SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
die kwam met de NSquote:
Ik zit mobiel, dus kan dat niet zien.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je mijn reiskosten vergoeding aanvraag ontvangen?
Ik pakte net m'n telefoon om te FOK!en, dus geen schrikquote:Op maandag 2 juni 2025 12:03 schreef essnhills het volgende:
Was er nog niet eerder zo van geschrokken
quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook wel eens tegen een user op een meet gezegd van kun je dit zeggen want ik wil weten hoe je dat uitspreekt. Volgens mij was dat tegen Gianni?!
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die spreekt meer duits dan nederlands denk ik
jeetjequote:Op maandag 2 juni 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo reserveDuitsers in die regio.
je kan het gewoon goedkeuren. is niets raarsquote:Op maandag 2 juni 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus kan dat niet zien.
Ok, komt goed.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan het gewoon goedkeuren. is niets raars
Hallo Gigiquote:
Neequote:
quote:
Ik was al buiten toen het alarma afging. Volgens mijn telefoon was het toen nog 11.59 pas toen het 12.00 werd kreeg ik de NL-Alert binnen..quote:
hee, ik dacht dat jij nog vakantie had?quote:
Is je schoonzus bevallen???quote:
gefeliciteerdquote:
Jaaaaquote:Op maandag 2 juni 2025 12:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is je schoonzus bevallen???
FEliciteert
quote:Op maandag 2 juni 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
Gisteravond is ze bevallen
Het is een jongetje, vernoemd naar beide opa's
Heb net gevideobeld met ze en hij lag lekker bij mama te slapen
[..]
Jaaaa
Tante Esquote:Op maandag 2 juni 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
quote:
Ik net 16 uurquote:
ik nu 16,5 jaar tante....quote:
Oh was ik weer ergens niet voor gevraagd?quote:
je hebt meteen een trans operatie gehad?quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was ik weer ergens niet voor gevraagd?
Ik zal ook nooit tante worden....quote:Op maandag 2 juni 2025 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik nu 16,5 jaar tante....
denk niet dat ik ooit oom wordt
[..]
Jaaaa
Heeft in de OP gestaanquote:Op maandag 2 juni 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh was ik weer ergens niet voor gevraagd?
Oh die, okee. Was ik alweer vergetenquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal ook nooit tante worden....
quote:Op maandag 2 juni 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt meteen een trans operatie gehad?
Detaaaaaaailsquote:Op maandag 2 juni 2025 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die, okee. Was ik alweer vergeten![]()
Plus ik maak graag even wat drama
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 juni 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik bijna 8quote:
Niznoom.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je dan straks weer wakker wordt schijnt het zonnetje lekkerquote:Op maandag 2 juni 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
ga ik even aan mijn kussen ruiken of niet?
ja doet die nu al maar zit hier weer te knikkebollenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dan straks weer wakker wordt schijnt het zonnetje lekker
Dan gewoon een dutje doen en straks lekker buiten in het zonnetje wandelenquote:Op maandag 2 juni 2025 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doet die nu al maar zit hier weer te knikkebollen
moet het in de was?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
ga ik even aan mijn kussen ruiken of niet?
Tante essiequote:Op maandag 2 juni 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
was een bewussie om dit soort reacties uit te lokkenquote:
Dramalama.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die, okee. Was ik alweer vergeten![]()
Plus ik maak graag even wat drama
ik heb een ijsjequote:Op maandag 2 juni 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
Wow er zit bijna niemand te wachten bij bloed prikken in het ziekenhuis. Maak ik ook een keer een afspraak hoor van te voren.!
Dat had ik ook de vorige keerquote:Op maandag 2 juni 2025 12:58 schreef Ama het volgende:
Wow er zit bijna niemand te wachten bij bloed prikken in het ziekenhuis. Maak ik ook een keer een afspraak hoor van te voren.!
Doe jij nog iets erbij met die vlierbloesem in het water?quote:
neen, wil dat voor een volgende keer wel testen maar wilde eerst kijken hoe een zuivere siroop smaakt zeg maarquote:Op maandag 2 juni 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe jij nog iets erbij met die vlierbloesem in het water?
Ik woon gelukkig best wel dicht bij het ziekenhuis.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leuk als locaties van prikposten niet meer actueel zijn
Ik redelijk, maar morgen de volgende prikpost eens bezoekenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig best wel dicht bij het ziekenhuis.
We hebben ook een bloedprik locatie en daar zit nooit iemand te wachten maar daar ga ik alleen heen als ik daarna ook bij een vriendin op visite ga die er vlak naast woont.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik redelijk, maar morgen de volgende prikpost eens bezoeken
Heb vanmorgen gepluktquote:Op maandag 2 juni 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, wil dat voor een volgende keer wel testen maar wilde eerst kijken hoe een zuivere siroop smaakt zeg maar
ga je plukken?
Zal wel fijn zijn jaquote:Op maandag 2 juni 2025 13:25 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat ze positief genoeg zijn dat ik de hele maand juni niet terug hoef te komen.
Eens.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen in de supermarkt die zuivelproducten gewoon random ergens in een schap gooien.
*quote:
Dat doen ze niet alleen met zuivel hoor....quote:Op maandag 2 juni 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen in de supermarkt die zuivelproducten gewoon random ergens in een schap gooien.
mandje voor de hond voorop de fiets natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog meer geld uitgeven
Nieuwe fiets
En elektrisch zodat ik als luie donder gewoon lekker kan fietsenquote:Op maandag 2 juni 2025 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
mandje voor de hond voorop de fiets natuurlijk.
Is eens wat anders dan in de kamerquote:Op maandag 2 juni 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
olifant in je winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nou ik vind ze prima te eten.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind die koek nooit zo lekker krokant als van de echte
Mag je deze wel benoemen?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is eens wat anders dan in de kamer
Wat een matige fotoshopper zegquote:Op maandag 2 juni 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
olifant in je winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar de niet zuivel producten kunnen gewoon weer terug.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat doen ze niet alleen met zuivel hoor....
Ohjee...quote:Op maandag 2 juni 2025 13:51 schreef Donna het volgende:
Bezuinigingen op het werk.
Hoera voor deze maandag. NOT.
Word jij wegbezuinigd? of wat mag er opeens niet meer of minder??quote:Op maandag 2 juni 2025 13:51 schreef Donna het volgende:
Gelukkig niet. Nouja, deels. Dus ik ga er iets bij zoeken denk ik. Maar even zien.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Word jij wegbezuinigd? of wat mag er opeens niet meer of minder??
Vlees?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar de niet zuivel producten kunnen gewoon weer terug.
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
olifant in je winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohquote:Op maandag 2 juni 2025 13:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Nouja, deels. Dus ik ga er iets bij zoeken denk ik. Maar even zien.
Dat kan ook nog maar ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk bijna nooit random ergens tegenkom.quote:
Geen gratis koffie meer?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:51 schreef Donna het volgende:
Zijn alle afleveringen er al?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
Nu maar even wat dingetjes doen in huis en tegelijkertijd Clarkson's Farm eens verder kijken. Nou ja afwisselend dan want tegelijk gaat wat lastig.
Iemand d'r functie wordt deels wegbezuinigd en jij begint over geen gratis koffie meer?quote:
Ik doe met je mee trouwens. Kut maandag.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:51 schreef Donna het volgende:
Goitskequote:Op maandag 2 juni 2025 14:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee nog niet zijn een paar nog niet vrij gegeven
quote:
Ah thanks. Dan wacht ik nog even met bingen.quote:
Kutquote:Op maandag 2 juni 2025 13:51 schreef Donna het volgende:
Ik vind katten ook leuk, komt hier alleen geen katquote:Op maandag 2 juni 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
Sinds ik weer een kat heb zegt mijn vader echt elke keer als ik hem zie dat als hij niet in een flat woonde dat hij ook weer een kat had genomen.
Hij wil geen binnenkat dus ja dan houdt het op voor hem. Maar daarom is hij wel gek op mijn kat.
Ik heb niks dus ik moet langs de super of iets bestellen.quote:
Bij ons gingen de (private equity) aandeelhouders vorig jaar persoonlijk de (op salaris gesorteerde) lijst af van boven naar beneden. Heb maar eieren voor m'n geld gekozen en snel wat anders gezochtquote:Op maandag 2 juni 2025 14:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kut![]()
Op mijn werk zijn de afgelopen jaren een aantal rondes geweest en bij mijn man afgelopen januari ook een ronde.
Gelukkig beiden er ongeschonden door heen gekomen
Waarom niet?quote:Op maandag 2 juni 2025 14:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik vind katten ook leuk, komt hier alleen geen kat
Gnocchiquote:
Ik zie dat ik speklapjes heb liggen met de datum van vandaag dus daar ga ik iets mee doen denk ik.quote:
Pizza van naanbrood klinkt fucking goed.quote:Op maandag 2 juni 2025 14:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gnocchi
Maar heb opties genoeg opties voor de komende tijd
Filodeeg met feta en prei
Macaroni of spaghetti
Pannlasagne
Gekookte aardappelen met hachee
Opgebakken aardappelen met sla en burger
One pot taco pasta
Gekruide aardappeltjes met groente en vlees
Pizza van naan brood
Diepvries liggen nog aardappelschijfjes en diverse vlees /groente opties
Pizza naanquote:Op maandag 2 juni 2025 14:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gnocchi
Maar heb opties genoeg opties voor de komende tijd
Filodeeg met feta en prei
Macaroni of spaghetti
Pannlasagne
Gekookte aardappelen met hachee
Opgebakken aardappelen met sla en burger
One pot taco pasta
Gekruide aardappeltjes met groente en vlees
Pizza van naan brood
Diepvries liggen nog aardappelschijfjes en diverse vlees /groente opties
Dit zijn echt dingen die ik gewoon zelf niet kan bedenken maar het klinkt wel goed.quote:
https://www.instagram.com/p/DGEDzJpoM2O/?igsh=YWJ2NzZkaDRzYzRqquote:
Is zo simpelquote:Op maandag 2 juni 2025 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zijn echt dingen die ik gewoon zelf niet kan bedenken maar het klinkt wel goed.
Honger nuquote:Op maandag 2 juni 2025 14:50 schreef Goitske het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/DGEDzJpoM2O/?igsh=YWJ2NzZkaDRzYzRq
Ik maak ook wel van flatbread
https://www.instagram.com(...)gsh=aWo0ZmUyNW5zaThq
quote:
dat klinkt heerlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
Denk dat ik straks misschien een sinaasappel haal en daar wat stukjes van bij doe
cornet wat een pret hihahaatjesquote:
iedereen een nieuwe fiets!! welke?quote:Op maandag 2 juni 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog meer geld uitgeven
Nieuwe fiets
Naan is sowieso lekkerquote:Op maandag 2 juni 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak dit ook weleens:
https://www.lekkerensimpel.com/naan-met-kip/
Of ik plemp er shoarma op.
Ik heb die van jou even opgeslagenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Naan is sowieso lekker
Brie er op en dan even in de oven is ook lekker
Daar eet ik mijn kipshoarma ook mee. Vind ik beter dan een pita.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak dit ook weleens:
https://www.lekkerensimpel.com/naan-met-kip/
Of ik plemp er shoarma op.
Jaquote:Op maandag 2 juni 2025 15:07 schreef Goitske het volgende:
[..]
Die flatbreads tussen de gril is ook echt lekker kun je ook van alles tussen mikken
Ik vind ze alleen wel lastig eten.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:07 schreef Goitske het volgende:
[..]
Die flatbreads tussen de gril is ook echt lekker kun je ook van alles tussen mikken
Mja. Het kan natuurlijk ook weer de andere kant op gaan, maar voor nu ga ik wel wat inleveren. Gelukkig kon ik nog wel een beetje onderhandelen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 13:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Nouja, deels. Dus ik ga er iets bij zoeken denk ik. Maar even zien.
Goh.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Ridouan Taghi in rechtszaal: 'Geen advocaat wil mij verdedigen'
"Er is geen advocaat die zit te springen om mij bij te staan. Ik heb keer op keer nul op het rekest gekregen. Sommige willen me niet eens te woord staan, die sturen me een brief."
https://nos.nl/artikel/25(...)t-wil-mij-verdedigen
[ afbeelding ]
Wat gek zeg..quote:Op maandag 2 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
"Er is geen advocaat die zit te springen om mij bij te staan. Ik heb keer op keer nul op het rekest gekregen. Sommige willen me niet eens te woord staan, die sturen me een brief."
[ afbeelding ]
Oh no.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Raaaarrrrrquote:Op maandag 2 juni 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Sajoer boontjes met kipquote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik had het weekend ditnomnomnom
Waar is ditquote:Op maandag 2 juni 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
al die bordjes leeg gegeten?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij gingen ze van onder naar boven, dus iedereen er uit die het daadwerkelijke werk deed en extra managers uit België aannemen die dan lekker alles gaan uitbestedenquote:Op maandag 2 juni 2025 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons gingen de (private equity) aandeelhouders vorig jaar persoonlijk de (op salaris gesorteerde) lijst af van boven naar beneden. Heb maar eieren voor m'n geld gekozen en snel wat anders gezochtMaar had binnen 4 dagen wat nieuws, en dichter bij huis, dus ach. Kan soms ook een meevaller zijn. Of net die laatste push om toch maar weg te gaan bij een minder leuke werkgever.
En wat was het hoofdgerecht?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
streetfood clubquote:
en meegenomen als souvenirtjequote:
die hebben ze nooit gebrachtquote:
dat is een prima prijs jaquote:Op maandag 2 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
streetfood clubzit in utrecht en breda. Dit was 29 euro p.p incl een cocktail. Dat vind ik niet prijzig?
[..]
en meegenomen als souvenirtje
ze staan nu in het toiletquote:Op maandag 2 juni 2025 15:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat is een prima prijs ja
en verstandig, had je nog plek in de keuken voor meer bordjes?
Inmiddels een halve sinaasappel in partjes erbij gedaanquote:Op maandag 2 juni 2025 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
dat klinkt heerlijk
[..]
cornet wat een pret hihahaatjes
wat verrassendquote:
*Stapt op de treinquote:
Oh das wel matig dan, kon je daarna alsnog gaan kokenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die hebben ze nooit gebrachttoen we eenmaal klaar waren met het voorgerecht was al het eten op
Ik zou eerder instappen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inmiddels een halve sinaasappel in partjes erbij gedaan
Het ruikt al best lekker, dus ben benieuwd morgen
Veiliger als je er in stapt hoorquote:
Gewoon de kat meenemen onder de douchequote:Op maandag 2 juni 2025 15:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde gaan douchen maar de kat wil knuffelen
quote:
quote:
het is fruit, fruit is gezondquote:Op maandag 2 juni 2025 15:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb frambozen ijsjes meegenomen
Ik ging expres niet langs de chocola en drop, maar daardoor kwam ik langs de vriezers
Ja heb de pan in de koelkast gezet. Las idd dat je het koud/koel moest zetten.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]heb je water koud staan? dan is het extra lekker
al moet het sowieso eerst afkoelen natuurlijk
Ik vond het bijzonder dat je het al best snel ruikt terwijl vlierbloesem zelf heel weinig geur heeft eigenlijk
fruit?quote:
quote:
quote:
Is het wel een echte kat dan?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat vind deze niet eens vreselijk
Ik ben niet gezond, betekent dit nu automatisch dat ik fruit ben?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fruit?
gezond?
ik maak op dit moment denk ik meer kans om fruit te zijn dan gezond
Nee dat je bitterbal bentquote:Op maandag 2 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet gezond, betekent dit nu automatisch dat ik fruit ben?
Moet ik nog even uitzoeken bij de fietsenwinkel, maar een elektrische transport fiets.quote:
half ragdoll dus makkelijkquote:
nee maar wil je wel opeten?quote:Op maandag 2 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:bitterbal ik neem je identiteit over
jij bent een zoetzakquote:Op maandag 2 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fruit?
gezond?
ik maak op dit moment denk ik meer kans om fruit te zijn dan gezond
dan ben jij een canistelquote:Op maandag 2 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Weleens van gehoordquote:Op maandag 2 juni 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
streetfood clubzit in utrecht en breda. Dit was 29 euro p.p incl een cocktail. Dat vind ik niet prijzig?
[..]
en meegenomen als souvenirtje
quote:Op maandag 2 juni 2025 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent een zoetzak
[ afbeelding ]
[..]
dan ben jij een canistel
[ afbeelding ]
Ik heb dit niet bedachtquote:
Ah zo'n ragdoll hebben mijn buren sinds kort ook, die zeggen ook dat ze twijfelen of het wel een kat is omdat die zich soms meer als een soort hond gedraagtquote:Op maandag 2 juni 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
half ragdoll dus makkelijk
en langharig dus we hebben m al wel eens moeten douchen omdat er poep aan zijn bips bleef hangen
nu scheren we m maar soms is douchen nog nodig
Essnbal en bitterhills!quote:
ik hou je in de gaten 👀quote:Op maandag 2 juni 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit niet bedacht
Ik dacht gwoon frambozenijsjes te kopen
essnbal en bitterhillsquote:Op maandag 2 juni 2025 15:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:bitterbal ik neem je identiteit over
quote:
quote:
ik heb ook een husky gehad ooit, samen zouden ze 1 kat en 1 hond zijnquote:Op maandag 2 juni 2025 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah zo'n ragdoll hebben mijn buren sinds kort ook, die zeggen ook dat ze twijfelen of het wel een kat is omdat die zich soms meer als een soort hond gedraagt
Wat ben je mij de hele tijd aan het voorpratenquote:
Stigquote:Op maandag 2 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je mij de hele tijd aan het voorpraten
Ja dat beest van de buren ook, die komt als je in de tuin bent gezellig langs om te kroelen, en als je dan naar binnen gaat wil die mee en moet je je best doen hem buiten te houdenquote:Op maandag 2 juni 2025 15:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ook een husky gehad ooit, samen zouden ze 1 kat en 1 hond zijn
deze is echt super aanhankelijk, als ik soms ga wandelen op de loopband gaat hij ervoor liggen, buikje laten zien en alles zo van nee stop met lopen stom mens en kom bankhangen met me
*Pakt frambozenijsjequote:
Klinkt alsof Duitsland en Engeland iets samen gaan doen.quote:
Zijn jullie toch ookquote:
Noem je essi nou engeland?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt alsof Duitsland en Engeland iets samen gaan doen.
Misschien...quote:
En ik wel dan?quote:
Waar heb ik dat aan verdiendquote:
quote:
Moet ik jou eerst een keer meeten.quote:
Achterin de rij aansluiten dan maarquote:Op maandag 2 juni 2025 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ik jou eerst een keer meeten.
quote:
Kijk ik wel overheenquote:
Ik ben heul lief in het echtquote:
Zegt onze ledematenhandelaarquote:
Uhuhquote:Op maandag 2 juni 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das juist een service die ik verleen
Heb je een nieuwe knie voor me meegenomen?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja met al die 'vrijwillige donateurs' zeker ...quote:Op maandag 2 juni 2025 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is onderwegquote:Op maandag 2 juni 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe knie voor me meegenomen?
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Had gereserveerd voor half 7. bellen ze dat er geen plek is , alleen om 2000 dus ik zeg nee dat is te laat. Zegt die jongen geen probleem.
IK ANNULEER TOCH NIET VRIEND
Hoezo geen plek. Ik heb gereserveerd.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Had gereserveerd voor half 7. bellen ze dat er geen plek is ,
Zou toch stiekem die Hudson reserveren danquote:Op maandag 2 juni 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Oke ze zegt we gaan daar wel rond kijken, dat wordt natuurlijk niets
Oh, ik dacht. Die neem je mee met je baggage.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iets met het containerschip geloof ik
Ja foutje in het systeem denk ik. Ze hadden nog wel buiten plek maar das te koudquote:Op maandag 2 juni 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo geen plek. Ik heb gereserveerd.
dat lijkt mij niet zo verstandig reccequote:Op maandag 2 juni 2025 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht. Die neem je mee met je baggage.
Gewoon eerder gaan.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja foutje in het systeem denk ik. Ze hadden nog wel buiten plek maar das te koud
ik denk dat ze ineens een grote groep kregen die net niet paste.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja foutje in het systeem denk ik. Ze hadden nog wel buiten plek maar das te koud
Ik ken een goed restaurant.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die container staat nu dus in Ruslandquote:Op maandag 2 juni 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iets met het containerschip geloof ik
Lekker danquote:Op maandag 2 juni 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Had gereserveerd voor half 7. bellen ze dat er geen plek is , alleen om 2000 dus ik zeg nee dat is te laat. Zegt die jongen geen probleem.
IK ANNULEER TOCH NIET VRIEND
nou zie je. Daarom duurt het langerquote:Op maandag 2 juni 2025 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die container staat nu dus in Rusland
transploft klinkt leukquote:Op maandag 2 juni 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik nog even uitzoeken bij de fietsenwinkel, maar een elektrische transport fiets.
Mijn hoofd maakt hier een transploft fiets van
een chimoya!! die smaken super lekker, naar vanille yoghurtvla ietsachtigquote:Op maandag 2 juni 2025 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent een zoetzak
[ afbeelding ]
[..]
dan ben jij een canistel
[ afbeelding ]
Ik heb een azor pkw gekocht anderhalf jaar geleden. Voordeel is ook dat ik mijn transport krat aan het frame vast heb ipv aan mijn stuur dus dat fietst veel stabieler en heb als lamp een fellere genomen dus een complete bouwlamp voorop en dat is best fijn in het donkerquote:Op maandag 2 juni 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik nog even uitzoeken bij de fietsenwinkel, maar een elektrische transport fiets.
Mijn hoofd maakt hier een transploft fiets van
Transploft komt natuurlijk uit de inktvip reclame van KPNquote:Op maandag 2 juni 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
transploft klinkt leuken elektrisch, hoezo waarom
ben je lui of ga je het goed gebruiken (naar mijn beoordeling, je bent vrij, doe je ding <3)
Ik word knetterbek van die sproetjesquote:Op maandag 2 juni 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Transploft komt natuurlijk uit de inktvip reclame van KPN
*Verstopt sproetjesquote:
Tante Essie is ook gewoon fan van die reclames. gezien haar typvaardigheid...quote:
quote:
De originele typtyfusquote:Op maandag 2 juni 2025 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tante Essie is ook gewoon fan van die reclames. gezien haar typvaardigheid...
alles goed?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
OBA JAA OBAJAAA
DAN HOE RIE DIE WA OSTA WAAAAAAAA
RATAAA
NET AUTO JAAA
TATAATAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou ze gewoon stiekem nog met een Nokia 3310 hier postenquote:Op maandag 2 juni 2025 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tante Essie is ook gewoon fan van die reclames. gezien haar typvaardigheid...
Mond? Spraak? Arm?quote:Op maandag 2 juni 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
OBA JAA OBAJAAA
DAN HOE RIE DIE WA OSTA WAAAAAAAA
RATAAA
NET AUTO JAAA
TATAATAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
krijg ik dan gratis drugs? want dan mag hetquote:Op maandag 2 juni 2025 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij moeten we even bellen met de GGz, het gaat niet goed met Krekkie
Dit liedje heb ik echt zo vaak geluisterd toen hij net uitkwam.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
TATAAATAA
AUTO JAAAAA
AUTO JAAA
DASJE HOE LANDIE WASTADAAAA
RATATADA
TANAHAN TAMA EI TASTIE HIE PIELKON DIE PARKI TIELJ
TALAMOET
TALAMET
TALO MOE KE MEKA MET
RATAtAAAAAAAAA NET AUTO JAA, TATA-TAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
25557777666333 344433 328 77776627.73366quote:Op maandag 2 juni 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Maar hoe zou je die reclame moeten uitleggen aan de zoomers, die kijken je waarschijnlijk glazig aan als je over een T9 toetsenbord gaat beginnen
ssssstquote:Op maandag 2 juni 2025 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze gewoon stiekem nog met een Nokia 3310 hier posten
Het is is zo'n leuk aanstekelijk vrolijk liedjequote:Op maandag 2 juni 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit liedje heb ik echt zo vaak geluisterd toen hij net uitkwam.
En Pap.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Maar hoe zou je die reclame moeten uitleggen aan de zoomers, die kijken je waarschijnlijk glazig aan als je over een T9 toetsenbord gaat beginnen
Denk niet dat alles goed heel realistisch is, en dat is okequote:
Ik was daar heel slecht in. Blind typen kon ik wel goed, maar met zo'n t9 bordje ging dat toch anders...quote:
2.20371quote:Op maandag 2 juni 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
25557777666333 344433 328 77776627.73366
Nee die snappen dat niet als je ook daar typfouten in maaktquote:Op maandag 2 juni 2025 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
25557777666333 344433 328 77776627.73366
hmm, dat is waar.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk niet dat alles goed heel realistisch is, en dat is oke. Maar als ik één ding zou moeten noemen dan is het dat Kaarija niet mijn lovie is
!
quote:Op maandag 2 juni 2025 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die snappen dat niet als je ook daar typfouten in maakt
Nu toch nog steeds, alleen moet je nu naar een schermpje kijken en ongeveer op de juiste letters tikken ipv dat je het blind kanquote:
Broertje van Kaarinee?quote:
Ja preciesquote:Op maandag 2 juni 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu toch nog steeds, alleen moet je nu naar een schermpje kijken en ongeveer op de juiste letters tikken ipv dat je het blind kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |