Een K berg dus!quote:K2, at 8,611 metres (28,251 ft) above sea level, is the second-highest mountain on Earth, after Mount Everest at 8,849 metres (29,032 ft).[
Je loopt wat achter. Dat is de K2, terwijl we de K3 and K4 al hebben gehad.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Jullie steken me weer de gek aan
[..]
Een K berg dus!
Jullie lopen gewoon te snel!quote:Op maandag 2 juni 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Je loopt wat achter. Dat is de K2, terwijl we de K3 and K4 al hebben gehad.
Ja zijn wel mooie auto's, al zijn de meeste auto's van nu wel mooi.. allemaal dikke suv bakkenquote:Op maandag 2 juni 2025 17:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een Kia. Schijnt tegenwoordig beter te zijn dan wat het vroeger was.
Auto's dus niet. Zolang het me maar van punt A naar punt B kan brengen.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:40 schreef Lovely het volgende:
Of moest ik vragen, waar je wel geïnteresseerd in bent?
Ja best raar hé,dat ze al met 16 daar hun rijbewijs mogen halen..quote:Op maandag 2 juni 2025 17:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Auto's dus niet. Zolang het me maar van punt A naar punt B kan brengen.
En over iets van een jaar zal ik een andere moeten zoeken omdat mij dochter die van mijn waarschijnlijk gaat gebruiken (tsja, amerika waar ze op hun 16de al een rijbewijs kunnen krijgen)
In Florida kunnen ze een oefenrijbewijs krijgen op hun 15de. Dan mogen ze rijden onder toezicht van een volwassenen. Dat is in huize zero over 2 maanden.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja best raar hé,dat ze al met 16 daar hun rijbewijs mogen halen..
Al is dat hier ook veranderd, want je mag met 17 al voor theorie alleen mag je nooit niet alleen rijden
Ik zou er niet aan moeten denken, dat als ik een kind had gehad op die leeftijd al achter het stuur mocht ..quote:Op maandag 2 juni 2025 17:47 schreef devzero het volgende:
[..]
In Florida kunnen ze een oefenrijbewijs krijgen op hun 15de. Dan mogen ze rijden onder toezicht van een volwassenen. Dat is in huize zero over 2 maanden.
* devzero krijgt al nachtmerries
16e rijden, 21e pas alcohol. 14e al wapen (???)quote:Op maandag 2 juni 2025 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja best raar hé,dat ze al met 16 daar hun rijbewijs mogen halen..
Al is dat hier ook veranderd, want je mag met 17 al voor theorie alleen mag je nooit niet alleen rijden
Krom wel tochquote:Op maandag 2 juni 2025 18:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
16e rijden, 21e pas alcohol. 14e al wapen (???)
Ik riep maar wat overigens, al zal ik er niet van opkijken. Autorijden + wapenbezit = vrijheidquote:Op maandag 2 juni 2025 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krom wel toch
Al lopen ze hier ook al wel op die leeftijd wel een wapen of een mes
Mooi optijd.quote:
Met alcohol welquote:Op maandag 2 juni 2025 18:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik riep maar wat overigens, al zal ik er niet van opkijken. Autorijden + wapenbezit = vrijheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |