempjuh het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef Masberum het volgende:
Ik wou vanavond eigenlijk ook minder drinken. In de supermarkt ging ik ook expres niet door het bierpad. Kom ik alsnog bier tegen van 1 of ander die het gewoon random ergens tussen heeft gestopt, zo asociaal dat mensen het niet gewoon terug leggen op de plek waar ze het weg hadden. Daardoor wel zo erg getriggered dat ik maar wel extra heb bijgekocht, terwijl mijn intentie goed was, als mensen gewoon eens dingen netjes teruglegden maar nee
Goeie trollenpostquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef Masberum het volgende:
Ik wou vanavond eigenlijk ook minder drinken. In de supermarkt ging ik ook expres niet door het bierpad. Kom ik alsnog bier tegen van 1 of ander die het gewoon random ergens tussen heeft gestopt, zo asociaal dat mensen het niet gewoon terug leggen op de plek waar ze het weg hadden. Daardoor wel zo erg getriggered dat ik maar wel extra heb bijgekocht, terwijl mijn intentie goed was, als mensen gewoon eens dingen netjes teruglegden maar nee
Goeie smoesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef Masberum het volgende:
Klap je dat biertje onderweg naar huis dan direct achterover of lukt het je wel je te beheersen tot je thuis bent?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef Masberum het volgende:
hij wilde enkel minder drinkenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie smoes
Ik heb daar ook last van. Met chocola.
-edit- je kunt alsnog vanavond niet drinken en je bier bewaren tot morgen.
Bij het lokale winkelcentrumpje bij mijn ouders in de wijk (een van de 40 voormalige Vogelaarwijken, gelukkig woonden wij aan de rand in een rustig stukje) hangt altijd een groepje Masberums rond.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:05 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Klap je dat biertje onderweg naar huis dan direct achterover of lukt het je wel je te beheersen tot je thuis bent?
Je ziet zelf bier op een plek waar het niet thuis hoort, je pakt het zelf mee, je rekent zelf af, je neemt het bier zelf mee naar huis. je drinkt het vervolgens zelf op, en dan denk je: Wat stom dat iemand anders dat bier daar heeft weggelegd. Nu moest ik 'm wel meenemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef Masberum het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef Masberum het volgende:
Ik heb hier voor ruim ¤500,- aan drank uit Duitsland staan. Ik zal niet snel meer alcohol kopen in een Nederlandse winkel.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:33 schreef Masberum het volgende:
Het was eigenlijk geen vraag van mijquote:
Full autism mode: retorische vragen niet zien.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen vraag van mij![]()
Ik moest gewoon lachen
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:47 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Full autism mode: retorische vragen niet zien.
Nee hoor, kijk maar:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Dan zou ik als ik jou was eerst eens gaan nadenken voordat je wat zegt wat nergens op slaat.quote:Dat geproost hier is niet nodig.. ook 'zuipse' etc. Is flauw. Ervaar ik ook als negatief grappenmakend / beledigend om eerlijk te zijn...
Wow over victim blaming gesproken, goedpraterij en geen fatsoen hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was eerst eens gaan nadenken voordat je wat zegt wat nergens op slaat.
Hoe ben je precies slachtoffer?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wow over victim blaming gesproken, goedpraterij en geen fatsoen hebben
Er zei iemand "proost" op YouTubequote:
Als jij iets niet bent dan is het een slachtoffer, hou op hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wow over victim blaming gesproken, goedpraterij en geen fatsoen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |