Daar ben je nu?quote:
Ik had dus uitwisseling in Hongkong, die Amerikaanse studenten zuipen als de malle, want daar is het gewoon 18+quote:Op maandag 2 juni 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met alcohol wel
De Amerikaanse staat Florida heeft een pakket maatregelen goedgekeurd om de wapenwetgeving strenger te maken. De minimumleeftijd voor het aanschaffen van geweren is verhoogd naar 21 jaar en er komt een verplichte wachttijd van drie dagen voor alle vuurwapenverkopen.
Die kunnen daar wel wat van.. Al zijn ze in Nederland er ook niet vies van en beginnen ook steeds vroeger met drank drinken..quote:Op maandag 2 juni 2025 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had dus uitwisseling in Hongkong, die Amerikaanse studenten zuipen als de malle, want daar is het gewoon 18+
Ja maar die Amerikanen van 18-20 gingen echt vieslos met zuipen daarquote:Op maandag 2 juni 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die kunnen daar wel wat van.. Al zijn ze in Nederland er ook niet vies van en beginnen ook steeds vroeger met drank drinken..
Waarmee het bewijs is geleverd dat @Harrie een amerikaan isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar die Amerikanen van 18-20 gingen echt vieslos met zuipen daar
Hij ging zaterdag wel tekeer als een beginneling die zijn grenzen nog niet kent ja.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarmee het bewijs is geleverd dat @:harrie een amerikaan is
Merkte ik niks van afgelopen zaterdagquote:Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarmee het bewijs is geleverd dat @:harrie een amerikaan is
Is volgens mij hoe hij isquote:Op maandag 2 juni 2025 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij ging zaterdag wel tekeer als een beginneling die zijn grenzen nog niet kent ja.
En daarmee is het dus helemaal bewezen. Wat kan wetenschap soms toch makelijk zijnquote:Op maandag 2 juni 2025 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij ging zaterdag wel tekeer als een beginneling die zijn grenzen nog niet kent ja.
Heeft hij wel wat gezegd dan? Of alleen maar proost af en toequote:Op maandag 2 juni 2025 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Merkte ik niks van afgelopen zaterdag
Ik hoorde hem door het hele stationquote:Op maandag 2 juni 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
En daarmee is het dus helemaal bewezen. Wat kan wetenschap soms toch makelijk zijn
[..]
Heeft hij wel wat gezegd dan? Of alleen maar proost af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |