SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
uiteraardquote:Op maandag 2 juni 2025 17:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar heeft die ook een belangrijke taak met veel verantwoordelijkheid zoals een ONZ mod?
hij inspecteert wekelijks de tuin van fakir in de eftelingHey there sunshine lift my heart![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Dat is nog veel belangrijker. Als ONZ mod hoef je maar 2x per dag hier langs te komen.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
uiteraard
hij inspecteert wekelijks de tuin van fakir in de efteling![]()
![]()
probeert het ngo een keer over 5 rondesquote:Op maandag 2 juni 2025 17:13 schreef devzero het volgende:
Had ik maar "K9" als TT genomen, dan had ik een foto van een hond kunnen doen in de OPHey there sunshine lift my heart![]()
Als ik er aan denk morgenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
probeert het ngo een keer over 5 rondes![]()
eerste hit is een vouwslot, ik denk mooi, compact
120 euro
mensen doe normaalHey there sunshine lift my heart![]()
Daar kun je 4 fietsen voor kopenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
eerste hit is een vouwslot, ik denk mooi, compact
120 euro
mensen doe normaal
achter het station![]()
mijn fiets is iets duurder
iemand kwam ook al met het idee voor een verzekering
geen stom planHey there sunshine lift my heart![]()
Misschien die van @ieniminimuisquote:Op maandag 2 juni 2025 17:13 schreef devzero het volgende:
Had ik maar "K9" als TT genomen, dan had ik een foto van een hond in de OP kunnen zettenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Fantastische TTLet's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Jullie steken me weer de gek aan
Een K berg dus!quote:K2, at 8,611 metres (28,251 ft) above sea level, is the second-highest mountain on Earth, after Mount Everest at 8,849 metres (29,032 ft).[
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Je loopt wat achter. Dat is de K2, terwijl we de K3 and K4 al hebben gehad.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Jullie steken me weer de gek aan
[..]
Een K berg dus!![]()
Jullie lopen gewoon te snel!quote:Op maandag 2 juni 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Je loopt wat achter. Dat is de K2, terwijl we de K3 and K4 al hebben gehad.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Maar het is wel een mooie wagenquote:
Let's take the long way home, love is burning slowly
Of moest ik vragen, waar je wel geïnteresseerd in bent?
Ja zijn wel mooie auto's, al zijn de meeste auto's van nu wel mooi.. allemaal dikke suv bakkenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een Kia. Schijnt tegenwoordig beter te zijn dan wat het vroeger was.
Auto's dus niet. Zolang het me maar van punt A naar punt B kan brengen.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:40 schreef Lovely het volgende:
Of moest ik vragen, waar je wel geïnteresseerd in bent?
En over iets van een jaar zal ik een andere moeten zoeken omdat mij dochter die van mijn waarschijnlijk gaat gebruiken (tsja, amerika waar ze op hun 16de al een rijbewijs kunnen krijgen)![]()
Ja best raar hé,dat ze al met 16 daar hun rijbewijs mogen halen..quote:Op maandag 2 juni 2025 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Auto's dus niet. Zolang het me maar van punt A naar punt B kan brengen.
En over iets van een jaar zal ik een andere moeten zoeken omdat mij dochter die van mijn waarschijnlijk gaat gebruiken (tsja, amerika waar ze op hun 16de al een rijbewijs kunnen krijgen)
Al is dat hier ook veranderd, want je mag met 17 al voor theorie alleen mag je nooit niet alleen rijdenLet's take the long way home, love is burning slowly
In Florida kunnen ze een oefenrijbewijs krijgen op hun 15de. Dan mogen ze rijden onder toezicht van een volwassenen. Dat is in huize zero over 2 maanden.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja best raar hé,dat ze al met 16 daar hun rijbewijs mogen halen..
Al is dat hier ook veranderd, want je mag met 17 al voor theorie alleen mag je nooit niet alleen rijden
* devzero krijgt al nachtmerries![]()
![]()
Ik zou er niet aan moeten denken, dat als ik een kind had gehad op die leeftijd al achter het stuur mocht ..quote:Op maandag 2 juni 2025 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
In Florida kunnen ze een oefenrijbewijs krijgen op hun 15de. Dan mogen ze rijden onder toezicht van een volwassenen. Dat is in huize zero over 2 maanden.
* devzero krijgt al nachtmerries
Wat gaan we eten.?Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Heb het al lang op
Je had mee willen eten?quote:
16e rijden, 21e pas alcohol. 14e al wapen (???)quote:Op maandag 2 juni 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja best raar hé,dat ze al met 16 daar hun rijbewijs mogen halen..
Al is dat hier ook veranderd, want je mag met 17 al voor theorie alleen mag je nooit niet alleen rijdenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Krom wel tochquote:Op maandag 2 juni 2025 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
16e rijden, 21e pas alcohol. 14e al wapen (???)
Al lopen ze hier ook al wel op die leeftijd wel een wapen of een mes
Ik riep maar wat overigens, al zal ik er niet van opkijken. Autorijden + wapenbezit = vrijheidquote:Op maandag 2 juni 2025 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krom wel toch
Al lopen ze hier ook al wel op die leeftijd wel een wapen of een mesSame shit, different day
SC hopper present![]()
Mooi optijd.quote:Don't follow me. I am lost too
Met alcohol welquote:Op maandag 2 juni 2025 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik riep maar wat overigens, al zal ik er niet van opkijken. Autorijden + wapenbezit = vrijheid
De Amerikaanse staat Florida heeft een pakket maatregelen goedgekeurd om de wapenwetgeving strenger te maken. De minimumleeftijd voor het aanschaffen van geweren is verhoogd naar 21 jaar en er komt een verplichte wachttijd van drie dagen voor alle vuurwapenverkopen.Let's take the long way home, love is burning slowly
Had al op tijd trekquote:
Daar ben je nu?quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Ik had dus uitwisseling in Hongkong, die Amerikaanse studenten zuipen als de malle, want daar is het gewoon 18+quote:Op maandag 2 juni 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met alcohol wel
De Amerikaanse staat Florida heeft een pakket maatregelen goedgekeurd om de wapenwetgeving strenger te maken. De minimumleeftijd voor het aanschaffen van geweren is verhoogd naar 21 jaar en er komt een verplichte wachttijd van drie dagen voor alle vuurwapenverkopen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die kunnen daar wel wat van.. Al zijn ze in Nederland er ook niet vies van en beginnen ook steeds vroeger met drank drinken..quote:Op maandag 2 juni 2025 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had dus uitwisseling in Hongkong, die Amerikaanse studenten zuipen als de malle, want daar is het gewoon 18+Let's take the long way home, love is burning slowly
Ja maar die Amerikanen van 18-20 gingen echt vieslos met zuipen daarquote:Op maandag 2 juni 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kunnen daar wel wat van.. Al zijn ze in Nederland er ook niet vies van en beginnen ook steeds vroeger met drank drinken..Uw ADH vitamine Worst
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Waarmee het bewijs is geleverd dat @Harrie een amerikaan isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar die Amerikanen van 18-20 gingen echt vieslos met zuipen daar![]()
Hij ging zaterdag wel tekeer als een beginneling die zijn grenzen nog niet kent ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarmee het bewijs is geleverd dat @:harrie een amerikaan is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Merkte ik niks van afgelopen zaterdagquote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarmee het bewijs is geleverd dat @:harrie een amerikaan isUw ADH vitamine Worst
Is volgens mij hoe hij isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij ging zaterdag wel tekeer als een beginneling die zijn grenzen nog niet kent ja.Uw ADH vitamine Worst
En daarmee is het dus helemaal bewezen. Wat kan wetenschap soms toch makelijk zijnquote:Op maandag 2 juni 2025 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij ging zaterdag wel tekeer als een beginneling die zijn grenzen nog niet kent ja.Heeft hij wel wat gezegd dan? Of alleen maar proost af en toequote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Merkte ik niks van afgelopen zaterdag![]()
Ik hoorde hem door het hele stationquote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarmee is het dus helemaal bewezen. Wat kan wetenschap soms toch makelijk zijn
[..]
Heeft hij wel wat gezegd dan? Of alleen maar proost af en toe
Uw ADH vitamine Worst
En amerikanen kunnen best lawaaierig zijnquote:Op maandag 2 juni 2025 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoorde hem door het hele station![]()
![]()
Is te merken toen ik op uitwisseling wasquote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En amerikanen kunnen best lawaaierig zijnUw ADH vitamine Worst
Kloptquote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarmee het bewijs is geleverd dat @:harrie een amerikaan isEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Harrie!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Waarom doen de stopcontacten het niet bij de quick godverUw ADH vitamine Worst
Altijd weer kutgatjes
Hmm dat is wel raarquote:
Misschien kapotte stop?Let's take the long way home, love is burning slowly
Alles doet het niet zegt de medewerkster, typisch België denk ikquote:Op maandag 2 juni 2025 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hmm dat is wel raar
Misschien kapotte stop?
Uw ADH vitamine Worst
Ja, 2 is voldoendequote:Op maandag 2 juni 2025 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
gatjes bedoel ik dat vrije minutjes zijn![]()
En nu dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles doet het niet zegt de medewerkster, typisch België denk ik
Twas meer een echoputquote:Op maandag 2 juni 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mega veel kutgatjes gescoord afgelopen nacht marioThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Met een micropener is het al snel een echoput
ahum![]()
![]()
Geen gesquirt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:![]()
![]()
Nee dat verwacht ik niet nee. Maar te weinig verstand van. Wel veel zeesterren denk ik
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker zeesterrenquote:Op maandag 2 juni 2025 19:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee dat verwacht ik niet nee. Maar te weinig verstand van. Wel veel zeesterren denk ik
Misschien kan ik een tattoo van een zeester als verjaardagscadeau doen
Waarom?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien kan ik een tattoo van een zeester als verjaardagscadeau doen
Oei!quote:Op maandag 2 juni 2025 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien kan ik een tattoo van een zeester als verjaardagscadeau doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een tattoo van een bastogne koek
Je wilt je vrouw duidelijk maken dat ze een zeester isquote:Op maandag 2 juni 2025 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
Slecht plan hoor ik. Okay, verder met brainstormen.
Ik weet niet hoe gek jij bent op seks
Maar denk datdit wel een overweging moet zijn
Hi d/h/h
Hoe ist hier?
Vannacht nog dicht geweest?
Ik was offline (of iig niet hier)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
she is alive!quote:Op maandag 2 juni 2025 19:40 schreef Sally het volgende:
Hi d/h/h
Hoe ist hier?
Ik was offline (of iig niet hier)Hey there sunshine lift my heart![]()
Jep - ik had nog een druk weekendje tegoedquote:
Stijlvol welquote:Ze heeft volgens mij (net als ik voor ik t van je hoorde) geen idee wat de term inhoud en is wel van een plagerijtje.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wilt je vrouw duidelijk maken dat ze een zeester is
Ik weet niet hoe gek jij bent op seks
Maar denk datdit wel een overweging moet zijn
Maar dit is idd wat te permanent voor een grapje, dus doe maar niet
Zou er wel om kunnen lachen denk ik. Is wel fan van zwarte humor.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kunnen ze het ook niet missenquote:
Aan wie?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:35 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien kan ik een tattoo van een zeester als verjaardagscadeau doen![]()
![]()
Ik vind het geniaalquote:Op maandag 2 juni 2025 19:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stijlvol wel
[..]
Ze heeft volgens mij (net als ik voor ik t van je hoorde) geen idee wat de term inhoud en is wel van een plagerijtje.
Zou er wel om kunnen lachen denk ik. Is wel fan van zwarte humor.
Kan de vraag wel al invullen, maar dan toch: Heb je t naar de zin gehad op de meet?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:40 schreef Sally het volgende:
Hi d/h/h
Hoe ist hier?
Ik was offline (of iig niet hier)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Blijvende zwarte humor ?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stijlvol wel
[..]
Ze heeft volgens mij (net als ik voor ik t van je hoorde) geen idee wat de term inhoud en is wel van een plagerijtje.
Zou er wel om kunnen lachen denk ik. Is wel fan van zwarte humor.
Ik zou een beter grapje verzinnenquote:
Squirtle als tattoo( of hoe je het ook schrijft )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hij ging zo aan de haal met de harten van iedereen die er wasquote:Hey there sunshine lift my heart![]()
Ik ben nog aan het bijkomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
bulbasaur use vine whip?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou een beter grapje verzinnen
Squirtle als tattoo( of hoe je het ook schrijft )Hey there sunshine lift my heart![]()
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij ging zo aan de haal met de harten van iedereen die er was
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen.
meestal is de incubatietijd wat langer dan 2 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart![]()
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou een beter grapje verzinnen
Squirtle als tattoo( of hoe je het ook schrijft )Ik ga het overleggen met mijn dochter vd week. Komt in de ideeënboek.
Precies zoals ik het me zou inbeelden jaquote:Op maandag 2 juni 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij ging zo aan de haal met de harten van iedereen die er was
er waren geen bastognekoekjes
dat zou de kers op de taart zijn geweestHey there sunshine lift my heart![]()
Ik was de volgende ochtend al ziek, maar ben ook al weken slecht bezig. Eigenlijk al maanden, maar zaterdag was de druppel!quote:Op maandag 2 juni 2025 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meestal is de incubatietijd wat langer dan 2 dagen
nouja jij kunt in ieder geval ook niet ziek zijn geworden van de slagroomquote:Op maandag 2 juni 2025 19:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik was de volgende ochtend al ziek, maar ben ook al weken slecht bezig. Eigenlijk al maanden, maar zaterdag was de druppel!
die was een beetje lauw
Hey there sunshine lift my heart![]()
Geen idee, Ik heb nooit syfilis gehadquote:Op maandag 2 juni 2025 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meestal is de incubatietijd wat langer dan 2 dagen![]()
Hallo allemaal
quote:Op maandag 2 juni 2025 19:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen.
In je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
mooi nummerquote:Op maandag 2 juni 2025 19:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Willie Nelson - Always On My Mind
Ha. Lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Joehoe
Je hebt de eerste plaats niet in kunnen halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Half halfquote:Op maandag 2 juni 2025 19:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kan de vraag wel al invullen, maar dan toch: Heb je t naar de zin gehad op de meet?![]()
Het was best gezellig, maar sommige momenten had ik even zoiets van - eh... ik hoor hier niet bij hoor
O. Hoezo dan. Waren ze zo luidruchtig?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Half half![]()
Het was best gezellig, maar sommige momenten had ik even zoiets van - eh... ik hoor hier niet bij hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lukt ook nooitquote:Op maandag 2 juni 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:
Je hebt de eerste plaats niet in kunnen halen
Misschien krijg jij de laatste post vandaag. Gewoon doorblijven gaan en niet opgeven. Als jij hem pakt sta je weer boven aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien krijg jij de laatste post vandaag. Gewoon doorblijven gaan en niet opgeven. Als jij hem pakt sta je weer boven aan.
Niet te fris?quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Ah dat is wel fijner, was,vanmiddag een harde woei buitenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is juist lekker met wandelen
Wind is praktisch weg
Ja de was was wel snel droogquote:Op maandag 2 juni 2025 20:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijner, was,vanmiddag een harde woei buiten
En ruikt dan ook zo lekker.quote:
Ja jij jaagt er al dagen op 🤣🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog geen vouwmachine gekocht of een robot?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar nu moet ik weer vouwen
Je was er van de week wel heel dicht bij een post na jou had hemquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee johquote:Op maandag 2 juni 2025 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog geen vouwmachine gekocht of een robot?
Never aloneDon't follow me. I am lost too
Waar woon je?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb morgen mijn 1e rijles dus blijf allemaal binnenDon't follow me. I am lost too
Spannend!!quote:Op maandag 2 juni 2025 20:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb morgen mijn 1e rijles dus blijf allemaal binnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spannend. Succes.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb morgen mijn 1e rijles dus blijf allemaal binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkigquote:
Don't follow me. I am lost too
NUTS A NIVEAUDon't follow me. I am lost too
quote:Op maandag 2 juni 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Tenzij je mijn andere persoonlijkheden meetelt
Woah heb jij er ook meerdere?quote:Op maandag 2 juni 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
Tenzij je mijn andere persoonlijkheden meeteltHey there sunshine lift my heart![]()
In zeeland hoef je iig niet bang te zijn dat je in de eerste les direct op de snelweg moet.
Wel genoeg rotondesquote:Op maandag 2 juni 2025 20:30 schreef StevenHyde het volgende:
In zeeland hoef je iig niet bang te zijn dat je in de eerste les direct op de snelweg moet.Hey there sunshine lift my heart![]()
Nee jullie doen het meeste nog per bootquote:
Daarom ga je nu pas rijles nemenHey there sunshine lift my heart![]()
Alles buiten de randstadquote:![]()
Gelderland ook niet
Okay was even plagen. Succes op de snelweg morgen. Zat zelf binnen 15 minuten op de snelweg tijdens mijn eerste rijles.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb vaarbewijs 1 en 2quote:Op maandag 2 juni 2025 20:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee jullie doen het meeste nog per boot
Daarom ga je nu pas rijles nemen![]()
Rip aan de mede weggebruikersquote:Op maandag 2 juni 2025 20:35 schreef StevenHyde het volgende:
Okay was even plagen. Succes op de snelweg morgen. Zat zelf binnen 15 minuten op de snelweg tijdens mijn eerste rijles.
Ik ookquote:Op maandag 2 juni 2025 20:35 schreef StevenHyde het volgende:
Okay was even plagen. Succes op de snelweg morgen. Zat zelf binnen 15 minuten op de snelweg tijdens mijn eerste rijles.
En toen moest ik stilstaan op de snelweg want de boot moest door dus de brug was open
Friesland
Weet jij hier in de buurt een goede en nie al te dure zaak voor zonwering aan de binnenzijde van het raam?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ehmmmquote:Op maandag 2 juni 2025 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet jij hier in de buurt een goede en nie al te dure zaak voor zonwering aan de binnenzijde van het raam?
Ff denkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt wel twintig mensen zijn in het park aan het sporten
Volleybal, yoga, hardlopen
Dacht dat de goede voornemens al op warenHey there sunshine lift my heart![]()
https://zonwering-lochem.nl/assortiment/zonwering/
Hier hebben wij ooit onze rolluiken gekocht en laten monteren
Maar dat is echt 15 jaar geledenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jep.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Hoezo dan. Waren ze zo luidruchtig?
Ook dat.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zou je denken...?quote:
In die stationshal?!
Zo te zien alleen voor buiten.quote:Op maandag 2 juni 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
https://zonwering-lochem.nl/assortiment/zonwering/
Hier hebben wij ooit onze rolluiken gekocht en laten monteren
Maar dat is echt 15 jaar geledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben ze zo hard gebolkt 🤣🤣🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is een screenshot van de sitequote:Op maandag 2 juni 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zonwering
En dan eindigen met meer zienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snap ikquote:
Maar net zonwering voor je raam Zie je minder
Dus wil je nou meer of minder zienHey there sunshine lift my heart![]()
Scherp. Jij bent wel het zonnetje in dit topic!quote:Op maandag 2 juni 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zonwering
En dan eindigen met meer zien![]()
Grapjasquote:Op maandag 2 juni 2025 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Scherp. Jij bent wel het zonnetje in dit topic!Hey there sunshine lift my heart![]()
Als potloodventer wil ik het niet te koud krijgenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zijn ook mensen aan het wandelen in een winterjas![]()
![]()
Ik moet nog gaan bepalen of ik een hondenuitlater word in pyjama met regenlaarzen aan of dat ik mij netjes ga aankleden.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee dan heb je weinig kans om indruk te makenquote:Op maandag 2 juni 2025 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Als potloodventer wil ik het niet te koud krijgenHey there sunshine lift my heart![]()
Kan zo op de site niets zien. Kijk morgen wel even op de laptopquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Multicolour van hoe heet die band ook al weer Son MieuxTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je komt je veren verzamelen?quote:Op maandag 2 juni 2025 21:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ben ik al 48 jaar lang.
Smile, it's free therapy.![]()
Vertelquote:Op maandag 2 juni 2025 21:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik weet niet of je dat zo moet noemenThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: