Waarmee het bewijs is geleverd dat @Harrie een amerikaan isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar die Amerikanen van 18-20 gingen echt vieslos met zuipen daar
Hij ging zaterdag wel tekeer als een beginneling die zijn grenzen nog niet kent ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarmee het bewijs is geleverd dat @:harrie een amerikaan is
Merkte ik niks van afgelopen zaterdagquote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Is volgens mij hoe hij isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij ging zaterdag wel tekeer als een beginneling die zijn grenzen nog niet kent ja.
En daarmee is het dus helemaal bewezen. Wat kan wetenschap soms toch makelijk zijnquote:Op maandag 2 juni 2025 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij ging zaterdag wel tekeer als een beginneling die zijn grenzen nog niet kent ja.
Heeft hij wel wat gezegd dan? Of alleen maar proost af en toequote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Merkte ik niks van afgelopen zaterdag
Ik hoorde hem door het hele stationquote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarmee is het dus helemaal bewezen. Wat kan wetenschap soms toch makelijk zijn
[..]
Heeft hij wel wat gezegd dan? Of alleen maar proost af en toe
En amerikanen kunnen best lawaaierig zijnquote:Op maandag 2 juni 2025 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoorde hem door het hele station
Is te merken toen ik op uitwisseling wasquote:Op maandag 2 juni 2025 18:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En amerikanen kunnen best lawaaierig zijn
Kloptquote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef devzero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |